Heb maar medeleidenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:59 schreef outcast_within het volgende:
ah wat zielig
1-0 op het eindequote:Op dinsdag 25 april 2006 14:30 schreef outcast_within het volgende:
waar zal het sprookje stranden?...
Je usericon is het wel helemaal héquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:29 schreef Yeahinho het volgende:
Please laat NAC wel niet zó hard winnen vrijdag... zijn ze eindelijk weer stil die knakworsten, en daalt dit topic weer naar waar het hoort; heel erg ver weg.....
Kan het wel begrijpen, jullie op de vrijdagavond en Top Oss in de Eredivisie...quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:29 schreef Yeahinho het volgende:
Please laat NAC wel niet zó hard winnen vrijdag... zijn ze eindelijk weer stil die knakworsten, en daalt dit topic weer naar waar het hoort; heel erg ver weg.....
De derby tegen Denbosh! ooo dat waren mooie rellen volgens mij toendertijdquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:29 schreef Yeahinho het volgende:
ach die pipo's uit worstendorp maken d'r eigen altijd zo druk om ons terwijl er van onze kant nauwelijks aandacht voor isquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ach die pipo's uit worstendorp maken d'r eigen altijd zo druk om ons terwijl er van onze kant nauwelijks aandacht voor is
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:25 schreef outcast_within het volgende:
Zijn dat geen voetbalclubs?
Wij springen allemaal voor top top top top top blablaquote:Op donderdag 27 april 2006 00:09 schreef outcast_within het volgende:
hahaha COME ON TOP OSS COMEON TOP OSS!
en wie niet spring die is voor nac.
Zaten er nog meer nummers in m.b.t. TOP?
Geweldig materiaal dat ga ik er zou ff uitknippen
Klinkt geweldig.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan het wel begrijpen, jullie op de vrijdagavond en Top Oss in de Eredivisie...
Olé Olé Forza TOP! Forza TOP! Olé Oléquote:Op donderdag 27 april 2006 00:09 schreef outcast_within het volgende:
hahaha COME ON TOP OSS COMEON TOP OSS!
en wie niet spring die is voor nac.
Zaten er nog meer nummers in m.b.t. TOP?
Geweldig materiaal dat ga ik er zou ff uitknippen
Ri-ri-riquote:Op donderdag 27 april 2006 08:34 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Olé Olé Forza TOP! Forza TOP! Olé Olé
Daar boven op die berg
Daar boven op die berg
Daar ligt het stadje Oss
Daar ligt het stadje Oss
De mensen die daar wonen
De mensen die daar wonen
Daar zit een steekje los!
Daar zit een steekje los!
En van je hela hela hela ho lala hey!
Ossenaren Ossenaren HEY HEY!
Say Hoe-Ha Faria say Hoe-Ha Faria!
We love you Wilko we do! We love yo Wilko we do! We love you Wilko we do! Ooh Wilko we love you.
En dan nog een liedje van de Osse compagnie.
En nog wat meer van die soort dingen
Daar zit het oude grut en de mensen van 65 + die denken, ook zonder kunstgebit, hun woordje altijd maar klaar te kunnen hebben over het, in hun ogen, matige spel van TOPquote:Op donderdag 27 april 2006 14:24 schreef outcast_within het volgende:
of links van C? waar ze met zen alle braaf enkel met die waaiers lopen te klappen.
er is alleen C je bepaalt zelf gewoon waar je zit/staatquote:Op donderdag 27 april 2006 14:32 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik zit in C1, leuk daar?
Dit was de eerste keer dat ik fakkels heb gezien in Cquote:Op donderdag 27 april 2006 14:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
er is alleen C je bepaalt zelf gewoon waar je zit/staat
en ja hoor. Veel bier/schreeuwende mensen / fakkels die je jassen verneuken.![]()
Sfeer![]()
Nee volgens mij eten ze je juist opquote:Op donderdag 27 april 2006 15:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Mn jas!
Zouden ze een beetje uit kijken met de fakkels, omdat ik een meisje ben?
Ook PSV-fan dus aan je woonplaats te zienquote:Op donderdag 27 april 2006 15:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Mn jas!
Zouden ze een beetje uit kijken met de fakkels, omdat ik een meisje ben?
Ik ga ver van de fakkel staan...
Ik ben fan van allebei, alleen heb seizoenskaart bij TOP ligt toch wat dichterbij. Volgend seizoen misschien ook mee naar PSV als TOP niet in eredivisie komt. Bij de bekerfinale volgende week ben ik erquote:Op donderdag 27 april 2006 16:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Ben zelf idd PSV fan, maar vriendlief is geboren en getogen in Oss.
Omdat hij dinsdag mee moest naar een musical, ga ik vrijdag mee naar _de_ wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |