ehm neequote:
ik las watquote:
Doe gewoon aan de zijkantquote:
maar dan is er nog het probleem.quote:
Zwart, witte letters, font eeeeeeeeeehm ja ik vind verdana wel prettig.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar dan is er nog het probleem.
Welke kleur..een border..een underline..welk font..welke size..
Verdana 5 regular is het gewordenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zwart, witte letters, font eeeeeeeeeehm ja ik vind verdana wel prettig.
Mwah je kan toch wel diverse kleuren gebruiken net wat het beste past bij de foto.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Verdana 5 regular is het geworden
nu nog ff met de kleur vogelen zodat het op elke foto goed uitziet
Kan kan kanquote:Op zondag 19 maart 2006 19:45 schreef HuHu het volgende:
Maak een brush van je handtekening, en zet die onder al je foto's.
ook al zouden ze het verbieden, dat wil nog niet zeggen dat iedereen opeens stopt met downloadenquote:
Nee, ik trek nu al zat spellen van internetquote:Op zondag 19 maart 2006 19:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ook al zouden ze het verbieden, dat wil nog niet zeggen dat iedereen opeens stopt met downloaden
+1 goed puntquote:Op zondag 19 maart 2006 19:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ook al zouden ze het verbieden, dat wil nog niet zeggen dat iedereen opeens stopt met downloaden
Arial natuurlijk.... sjeeszquote:Op zondag 19 maart 2006 19:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zwart, witte letters, font eeeeeeeeeehm ja ik vind verdana wel prettig.
inderdaadquote:Op zondag 19 maart 2006 19:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Verdana is het best mogelijke lettertype dat je kunt gebruiken voor tekst dat wordt getoond op een computerscherm.quote:
+2 sterke opmerking! 14.gifquote:Op zondag 19 maart 2006 19:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Verdana is het best mogelijke lettertype dat je kunt gebruiken voor tekst dat wordt getoond op een computerscherm.
Waarom dat?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Verdana is het best mogelijke lettertype dat je kunt gebruiken voor tekst dat wordt getoond op een computerscherm.
Zelfs daarvoor was het niet verbodenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:49 schreef HuHu het volgende:
En downloaden van muziek wordt niet verboden. Het is al toegestaan sinds 1912, met de invoering van de auteurswet.
quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:53 schreef HuHu het volgende:
Vraag me niet naar een bron, ik heb geen zin om het helemaal op te gaan zoeken. Ik heb het gehoord tijdens een college van dr. J.B. Voorbij.
Ik denk dat zodra er een aantal mensen voor opgepakt worden, dat het toch wel flink zal verminderen, hoorquote:
dan moeten ze miljoenen nederlanders oppakken, dat lukt ze gewoon nietquote:Op zondag 19 maart 2006 19:58 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik denk dat zodra er een aantal mensen voor opgepakt worden, dat het toch wel flink zal verminderen, hoor![]()
Arial ook. Alleen is arial alleen mooi als het op 8 staat op een websitequote:Op zondag 19 maart 2006 19:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
nee, niet in dezelfde serie. Het mag niet teveel van elkaar afwijkenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah je kan toch wel diverse kleuren gebruiken net wat het beste past bij de foto.
De "lay-out" is hetzelfde.
Hahaha, ja ik was ff spelletje doen, maar nu ben ik weer helemaal terugquote:Op zondag 19 maart 2006 20:00 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Bedankt voor deze opbeurende bijdrage aan dit topic![]()
Gewonnen?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik was ff spelletje doen, maar nu ben ik weer helemaal terug
op internet hequote:
Welk spel deed je dan? Patience ofzo zeker?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
op internet heNah, ging wel, heb weleens beter gespeeld
Neuh, bij zylomquote:Op zondag 19 maart 2006 20:09 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Welk spel deed je dan? Patience ofzo zeker?![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:09 schreef VASND het volgende:
Boe! man!
Hij loopt niet lekker.. hij moet tussendoor steeds bufferenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Klik maar
Op dit moment een eigen mixje
Hmm, moet ik eerst dingen installeren... laat maar zitten danquote:Op zondag 19 maart 2006 20:10 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Neuh, bij zylomBejeweled en Cubis ff gedaan
Bij de laatste nieuw record
![]()
Inderdaadquote:Op zondag 19 maart 2006 20:12 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hij loopt niet lekker.. hij moet tussendoor steeds bufferen
Iets te hoge kwaliteit gedaanquote:Op zondag 19 maart 2006 20:12 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hij loopt niet lekker.. hij moet tussendoor steeds bufferen
- Tekst verder van de kant zettenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:15 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]vind de naam nog steeds niet geschikt
Heb ik wel ff gedaan, speel er nog redelijk veel spelletjequote:Op zondag 19 maart 2006 20:14 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, moet ik eerst dingen installeren... laat maar zitten dan![]()
als ik em verder naar de kant zet..staat die op de kantquote:Op zondag 19 maart 2006 20:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
- Tekst verder van de kant zetten
- Iets meer transparant, of een lichte tint in de sfeer van de foto
- Ander font.![]()
Van de kant, daar bedoel ik mee; verder van de kant af.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als ik em verder naar de kant zet..staat die op de kant
nee dan staat die me te ver in de fotoquote:Op zondag 19 maart 2006 20:21 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Van de kant, daar bedoel ik mee; verder van de kant af.![]()
Ik vind hem netjes, je kunt hem ook aan de rechterkant zetten, en stukje verder van de randen af, maar hij ziet er nu ook netjes uit.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als ik em verder naar de kant zet..staat die op de kant
Jaa, misschien doe ik dat ook nog wel, ik heb er nu iig ff geen zin inquote:Op zondag 19 maart 2006 20:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Heb ik wel ff gedaan, speel er nog redelijk veel spelletje
Maar het is wel een stuk beter dan netquote:Op zondag 19 maart 2006 20:24 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij moet nog steeds af en toe bufferen...
't is ook een kwestie van enkele pixels.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:22 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee dan staat die me te ver in de foto
liep jij toevallig gisteren een blokje om met je vriendin??quote:Op zondag 19 maart 2006 20:25 schreef SpeedyGJ het volgende:heeeeey allemaal
wat een super toffe weekend gehad zeg
![]()
Veel plezier en truste!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:29 schreef -Marlii- het volgende:
Ben wegGa ff hart in actie kijken met
Wendy
en dan naar bed
Oke, veel kijkplezierquote:Op zondag 19 maart 2006 20:29 schreef -Marlii- het volgende:
Ben wegGa ff hart in actie kijken met
Wendy
en dan naar bed
Ahh, vandaar dat de mijne nu in een keer goed doorlooptquote:Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef VASND het volgende:
Doeg Marlii
Ben trouwens gestopt met luisteren, hij moet te vaak bufferen om relaxed te kunnen luisteren.
nergens last vanquote:Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef VASND het volgende:
Doeg Marlii
Ben trouwens gestopt met luisteren, hij moet te vaak bufferen om relaxed te kunnen luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |