abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40276541
Het was niet best.... Revy Rosalia viel me wel op, behendig ventje. De rest, mwah...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40327270
Vandaag was het TOP Oss - FC Twente, het werd 0-4. Het was ook geen denderend spel. Wel jammer dat FC Twente supporters bij ons in de harde kern konden komen en dat wij dus ook een deel van de wedstrijd niet hebben kunnen zien.
pi_40333126
Wat is er gebeurd dan..?
pi_40333751
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:12 schreef Yeahinho het volgende:
Wat is er gebeurd dan..?
Er werd 0-1 gescoord en in een keer zie ik rechts van me zo'n 75-100 man juichen, dus daar loopt politie naartoe. Waren er niet veel, dus passeerden een paar Tukkers die politie. Aan het begin was ook kleine knokpartij had ik gehoord. Voor de rest niet veel.
pi_40333880
Ik snap er niks van . Waarom hebben jullie een deel van de wedstrijd niet kunnen zien dan??
pi_40333902
Nouja, hij keek toch even naar rechts?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_40339687
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:37 schreef Suijk het volgende:
Nouja, hij keek toch even naar rechts?
Wij moesten naar beneden, en voor het veld staat een afgedekt hek dus kon ik daar beneden niets zien.
pi_40339777
Oja, jullie moesten naar beneden. Dat had ik wel kunnen móeten weten, want dat spreekt natuurlijk voor zich na het lezen van je overduidelijke verhaal .
pi_40340174
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:29 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, jullie moesten naar beneden. Dat had ik wel kunnen móeten weten, want dat spreekt natuurlijk voor zich na het lezen van je overduidelijke verhaal .
Ach, het houd je van de straat af .
pi_40348900
Denk jij dat ik voor m'n lol 's nachts om half 1 op straat ga staan dan?
pi_40350998
quote:
Op maandag 31 juli 2006 12:36 schreef Yeahinho het volgende:
Denk jij dat ik voor m'n lol 's nachts om half 1 op straat ga staan dan?
Weet niet wat jou interesses zijn .
pi_40497054
TOP Oss - NEC, mooie wedstrijd ik vond TOP goed spelen op een paar foutjes na. Helaas penalty gemist maar toch met 2-1 gewonnen .
pi_40503689
Netjes
pi_40734452
Jammer dat ze de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen niet goed beginnen (Overigens wel 1 van de betere)
pi_40737829
Marcel van der Sloot benadeelde zijn ploeg wel flink met die rode kaart. Die man is volgens mij volledig bepalend voor het resultaat in Oss en dan doet hij zoiets....
www.thuisuiteten.nl
pi_41634242
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:44 schreef methodmich het volgende:
Marcel van der Sloot benadeelde zijn ploeg wel flink met die rode kaart. Die man is volgens mij volledig bepalend voor het resultaat in Oss en dan doet hij zoiets....
Hij is de belangrijkste man van het team, daarom is hij ook aanvoerder.

Vanavond eindelijk gewonnen, de 3 punten binnen . Scheidsrechter was niet echt denderend goed, in mijn ogen zover ik kon zien was het eigenlijk 3-1, onterecht afgekeurde goal. En een vrije trap in de 16 meter die ook onterecht was, de sliding was niet met opzet. Deze werd gelukkig in de muur geschoten.
pi_41634257
Alhoewel voor deze wedstrijd veel dramatischer werd gespeeld.
pi_41643511
Is Joshua Brard nu al een keer ingevallen Kevin? Volgens mij nog niet of het moet gisteren geweest zijn?
www.thuisuiteten.nl
pi_41648273
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 11:42 schreef methodmich het volgende:
Is Joshua Brard nu al een keer ingevallen Kevin? Volgens mij nog niet of het moet gisteren geweest zijn?
Zover ik weet niet, heb gisteren de wissels niet goed gehoord. Dacht er ook al aan of hij nog een keer kon spelen tijdens de wedstrijd, blijkbaar dus niet.
pi_41654690
Moeten we in de gaten houden, anders kan hij wel naar ons komen volgend seizoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_42999283
Na een hele tijd kon ik eindelijk weer een wedstrijd van TOP zien . TOP Oss - De Graafschap 4-2, mooie wedstrijd met veel kansen. Hoop dat het zo het betere voetbal aanhoud, tegen MVV was het ook niet echt fantastisch.
pi_43006212
Met geel voor Leon van Dalen, die onlangs zijn jaarlijkse doelpuntje weer meepikte. Zal gelijk wel weer zijn laatste voor het seizoen zijn.

Brard nog ingevallen Kevin?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:03:49 #298
80382 manny
30 is best veel
pi_43006265
gefeliciteerd mannen !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_43013651
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
Met geel voor Leon van Dalen, die onlangs zijn jaarlijkse doelpuntje weer meepikte. Zal gelijk wel weer zijn laatste voor het seizoen zijn.

Brard nog ingevallen Kevin?
Nope, Quekel en meteen na zijn wissel gescoord. Tevens een broer van een kennis van me . Word tijd dat hij ook is een keer speelt. Die gele kaart van Leon van Dalen vond ik trouwens nergens op slaan. Maar ondanks dat was het een zeer mooie wedstrijd .
pi_43221312
Vandaag een 3-1 overwinning tegen Cambuur Leeuwarden, de 1e helft was niet veel goeds van TOP. 2e helft kwam er verbetering in het spel van TOP en wist de 0-1 achterstand in 3-1 om te buigen. Van der Sloot weer in vorm, een van de belangrijkste spelers van TOP 2 doelpunten gescoord. Ben bang dat hij vertrekt naar een andere club na zijn goede spel als een hattrick in 5 minuten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')