quote:Zo Genuivere da's niet niks 8 kilo. Dus je zit nu aan de ferro-tabletten? Rotspul, ik had het gevoel er 'verstopt' van te raken. Ken je Floradix? Is een kruidenelixer met ijzersupplement. Werkt bij mij nu heel goed om de vermoeidheid wat te bestrijden bij de zwangerschap. Smaakt smerig, maar in vruchtensap goed te doen.
riep ik ook altijd na Lune haar zwangerschap en bevalling hoor Belana. Toen bleef ik dus ook rond de 73/74 kilo hangen. Maar dat was voor mij niet zodanig dat ik gemotiveerd was om er wat aan te doen. Toen ging ik vorig jaar maart (ook tijdens een griepmaand!! papa en kids ziek, mama loopt door) met mijn gewicht naar zo'n 67 kilo. Dat was mooi meegenomen en het bleef er gedurende de zomer ook mooi af, dus ik was er al helemaal blij mee. En nu ging het dus vanaf december tot eind februari naar 57 kilo (op zijn laagste dan) en dat was dus wel heftig. Daarom ben ik ook bij de huisarts geweest en heeft ze bloedonderzoek gedaan, waar alles verder goed aan was.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:34 schreef Belana het volgende:
Ik zou wel wat kilootjes kwijt willen hoorIk groei weer dicht deze zwangerschap, heel frustrerend als je het er net weer vanaf had...
Maar zomaar 8 kilo fvallen klinkt niet goed genuivere
duizelig in zoverre dat als ik opsta van de bank het soms wel eens zwart voor mijn ogen wordt, wat na een paar passen lopen weer weg is. Maar dat gebeurt me wel wel jaren hoor, ik weet dat altijd aan mijn wat lage bloeddruk. Met zo'n thuisbloeddrukmeter kwam ik vaak niet verder als 55/100 en dan kan je dat ook wel eens gebeuren. Als ik echt goed ziek ben kan ik daar ook mee flauwvallen. In '99 op skivakantie kreeg ik stevig de griep en ging ik echt gestrekt in de gang. Het mannetje schrok ervan, hij had niet verwacht dat ik echt om zou gaan toen ik zei dat ik niet wildequote:Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef Belana het volgende:
Ik hoop dat jij snel opknapt dan, zeker wat je ijzer betreft, dat lijkt me niet prettig. Ben je er ook duizelig van? Dat had ik na de bevalling toe ik door bloed verlies een heel laag HB had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |