quote:Op woensdag 5 april 2006 17:57 schreef Byte_Me het volgende:
dat is toch hun koosnaampje voor de vrachtwagen?
vergeet de verschillende minnaressen niet natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 17:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
geliefde, vrouw, kinderen, ik ken er zelfs eentje die heeft de naam van z'n hond op een kentekenplaat staan![]()
Die mag ik hier vast nog wel even quoten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is best een eenzaam bestaan, dat truckersleven. Als je dan zo die ringweg van Amsterdam oprijdt, dan denk je wel even: was ik nu maar bij mijn gezin. Mijn bloedjes Rachelle en Maikol. Wier foto's hier prijken aan mijn dashboard. Wier namen hier gedrukt staan op de kentekenborden achter de voorruit. Maar je weet ook: het zit me in het bloed, dit zwervende bestaan. Trucker ben je for life, zeggen we wel eens tegen elkaar op het bakkie. Alleen truckers onder elkaar begrijpen dat écht.
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Die mag ik hier vast nog wel even quoten..
Neehee het is pauperdt knurftquote:Op woensdag 5 april 2006 18:28 schreef BrauN het volgende:
Zij hebben tenminste een baan, kut paupert.
Gelukkigts consumeertts uts nietts dusts maaktts uts geents "gebruikts" vants dets vrachtwagenchaufeurts, zots welts, uts bents nietts wijzerts metts eents tsts.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:28 schreef BrauN het volgende:
Ik werkquote:Op woensdag 5 april 2006 18:28 schreef BrauN het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |