quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:37 schreef E.T. het volgende:
LB, kort gezegd: ik vind je een topwijf! Als ze je niet willen, zijn ze je niet waard!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:37 schreef E.T. het volgende:
LB, kort gezegd: ik vind je een topwijf! Als ze je niet willen, zijn ze je niet waard!
Toen zat ik al op mijn werk.... ben nu al 15 minuten Kintent aan het proberen te bereiken. Hoe lang zou die wachttijd zijn zeg?quote:
Helpt dat? Hier is het weer bar en boos met het gerommel en het ontluchtenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:38 schreef Belana het volgende:
wat is kintent?
Ik heb net Aeropax gehaald tegen alle lucht in mijn buik, ben benieuwd of het helpt. En ik stop maar weer met melk drinken, ik geloof dat ik een melk intolerantie opgebouwd heb
quote:Algemeen wordt gesteld : doe dergelijke zaken steeds met mate.
Zie dit antwoord echter niet als een toestemming en raadpleeg hiervoor dus steeds je arts ; de meningen hieromtrent zijn zeer persoonsgebonden en verdeeld.
quote:De zonnebank kan een zwangerschapsmasker (een bruine verkleuring van de gezichtshuid) veroorzaken
Oh ja, nou dat ga ik waarschijnlijk toch niet tegen, aangezien ik nog de heeeeeeeeele zomer zwanger benquote:
En je niet de heeeeeeele zomer onder een parasol wil zittenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:37 schreef snoopy het volgende:
[..]
Oh ja, nou dat ga ik waarschijnlijk toch niet tegen, aangezien ik nog de heeeeeeeeele zomer zwanger ben![]()
Dit ga je gewoon niet menen.... Het is altijd op dinsdagavond hier en dan moest ik altijd werken. Vanaf deze week werk ik op woensdagavond, dus dacht 'mooi, kan ik er lekker naartoe!' Heeft de Hema het verplaatst naar woensdagavond.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:48 schreef coolbabe het volgende:
Jessie beterschap!
Voor wie ook naar de Hema-vriendenavond wil, maar geen toegangskaart heeft, op de Hema site staat een bon die je uit kan printen en ook geldig is
hier
Meestal zijn 't alleen de grotere filialen die meedoenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:31 schreef Belana het volgende:
De hema in Hoorn staat er niet bijwat is dat nou weer?
Jessie, meid... pffff..... sterkte hoor!
Het is niet eerlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
Meestal zijn 't alleen de grotere filialen die meedoenZe zullen Hoorn te klein vinden ofzo..
Dan kom je toch ook gewoon naar het filiaal in Rijswijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |