abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37597748
Hij roemt in het AD het vriendenteam in Oss, waarin iedereen hard voor elkaar werkt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37847686
Mooi resultaat van de oefenwedstrijd

VVV-Venlo – TOP Oss 0-2
Terrein Tegelen

Doelpunten:
0-1 Kolsi
0-2 Van der Sloot (penalty)

Hoop dat het zo door mag gaan, word het mooi seizoen
  maandag 15 mei 2006 @ 20:30:07 #253
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_37855383
VVV stelt ook niks voor vandaag de dag. zeker niet in de play offs
kloep kloep
pi_37861301
heeft iemand dat filmpje op zijn harde schijf van willem 2 die come'on toposs roepen?
pi_37919093
Ze hebben die ouwe Petrov op proef. Leuk!
www.thuisuiteten.nl
pi_38741530
schop.

vandaag mooie verhalen van een Ossche harde kerner collega van me.. toen de den bosch groep nog ongeveer even groot was als hun groep, zei die
pi_38743053
quote:
Op zondag 11 juni 2006 03:25 schreef Nashje het volgende:
schop.

vandaag mooie verhalen van een Ossche harde kerner collega van me.. toen de den bosch groep nog ongeveer even groot was als hun groep, zei die
En hoevaak hebben ze ons laten rennen?

Toen hun net zo groot waren als wij bedoelde hij waarschijnlijk Maar dat was overigens ook alleen als ze tegen ons speelden.
pi_38747274
Oss moest meer rennen zei die . Maar hij had het over 'criminelere' groepjes uit Oss die toen regelmatig met ze meegingen.
  zondag 11 juni 2006 @ 20:42:10 #259
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_38759420
quote:
Op zondag 11 juni 2006 10:12 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En hoevaak hebben ze ons laten rennen?
1 keer.

Toen wij vriendschappelijk tegen Margriet speelde
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_38761060
quote:
Op zondag 11 juni 2006 20:42 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

1 keer.

Toen wij vriendschappelijk tegen Margriet speelde
I know, al zijn er wel meerdere momenten geweest. Maar het ging mij er vooral over dat dat soort verhalen vaak net wat overdreven of juist selectief zijn
pi_38762172
Neuh, hij vertelt ook gewoon eerlijk dat ie vaak zat met de hele groep heeft moeten rennen.
  zondag 11 juni 2006 @ 22:01:30 #262
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_38762285
quote:
Op zondag 11 juni 2006 21:28 schreef TerroRobbie het volgende:

Maar het ging mij er vooral over dat dat soort verhalen vaak net wat overdreven of juist selectief zijn
Absoluut.

Als ik ga terugdenken is het trouwens niet echt vaak tot confrontaties gekomen in het verleden.
Meestal het grote bek achter het hek verhaal.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_38763238
Nee klopt, en als er iets gebeurde was het meestal maar met kleine groepjes. Zoals 2 jaar geleden op Den Bosch CS.

Maar wel altijd grappig ja als Oss tegen ons speelde zat het uitvak vol met 100-en Ossenaren, opgepompte sportschooltypes en ander gajes. En dan 2 weken later speelden ze ergens anders en konden ze nog geen busje volkrijgen
pi_39292345
Kickje met wat nieuwtjes.

Nieuwe aankoop, Joshua Brard. 20 Jaar van Jong Sparta op amateurbasis. Een gokje kan nooit kwaad. We krijgen ook nog speler van NEC, ben benieuwd welke.

Open dag op 30 Juli, met de wedstrijd tegen FC Twente voor het goede doel.

Rest van de wedstrijden:

Vrij. 07.07 16.00 uur Team VVCS – TOP Oss (terr. n.n.b. te Utrecht).

Woe. 12.07 t/m zo 16.07 Trainingskamp te Oss

Woe. 12.07 19.00 uur TOP Oss – Hartlepool United (terr. Herpinia, Herpen)

Zo. 16.07 14.00 uur TOP Oss – RAEC Moens (terr. Herpinia, Herpen)

Di 18.07 19.00 uur TOP Oss – tegenstander n.n.b. (terr. Herpinia, Herpen)

Za. 22.07 14.30 uur TOP Oss – Maccabi Tel Aviv (terr. Nivo Sparta, Zaltbommel)

Di. 25.07 19.00 uur TOP Oss – Maccabi Netanya (terr. Nivo Sparta, Zaltbommel)

Do. 27.07 19.30 uur Barendrecht – TOP Oss (terr. Barendrecht)

Di 01.08 19.30 uur FC Dordrecht - TOP Oss (terr. DFC, Dordrecht)

Vrij. 04.08 20.00 uur TOP Oss - N.E.C. (stadion TOP Oss)

Di. 08.08 19.30 uur Herpinia - TOP Oss (terr. Herpinia, Herpen)

Zitten wel paar interessante wedstrijden tussen
pi_39296417
Barendrecht - TOP Oss is wel grappig natuurlijk.

Joshua Brard komt van ASWH en woont ook in Hendrik-Ido-Ambacht. Benieuwd of die het fysieke voetbal van de eerste divisie aankan, het is niet echt een beul.
www.thuisuiteten.nl
pi_39301811
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
Barendrecht - TOP Oss is wel grappig natuurlijk.

Joshua Brard komt van ASWH en woont ook in Hendrik-Ido-Ambacht. Benieuwd of die het fysieke voetbal van de eerste divisie aankan, het is niet echt een beul.
Ken je hem persoonlijk, ik heb geen enkel idee van zijn spelgedrag.
pi_39325076
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:25 schreef Kevin1Bravo het volgende:

[..]

Ken je hem persoonlijk, ik heb geen enkel idee van zijn spelgedrag.
Nee. Ik zie hem wel regelmatig lopen hier natuurlijk, maar meer dan groeten omdat je elkaar wel eens hebt gezien of gewoon uit beleefdheid is het niet.

Zijn broertje zit nog bij Sparta trouwens, dat is een groter talent. En z'n andere broertje gaat van ASWH naar Dordrecht, dus heeft Stanley nu al zijn zoons bij een BVO lopen.

Het is meer een speler die het voetballend wil oplossen op het middenveld, voor zover ik weet. Van de week zag ik hem in zijn Sparta-trainingspak wel joggen, dus hij gaat er fanatiek voor.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:11:37 #268
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39629547
VVCS-team ruim langs TOP Oss
07 juli 2006, 21:45
Door: Klaas Jan van der Veen
Het VVCS-team heeft vrijdag een 4-1 overwinning geboekt op TOP Oss. Jaarlijks speelt de ploeg enkele oefenduels tegen profclubs. De spelers, die zonder club zitten, hopen daarmee een contract te verdienen in het profvoetbal.
Aanvaller Biko Brazil opende met een droge schuiver al vroeg de score voor het VVCS-team. Niet veel later maakte Dave Zafarin gelijk. De TOP Oss-speler heeft overigens ervaring met het spelen van dergelijke wedstrijden, aangezien hij vorig seizoen nog voor de tegenstander uitkwam.

Voormalig Spartaan Marillia wist voor de theepauze het VVCS-team weer op voorsprong te zetten. Aanvoerder Houssin Bezzai maakte er vanaf elf meter 3-1 van, waarna de razendsnelle Sidney Bito een knappe pass van Brazil op waarde wist te schatten en daarmee de eindstand te bepalen.

Aad de Mos, Pieter Huistra, Theo Bos, Jack de Gier, Peter Hofstede, Earnie Stewart, Mo Allach, Leo van Veen en Zeljko Petrovic waren onder meer aanwezig. Het VVCS-team komt de komende tijd vaker in actie, zo werkt het een duel af tegen AGOVV Apeldoorn.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_39629607
En Marilia heeft er direct een deal bij VVV uitgesleept.

Opmerkelijk trouwens dat Bezzai meespeelt, aangezien Ter Leede er van uitgaat dat hij daar komt spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door methodmich op 08-07-2006 12:28:11 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_39630042
Biekman .

En methodmich... leer nou eens dat het amateurvoetbal er voor de profs maar een beetje bijhangt. Als ie alsnog bij een profclub kan tekenen, dan kan dat hele Ter Leede em echt gestolen worden hoor .
pi_39638670
Daar gaat het niet om, het is alleen merkwaardig dat hij die club al zijn jawoord gegeven heeft.

Overigens is de vraag waar je beter mee af bent: hoofdklasse of de GGD vanaf plek 10.
www.thuisuiteten.nl
pi_39987235
TOP met 1-0 van Konyaspor gewonnen (nr. 7 van Turkije) dus net geen Europees voetbal voor hun. Vind het wel een goede prestatie ondanks dat het maar oefenwedstrijd was .
pi_40170558
Ik ga deze vedetten donderdag eens aanschouwen. Nog spelers waar extra op gelet moet worden Kevin?
www.thuisuiteten.nl
pi_40263419
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Ik ga deze vedetten donderdag eens aanschouwen. Nog spelers waar extra op gelet moet worden Kevin?
Nou, ik heb eerlijk gezegd nog geen een wedstrijd gezien, ga binnenkort een paar wedstrijden kijken. Ik zit nu zelf in Spanje, ben vannacht terug in Nederland. De nieuwe jonkies verwacht ik wel veel van met deze jonge selectie .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')