quote:
quote:
En waar was jij donderdagquote:
Lees eens terug, die kutjes van school wilden me niet onder schooltijd laten gaan, doe maar in het weekend zeggen ze danquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Lees eens terug, die kutjes van school wilden me niet onder schooltijd laten gaan, doe maar in het weekend zeggen ze dan![]()
![]()
nee, gewoon een beetje koorts en koppijn enzo. Maar het is wel vervelendquote:Op zondag 19 maart 2006 18:16 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ahhh... toch niets ernstigs hoop ik
iig beterschap![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
neeop zondag zijn de winkels dicht
Hoi.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:31 schreef 14.gif het volgende:
Hoe moet ik in zo'n dooie SC mn postaantal nou opkrikken trouwens![]()
Oh, jij kent VASND?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:31 schreef kalibr het volgende:
nee ik ben niet van dat soort volk,
vasnd had mijn/onze naam al gejat dus heb ik deze maar gekozen
Dat meen je niet? Dansleraar?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:30 schreef 14.gif het volgende:
Whaha, een van die gasten van k-liber is leraar op mijn school![]()
Je tags werken nietquote:Op zondag 19 maart 2006 18:32 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Oh, jij kent VASND?![]()
[sub]kloon zeker/sub]
Nee, hij geeft natuurkunde aan de onderbouw...quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:33 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Nee, hij geeft natuurkunde aan de onderbouw...
Je weet wel, teddojuice ofzo noemt ie zich geloof ik...
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:33 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Nee, hij geeft natuurkunde aan de onderbouw...
Je weet wel, teddojuice ofzo noemt ie zich geloof ik...
Niet mijn leraar...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:35 schreef kalibr het volgende:
lol zon gast als je leraar
en dan nog natuurkunde ook
hehe en dan zo'n image hebben.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:36 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Niet mijn leraar...leraar op mn school....
In het echt kijkt hij niet zo boos trouwens... t is wel een droge kerel![]()
Die dunne is volgens mij ook ergens leraar... wat die dikke doet weet ik niet...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:37 schreef Blaxje het volgende:
Je zou die dikke maar voor Nederlands hebben![]()
Wij hebben geneens een zwarte leraar op school man. Waar zit je?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:38 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Die dunne is volgens mij ook ergens leraar... wat die dikke doet weet ik niet...![]()
Copernicus in Hoorn... Hij is ook de enige volgens mij, hoor...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wij hebben geneens een zwarte leraar op school man. Waar zit je?![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
7 April voor 2 maanden naar UK
Dus geen snopprinses meet![]()
Hai marlyquote:
jammerquote:Op zondag 19 maart 2006 18:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
7 April voor 2 maanden naar UK
Dus geen snopprinses meet![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:45 schreef -Marlii- het volgende:
zijn jullie hier nou wéér of nog steeds?
Nog steeds, jeweet.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:45 schreef -Marlii- het volgende:
zijn jullie hier nou wéér of nog steeds?
nou kijk .. er zit geen verband inquote:Op zondag 19 maart 2006 18:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]Nog steeds natuurlijk
![]()
Wat is nu het verband tussen de personen in je UI?![]()
Naja k leef nog zeg maarquote:
Nee maar het werk gaat ook gewoon door hèquote:
Afronding van theatercursus / belichting in het pakhuisquote:
k ben er weerquote:
Koud?quote:
ik dus ookquote:Op zondag 19 maart 2006 18:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Koud?Tis hier bloedheet, mn zusje is soort verwarmingskachel hier
Kind heeft me toch een koorts
Koorts?quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik dus ookNet had ik het nog gloeiend heet
Het zijn allemaal VIPSquote:Op zondag 19 maart 2006 18:52 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Oh.. naja, dan is dat ook weer duidelijk![]()
hoe was je taart?quote:
ja, sinds gisterenquote:
dat wil ik volgens mij niet kennenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:56 schreef HuHu het volgende:
Ik dacht... ik breng de jeugd even wat muziek-kennis bij.
>_<quote:
Dat nummer is perfect, die gasten zijn wat minder.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dat wil ik volgens mij niet kennen
Niet helemaal mijn muzieksmaak denk ikquote:Op zondag 19 maart 2006 18:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat nummer is perfect, die gasten zijn wat minder.
*umf* *umf* *umf*quote:Op zondag 19 maart 2006 18:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn muzieksmaak denk ik
Cultuur-barbaar !quote:Op zondag 19 maart 2006 18:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn muzieksmaak denk ik
ik wilde alles voor aankomende week gaan maken, maar dat is ook al misluktquote:Op zondag 19 maart 2006 18:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ja, sinds gisteren![]()
Nu heb ik volgens mij helemaal een probleem op school, ik wilde dit weekend mijn achterstand enzo is gaan wegwerken maar daar komt ook niks van als je ziek bent![]()
Waarvoor?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:02 schreef snopprinses het volgende:
ik moet nog steeds logo's maken voor morgenochtend
gewoon vroeg opstaanquote:Op zondag 19 maart 2006 19:02 schreef snopprinses het volgende:
ik moet nog steeds logo's maken voor morgenochtend
hij moet in de koelkastquote:Op zondag 19 maart 2006 19:02 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Gewoon een kwartiertje in de vriezer gooien... werkt met bier ook altijd prima![]()
nog vroegerquote:
schoolquote:
Waarom zou ik niet in PUB mogen komen?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En dan wel in PUB komen. Corrupt figuur.![]()
Open een topic in 40+quote:Op zondag 19 maart 2006 19:08 schreef HuHu het volgende:
Je hoeft geen 45 te zijn om naar het Spandau Ballet te luisteren.
Ik weet niet eens wat het isquote:Op zondag 19 maart 2006 19:08 schreef HuHu het volgende:
Je hoeft geen 45 te zijn om naar het Spandau Ballet te luisteren.
ik ook nietquote:
quote:
Ik luister nu blink-182quote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef HuHu het volgende:
De jeugd van tegenwoordig luistert alleen nog maar de Jeugd van Tegenwoordig zeker.
Doe me een lol zeg.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef HuHu het volgende:
De jeugd van tegenwoordig luistert alleen nog maar de Jeugd van Tegenwoordig zeker.
Ik luister alleen 's ochtends radio... en dan altijd GIEL op 3fmquote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef HuHu het volgende:
Goede reden om je er eens in te verdiepen.
Er gaat een wereld voor je open.
Stem eens af op Radio Veronica.
Nee johquote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef HuHu het volgende:
Metal, alleen als ie kei en kei hard is.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef HuHu het volgende:
Die contradictie ook tussen de radio- en televisiezender Veronica, geeft al aan dat het zonder na te denken is opgezet, wellicht dat daardoor die belachelijke playlists zijn bedacht.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef HuHu het volgende:
Lijkt me niet dat je dat tijdens je huiswerk aan het luisteren bent. Niet echt bevorderend voor je concentratie, schat ik zo.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Metal, alleen als ie kei en kei hard is.
En nog wel meer![]()
Man Overboardquote:Op zondag 19 maart 2006 19:21 schreef HuHu het volgende:
Blink 182 - Feeling this
Nee klopt, meestal iets van jazz ofzo.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:22 schreef HuHu het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je dat tijdens je huiswerk aan het luisteren bent. Niet echt bevorderend voor je concentratie, schat ik zo.
Ik heb die Greatest Hits laatst gedownloadquote:Op zondag 19 maart 2006 19:25 schreef HuHu het volgende:
[..]
Sorry... zit niet in de collectie.
Ik heb alleen het album Blink 182 - Blink 182.
Foei!quote:Op zondag 19 maart 2006 19:28 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik heb die Greatest Hits laatst gedownload![]()
Nog wel ja, ons aller donnertje wil het gaan verbieden...quote:Op zondag 19 maart 2006 19:29 schreef HuHu het volgende:
Downloaden van audio en video is 100% legaal.
Daar is dus niets 'Foei!' aan.
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:32 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Nog wel ja, ons aller donnertje wil het gaan verbieden...![]()
Ik geef ons aller Donnertje weinig kans.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:32 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Nog wel ja, ons aller donnertje wil het gaan verbieden...![]()
Whaha, die rap van donner heb ik ook op mn computerquote:Op zondag 19 maart 2006 19:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik geef ons aller Donnertje weinig kans.
Dan moet hij toch eerst het Europese Gerechtshof weten te overtuigen. En ik weet niet of die een rappende anti-drugs minister serieus zullen nemen.
Wel hè!quote:Op zondag 19 maart 2006 19:37 schreef snopprinses het volgende:
tis nog moeilijk ook, om een goede manier te vinden om je naam te plaatsen onder je foto's
ehm neequote:
ik las watquote:
Doe gewoon aan de zijkantquote:
maar dan is er nog het probleem.quote:
Zwart, witte letters, font eeeeeeeeeehm ja ik vind verdana wel prettig.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar dan is er nog het probleem.
Welke kleur..een border..een underline..welk font..welke size..
Verdana 5 regular is het gewordenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zwart, witte letters, font eeeeeeeeeehm ja ik vind verdana wel prettig.
Mwah je kan toch wel diverse kleuren gebruiken net wat het beste past bij de foto.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Verdana 5 regular is het geworden
nu nog ff met de kleur vogelen zodat het op elke foto goed uitziet
Kan kan kanquote:Op zondag 19 maart 2006 19:45 schreef HuHu het volgende:
Maak een brush van je handtekening, en zet die onder al je foto's.
ook al zouden ze het verbieden, dat wil nog niet zeggen dat iedereen opeens stopt met downloadenquote:
Nee, ik trek nu al zat spellen van internetquote:Op zondag 19 maart 2006 19:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ook al zouden ze het verbieden, dat wil nog niet zeggen dat iedereen opeens stopt met downloaden
+1 goed puntquote:Op zondag 19 maart 2006 19:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ook al zouden ze het verbieden, dat wil nog niet zeggen dat iedereen opeens stopt met downloaden
Arial natuurlijk.... sjeeszquote:Op zondag 19 maart 2006 19:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zwart, witte letters, font eeeeeeeeeehm ja ik vind verdana wel prettig.
inderdaadquote:Op zondag 19 maart 2006 19:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Verdana is het best mogelijke lettertype dat je kunt gebruiken voor tekst dat wordt getoond op een computerscherm.quote:
+2 sterke opmerking! 14.gifquote:Op zondag 19 maart 2006 19:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Verdana is het best mogelijke lettertype dat je kunt gebruiken voor tekst dat wordt getoond op een computerscherm.
Waarom dat?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Verdana is het best mogelijke lettertype dat je kunt gebruiken voor tekst dat wordt getoond op een computerscherm.
Zelfs daarvoor was het niet verbodenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:49 schreef HuHu het volgende:
En downloaden van muziek wordt niet verboden. Het is al toegestaan sinds 1912, met de invoering van de auteurswet.
quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:53 schreef HuHu het volgende:
Vraag me niet naar een bron, ik heb geen zin om het helemaal op te gaan zoeken. Ik heb het gehoord tijdens een college van dr. J.B. Voorbij.
Ik denk dat zodra er een aantal mensen voor opgepakt worden, dat het toch wel flink zal verminderen, hoorquote:
dan moeten ze miljoenen nederlanders oppakken, dat lukt ze gewoon nietquote:Op zondag 19 maart 2006 19:58 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik denk dat zodra er een aantal mensen voor opgepakt worden, dat het toch wel flink zal verminderen, hoor![]()
Arial ook. Alleen is arial alleen mooi als het op 8 staat op een websitequote:Op zondag 19 maart 2006 19:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
nee, niet in dezelfde serie. Het mag niet teveel van elkaar afwijkenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah je kan toch wel diverse kleuren gebruiken net wat het beste past bij de foto.
De "lay-out" is hetzelfde.
Hahaha, ja ik was ff spelletje doen, maar nu ben ik weer helemaal terugquote:Op zondag 19 maart 2006 20:00 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Bedankt voor deze opbeurende bijdrage aan dit topic![]()
Gewonnen?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik was ff spelletje doen, maar nu ben ik weer helemaal terug
op internet hequote:
Welk spel deed je dan? Patience ofzo zeker?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
op internet heNah, ging wel, heb weleens beter gespeeld
Neuh, bij zylomquote:Op zondag 19 maart 2006 20:09 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Welk spel deed je dan? Patience ofzo zeker?![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:09 schreef VASND het volgende:
Boe! man!
Hij loopt niet lekker.. hij moet tussendoor steeds bufferenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Klik maar
Op dit moment een eigen mixje
Hmm, moet ik eerst dingen installeren... laat maar zitten danquote:Op zondag 19 maart 2006 20:10 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Neuh, bij zylomBejeweled en Cubis ff gedaan
Bij de laatste nieuw record
![]()
Inderdaadquote:Op zondag 19 maart 2006 20:12 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hij loopt niet lekker.. hij moet tussendoor steeds bufferen
Iets te hoge kwaliteit gedaanquote:Op zondag 19 maart 2006 20:12 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hij loopt niet lekker.. hij moet tussendoor steeds bufferen
- Tekst verder van de kant zettenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:15 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]vind de naam nog steeds niet geschikt
Heb ik wel ff gedaan, speel er nog redelijk veel spelletjequote:Op zondag 19 maart 2006 20:14 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, moet ik eerst dingen installeren... laat maar zitten dan![]()
als ik em verder naar de kant zet..staat die op de kantquote:Op zondag 19 maart 2006 20:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
- Tekst verder van de kant zetten
- Iets meer transparant, of een lichte tint in de sfeer van de foto
- Ander font.![]()
Van de kant, daar bedoel ik mee; verder van de kant af.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als ik em verder naar de kant zet..staat die op de kant
nee dan staat die me te ver in de fotoquote:Op zondag 19 maart 2006 20:21 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Van de kant, daar bedoel ik mee; verder van de kant af.![]()
Ik vind hem netjes, je kunt hem ook aan de rechterkant zetten, en stukje verder van de randen af, maar hij ziet er nu ook netjes uit.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als ik em verder naar de kant zet..staat die op de kant
Jaa, misschien doe ik dat ook nog wel, ik heb er nu iig ff geen zin inquote:Op zondag 19 maart 2006 20:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Heb ik wel ff gedaan, speel er nog redelijk veel spelletje
Maar het is wel een stuk beter dan netquote:Op zondag 19 maart 2006 20:24 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij moet nog steeds af en toe bufferen...
't is ook een kwestie van enkele pixels.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:22 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee dan staat die me te ver in de foto
liep jij toevallig gisteren een blokje om met je vriendin??quote:Op zondag 19 maart 2006 20:25 schreef SpeedyGJ het volgende:heeeeey allemaal
wat een super toffe weekend gehad zeg
![]()
Veel plezier en truste!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:29 schreef -Marlii- het volgende:
Ben wegGa ff hart in actie kijken met
Wendy
en dan naar bed
Oke, veel kijkplezierquote:Op zondag 19 maart 2006 20:29 schreef -Marlii- het volgende:
Ben wegGa ff hart in actie kijken met
Wendy
en dan naar bed
Ahh, vandaar dat de mijne nu in een keer goed doorlooptquote:Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef VASND het volgende:
Doeg Marlii
Ben trouwens gestopt met luisteren, hij moet te vaak bufferen om relaxed te kunnen luisteren.
nergens last vanquote:Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef VASND het volgende:
Doeg Marlii
Ben trouwens gestopt met luisteren, hij moet te vaak bufferen om relaxed te kunnen luisteren.
Euhm hangt vanaf waarquote:Op zondag 19 maart 2006 20:29 schreef Boeman het volgende:
[..]
liep jij toevallig gisteren een blokje om met je vriendin??
hoiquote:Op zondag 19 maart 2006 20:32 schreef B_BOY het volgende:
truyg uit belgie en zat.
hips Hoi B_Bquote:Op zondag 19 maart 2006 20:32 schreef B_BOY het volgende:
truyg uit belgie en zat.
Ja duhquote:
eet zequote:Op zondag 19 maart 2006 20:40 schreef 14.gif het volgende:
Mijn avondmaal is eindelijk klaar
Ik ga ff eten![]()
weet ik niet meer, ik fietste langs en dacht jou te zienquote:
Hmmmmmmmz. Gister zouden we zwemmen maar dat hebben we toch niet gedaan.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:43 schreef Boeman het volgende:
[..]
weet ik niet meer, ik fietste langs en dacht jou te zien
(foto op msn)
Je zult goed slapen.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:46 schreef B_BOY het volgende:
ik ga denk maar
Ik ookquote:Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef anti-virus het volgende:
Hallooo
Ik heb een nieuwe avatar en ik ben morgen jarig *glunder
Schattige avatar, en alvast gefeliquote:Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef anti-virus het volgende:
Hallooo
dat heb ik vandaag al gedaanquote:Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Je zult goed slapen.
Verslaap je morgen niet.
kapsonesquote:Op zondag 19 maart 2006 20:50 schreef snopprinses het volgende:
mn avatar is toch het geilste van allemaal
leuke avaquote:Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef anti-virus het volgende:
Hallooo
succes dan maarquote:Op zondag 19 maart 2006 20:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat heb ik vandaag al gedaan
morgen schoolexamen :S
ja, maar voor hetzelfde geld ben je et niet en sta ik voor lulquote:Op zondag 19 maart 2006 20:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmmmmmmz. Gister zouden we zwemmen maar dat hebben we toch niet gedaan.
We zijn eerst de stad in geweest daarna zijn we terug gegaan om vervolgens even naar Leeuwarden toe te gaan. 1 tip: mocht je me voortaan weer zien, spreek me dan effe aan![]()
Oja: Als je mij met een klein meisje ziet lopen, dan ben ik dat geweestik had een rood witte jas aan
Dan moet je heul hard SPEEEEDY roepenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:54 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja, maar voor hetzelfde geld ben je et niet en sta ik voor lul
nee dat is normaalquote:Op zondag 19 maart 2006 20:55 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Dan moet je heul hard SPEEEEDY roepen.
Want dan sta je niet voor lul ofzo.
de ee?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Alleen verdomd bewolkte weer, anders was ie nog mooier geweest
Maar niet het geylstequote:
Ja oke, maar was antivirus ook al zei: Speedyquote:Op zondag 19 maart 2006 20:54 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja, maar voor hetzelfde geld ben je et niet en sta ik voor lul
noooooooooo...een schuine horizonquote:Op zondag 19 maart 2006 20:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Alleen verdomd bewolkte weer, anders was ie nog mooier geweest
De ee?? De wat??quote:
Jah soquote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
noooooooooo...een schuine horizon
ja, voordat je em postquote:Op zondag 19 maart 2006 20:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jah somoest rennen en snel klikken, was aan de late kant
recht zetten kan altijd
IK BEN GEILER.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
de jouwe is beter
de mijne is geiler
BB, ga slapen.quote:
weet het niet meer 50/50quote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja oke, maar was antivirus ook al zei: Speedy![]()
Abyway, mij dus wel/niet gezien?
leren terwijl je zat bent?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:02 schreef B_BOY het volgende:
kga proberen nog ff te leren.
Okequote:
Welk vak..?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:02 schreef B_BOY het volgende:
morgen schoolexamen dus ja. wel handig miss.
ik meot volgende week mn laatste se's makenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:02 schreef B_BOY het volgende:
morgen schoolexamen dus ja. wel handig miss.
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:41 schreef VASND het volgende:
Smakelijk 14.gif.
Bedankt, het was lekkerquote:
ach houd je mond jijquote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef snopprinses het volgende:
ik heb lekker helemaal geen toetsen meer
welk profiel doe je?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef VASND het volgende:
Ik heb ze over 2 weekjes.
Bijna voorbij dit jaar
N&G.quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef snopprinses het volgende:
ik heb lekker helemaal geen toetsen meer
Wat voor opleiding doe je precies? (vast al eerder gevraagt maargoed)quote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef snopprinses het volgende:
ik moet gewoon zorgen dat ik al mn gewone opdracht haal, aanwezig ben in de lessen en dan volgend jaar een mooi portfolio kan laten zien.
En dan krijg ik mn hippe diploma![]()
Multimedia Vormgeven met diffirentiatie ontwerpquote:Op zondag 19 maart 2006 21:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je precies? (vast al eerder gevraagt maargoed)
en vanaf waneer met welke vooropleiding?
hmkay.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:24 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Multimedia Vormgeven
heb hiervoor mavo gedaan
jack johnson?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:25 schreef snopprinses het volgende:
zoh ik ga maar es wat anders luistere dan jason mraz
Je wordt VOORSPELBAAR.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |