ik merk niet dat ze pijn heeft ze spint wel de hele tijd...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:16 schreef CartWOman het volgende:
http://www.kattenplaza.nl/page/infobevalling.php
Meer kan ik je niet bieden... weet je de dekkingsdatum wel zeker?
Ze kan ook pijn hebben en daar ziek van zijn, ik zou (indien mogelijk) een dierenarts bellen.
Domme vraag misschien maar heeft ze iets van ontsluiting? Verliest ze wat bloed? Miauwt ze veel?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik merk niet dat ze pijn heeft ze spint wel de hele tijd...
*nerveuskijkt*
Spinnen doen ze ook bij pijn... hoe reageert ze als je bij haar komt zitten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik merk niet dat ze pijn heeft ze spint wel de hele tijd...
*nerveuskijkt*
dat vind ze fijn!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Spinnen doen ze ook bij pijn... hoe reageert ze als je bij haar komt zitten?
nou ze wast zich veel aan haar dingus..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Domme vraag misschien maar heeft ze iets van ontsluiting? Verliest ze wat bloed? Miauwt ze veel?
quote:
ja ik weet wat ik moet doen ik heb het 4 maal eerder gedaan!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Het lijkt wel op een komende bevalling.![]()
Je weet dus wel wat je moet doen? Ben je alleen thuis?
Ja, kan heel goed, zo heeft onze Pluis (rip) ons toen ook voor de gek gehouden, de deugniet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Maar was het niet bij katten dat ze verschillende keren gedekt kan zijn, dus data niet helemaal kunnen kloppen
Nou, bereid je maar voor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja ik weet wat ik moet doen ik heb het 4 maal eerder gedaan!
Maar eh ik vraag me af
als ik afga op wat ik gezien heb zou ik toch zweren dat ze aan het bevallen is....
maar in principe qua dekkingsdatum kan dat dus niet..
snap er niets van
ja idem!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:28 schreef NanKing het volgende:
Vrouwen bevallen ook weleens te vroeg, dat zou bij poezen net zo kunnen zijn toch?
* NanKing vind het stiekem wel spannend![]()
.
Joh ze is gewoon al langer zwanger.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:32 schreef zhe-devilll het volgende:
6 februari...denk ik?
zo om en nabij dus een week ervoor kan ook...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal dit topic even in MED laten zetten![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Joh ze is gewoon al langer zwanger.
Heeft ze niet eerder lopen slettebakken buiten?![]()
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:43 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
En? Bevalt de poes een beetje?
Ow jawel, die kont omhoog bij aaien... dat ken ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:46 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou goed als ik bij haar kom spint ze een uur in de wind!
Als ik haar aai doet ze haar kont omhoog, ze is wat onrustig etc...
maar dit kan toch nu nog helemaal niet....
ze zit nu gewoon te doen op de tafelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Ik wil slapen, laatste sigaret, dus nog even een update, zhe-devill?
dus tis aanstaande?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ow jawel, die kont omhoog bij aaien... dat ken ik.![]()
Als het zover is: veel succes! Ik lees het morgenvroeg wel.![]()
Tarah en ze is getijgerdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Maak ons gek, poes van shedevill
Hoe heet moeders, en wat voor kleur ?
ja met dikke buik en gezwollen tepels..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:01 schreef owlet het volgende:
moeders is gewoon krols vrees ik...
ow ja dit is niet mijn ww ofzo hoor ergensquote:
Nee kloon, dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:02 schreef zhe-devilll het volgende:
ow ja dit is niet mijn ww ofzo hoor ergens
dus![]()
ik ben geen kloon?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee kloon, dat weet ik ook wel![]()
Tarah zet m op girl !
prrrrrrrquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik ben geen kloon?
ik ben de enige echte!
Maar ze slaapt nu op tafel..
vreemd allemaal
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:31 schreef Herkauwer het volgende:
Wat is de draagtijd eigenlijk van een poes?ca. 8-9 weken dus?
quote:Paring
Helaas zijnde meeste paringen bij katten niet voorzien en niet gewenst. Toch hebben die paringen onverantwoordelijk resultaten. De poes ovuleert namelijk als antwoord op de avances van de kater en zo zijn er dus altijd eicellen die bevrucht kunnen worden.
Krolsheid
Vanaf de leeftijd van 6 maanden kan een poes al jongen krijgen. In de praktijk zal de poes gewoonlijk voor het eerst krols worden in de eerste lente na het bereiken van de leeftijd van zes maanden. Een regelmatige cyclus is er echter niet. Gedurende het seizoen wordt de poes meermalen krols tot er een paring heeft plaatsgevonden. Bij de krolsheid is er een verandering in gedrag waar te nemen. De poes wordt rusteloos en is voortdurend op zoek naar een kater. Door haar roep lokt ze deze kater naar de woning. Sommige kattenrassen kunnen tijdens krolsheid erg luidruchtig zijn, tot ergernis van de buren.
Dracht
De draagtijd duurt bij benadering 9 weken, met als grenzen 60 tot 65 dagen. Gedurende eerste vijf weken van de zwangerschap heeft de poes geen extra aandacht nodig. Wel ontziet men haar buik als de poes bv. wordt opgepakt.
Tijdens de laatste maand zal de eetlust van de poes toenemen en je geeft zo veel voedsel als ze zelf lust en op zal eten. Aan de buik is nu ook duidelijk waar te nemen dat er jongen zijn. Het dieet zou aangevuld kunnen worden met wat vitamines of mineralen.
De worp
De worp laat men het liefst in huis plaatsvinden. De poes zal genoeg nemen met een doos, mits deze groot genoeg is en op een donkere plek wordt gezet, warm en droog. Ook kan je een mand met hoge randen nemen die je bekleed met oude kranten. Vlak voor de worp wordt de poes gewoonlijk onrustig en loopt heen en weer. Bij de bevalling heeft de poes in normale gevallen geen hulp nodig. Ze zal zelf de jongen schoonlikken en de nageboorten opeten. Tussen de geboorte van de jongen kan wel een half uur pauze liggen. Controleer het aantal jongen en nageboorte, want als er een nageboorte in de baarmoeder achterblijft kan dat ontstekingen geven. Doen er zich tijdens de bevalling complicaties voor, dan waarschuw je de dierenarts. Bijvoorbeeld als de poes meer dan 1 ½ uur perst zonder dat er een jong komt.
ik hou van die taal van ooit!quote:
Of ze is eerder gedekt/bevalt veel te vroeg, of ze was schijnzwanger en is gewoon weer krols geworden. Is er al iets gebeurd ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja met dikke buik en gezwollen tepels..
![]()
Gevalletje van schijnzwangerschap ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja met dikke buik en gezwollen tepels..
![]()
Ja, ik meld me ook maar voor het geval er ineens weer kittens geworpen wordenquote:
Bella is van Frontignan. Geen idee hoe deze aanstaande moeder heet.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bella is van Frontignan. Geen idee hoe deze aanstaande moeder heet.![]()
Go, lieve poes Tarah!![]()
![]()
![]()
Edit: Tarah dus.![]()
Ja maar verder als een lege blaas zijn we nog niet gevorderdquote:Op donderdag 13 april 2006 19:11 schreef Barbaaf het volgende:
Na valse alarm van een maandje geleden, alsnog![]()
![]()
Ja, dat dacht ik ook netquote:Op donderdag 13 april 2006 19:17 schreef CartWOman het volgende:
Ze is vast aan het bevallen, anders had ze wel iets gepost.![]()
Wat ze dan dus in het andere topic meldtquote:Op donderdag 13 april 2006 19:19 schreef zhe-devilll het volgende:
Yess 2 geboren al
een rode en een zwarte!
supersssssssss heb bij een vliesje weggehaalt wow dit is cool
die zwarte is heel apart die heeft een rode streep over zijn koppie en is heel pittig ik droog ze af want ze worden anders erg koudquote:Op donderdag 13 april 2006 19:24 schreef CartWOman het volgende:
Ook een zwarte! Die zijn zoooo leuk, echt een zwak voor.![]()
Al 2, ze is goed bezig.![]()
En ik moet weg, balen.![]()
Succes, zhe-devill!![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:27 schreef Marietje_34 het volgende:
Oew spannend! Ik ben er ook!
soort van schildpadkatje ? da's erg mooiquote:Op donderdag 13 april 2006 19:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
die zwarte is heel apart die heeft een rode streep over zijn koppie
precies, heel mooiquote:Op donderdag 13 april 2006 19:29 schreef deedeetee het volgende:
[..]
soort van schildpadkatje ? da's erg mooi![]()
dat komt door alle emoties en spanning enzoquote:Op donderdag 13 april 2006 19:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat ze dan dus in het andere topic meldt
wowquote:Op donderdag 13 april 2006 19:24 schreef zhe-devilll het volgende:
http://s69.photobucket.co(...)%20bevalling%202006/
hier alvast wat foto's
ben erg nerveus echt waarquote:Op donderdag 13 april 2006 19:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat komt door alle emoties en spanning enzo![]()
Logisch toch? Je wordt niet iedere dag omaquote:
gefeliciteerd hoor, met je kleinkindkittensquote:Op donderdag 13 april 2006 19:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ben erg nerveus echt waar
lol
brb
ja apart hequote:Op donderdag 13 april 2006 19:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wow
Tarah is mooi trouwens.
Ik hou erg van cypers. Maar die kleine rooie, met dat goude lokje over dat bolleke![]()
Ze bedoelt wrs de 2 e zwarte met roodquote:Op donderdag 13 april 2006 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nr 3 dan toch?
ik dacht ook alquote:Op donderdag 13 april 2006 19:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze bedoelt wrs de 2 e zwarte met rood![]()
Dat lieve roze neusjequote:Op donderdag 13 april 2006 19:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[afbeelding]
![]()
dat hele kleine koppie
![]()
eh ja ben beetje nerveusssssssssssquote:Op donderdag 13 april 2006 19:49 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik dacht ook alMaar natuurlijk, de 2e zwarte met een rood streepje
![]()
Ow, maar dat snappen wij allemaal heel goedquote:Op donderdag 13 april 2006 19:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
eh ja ben beetje nerveusssssssssss
Nergens voor nodig joh, het gaat toch allemaaal prima ?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
eh ja ben beetje nerveusssssssssss
quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:04 schreef zhe-devilll het volgende:
Nog een rooie
Er was ook nog een nieuwe zwarte met rode streep dacht ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar er waren er toch 2 geboren eerst? En met "nog een rooie" kom ik dan op 3.
Die heb ik dan even gemistquote:Op donderdag 13 april 2006 20:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er was ook nog een nieuwe zwarte met rode streep dacht ik.
Ocharme.... vreugde en verdriet liggen dichtbij elkaar he.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:14 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
Kijk dat rooitje nou helemaal in de knoop liggen!
Raar wrang dit. Mijn eigen poes gaat het mss wrsch toch niet halen maar tegelijkertijd is er dit. En ik vind die kleintjes zo lief.Dan kan ik niet alleen maar
zitten zijn.
Wat bedoel je precies ? Is nummer 4 al eruit maar zit zijn moederkoek nog in de moeder ? Als dat zo is kun je mss beter tot * afkoppelen * over gaanquote:Op donderdag 13 april 2006 20:19 schreef zhe-devilll het volgende:
maar een moederkoek zit er nog in dus een kitten ademt en beweegt prima maar zit nog vast aan de moederkoek
Heb de moederkoek er zachtjes uitgetrokken en nu eet de moeder de moederkoek opquote:Op donderdag 13 april 2006 20:28 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies ? Is nummer 4 al eruit maar zit zijn moederkoek nog in de moeder ? Als dat zo is kun je mss beter tot * afkoppelen * over gaan
Als moeders opstaat zwabbert haar kind heen en weer ensow.![]()
Heb je er een rooie meid bij zitten? Dat komt nl niet echt veel voor. (ik heb er een en ze is geweldig)quote:Op donderdag 13 april 2006 20:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb de moederkoek er zachtjes uitgetrokken en nu eet de moeder de moederkoek opnou ja, hoort erbij zeg maar
3 meiden en een knul zo te zien!
Ja vorig jaar kregen we ook een rooie meid en ze is inderdaad apart!quote:Op donderdag 13 april 2006 20:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je er een rooie meid bij zitten? Dat komt nl niet echt veel voor. (ik heb er een en ze is geweldig)
vijf ? ehhhhh heb ik wat gemist ??quote:
Klopt toch ook? Drie meiden, waarvan 1 rooie, en een knul. Dan zijn de zwartjes dus meiden.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:47 schreef deedeetee het volgende:
Dan zijn die zwarten dus géén schildpad want dat zijn toch altijd poezen ? Een rode poes kan wel maar een schildpad kater![]()
Kan wel. Want een rode is een knul. En er is maar een knul. Die andere zijn kleine dames dus. En dus kunnen het ook schildpadjes zoijn. En van de 5de die nog onderweg is (of er inm iddels al uit is) is het geslacht nog niet bekend.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:47 schreef deedeetee het volgende:
Dan zijn die zwarten dus géén schildpad want dat zijn toch altijd poezen ? Een rode poes kan wel maar een schildpad kater![]()
de zwarten zijn inderdaad meiden!quote:Op donderdag 13 april 2006 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is idd wel waar ja, dat schildpadden altijd meiden zijn dacht ik. Maar goed, is 1 vlek al een schildpadje dan?
moet je zhe-devill eens lief aankijkenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:50 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou er best een rooie meid bij willen![]()
Als ik tegen de tijd dat ik in de gelegenheid ben nog niet helemaal volledig en totaal gesmolten benquote:Op donderdag 13 april 2006 20:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
moet je zhe-devill eens lief aankijken
Daar krijg ik idd echt vreselijk de kriebels vanquote:
Tis maar goed dat ik er niet bij zit. Anders hadden ze de loodgieter kunnen bellen vanwege de enorme niet te stoppen lekkage *emomuts is*quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:59 schreef Tafkahs het volgende:
jezus, ineens een sloot katten bij je thuis. Heb ik ook eens gehad met een dove poes uit het asiel. Die kreeg het voordeel van de twijfel, immers als je doof bent kun je de dader niet aan horen komen..
Een stuk of 4. Gelukkig waren er veel gegadigden.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:00 schreef Natalie het volgende:
[..]Nou, wat je zegt inderdaad. Hoeveel kittens kreeg jouw poes?
5 maar de buik is nog erg dikquote:Op donderdag 13 april 2006 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoeveel zijn het er geworden uiteindelijk?
* Barbaaf wacht in spanning afquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:09 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
* Barbaaf wacht in spanning af![]()
En die cuteness van die kleintjes moet verboden wordenVoor straf allemaal inleveren bij mij
![]()
http://s69.photobucket.co(...)%20bevalling%202006/quote:Op donderdag 13 april 2006 21:11 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Heb je een foto waar ze allemaal op staan?
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:11 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Heb je een foto waar ze allemaal op staan?
LOLquote:Op donderdag 13 april 2006 21:22 schreef nokwanda het volgende:
Die donkere lijken ook wel een beetje op de chihuahua.
Tarah..... wat heb je gedaan![]()
Ik heb al heel wat mensen die een kitten willenquote:Op donderdag 13 april 2006 21:33 schreef coolbabe het volgende:
Euh, heb je al baasjes voor de kittens?
Ik heb namelijk wel interesse
Rood is toch meestal een meneer?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Ben je er al achter of rooie nummer drie een meneer of een mevrouw is?
Klopt Vava, maar een van de eerste twee rooitjes is een damequote:Op donderdag 13 april 2006 21:56 schreef Vava het volgende:
Rood is toch meestal een meneer?dacht ik
Ooo okayquote:Op donderdag 13 april 2006 22:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt Vava, maar een van de eerste twee rooitjes is een dameEn nu ben ik benieuwd naar nummer drie
Is dat zo?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:01 schreef Bluezz het volgende:
Hoeft niet Vava, bij hoge uitzondering kan het een V zijn.
Net als een schildpad heeeel af en toe een M is.
Beide zijn dan onvruchtbaar geloof ik.
(Vraagt Ruby om uitleg)
moet je zuinig op zijn, dat is een 1/1000 geval ofzo.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt Vava, maar een van de eerste twee rooitjes is een dameEn nu ben ik benieuwd naar nummer drie
Kijkquote:Op donderdag 13 april 2006 22:01 schreef Bluezz het volgende:
Hoeft niet Vava, bij hoge uitzondering kan het een V zijn.
Net als een schildpad heeeel af en toe een M is.
Beide zijn dan onvruchtbaar geloof ik.
(Vraagt Ruby om uitleg)
Mijn Rosa is toch echt een dame. Niet eens zomaar een mevrouw.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Ze drinken al heftigquote:Op donderdag 13 april 2006 22:30 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Is er nog nieuws van moeder en kleintjes? Drinken ze al?
ja uurtje of driequote:Op donderdag 13 april 2006 22:39 schreef Rewimo het volgende:
Hartstikke goedAlles bij elkaar vlot gegaan, Tarah is echt een kanjer!
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo alles ff verschoond
Nou kan maar zo ?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:11 schreef frontignan het volgende:
[..]
wat heb ik allemaal gemist zeg een live bevalling
zhe devilll gefeliciteerd met de 5ling
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een plaatjes zeg
en die rode kittens prachig![]()
nou hier nog niks hoor met bella,ze wacht dalijk tot mn verjaardagze denkt krijg jij een mooi verjaardagskado
nou veel plezier met de schatjes en de fotos ze zijn prachtig hoor ik heb genoten ervan
hihi daardoor word ik nog ongeduldiger
maar ik blijf pluim en tarah volgen hier endie fotos en verhalen ik krijg er niet genoeg van
groetjes carla![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:21 schreef Serendips het volgende:
Gefeliciteerd hoor met de kroost!![]()
Het valt me telkens op hoezeer die net geboren katjes op muizen lijken; de staartjes, de roze pootjes...Hoe paradoxaal!
96% volgens mijn DAquote:Op donderdag 13 april 2006 21:56 schreef Vava het volgende:
ja nu wel!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:20 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Gefeli met het grut! Veel plezier met de kraamtijd en het puberen.
Als mijn geheugen mij niet in de steek laat is dit haar tweede of derde nest. Laat je mama-poes nu steriliseren?
vind het wel apart dat ze dus elke keer een rooie krijgt waarbij een een vrouwtje is?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:26 schreef ElisaB het volgende:
En dit heb ik dus allemaal gemist
Mijn internet ligt eruit. Van mijn laptop het ik de voeding uitgeleend. Heb zojuist de laptop van mn broer gekregen, dus eindelijk weer internet
Heel erg gefeliciteerd met je prachtige nestje
[..]
96% volgens mijn DA
En die uit het vorige nestje, waren dat ook dametjes?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
vind het wel apart dat ze dus elke keer een rooie krijgt waarbij een een vrouwtje is?
De andere heb ik nog niet kunnen traceren!
Vorig jaar ook 3 rooien erbij!
Haar overgrootmoeder is een pers!
Misschien...?
Is het ook echt een rooie zonder wit stukje?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
vind het wel apart dat ze dus elke keer een rooie krijgt waarbij een een vrouwtje is?
De andere heb ik nog niet kunnen traceren!
Vorig jaar ook 3 rooien erbij!
Haar overgrootmoeder is een pers!
Misschien...?
Ik heb een prachtige rode poes uit het vorige nestjequote:Op vrijdag 14 april 2006 00:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is het ook echt een rooie zonder wit stukje?
Als er ietwat wit in zit kan het sowieso een poesje zijn
* PrintScreen nu dus echt jaloers is...quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige rode poes uit het vorige nestje
ze is zalmrose
zo mooi
en geen wit
maar wel een dame!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen nu dus echt jaloers is...
Puur rooie poezen zijn echt bijna niet te vinden.
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar eens in
Maar om OT te blijven... moeder en kinderen doen het goed?
Heerlijk om te lezenquote:
Ja ik snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 14 april 2006 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heerlijk om te lezen
Heb bijna spijt dat ik mijn 2 poezen heb laten helpen
Het was echt genieten van die kleine hummels
Coolquote:Op vrijdag 14 april 2006 02:52 schreef ElisaB het volgende:
Jij bent ook nog laat wakker zie ik
Geniet je lekker van de nieuwe wondertjes?
Hier zit de voeding er weer in
Ik ben sowieso overstag... maar mijn andere helft zegt dat 2 poezen, 1 kater en 1 hond genoeg zijn :'_quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt
nu een mooie rooie poes erbij?
is dat niet wat dan?![]()
Mannen zucht het zijn net vaders soms!quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben sowieso overstag... maar mijn andere helft zegt dat 2 poezen, 1 kater en 1 hond genoeg zijn :'_
Mannen
Kan me nog zo voor de geest halen dat vorig jaar de poezenmamma's elk een nestje hadden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:54 schreef zhe-devilll het volgende:
dan lig je voor die doos op je buik op de koude vloer en je merkt niks
je kijkt naar die pluizige smakkende wondertjes die net uit de moederbuik kwamen
levend bewegende kleine wondertjes!
Supersssss
Het leven an sich is een groot wonder en dat merk je maar weer intens als je die kleine diertjes ziet!
Nope. Ze vindt dat wij het prima doen en heeft officieel besloten dat we mogen blijven om de klus af te makenquote:Op vrijdag 14 april 2006 02:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Cool
wil ze er nog niks van weten dan?
Ja...quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Mannen zucht het zijn net vaders soms!
![]()
Respect hoor Elisa...quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. Ze vindt dat wij het prima doen en heeft officieel besloten dat we mogen blijven om de klus af te maken
M'n ouwe Rosa hier is diep donker oranje. En hoe beter ze zich voelt en hoe gelukkiger ze is, hoe dieper oranje ze lijkt te worden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen nu dus echt jaloers is...
Puur rooie poezen zijn echt bijna niet te vinden.
quote:
ik ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
*schop*
Ik wil zo graag nog meer foto's...
Ja, ik zou bijna zeggen: Wie niet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
*schop*
Ik wil zo graag nog meer foto's...
Blauwcreme katers zijn niet steriel.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:06 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij zijn rooie poezen niet steriel hoor. Heb zelf eens een rode kater gehad van een rode mama. Schildpadkaters en blauwcrème katers zijn wèl steriel.
Ze ging er net mee slepen?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Owww!
Mams ligt er zeer tevreden bij ook!
Ze groeien goed de kotertjes
Is volgens mij normaal gedrag van de mamma hoor...quote:Op woensdag 19 april 2006 00:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ze ging er net mee slepen?
Nam een in de bek en wilde ergens anders naartoe waarheen weet ik dus niet, maar ze kwam toch weer terug, ze is opeens onrustig en er is geen aanleiding voor?
![]()
Nee helemaal niets?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:53 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat lees ik vaak in dit soort topics idd.
Geen idee, is er wat veranderd in de situatie thuis of zo?
wow wat heftig zeg?quote:Op woensdag 19 april 2006 01:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ben net terug van de dierenarts.
Onze Chanel is dus vanavond stilletjes onder de bank in de huiskamer gaan bevallen. Helaas heeft ze iets te hard geduwd, waardoor een deel van de baarmoeder buitenboord is komen hangen. Aangezien ik dat zelf niet kan verhelpen, ben ik met haar (en haar 3 kittens) naar de dierenarts gegaan. Onderzoek wees uit dat er nog een kitten inzat, dus werd het keizersnede. Het vierde kitten was helaas al overleden. Aangezien Chanel toch "openlag" en er het risico was dat ze weer de baarmoeder zou buitenduwen, hebben we maar meteen een algehele sterilisatie laten doen.
Nu ligt ze, met haar drie overgebleven kittens, lekker warm naast de kachel, een beetje bijkomen.
Ik heb met m'n telefoon een paar foto's gemaakt en als ik tijd heb zal ik ze eens downen van die telefoon.
Das minderquote:Op woensdag 19 april 2006 01:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ben net terug van de dierenarts.
Onze Chanel is dus vanavond stilletjes onder de bank in de huiskamer gaan bevallen. Helaas heeft ze iets te hard geduwd, waardoor een deel van de baarmoeder buitenboord is komen hangen. Aangezien ik dat zelf niet kan verhelpen, ben ik met haar (en haar 3 kittens) naar de dierenarts gegaan. Onderzoek wees uit dat er nog een kitten inzat, dus werd het keizersnede. Het vierde kitten was helaas al overleden. Aangezien Chanel toch "openlag" en er het risico was dat ze weer de baarmoeder zou buitenduwen, hebben we maar meteen een algehele sterilisatie laten doen.
Nu ligt ze, met haar drie overgebleven kittens, lekker warm naast de kachel, een beetje bijkomen.
Ik heb met m'n telefoon een paar foto's gemaakt en als ik tijd heb zal ik ze eens downen van die telefoon.
Wrom eigenlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 01:07 schreef Tafkahs het volgende:
Het zijn nu al kolerelijers zo te zien.
Heb je behang?quote:
Boxen, gordijnen etc.. waar je zuinig op wilt zijn?quote:
Ik zou de placenta ook uitkotsen hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 01:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ze is al wat minder suf als een uur geleden. Wel heeft ze de placenta's uitgekotst (en dat stinkt!) maar dat is een gevolg van de narcose. Inmiddels zit/ligt ze bij haar kittens en laat hen drinken.
Tuurlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 01:14 schreef Tafkahs het volgende:
Boxen, gordijnen etc.. waar je zuinig op wilt zijn?
Die is tegenwoordig smakelijk als paté te verkrijgen hoor.quote:
Ze mogen drinken... dat isquote:Op woensdag 19 april 2006 01:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ze is al wat minder suf als een uur geleden. Wel heeft ze de placenta's uitgekotst (en dat stinkt!) maar dat is een gevolg van de narcose. Inmiddels zit/ligt ze bij haar kittens en laat hen drinken.
zhe devill wat een poepies, mamma includedquote:Op woensdag 19 april 2006 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De melkproductie stopt zodra de poes gesteriliseerd is, dus veel succes met flessen!quote:Op woensdag 19 april 2006 01:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
nee nog nietquote:Op woensdag 19 april 2006 09:59 schreef Mobster273 het volgende:
hebben ze al namen?
dan reken niet op mij....quote:Op woensdag 19 april 2006 10:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Oh ja ik hou van aparte namen
nee gerrit vind ik niet echt een leuke naamquote:
supertraditionele namen als felix hoeven van mij ook niet zo nodig, maar aparte namen zijn niet echt mijn ding...quote:Op woensdag 19 april 2006 10:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nee gerrit vind ik niet echt een leuke naam
*ik zag spons bob vanmorgen*
groetjes carlaquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:01 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik kom ook even op internet kijken en er is ineens weer van alles gebeurd
Gefeliciteerd met je kittens !
en prachtige fotos
Ik ga zo nog even wat pics maken!~quote:Op woensdag 19 april 2006 13:04 schreef Nilasha het volgende:
Wat ziet dat er uit als een gelukkig nestje!! Lieve foto's en schitterende kitjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |