Nog wel ja, ons aller donnertje wil het gaan verbieden...quote:Op zondag 19 maart 2006 19:29 schreef HuHu het volgende:
Downloaden van audio en video is 100% legaal.
Daar is dus niets 'Foei!' aan.
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:32 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Nog wel ja, ons aller donnertje wil het gaan verbieden...![]()
Ik geef ons aller Donnertje weinig kans.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:32 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Nog wel ja, ons aller donnertje wil het gaan verbieden...![]()
Whaha, die rap van donner heb ik ook op mn computerquote:Op zondag 19 maart 2006 19:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik geef ons aller Donnertje weinig kans.
Dan moet hij toch eerst het Europese Gerechtshof weten te overtuigen. En ik weet niet of die een rappende anti-drugs minister serieus zullen nemen.
Wel hè!quote:Op zondag 19 maart 2006 19:37 schreef snopprinses het volgende:
tis nog moeilijk ook, om een goede manier te vinden om je naam te plaatsen onder je foto's
ehm neequote:
ik las watquote:
Doe gewoon aan de zijkantquote:
maar dan is er nog het probleem.quote:
Zwart, witte letters, font eeeeeeeeeehm ja ik vind verdana wel prettig.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar dan is er nog het probleem.
Welke kleur..een border..een underline..welk font..welke size..
Verdana 5 regular is het gewordenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zwart, witte letters, font eeeeeeeeeehm ja ik vind verdana wel prettig.
Mwah je kan toch wel diverse kleuren gebruiken net wat het beste past bij de foto.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Verdana 5 regular is het geworden
nu nog ff met de kleur vogelen zodat het op elke foto goed uitziet
Kan kan kanquote:Op zondag 19 maart 2006 19:45 schreef HuHu het volgende:
Maak een brush van je handtekening, en zet die onder al je foto's.
ook al zouden ze het verbieden, dat wil nog niet zeggen dat iedereen opeens stopt met downloadenquote:
Nee, ik trek nu al zat spellen van internetquote:Op zondag 19 maart 2006 19:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ook al zouden ze het verbieden, dat wil nog niet zeggen dat iedereen opeens stopt met downloaden
+1 goed puntquote:Op zondag 19 maart 2006 19:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ook al zouden ze het verbieden, dat wil nog niet zeggen dat iedereen opeens stopt met downloaden
Arial natuurlijk.... sjeeszquote:Op zondag 19 maart 2006 19:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zwart, witte letters, font eeeeeeeeeehm ja ik vind verdana wel prettig.
inderdaadquote:Op zondag 19 maart 2006 19:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Verdana is het best mogelijke lettertype dat je kunt gebruiken voor tekst dat wordt getoond op een computerscherm.quote:
+2 sterke opmerking! 14.gifquote:Op zondag 19 maart 2006 19:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Verdana is het best mogelijke lettertype dat je kunt gebruiken voor tekst dat wordt getoond op een computerscherm.
Waarom dat?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Verdana is het best mogelijke lettertype dat je kunt gebruiken voor tekst dat wordt getoond op een computerscherm.
Zelfs daarvoor was het niet verbodenquote:Op zondag 19 maart 2006 19:49 schreef HuHu het volgende:
En downloaden van muziek wordt niet verboden. Het is al toegestaan sinds 1912, met de invoering van de auteurswet.
quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:53 schreef HuHu het volgende:
Vraag me niet naar een bron, ik heb geen zin om het helemaal op te gaan zoeken. Ik heb het gehoord tijdens een college van dr. J.B. Voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |