abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2006 @ 21:50:06 #1
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_36655217
Het zat er al een tijdje aan te komen natuurlijk, de mods in [ONZ] hadden al aangekondigd dat het openen van een nieuw adoratietopic niet getolereerd zou worden na de finale van Google Idol en nu is het zover:

Het laatste topic is vannacht volgebaggerd door een paar nachtbrakers en nu is er geen plek meer om mijn oneindige bewondering voor De Dames te uiten en op de hoogte te blijven van de mediagekte die de meiden overspoeld heeft, oa. dankzij Mastertje .

Iedere avond en bijna iedere ochtend, de afgelopen twee weken, logde ik in om te kijken of er nog nieuws was over mijn heldinnen, mijn bewondering niet onder stoelen of banken stekend, kritische opmerkingen hierover weerstaan, gesterkt als ik was door mijn onontkenbare liefde .

En nu is het afgelopen. Niets dat er mij rest dan de herinneringen. Verder leegte, dat knagende gevoel van binnen dat er iets mist, dat ik er iets aan moet doen maar het kan niet. Langzaam zakken de adoratietopics in MyAT, wanhopig refresh ik de active topics maar er komt niets .

Ik mis het nu al. Ik mis de onzin, de droge humor en de berichtjes van mensen die blijkbaar onder stenen leven en tot op het laatst kwamen melden dat ze toen pas erachter kwamen wie P&K zijn, of snapten waar die avatars van komen. Natuurlijk mis ik ook PommeKelly zelf, al heb ik het idee dat ik daar, al dan niet via 't Fok! forum, nog niet 't laatste van heb gehoord .

Dus nu voor de écht allerlaatste keer:

Pomme & Kelly en insert naar believe alle andere lieve en leuke smilies en maar bij.

Nou, ééntje dan nog
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:51:33 #2
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_36655277
Is dat die nieuwe aardappelschotel van iglo?
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:52:10 #3
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_36655301
Dus jij dacht als het in ONZ niet meer mag doe ik het maar in KLB?

Niet dus....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')