En hoevaak hebben ze ons laten rennen?quote:Op zondag 11 juni 2006 03:25 schreef Nashje het volgende:
schop.
vandaag mooie verhalen van een Ossche harde kernercollega van me.. toen de den bosch groep nog ongeveer even groot was als hun groep, zei die
1 keer.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En hoevaak hebben ze ons laten rennen?![]()
I know, al zijn er wel meerdere momenten geweest. Maar het ging mij er vooral over dat dat soort verhalen vaak net wat overdreven of juist selectief zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 20:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1 keer.
Toen wij vriendschappelijk tegen Margriet speelde
Absoluut.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar het ging mij er vooral over dat dat soort verhalen vaak net wat overdreven of juist selectief zijn
Ken je hem persoonlijk, ik heb geen enkel idee van zijn spelgedrag.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
Barendrecht - TOP Oss is wel grappig natuurlijk.
Joshua Brard komt van ASWH en woont ook in Hendrik-Ido-Ambacht. Benieuwd of die het fysieke voetbal van de eerste divisie aankan, het is niet echt een beul.
Nee. Ik zie hem wel regelmatig lopen hier natuurlijk, maar meer dan groeten omdat je elkaar wel eens hebt gezien of gewoon uit beleefdheid is het niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:25 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Ken je hem persoonlijk, ik heb geen enkel idee van zijn spelgedrag.
Nou, ik heb eerlijk gezegd nog geen een wedstrijd gezien, ga binnenkort een paar wedstrijden kijken. Ik zit nu zelf in Spanje, ben vannacht terug in Nederland. De nieuwe jonkies verwacht ik wel veel van met deze jonge selectiequote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Ik ga deze vedetten donderdag eens aanschouwen. Nog spelers waar extra op gelet moet worden Kevin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |