Wij zongen "jostiband", wat een hels kabaalquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu op SBS!
Wat een cool fanfarecorps op de de tribune.
Nee portemonnee laat het niet erg toe maar luister wel radio. 2-0 btwquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoor je niet in het stadion te zitten
quote:
NAC, kunnen we dat aanquote:Tweede Ronde – best-of-3
C: FC Zwolle – Willem II
D: De Graafschap – VVV-Venlo
E: Helmond Sport – FC Volendam
F: Top Oss – nummer 16 Eredivisie (momenteel NAC Breda)
Speeldata: 21, 24 en 28 april
Derde Ronde – best-of-3
Winnaar C – Winnaar D
Winnaar E – Winnaar F
Speeldata: 5, 8 en 12 mei
Rellenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:49 schreef Kevin1Bravo het volgende:
1600 kaarten al verkocht dag 1, excl. bussiness club en uitkaarten. Wel jammer dat er NAC supporters in de thuisvakken komen zitten.
Erg leuk ja, goed fout zeg maar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:38 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Echt fantastisch in de kleedkamer, "tikketakketikketakke" heey!
Dan zit je denk ik verkeerde forum, misschien bij de kassaquote:Op woensdag 19 april 2006 13:57 schreef nebo5 het volgende:
Kan er hier iemand nog aan 2 kaarten van de thuistribune komen toevallig?
kaarten zijn 10-13,50 euro.. biedt er 40 euro voor (2 kaarten)
nebo5@hotmail.com
quote:Hectische dagen bij TOP Oss, niet alleen de supporters zorgen voor drukte maar ook de (landelijke) media.
Het bordje "UITVERKOCHT" kan misschien al snel opgehangen worden. Woensdagavond waren zo'n 3.200 kaarten verkocht en naar verwachting zou het donderdag wel eens VOL kunnen zijn.
Prachtig, op voorhand een groot succes voor de spelers en technische staf, en de hele organisatie bij TOP Oss.
Ook de lokale en landelijke media weten de weg naar TOP Oss inmiddels heel goed te vinden. Wederom weekkrant "De Sleutel" gehuld in een TOP Oss jas deze week. Ook weekblad Regio Oss schenkt meerdere malen per week aandacht aan TOP Oss. Ook op www.kliknieuws.nl en Stads TV altijd snel nieuws over de club. Dtv zal donderdag van 20.00 uur tot vrijdag 20.00 uur een nieuwe special over TOP Oss uitzenden. Omroep Brabant maakt donderdag opnames, het Brabants Dagblad verschijnt donderdag met een mooie 1/2-pagina advertentie en komt vrijdag met veel nieuws over deze belangrijke Brabantse derby. Ook de landelijke kranten komen met nieuws en uiteraard vrijdagavond beelden op SBS6 vanaf 23.10 uur. SBS6 is met een grote ploeg aanwezig en meerdere camera's zullen voor hopelijk mooie beelden zorgen. Zondagavond zijn de beelden (met interviews na afloop) te zien bij één van onze media-partners nl. Dtv. Tijdens NOS Langs de Lijn zal luisterend Nederland de verrichtingen van onze club kunnen volgen.
Voor de (geportretteerde) spelers is ongetwijfeld Voetbal International deze week een hoogtepunt. Als poster middenin het hart van het blad, een elftalfoto van onze club TOP Oss! Het blad toont hiermee respect voor "onze kleine club" die het dit seizoen zo ver schopt en alom waardering afdwingt!
quote:Cees Lok zet de boel op scherp
Geen Sander van Gessel, geen Arne Slot, geen Patrick Zwaanswijk en geen Davy Schollen morgen (vrijdag) in Oss. Cees Lok heeft zijn routiniers de wacht aangezegd en speelt morgen tegen TOP Oss met een jong team. Slechts Kurt Elshot, Tamás Petö (vrijdag zelfs aanvoerder) en Arno van Zwam vertegenwoordigen de oudere, ervaren garde.
Over het waarom van deze keuze wilde Lok donderdag na de ochtendtraining niet veel meer kwijt dan: "Ik stuur vrijdag een ploeg het veld in waar ik 100% vertrouwen in heb. En dat dat ten koste gaat van spelers die tot nu toe gewoon steeds gespeeld hebben, het zij zo. Als ik vertrouwen had in díe jongens, zouden ze wel in de basis starten tegen TOP Oss. Natuurlijk heb ik mijn redenen om de ervaren jongens ernaast te zetten, maar ik hoef jullie niet alles te vertellen. Ik heb ze ook al verteld dat ze morgen niet in de basis staan. Ja, ze waren teleurgesteld, ja. Boos misschien zelfs, maar dat mag. Dat móet zelfs."
Hoe de ploeg er precies uit gaat zien, werd niet 100% duidelijk uit de training, maar zeker is wel dat Van Zwam keept; Elshot, Demir, Derijck en Stam de verdedigingslinie vormen; Mendes da Silva, Petö en Diba op het middenveld staan en dat de voorhoede gevormd wordt door Rigters, Sno (!) en Vonlanthen. "Sno heeft bij Ajax tot in de A-1 altijd in de spits gespeeld", aldus Lok. "Hij weet dus wat er van hem gevraagd wordt in die rol. Of we 4-3-3 gaan spelen? Een soort van, ja."
En oh ja, één keuze wilde Cees Lok nog wél even toelichten: "Dat Davy Schollen vrijdag niet keept, wil pertinent niet zeggen dat hij de schuld in de schoenen geschoven krijgt van het feit dat we nu nacompetitie moeten spelen. Dat was een collectieve wanprestatie van de hele groep, de technische staf incluis
quote:Er zijn in totaal 400 kaarten voor NAC-fans, 300 in het gastenvak en 100 sponsorplaatsen. Dringende verzoeken van NAC-kant om extra capaciteit te creëren, bv. door het buffervak of delen van andere tribunes ter beschikking te stellen voor NAC-fans, werden afgewezen. Het stadion is bijna uitverkocht en Top Oss zegt derhalve geen mogelijkheden te zien extra capaciteit te creëren.
Wordt een vol kuipjequote:Op donderdag 20 april 2006 15:04 schreef nebo5 het volgende:
Ik zit ook op vak cennuh dat spandoek van de stillempjes.. die hebben wij en gaat de fik in vrijdag
![]()
VI-poster, staat dat in het magazine van de VI of wat?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
Ze staan al vast op de VI-poster. Nemen die een voorproefje op ... ?
Ik vind het toch wel redelijk dichtbij. Ik heb via via gehoord dat er ook bij het station iets was. Wat was er dan bij het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:39 schreef outcast_within het volgende:
Ook bij het Station?
En ziekenhuis niet dicht bij station. iig te voet doe je er nog 5-10 minuten over.
Het knokken bij het ziekenhuis viel heel erg mee.
Wat een onzin zegquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:33 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Knokken bij o.a. station en ziekenhuis (ziekenhuis dichtbij stadion). Het schijnt dat de oude harde kern van NAC (kerels rond 35 jaar) hun vriendjes (lees knokploeg) hebben uitgenodigd van Feyenoord om is "gezellig" mee te gaan.
Verder mooie wedstrijd
Ik heb het ook maar gehoordquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:52 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg![]()
![]()
![]()
Vriendjes van Feyenoord..![]()
Verder was het wel "gezellig" niet meer dan dat.
Was dat Ripson of Van Dalen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef outcast_within het volgende:
Nummer 4 was goed bezig.
Leon van Dalen dusquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:07 schreef outcast_within het volgende:
Een kerel die kort blond haar had.
En bij corners tegen nac iedere keer zijn armen wijd omhoog gooide
http://www.goudengidsdivisie.tv/quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:20 schreef outcast_within het volgende:
Die sbs dingen kun je die nog ergens terug vinden op het internet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |