Lees je eens in voordat je topics gaat openen.quote:
dus jij vind het normaal dan mensen met ziektes schelden? en als ik daar dan wat over zeg dat word het gesloten? wel eens over nagedacht om achter die mensen achter te gaan?quote:Op zondag 2 april 2006 12:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Lees je eens in voordat je topics gaat openen.
Ze zetten aan tot niets, er zit geen inhoud in en er is totaal niet over nagedacht.
Steek dan eens wat tijd in een duidelijke OP. Wat heb jij tegen mensen die ermee schelden? Waarom? Wat wil je van de mensen die in je topic reageren?quote:Op zondag 2 april 2006 12:50 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
dus jij vind het normaal dan mensen met ziektes schelden? en als ik daar dan wat over zeg dat word het gesloten? wel eens over nagedacht om achter die mensen achter te gaan?
domme vraagquote:Op zondag 2 april 2006 12:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen mensen die ermee schelden?
Ik weet dat niet. Wil je ze aan het gas hebben, uitsluiten van het bezoeken van voetbalwedstrijden of vind je ze gewoon stom?quote:
Dat ook weer niet.quote:Op zondag 2 april 2006 13:19 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
dus eigenlijk gewoon meer text neerkwakken?
.
dus: meer tekst met meer inhoud en dan het liefst ook nog eens duidelijker?quote:Op zondag 2 april 2006 13:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat ook weer niet..
Meer duidelijkheid en inhoud. [afbeelding].
Hier redelijk goedquote:Op zondag 2 april 2006 19:44 schreef NJ het volgende:
Klopt. En dan ook nog eens orgineel. Snap je waarom het met newbies die niet lezen, maar wél topics openen slecht afloopt hier?.
nu wel ja, nou ik zal nu beter OP`s makenquote:Op zondag 2 april 2006 19:44 schreef NJ het volgende:
Klopt. En dan ook nog eens orgineel. Snap je waarom het met newbies die niet lezen, maar wél topics openen slecht afloopt hier?.
allemaal kut regels,quote:Op zondag 2 april 2006 21:44 schreef flugeltje het volgende:
De vernieuwde FAQ staat vanaf heden online Klaagbaak: De FAQ en de regeltjes!
Er staat helemaal niets nieuws in de FAQ hoorquote:Op zondag 2 april 2006 23:19 schreef immortalsean het volgende:
[..]
allemaal kut regels,
nu moeten we dus zeg maar zo van:
- m'n buren hebben m'n kliko omver getrapt!
* tja, dat is kut voor je
- goh, ik voel me weer helemaal beter
<opgelost, slotje>
waar blijft de lol dan nog van een forum, waar blijft de spirit, waar blijven de ballen.
op deze manier wordt KLB gecastreerd!
Ik kom eraanquote:Op maandag 3 april 2006 22:16 schreef Skazminko het volgende:
Mijn topic over mijn gefraudeerde werkstuk staat op het punt te verzanden in een sloxchat topic.
Modjes, doe er iets aan.![]()
Welke josti fraudeert er dan ook op het examen!
Dat niet, maar het topic waar ik naar verwees is afgelopen nacht iets te vlot offtopic dichtgekletst, ik wilde nog wat schrijven, en vragen om het topic op te schonen en te heropenen vond ik wat ver gaanquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:52 schreef flugeltje het volgende:
Dus jij dacht als het in ONZ niet meer mag doe ik het maar in KLB?
Niet dus....
Ook dat hebben we liever niet. Downloaden is opzich ook legaal, maar links naar downloads op Fok! plaatsen mag ook nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:36 schreef Camplo het volgende:
Jongeman:
-Edit: hints geven en bestandsnamen posten laat je maar mooi achterwege-
Dat is legaal hoor?
p2p is illegaal, nieuwsgroepen zijn dat niet. (zolang je download).
Okayquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ook dat hebben we liever niet. Downloaden is opzich ook legaal, maar links naar downloads op Fok! plaatsen mag ook niet
Jij bent gewoon irritant. Dus rot maar op met je verbeteren de hele dag suf wijf.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Flugel.. sinds wanneer mag je iemand niet meer aanspreken op eenvan een taalfout?
Je verwijst me naar de faq van KLB, maar daar kan ik nergens vinden dat je geen opmerking over taalfouten mag maken.
Tja, sorry hoor, maar als een user met notoire topic-open-diarree zo'n fout maakt, dan vraagt 'ie er imho om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |