Dat nummer is perfect, die gasten zijn wat minder.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dat wil ik volgens mij niet kennen
Niet helemaal mijn muzieksmaak denk ikquote:Op zondag 19 maart 2006 18:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat nummer is perfect, die gasten zijn wat minder.
*umf* *umf* *umf*quote:Op zondag 19 maart 2006 18:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn muzieksmaak denk ik
Cultuur-barbaar !quote:Op zondag 19 maart 2006 18:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn muzieksmaak denk ik
ik wilde alles voor aankomende week gaan maken, maar dat is ook al misluktquote:Op zondag 19 maart 2006 18:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ja, sinds gisteren![]()
Nu heb ik volgens mij helemaal een probleem op school, ik wilde dit weekend mijn achterstand enzo is gaan wegwerken maar daar komt ook niks van als je ziek bent![]()
Waarvoor?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:02 schreef snopprinses het volgende:
ik moet nog steeds logo's maken voor morgenochtend
gewoon vroeg opstaanquote:Op zondag 19 maart 2006 19:02 schreef snopprinses het volgende:
ik moet nog steeds logo's maken voor morgenochtend
hij moet in de koelkastquote:Op zondag 19 maart 2006 19:02 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Gewoon een kwartiertje in de vriezer gooien... werkt met bier ook altijd prima![]()
nog vroegerquote:
schoolquote:
Waarom zou ik niet in PUB mogen komen?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En dan wel in PUB komen. Corrupt figuur.![]()
Open een topic in 40+quote:Op zondag 19 maart 2006 19:08 schreef HuHu het volgende:
Je hoeft geen 45 te zijn om naar het Spandau Ballet te luisteren.
Ik weet niet eens wat het isquote:Op zondag 19 maart 2006 19:08 schreef HuHu het volgende:
Je hoeft geen 45 te zijn om naar het Spandau Ballet te luisteren.
ik ook nietquote:
quote:
Ik luister nu blink-182quote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef HuHu het volgende:
De jeugd van tegenwoordig luistert alleen nog maar de Jeugd van Tegenwoordig zeker.
Doe me een lol zeg.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef HuHu het volgende:
De jeugd van tegenwoordig luistert alleen nog maar de Jeugd van Tegenwoordig zeker.
Ik luister alleen 's ochtends radio... en dan altijd GIEL op 3fmquote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef HuHu het volgende:
Goede reden om je er eens in te verdiepen.
Er gaat een wereld voor je open.
Stem eens af op Radio Veronica.
Nee johquote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef HuHu het volgende:
Metal, alleen als ie kei en kei hard is.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef HuHu het volgende:
Die contradictie ook tussen de radio- en televisiezender Veronica, geeft al aan dat het zonder na te denken is opgezet, wellicht dat daardoor die belachelijke playlists zijn bedacht.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef HuHu het volgende:
Lijkt me niet dat je dat tijdens je huiswerk aan het luisteren bent. Niet echt bevorderend voor je concentratie, schat ik zo.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Metal, alleen als ie kei en kei hard is.
En nog wel meer![]()
Man Overboardquote:Op zondag 19 maart 2006 19:21 schreef HuHu het volgende:
Blink 182 - Feeling this
Nee klopt, meestal iets van jazz ofzo.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:22 schreef HuHu het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je dat tijdens je huiswerk aan het luisteren bent. Niet echt bevorderend voor je concentratie, schat ik zo.
Ik heb die Greatest Hits laatst gedownloadquote:Op zondag 19 maart 2006 19:25 schreef HuHu het volgende:
[..]
Sorry... zit niet in de collectie.
Ik heb alleen het album Blink 182 - Blink 182.
Foei!quote:Op zondag 19 maart 2006 19:28 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik heb die Greatest Hits laatst gedownload![]()
Nog wel ja, ons aller donnertje wil het gaan verbieden...quote:Op zondag 19 maart 2006 19:29 schreef HuHu het volgende:
Downloaden van audio en video is 100% legaal.
Daar is dus niets 'Foei!' aan.
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:32 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Nog wel ja, ons aller donnertje wil het gaan verbieden...![]()
Ik geef ons aller Donnertje weinig kans.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:32 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Nog wel ja, ons aller donnertje wil het gaan verbieden...![]()
Whaha, die rap van donner heb ik ook op mn computerquote:Op zondag 19 maart 2006 19:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik geef ons aller Donnertje weinig kans.
Dan moet hij toch eerst het Europese Gerechtshof weten te overtuigen. En ik weet niet of die een rappende anti-drugs minister serieus zullen nemen.
Wel hè!quote:Op zondag 19 maart 2006 19:37 schreef snopprinses het volgende:
tis nog moeilijk ook, om een goede manier te vinden om je naam te plaatsen onder je foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |