abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36186038
Over hondjes gesproken.

Dino heeft ook last van het voorjaar in zijn bol, vanmiddag was hij wel zo enthousiast aan het springen in het weiland achter onze tuin dat hij de lantaarn paal even over het hoofd zag....

hij heeft er niets aan over gehouden, was wel enorm verbaasd
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_36186080
Eh bublebabe wat bedoel jij nou? Je merkt toch snel genoeg of je je kind niet meer aan je lijntje heb?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 19 maart 2006 @ 23:12:44 #53
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36186119
Verwarring alom
pi_36186141
Ja volgens mij bedoeld bubblebabe een Dutchie bandje
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36186232
Ja sorrie.. ik was vergeten te quoten My Bad..

Ik bedoelde dus dat ik dat bandje maar gewoon steeds moest controleren (bandje om pols) en dat het nummer op de hand schrijven beetje te veel van het goede was

Sorrie.. Tis al laat enzo
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
pi_36186249
Zoo ik ga ook eens een bedje opzoeken en dan eens proberen wat te slapen.

morgen hoef ik iig niet te fietsen naar het werk, Marco brengt me morgen weg en haalt me smiddag's op.

fijne avond/nacht nog mensen en zacht
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_36186275
Maar als je dat bandje om die pols steeds kan controleren dan hoef je het net zo goed niet om te doen want dan is ze toch niet weggelopen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36186289
Truste Bar
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36186318
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:17 schreef jessie het volgende:
Maar als je dat bandje om die pols steeds kan controleren dan hoef je het net zo goed niet om te doen want dan is ze toch niet weggelopen
Ja maar een minuut later kan ze weg zijn he
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
pi_36186357
Ja maar dan heb je de reservebandjes in je tas nog
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 19 maart 2006 @ 23:20:41 #61
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36186390
Ik snap er nu niks meer van.
pi_36186495
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:19 schreef jessie het volgende:
Ja maar dan heb je de reservebandjes in je tas nog
Ja maar dan geen kind meer om ze om te doen..

-edit-

Ik had dus niet door dat we het over 2 verschillende bandjes hadden, normaal ben ik niet zo dom hoor Maar heb van LB nu al begrepen dat die polsbandjes er niet zo uitzagen als ik in mijn hoofd had, en dus niet zo heel erg makkelijk van de pols af te halen zijn door Giulia. Sorrie Jessie voor de verwarring.

[ Bericht 21% gewijzigd door BubbleBabe op 19-03-2006 23:32:51 ]
  maandag 20 maart 2006 @ 08:14:37 #63
593 sjak
Juffie Bloem
pi_36191339
Zijn die SOS kettinkjes of armbandjes niets? Die hadden wij vroeger (in ieder geval op vakantie) altijd om. Of voor een jongetje zo'n stoer (leger) plaatje.
Lekker douchen!
  maandag 20 maart 2006 @ 08:16:40 #64
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36191356
Die legerplaatjes vind ik ook zo leuk. Voor meisjes zijn trouwens ook hele leuke legerplaatjes te krijgen.Mijn buurmeisje heeft een heel stoer setje paarse plaatjes om haar nek.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † maandag 20 maart 2006 @ 09:15:57 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_36191998
Bij gebrek aan tijd, ik was het gewoon vergeten te bestellen, hadden Cas en René zo'n kattenkokertje om hun nek tijdens onze vakantie
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 20 maart 2006 @ 09:47:33 #66
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36192501
Pff ik heb gisteren zo een rare dag gehad. We hadden een familiedag, en één oom die ruim jaar geleden een herseninfarct of zoiets heeft gehad, was niet op komen dagen op het station waar ie met familieleden mee zouden reizen. Hij is sowieso heel dwars en eigenwijs en koppig en lastig dus ze waren maar gewoon gegaan. Iedereen zat er later nog grapjes over te maken enzow. 's Middags hadden we een rondleiding door de stad en als afsluiting daarvan gingen we in een café wat drinken. De hoogzwangere dochter (paar dagen geledenw as ze uitgerekend) van de betreffende oom was niet mee gegaan met de rondleiding, maar kwam wel naar dat café. Onderweg daarnaartoe zag ze dat er een man was gevallen, epileptische aanval enzow. Bleek dus haar vader/mijn oom te zijn Sinds die herseninfarct heeft ie af en toe epileptische aanvallen. Dan wordt ie met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht en als ie zich iets beter voelt wil ie weer naar huis, zonder verder behandeld/onderzocht te worden enzow. Nu dus ook weer... Mijn moeder en die hoogzwangere dochter waren met hem mee naar het ziekenhuis, en je voelt hem al aankomen, die dochter kreeg last van weeën.. Het had al een paar dagen gerommeld en nu had ze weeën om de 10 minuten. Werd wel weer naar huis gestuurd want was nog lang niet heftig genoeg. Geen idee of het nog doorgezet heeft of dat het toch weer is afgenomen.

Maar pff, wat een dag
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_36192557
Iig geen saaie familiedag Tex
Ben benieuwd hoe het afgelopen is.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 20 maart 2006 @ 09:55:27 #68
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36192623
Met die familie is het nooit saai Ik heb zo'n rare familie

Mijn moeder zou als één van de eerste gebeld worden als m'n nicht bevallen was, dus dan hoor ik het ook gauw. Maar ja voor hetzelfde geld is het weer afgenomen en komt het pas over een week.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_36193579
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:10 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Over hondjes gesproken.

Dino heeft ook last van het voorjaar in zijn bol, vanmiddag was hij wel zo enthousiast aan het springen in het weiland achter onze tuin dat hij de lantaarn paal even over het hoofd zag....

hij heeft er niets aan over gehouden, was wel enorm verbaasd
heerlijke streken heeft Dino
damn ik mis hem Dat word met de week erger. Misschien snel weer eens wat afspreken Bar?
  maandag 20 maart 2006 @ 10:51:40 #70
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36193835
Goeiemorgen mensen
Ik heb vanmorgen oppas gevonden voor Tom. Moeders gaat weer aan de arbeid per 1 april
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_36193845
lekker coolbabe! Wat ga je doen?
  maandag 20 maart 2006 @ 11:05:30 #72
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36194154
Voorraadbeheer op de computer, in een lingeriezaak Voor een paar uurtjes in de week maar een mens moet uiteraard ergens beginnen
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  maandag 20 maart 2006 @ 11:06:52 #73
24188 Belana
kloon van belana
pi_36194184
gefeli coolbabe lekker hoor!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 20 maart 2006 @ 11:07:00 #74
81992 Githa
pi_36194191
Ohw Coolbabe, gefeliciteerd leuk!
  maandag 20 maart 2006 @ 11:08:17 #75
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36194229
Wat fijn Coolbabe!
pi_36194290
gefeliciteerd Coolbabe!
  maandag 20 maart 2006 @ 11:15:10 #77
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36194395
Gefeliciteerd Coolbabe
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_36194422
Dat klinkt goed coolbabe!!
  maandag 20 maart 2006 @ 11:43:24 #79
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36195206
M'n nicht is vanmorgen om kwart voor 11 bevallen van een gezonde dochter
©Dumbo
pi_36195229
Gefeliciteerd Tex
  maandag 20 maart 2006 @ 11:48:48 #81
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36195352
En elk kindje is natuurlijk een wondertje, maar dit kindje helemaal. M'n nicht heeft namelijk borstkanker gehad, en kreeg een hormoonkuur om de kans te verkleinen dat de kanker terug zou komen. Daardoor zou ze zo goed als onvruchtbaar zijn. Op gegeven moment had ze steeds een raar gevoel in d'r buik, en ze was bang dat de kanker toch uitgezaaid was. Bleek ze dus al 18 weken zwanger te zijn
©Dumbo
pi_36195381
Tex, gefeliciteerd
Apart verhaal hoor, zowel het begin als het eind van de zwangerschap
pi_36196919
Tex wat een dag En gefeliciteerd met je achternichtje!

Coolbabe van harte met je baan en met je oppas

Nou ik ben zo trots op mijn meiden. Ze zijn allebei de stoel in geweest. Mondjes keurig open gedaan. Ze waren verder wel opvallend stil
Aan Bo dr gebitje kon die helemaal niet zien dat ze duimde. Duimt ze? vroeg hij echt verontwaardigd. Jans heeft een klein beetje overbeet van de speen, maar niet echt heel erg. Geer terug voor 1 gaatje. En ik had 3 verkleuringen waar die voor de zekerheid een foto van wilde maken. Niks erg verontrustends, maar met mijn gebit kennende.....Ik moest ook tandsteen, maar dat wilde ik niet waar de kinderen bij waren (dan ga ik altijd spastisch doen met mijn benen ) Nu vanmiddag even terugbellen voor een nieuwe afspraak voor mij en Geer. En nu ben ik gelijk weer bang dat die 3 verkleuringen toch gaatjes zijn. Of zoals een vorige keer toen zag die op de foto toch nog iets anders verdachts

Maar ik ben echt supertrots op die meiden. Ik zag aan Bo dat ze het griezelig vond, maar dat ze zich er echt overheen zette. Zo knap
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 20 maart 2006 @ 12:45:53 #84
24188 Belana
kloon van belana
pi_36197015
wat knap idd jessie
Liam wilde de laatste keer zelf in de stoel, want ja, wij gingen ook. Hij heeft ongeveer 2 seconden gelegen en toe wilde hij er weer af, dus dat deden we ook. De tandarts heeft ook niet gekeken ofzo, het was gewoon de eerste ervaring met de stoel en dat vond ik toen ook al heel stoer
stormy waters...
sailin'
pi_36197140
Bij Bo en Jans ging de stoel niet naar achteren. Ze bleven gewoon rechtop zitten. Ook keek hij niet met een spiegeltje, maar met zij handen deed hij even hun mondjes opzij zodat hij alles goed kon zien. Echt ik vond dat zo knap! De vorige keer bleven ze stokstijf op schoot zitten met hun mondjes stijf op elkaar

En Liam ook al in de stoel gelegen zelfs!
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 20 maart 2006 @ 12:54:57 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_36197210
ja, hij wilde zelf, dus dan mag ie natuurlijk. Ik heb zelf grote angst voor de tandarts en ik wil niet dat Liam dat krijgt...
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 maart 2006 @ 13:01:37 #87
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36197376
Wij moeten in april weer naar de tandarts en nemen we saskia voor 't eerst mee.
Ben benieuwd hoe dat gaat.. Ze is panisch van alles wat maar op een dokter lijkt... En ook als een dokter bij mij moet kijken oid gaat ze al gillen..
Ik hou m''n hart vast..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 20 maart 2006 @ 13:02:53 #88
24188 Belana
kloon van belana
pi_36197417
Is ze nog steeds zo bang ET? Zo moeilijk lijkt me dat! Ik hoop dat het goed gaat dan.
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 maart 2006 @ 13:08:56 #89
3011 E.T.
pi_36197560
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:02 schreef Belana het volgende:
Is ze nog steeds zo bang ET? Zo moeilijk lijkt me dat! Ik hoop dat het goed gaat dan.
Panisch is een betere benaming. Het gaat echt voorbij bang..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 20 maart 2006 @ 13:12:49 #90
24188 Belana
kloon van belana
pi_36197657
god wat vreselijk zielig zeg!
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 maart 2006 @ 13:17:26 #91
3011 E.T.
pi_36197797
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:12 schreef Belana het volgende:
god wat vreselijk zielig zeg!
jah.. En ik wil ook best meegaan met 'r dat ze het eng vind enzo.. Maar ik ga geen dingen ontwijken omdat ze die eng vind.
Dokter en tandarts enzo zijn van die dingen die toch echt moeten.

Het is wel lastig (en niet in de laatste plaats voor haarzelf)..
  maandag 20 maart 2006 @ 13:24:50 #92
24188 Belana
kloon van belana
pi_36198017
ja, moeilijk lijkt dat me, omdat je niet weet waar je goed aan doet. Ik zou Liam denk ik ook wel gewoon meenemen, want idd, het moet toch...
Ik dacht laatst ergens gelezen te hebben dat met een speelgoed dokters setje het beter ging? Of was dat nou heel iemand anders?
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 maart 2006 @ 13:28:12 #93
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36198118
Tex, het lijkt wel een soap Gefeliciteerd met je nichtje!

E.T. wat zielig dat Saskia zo panisch reageert op dokters! Heel lastig ook.

Jessie, wat zul jij trots zijn op je meiden! Hahah en hoe je dat weer vertelt over die spastische benen
  maandag 20 maart 2006 @ 13:28:13 #94
3011 E.T.
pi_36198119
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:24 schreef Belana het volgende:
ja, moeilijk lijkt dat me, omdat je niet weet waar je goed aan doet. Ik zou Liam denk ik ook wel gewoon meenemen, want idd, het moet toch...
Ik dacht laatst ergens gelezen te hebben dat met een speelgoed dokters setje het beter ging? Of was dat nou heel iemand anders?
Zo probeer ik het wat makkelijker te maken voor d'r idd
Maar wil ook niet elke dag met dat koffertje aanzetten, het is nl. niet favoriet..
  maandag 20 maart 2006 @ 13:29:01 #95
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36198152
En Coolbabe een baan! Gefeliciteerd!
pi_36198632
Hoe was het proefzwemmen nou gegaan Spuuglokje?
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 20 maart 2006 @ 13:47:06 #97
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36198738
Bedankt voor de felicitaties allemaal

Tex gefeliciteerd met je achternichtje!
  maandag 20 maart 2006 @ 13:48:37 #98
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36198782
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:43 schreef jessie het volgende:
Hoe was het proefzwemmen nou gegaan Spuuglokje?
Goed! Aanstaande zaterdag om half een mag ze afzwemmen voor diploma A
  maandag 20 maart 2006 @ 13:50:57 #99
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_36198856
Katja moet woensdag weer naar de tandarts. Ik voorzie drama's, maar gelukkig gaat John met haar mee.

Over een speeltuinbankje vol hondjes gesproken; ik liep net met de kinderen lekker te wandelen toen we opeens een hondje tegenkwamen. Het was zo'n franse bulldog en liep helemaal alleen en liep dus ook vrolijk achter ons aan . Nu was het best een lief beestje, maar Katja is bang voor honden en raakte helemaal hysterisch. Dus ik uiteindelijk Katja bovenop de buggy gezet en snel doorgelopen om die hond maar kwijt te raken. Maar we zijn de hond dus niet kwijtgeraakt . Hij liep het hele stuk naar huis met ons mee, stak drukke straten over en Katja zat maar te gillen en te schreeuwen op die buggy. Het laatste stuk ben ik gaan hollen om dat hondje maar kwijt te raken want ik moet er niet aan denken dat hij bij ons voor de deur zou blijven zitten. En nu maak ik me stiekem toch wel zorgen over dat beestje, want hij was toch een heel eind van huis.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_36199558
Is ze bang voor de witte jassen, of voor wat ze doen, ET? Misschien kun je 'm anders vragen die jas uit te doen als ze erg bang reageert? Als ze ouder wordt kun je alles tenslotte beter uitleggen dan nu, dus het blijft vast geen jaren noodzakelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')