Er werd 0-1 gescoord en in een keer zie ik rechts van me zo'n 75-100 man juichen, dus daar loopt politie naartoe. Waren er niet veel, dus passeerden een paar Tukkers die politie. Aan het begin was ook kleine knokpartij had ik gehoord. Voor de rest niet veel.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:12 schreef Yeahinho het volgende:
Wat is er gebeurd dan..?
Wij moesten naar beneden, en voor het veld staat een afgedekt hek dus kon ik daar beneden niets zien.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:37 schreef Suijk het volgende:
Nouja, hij keek toch even naar rechts?
Ach, het houd je van de straat afquote:Op maandag 31 juli 2006 00:29 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, jullie moesten naar beneden. Dat had ik wel kunnen móeten weten, want dat spreekt natuurlijk voor zich na het lezen van je overduidelijke verhaal.
Weet niet wat jou interesses zijnquote:Op maandag 31 juli 2006 12:36 schreef Yeahinho het volgende:
Denk jij dat ik voor m'n lol 's nachts om half 1 op straat ga staan dan?
Hij is de belangrijkste man van het team, daarom is hij ook aanvoerder.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:44 schreef methodmich het volgende:
Marcel van der Sloot benadeelde zijn ploeg wel flink met die rode kaart. Die man is volgens mij volledig bepalend voor het resultaat in Oss en dan doet hij zoiets....
Zover ik weet niet, heb gisteren de wissels niet goed gehoord. Dacht er ook al aan of hij nog een keer kon spelen tijdens de wedstrijd, blijkbaar dus niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:42 schreef methodmich het volgende:
Is Joshua Brard nu al een keer ingevallen Kevin? Volgens mij nog niet of het moet gisteren geweest zijn?
Nope, Quekel en meteen na zijn wissel gescoord. Tevens een broer van een kennis van mequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
Met geel voor Leon van Dalen, die onlangs zijn jaarlijkse doelpuntje weer meepikte. Zal gelijk wel weer zijn laatste voor het seizoen zijn.
Brard nog ingevallen Kevin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |