Ik betwijfel het, ze hebben immers wel van RKC gewonnenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan zal het laagterecord van RBC verbroken worden.
Logisch ook. Staat hoog in het VI-klassementje dit jaar hoor.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik wist gewoon voor het openen van het topic dat de post van MM over Leon van Dalen zou gaan.
Waar staat dat klassement?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Logisch ook. Staat hoog in het VI-klassementje dit jaar hoor.
Haal je de top 50 mee dit seizoen hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat is wel een dikke score zeg.
quote:HT Top Oss [3 - 0] MVV Maastricht
3' [1 - 0] R. Faria
23' [2 - 0] D. Zafarin
26' [3 - 0] D. Schoofs
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:00 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Uiteindelijk 3-1Nog maar 1 puntje verschil met FC Den Bosch
![]()
Ho ho,niet zo'n grote mond tegen jullie grote broer.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Kutbosschenaren[afbeelding]!
Yeah.
Dat lijkt me een wat moeilijkere zin voor een spreekkoor dan 'kutbosschenaren'.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ho ho,niet zo'n grote mond tegen jullie grote broer.
Oja,ik mag ze in Oss niet te hoog inschatten he?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:11 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat lijkt me een wat moeilijkere zin voor een spreekkoor dan 'kutbosschenaren'.
Hun spelen wel POquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja het zijn me een party gekken bij mekaar, daar bij top oss
Als dat gebeurd koop ik mischien wel een seizoens kaartquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:23 schreef Nashje het volgende:
3-0 winnen. Hoe vet.
Volgens mij zit het inderdaad zo in elkaar Dj_Day-V.
Nu SBSquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:24 schreef Intxaurraga het volgende:
Wordt het nog ergens uitgezonden vanavond?
Gloryhunter.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als dat gebeurd koop ik mischien wel een seizoens kaart
Zeg ikquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu op SBS!
Wat een cool fanfarecorps op de de tribune.
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar niet toen de samenvatting daadwerkelijk te zien was.
Wij zongen "jostiband", wat een hels kabaalquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu op SBS!
Wat een cool fanfarecorps op de de tribune.
Nee portemonnee laat het niet erg toe maar luister wel radio. 2-0 btwquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoor je niet in het stadion te zitten
quote:
NAC, kunnen we dat aanquote:Tweede Ronde – best-of-3
C: FC Zwolle – Willem II
D: De Graafschap – VVV-Venlo
E: Helmond Sport – FC Volendam
F: Top Oss – nummer 16 Eredivisie (momenteel NAC Breda)
Speeldata: 21, 24 en 28 april
Derde Ronde – best-of-3
Winnaar C – Winnaar D
Winnaar E – Winnaar F
Speeldata: 5, 8 en 12 mei
Rellenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:49 schreef Kevin1Bravo het volgende:
1600 kaarten al verkocht dag 1, excl. bussiness club en uitkaarten. Wel jammer dat er NAC supporters in de thuisvakken komen zitten.
Erg leuk ja, goed fout zeg maar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:38 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Echt fantastisch in de kleedkamer, "tikketakketikketakke" heey!
Dan zit je denk ik verkeerde forum, misschien bij de kassaquote:Op woensdag 19 april 2006 13:57 schreef nebo5 het volgende:
Kan er hier iemand nog aan 2 kaarten van de thuistribune komen toevallig?
kaarten zijn 10-13,50 euro.. biedt er 40 euro voor (2 kaarten)
nebo5@hotmail.com
quote:Hectische dagen bij TOP Oss, niet alleen de supporters zorgen voor drukte maar ook de (landelijke) media.
Het bordje "UITVERKOCHT" kan misschien al snel opgehangen worden. Woensdagavond waren zo'n 3.200 kaarten verkocht en naar verwachting zou het donderdag wel eens VOL kunnen zijn.
Prachtig, op voorhand een groot succes voor de spelers en technische staf, en de hele organisatie bij TOP Oss.
Ook de lokale en landelijke media weten de weg naar TOP Oss inmiddels heel goed te vinden. Wederom weekkrant "De Sleutel" gehuld in een TOP Oss jas deze week. Ook weekblad Regio Oss schenkt meerdere malen per week aandacht aan TOP Oss. Ook op www.kliknieuws.nl en Stads TV altijd snel nieuws over de club. Dtv zal donderdag van 20.00 uur tot vrijdag 20.00 uur een nieuwe special over TOP Oss uitzenden. Omroep Brabant maakt donderdag opnames, het Brabants Dagblad verschijnt donderdag met een mooie 1/2-pagina advertentie en komt vrijdag met veel nieuws over deze belangrijke Brabantse derby. Ook de landelijke kranten komen met nieuws en uiteraard vrijdagavond beelden op SBS6 vanaf 23.10 uur. SBS6 is met een grote ploeg aanwezig en meerdere camera's zullen voor hopelijk mooie beelden zorgen. Zondagavond zijn de beelden (met interviews na afloop) te zien bij één van onze media-partners nl. Dtv. Tijdens NOS Langs de Lijn zal luisterend Nederland de verrichtingen van onze club kunnen volgen.
Voor de (geportretteerde) spelers is ongetwijfeld Voetbal International deze week een hoogtepunt. Als poster middenin het hart van het blad, een elftalfoto van onze club TOP Oss! Het blad toont hiermee respect voor "onze kleine club" die het dit seizoen zo ver schopt en alom waardering afdwingt!
quote:Cees Lok zet de boel op scherp
Geen Sander van Gessel, geen Arne Slot, geen Patrick Zwaanswijk en geen Davy Schollen morgen (vrijdag) in Oss. Cees Lok heeft zijn routiniers de wacht aangezegd en speelt morgen tegen TOP Oss met een jong team. Slechts Kurt Elshot, Tamás Petö (vrijdag zelfs aanvoerder) en Arno van Zwam vertegenwoordigen de oudere, ervaren garde.
Over het waarom van deze keuze wilde Lok donderdag na de ochtendtraining niet veel meer kwijt dan: "Ik stuur vrijdag een ploeg het veld in waar ik 100% vertrouwen in heb. En dat dat ten koste gaat van spelers die tot nu toe gewoon steeds gespeeld hebben, het zij zo. Als ik vertrouwen had in díe jongens, zouden ze wel in de basis starten tegen TOP Oss. Natuurlijk heb ik mijn redenen om de ervaren jongens ernaast te zetten, maar ik hoef jullie niet alles te vertellen. Ik heb ze ook al verteld dat ze morgen niet in de basis staan. Ja, ze waren teleurgesteld, ja. Boos misschien zelfs, maar dat mag. Dat móet zelfs."
Hoe de ploeg er precies uit gaat zien, werd niet 100% duidelijk uit de training, maar zeker is wel dat Van Zwam keept; Elshot, Demir, Derijck en Stam de verdedigingslinie vormen; Mendes da Silva, Petö en Diba op het middenveld staan en dat de voorhoede gevormd wordt door Rigters, Sno (!) en Vonlanthen. "Sno heeft bij Ajax tot in de A-1 altijd in de spits gespeeld", aldus Lok. "Hij weet dus wat er van hem gevraagd wordt in die rol. Of we 4-3-3 gaan spelen? Een soort van, ja."
En oh ja, één keuze wilde Cees Lok nog wél even toelichten: "Dat Davy Schollen vrijdag niet keept, wil pertinent niet zeggen dat hij de schuld in de schoenen geschoven krijgt van het feit dat we nu nacompetitie moeten spelen. Dat was een collectieve wanprestatie van de hele groep, de technische staf incluis
quote:Er zijn in totaal 400 kaarten voor NAC-fans, 300 in het gastenvak en 100 sponsorplaatsen. Dringende verzoeken van NAC-kant om extra capaciteit te creëren, bv. door het buffervak of delen van andere tribunes ter beschikking te stellen voor NAC-fans, werden afgewezen. Het stadion is bijna uitverkocht en Top Oss zegt derhalve geen mogelijkheden te zien extra capaciteit te creëren.
Wordt een vol kuipjequote:Op donderdag 20 april 2006 15:04 schreef nebo5 het volgende:
Ik zit ook op vak cennuh dat spandoek van de stillempjes.. die hebben wij en gaat de fik in vrijdag
![]()
VI-poster, staat dat in het magazine van de VI of wat?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
Ze staan al vast op de VI-poster. Nemen die een voorproefje op ... ?
Ik vind het toch wel redelijk dichtbij. Ik heb via via gehoord dat er ook bij het station iets was. Wat was er dan bij het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:39 schreef outcast_within het volgende:
Ook bij het Station?
En ziekenhuis niet dicht bij station. iig te voet doe je er nog 5-10 minuten over.
Het knokken bij het ziekenhuis viel heel erg mee.
Wat een onzin zegquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:33 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Knokken bij o.a. station en ziekenhuis (ziekenhuis dichtbij stadion). Het schijnt dat de oude harde kern van NAC (kerels rond 35 jaar) hun vriendjes (lees knokploeg) hebben uitgenodigd van Feyenoord om is "gezellig" mee te gaan.
Verder mooie wedstrijd
Ik heb het ook maar gehoordquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:52 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg![]()
![]()
![]()
Vriendjes van Feyenoord..![]()
Verder was het wel "gezellig" niet meer dan dat.
Was dat Ripson of Van Dalen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef outcast_within het volgende:
Nummer 4 was goed bezig.
Leon van Dalen dusquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:07 schreef outcast_within het volgende:
Een kerel die kort blond haar had.
En bij corners tegen nac iedere keer zijn armen wijd omhoog gooide
http://www.goudengidsdivisie.tv/quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:20 schreef outcast_within het volgende:
Die sbs dingen kun je die nog ergens terug vinden op het internet?
ja wat een stunt zou het zijn als nac wintquote:Op maandag 24 april 2006 19:56 schreef outcast_within het volgende:
mss dat NAC thuis wel tegen TOP weet te stunten.
Radio aanzet. Kijken of ik iets kan vinden van een radio verslag
Beslissingswedstrijdquote:Op maandag 24 april 2006 21:43 schreef savelkoul het volgende:
Wat extreem tragisch. Wat moet het ontzettend KUT zijn om supporter van NAC te zijn. Gaan ze nu degraderen?
Relaxed.quote:Op maandag 24 april 2006 21:10 schreef DarkShine het volgende:
http://www.maaslandfm.nl/maaslandfm.asx
Linkje voor radioverslag
Lok was er niet bij tochquote:Op maandag 24 april 2006 22:50 schreef Sandersson het volgende:
Cees Lok: "ja het lag aan de grasmat", na het thuisduel van TOP
genieten dat het nu ook 2-2 is geworden
Lok nerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk 0-3 voor NAC. Maar je weet het nooit. Dadelijk krijgen we een PO tussen Helmond en TOP...quote:Op maandag 24 april 2006 22:59 schreef Nashje het volgende:
In Oss.
Om meerdere redenen; HUP NACquote:Op maandag 24 april 2006 23:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk 0-3 voor NAC. Maar je weet het nooit. Dadelijk krijgen we een PO tussen Helmond en TOP...
Heb maar medeleidenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:59 schreef outcast_within het volgende:
ah wat zielig
1-0 op het eindequote:Op dinsdag 25 april 2006 14:30 schreef outcast_within het volgende:
waar zal het sprookje stranden?...
Je usericon is het wel helemaal héquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:29 schreef Yeahinho het volgende:
Please laat NAC wel niet zó hard winnen vrijdag... zijn ze eindelijk weer stil die knakworsten, en daalt dit topic weer naar waar het hoort; heel erg ver weg.....
Kan het wel begrijpen, jullie op de vrijdagavond en Top Oss in de Eredivisie...quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:29 schreef Yeahinho het volgende:
Please laat NAC wel niet zó hard winnen vrijdag... zijn ze eindelijk weer stil die knakworsten, en daalt dit topic weer naar waar het hoort; heel erg ver weg.....
De derby tegen Denbosh! ooo dat waren mooie rellen volgens mij toendertijdquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:29 schreef Yeahinho het volgende:
ach die pipo's uit worstendorp maken d'r eigen altijd zo druk om ons terwijl er van onze kant nauwelijks aandacht voor isquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ach die pipo's uit worstendorp maken d'r eigen altijd zo druk om ons terwijl er van onze kant nauwelijks aandacht voor is
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:25 schreef outcast_within het volgende:
Zijn dat geen voetbalclubs?
Wij springen allemaal voor top top top top top blablaquote:Op donderdag 27 april 2006 00:09 schreef outcast_within het volgende:
hahaha COME ON TOP OSS COMEON TOP OSS!
en wie niet spring die is voor nac.
Zaten er nog meer nummers in m.b.t. TOP?
Geweldig materiaal dat ga ik er zou ff uitknippen
Klinkt geweldig.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan het wel begrijpen, jullie op de vrijdagavond en Top Oss in de Eredivisie...
Olé Olé Forza TOP! Forza TOP! Olé Oléquote:Op donderdag 27 april 2006 00:09 schreef outcast_within het volgende:
hahaha COME ON TOP OSS COMEON TOP OSS!
en wie niet spring die is voor nac.
Zaten er nog meer nummers in m.b.t. TOP?
Geweldig materiaal dat ga ik er zou ff uitknippen
Ri-ri-riquote:Op donderdag 27 april 2006 08:34 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Olé Olé Forza TOP! Forza TOP! Olé Olé
Daar boven op die berg
Daar boven op die berg
Daar ligt het stadje Oss
Daar ligt het stadje Oss
De mensen die daar wonen
De mensen die daar wonen
Daar zit een steekje los!
Daar zit een steekje los!
En van je hela hela hela ho lala hey!
Ossenaren Ossenaren HEY HEY!
Say Hoe-Ha Faria say Hoe-Ha Faria!
We love you Wilko we do! We love yo Wilko we do! We love you Wilko we do! Ooh Wilko we love you.
En dan nog een liedje van de Osse compagnie.
En nog wat meer van die soort dingen
Daar zit het oude grut en de mensen van 65 + die denken, ook zonder kunstgebit, hun woordje altijd maar klaar te kunnen hebben over het, in hun ogen, matige spel van TOPquote:Op donderdag 27 april 2006 14:24 schreef outcast_within het volgende:
of links van C? waar ze met zen alle braaf enkel met die waaiers lopen te klappen.
er is alleen C je bepaalt zelf gewoon waar je zit/staatquote:Op donderdag 27 april 2006 14:32 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik zit in C1, leuk daar?
Dit was de eerste keer dat ik fakkels heb gezien in Cquote:Op donderdag 27 april 2006 14:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
er is alleen C je bepaalt zelf gewoon waar je zit/staat
en ja hoor. Veel bier/schreeuwende mensen / fakkels die je jassen verneuken.![]()
Sfeer![]()
Nee volgens mij eten ze je juist opquote:Op donderdag 27 april 2006 15:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Mn jas!
Zouden ze een beetje uit kijken met de fakkels, omdat ik een meisje ben?
Ook PSV-fan dus aan je woonplaats te zienquote:Op donderdag 27 april 2006 15:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Mn jas!
Zouden ze een beetje uit kijken met de fakkels, omdat ik een meisje ben?
Ik ga ver van de fakkel staan...
Ik ben fan van allebei, alleen heb seizoenskaart bij TOP ligt toch wat dichterbij. Volgend seizoen misschien ook mee naar PSV als TOP niet in eredivisie komt. Bij de bekerfinale volgende week ben ik erquote:Op donderdag 27 april 2006 16:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Ben zelf idd PSV fan, maar vriendlief is geboren en getogen in Oss.
Omdat hij dinsdag mee moest naar een musical, ga ik vrijdag mee naar _de_ wedstrijd.
Yes!! Waren we dr vanmorgen nog op tijd bij!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Site vermeld reeds dat het UITVERKOCHT is
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:39 schreef outcast_within het volgende:
De osse kuip is weer vol
ze trekken weer ten strijd
en de supporters die gaan mee
en die hebben nooit geen spijt
hum hum hum
nogwat
want top wint keer op keer
wat wilde dan als ossenaar. dan nog meer?
"Kom uit Oss en ben heel stoer,quote:Op donderdag 27 april 2006 22:39 schreef outcast_within het volgende:
wat wilde dan als ossenaar. dan nog meer?
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:39 schreef outcast_within het volgende:
De osse kuip die is weer vol
ze trekken weer ten strijd
en de supporters die gaan mee
en die hebben nooit geen spijt
want top kan niet kapot
ze winnen keer op keer
wa wilde dan als ossenaar. dan nog meer?
Kan iemand dit misschien zorgen dat het in een normale media player het opent? Hij doet het namelijk bij mij niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:01 schreef Sandersson het volgende:
http://media.putfile.com/Willem-II-Tilburg-zwolle-thuis-deel-2
Bij 3:10 scoort TOP de 2-2
1:37 is denk ik de 2-1 van TOP .. prachtige liedjes tussendoor haha
Ik heb persoonlijk,net zoals veel andere Bosschenaren,tegen Oss maar ik moet er allemaal wel om lachen,van mij mogen jullie NAC er vanavond zelfs uitschieten om vervolgens dan wel te verliezen in de laatste ronde terwille van een lopende weddenschap hier op FOK.quote:
Toch lekker dat je dat na 15 jaar eindelijk eens kan zingen he?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Helemaal niets
Helemaal niets
Helemaal niets daar in Den Boschh![]()
Hoe gaat het met Den Bosch in de play-offs?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Toch lekker dat je dat na 15 jaar eindelijk eens kan zingen he?
Goed,ze staan waar ze horen dit seizoen net zoals Willem II maar wat heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:00 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Den Bosch in de play-offs?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:00 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Den Bosch in de play-offs?
en het zal daar ook nooit iets wordenquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Helemaal niets
Helemaal niets
Helemaal niets daar in Den Boschh Oss
Even terugkomend. Jij en je andere stoere den bosch vriendjes zijn degene die telkens reageren in dit topic. Zo te zien hebben jullie er genoeg aandacht voorquote:Op woensdag 26 april 2006 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ach die pipo's uit worstendorp maken d'r eigen altijd zo druk om ons terwijl er van onze kant nauwelijks aandacht voor is
Niet als jij 'm steeds kicktquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:16 schreef Yeahinho het volgende:
Wehehe, dit topic kan nu weer mooi gaan zakken.
Had je voor de wedstrijd over moeten klagen, want anders was er gisteren niet eens een thuiswedstrijd.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:50 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Niet als jij 'm steeds kickt![]()
OT: Kut verlenging, als nou beetje goede regels waren geweest en die uit-goals dubbel telden hadden we dus in de 3e ronde gezeten.
Stoerquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Even terugkomend. Jij en je andere stoere den bosch vriendjes zijn degene die telkens reageren in dit topic. Zo te zien hebben jullie er genoeg aandacht voor.
Iedereen zit nog na te genieten want dat we trots mogen zijn op onze jongens moge duidelijk zijn. Over 3 wedstrijden gezien heeft NAC dan toch aan het langste einde mogen trekken maar daar zag het, met name in de reguliere speeltijd van de 3e wedstrijd, totaal niet naar uit. Had TOP beter met de kansen omgegaan, dan had het NAC gewoon de eerste divisie in geschopt. Allemaal achteraf gepraat natuurlijk maar zo was het gewoon. Hoe je het ook went of keert, het was een wedstrijd om van te genieten, die alles in zich had en die in mijn ogen alleen maar hoop geeft voor de nabije toekomst want TOP heeft laten zien geen lelijk eendje te zijn op welk gebied dan ook maar een hechte ploeg met de juiste mensen daar omheen.quote:
Amenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Iedereen zit nog na te genieten want dat we trots mogen zijn op onze jongens moge duidelijk zijn. Over 3 wedstrijden gezien heeft NAC dan toch aan het langste einde mogen trekken maar daar zag het, met name in de reguliere speeltijd van de 3e wedstrijd, totaal niet naar uit. Had TOP beter met de kansen omgegaan, dan had het NAC gewoon de eerste divisie in geschopt. Allemaal achteraf gepraat natuurlijk maar zo was het gewoon. Hoe je het ook went of keert, het was een wedstrijd om van te genieten, die alles in zich had en die in mijn ogen alleen maar hoop geeft voor de nabije toekomst want TOP heeft laten zien geen lelijk eendje te zijn op welk gebied dan ook maar een hechte ploeg met de juiste mensen daar omheen.
Zeker wetenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Leon van Dalen zijn contract bij TOP Oss met twee seizoenen verlengd. Goeie zaak voor de club.
En hoevaak hebben ze ons laten rennen?quote:Op zondag 11 juni 2006 03:25 schreef Nashje het volgende:
schop.
vandaag mooie verhalen van een Ossche harde kernercollega van me.. toen de den bosch groep nog ongeveer even groot was als hun groep, zei die
1 keer.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En hoevaak hebben ze ons laten rennen?![]()
I know, al zijn er wel meerdere momenten geweest. Maar het ging mij er vooral over dat dat soort verhalen vaak net wat overdreven of juist selectief zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 20:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1 keer.
Toen wij vriendschappelijk tegen Margriet speelde
Absoluut.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar het ging mij er vooral over dat dat soort verhalen vaak net wat overdreven of juist selectief zijn
Ken je hem persoonlijk, ik heb geen enkel idee van zijn spelgedrag.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
Barendrecht - TOP Oss is wel grappig natuurlijk.
Joshua Brard komt van ASWH en woont ook in Hendrik-Ido-Ambacht. Benieuwd of die het fysieke voetbal van de eerste divisie aankan, het is niet echt een beul.
Nee. Ik zie hem wel regelmatig lopen hier natuurlijk, maar meer dan groeten omdat je elkaar wel eens hebt gezien of gewoon uit beleefdheid is het niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:25 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Ken je hem persoonlijk, ik heb geen enkel idee van zijn spelgedrag.
Nou, ik heb eerlijk gezegd nog geen een wedstrijd gezien, ga binnenkort een paar wedstrijden kijken. Ik zit nu zelf in Spanje, ben vannacht terug in Nederland. De nieuwe jonkies verwacht ik wel veel van met deze jonge selectiequote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Ik ga deze vedetten donderdag eens aanschouwen. Nog spelers waar extra op gelet moet worden Kevin?
Er werd 0-1 gescoord en in een keer zie ik rechts van me zo'n 75-100 man juichen, dus daar loopt politie naartoe. Waren er niet veel, dus passeerden een paar Tukkers die politie. Aan het begin was ook kleine knokpartij had ik gehoord. Voor de rest niet veel.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:12 schreef Yeahinho het volgende:
Wat is er gebeurd dan..?
Wij moesten naar beneden, en voor het veld staat een afgedekt hek dus kon ik daar beneden niets zien.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:37 schreef Suijk het volgende:
Nouja, hij keek toch even naar rechts?
Ach, het houd je van de straat afquote:Op maandag 31 juli 2006 00:29 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, jullie moesten naar beneden. Dat had ik wel kunnen móeten weten, want dat spreekt natuurlijk voor zich na het lezen van je overduidelijke verhaal.
Weet niet wat jou interesses zijnquote:Op maandag 31 juli 2006 12:36 schreef Yeahinho het volgende:
Denk jij dat ik voor m'n lol 's nachts om half 1 op straat ga staan dan?
Hij is de belangrijkste man van het team, daarom is hij ook aanvoerder.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:44 schreef methodmich het volgende:
Marcel van der Sloot benadeelde zijn ploeg wel flink met die rode kaart. Die man is volgens mij volledig bepalend voor het resultaat in Oss en dan doet hij zoiets....
Zover ik weet niet, heb gisteren de wissels niet goed gehoord. Dacht er ook al aan of hij nog een keer kon spelen tijdens de wedstrijd, blijkbaar dus niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:42 schreef methodmich het volgende:
Is Joshua Brard nu al een keer ingevallen Kevin? Volgens mij nog niet of het moet gisteren geweest zijn?
Nope, Quekel en meteen na zijn wissel gescoord. Tevens een broer van een kennis van mequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
Met geel voor Leon van Dalen, die onlangs zijn jaarlijkse doelpuntje weer meepikte. Zal gelijk wel weer zijn laatste voor het seizoen zijn.
Brard nog ingevallen Kevin?
Hij is welkom in Den Bosch hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:55 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Van der Sloot weer in vorm, een van de belangrijkste spelers van TOP 2 doelpunten gescoord. Ben bang dat hij vertrekt naar een andere club na zijn goede spel als een hattrick in 5 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |