- Tekst verder van de kant zettenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:15 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]vind de naam nog steeds niet geschikt
Heb ik wel ff gedaan, speel er nog redelijk veel spelletjequote:Op zondag 19 maart 2006 20:14 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, moet ik eerst dingen installeren... laat maar zitten dan![]()
als ik em verder naar de kant zet..staat die op de kantquote:Op zondag 19 maart 2006 20:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
- Tekst verder van de kant zetten
- Iets meer transparant, of een lichte tint in de sfeer van de foto
- Ander font.![]()
Van de kant, daar bedoel ik mee; verder van de kant af.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als ik em verder naar de kant zet..staat die op de kant
nee dan staat die me te ver in de fotoquote:Op zondag 19 maart 2006 20:21 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Van de kant, daar bedoel ik mee; verder van de kant af.![]()
Ik vind hem netjes, je kunt hem ook aan de rechterkant zetten, en stukje verder van de randen af, maar hij ziet er nu ook netjes uit.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als ik em verder naar de kant zet..staat die op de kant
Jaa, misschien doe ik dat ook nog wel, ik heb er nu iig ff geen zin inquote:Op zondag 19 maart 2006 20:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Heb ik wel ff gedaan, speel er nog redelijk veel spelletje
Maar het is wel een stuk beter dan netquote:Op zondag 19 maart 2006 20:24 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij moet nog steeds af en toe bufferen...
't is ook een kwestie van enkele pixels.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:22 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee dan staat die me te ver in de foto
liep jij toevallig gisteren een blokje om met je vriendin??quote:Op zondag 19 maart 2006 20:25 schreef SpeedyGJ het volgende:heeeeey allemaal
wat een super toffe weekend gehad zeg
![]()
Veel plezier en truste!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:29 schreef -Marlii- het volgende:
Ben wegGa ff hart in actie kijken met
Wendy
en dan naar bed
Oke, veel kijkplezierquote:Op zondag 19 maart 2006 20:29 schreef -Marlii- het volgende:
Ben wegGa ff hart in actie kijken met
Wendy
en dan naar bed
Ahh, vandaar dat de mijne nu in een keer goed doorlooptquote:Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef VASND het volgende:
Doeg Marlii
Ben trouwens gestopt met luisteren, hij moet te vaak bufferen om relaxed te kunnen luisteren.
nergens last vanquote:Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef VASND het volgende:
Doeg Marlii
Ben trouwens gestopt met luisteren, hij moet te vaak bufferen om relaxed te kunnen luisteren.
Euhm hangt vanaf waarquote:Op zondag 19 maart 2006 20:29 schreef Boeman het volgende:
[..]
liep jij toevallig gisteren een blokje om met je vriendin??
hoiquote:Op zondag 19 maart 2006 20:32 schreef B_BOY het volgende:
truyg uit belgie en zat.
hips Hoi B_Bquote:Op zondag 19 maart 2006 20:32 schreef B_BOY het volgende:
truyg uit belgie en zat.
Ja duhquote:
eet zequote:Op zondag 19 maart 2006 20:40 schreef 14.gif het volgende:
Mijn avondmaal is eindelijk klaar
Ik ga ff eten![]()
weet ik niet meer, ik fietste langs en dacht jou te zienquote:
Hmmmmmmmz. Gister zouden we zwemmen maar dat hebben we toch niet gedaan.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:43 schreef Boeman het volgende:
[..]
weet ik niet meer, ik fietste langs en dacht jou te zien
(foto op msn)
Je zult goed slapen.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:46 schreef B_BOY het volgende:
ik ga denk maar
Ik ookquote:Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef anti-virus het volgende:
Hallooo
Ik heb een nieuwe avatar en ik ben morgen jarig *glunder
Schattige avatar, en alvast gefeliquote:Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef anti-virus het volgende:
Hallooo
Ik heb een nieuwe avatar en ik ben morgen jarig *glunder
dat heb ik vandaag al gedaanquote:Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Je zult goed slapen.
Verslaap je morgen niet.
kapsonesquote:Op zondag 19 maart 2006 20:50 schreef snopprinses het volgende:
mn avatar is toch het geilste van allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |