Ze bedoelt wrs de 2 e zwarte met roodquote:Op donderdag 13 april 2006 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nr 3 dan toch?
ik dacht ook alquote:Op donderdag 13 april 2006 19:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze bedoelt wrs de 2 e zwarte met rood![]()
Dat lieve roze neusjequote:Op donderdag 13 april 2006 19:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[afbeelding]
![]()
dat hele kleine koppie
![]()
eh ja ben beetje nerveusssssssssssquote:Op donderdag 13 april 2006 19:49 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik dacht ook alMaar natuurlijk, de 2e zwarte met een rood streepje
![]()
Ow, maar dat snappen wij allemaal heel goedquote:Op donderdag 13 april 2006 19:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
eh ja ben beetje nerveusssssssssss
Nergens voor nodig joh, het gaat toch allemaaal prima ?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
eh ja ben beetje nerveusssssssssss
quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:04 schreef zhe-devilll het volgende:
Nog een rooie
Er was ook nog een nieuwe zwarte met rode streep dacht ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar er waren er toch 2 geboren eerst? En met "nog een rooie" kom ik dan op 3.
Die heb ik dan even gemistquote:Op donderdag 13 april 2006 20:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er was ook nog een nieuwe zwarte met rode streep dacht ik.
Ocharme.... vreugde en verdriet liggen dichtbij elkaar he.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:14 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
Kijk dat rooitje nou helemaal in de knoop liggen!
Raar wrang dit. Mijn eigen poes gaat het mss wrsch toch niet halen maar tegelijkertijd is er dit. En ik vind die kleintjes zo lief.Dan kan ik niet alleen maar
zitten zijn.
Wat bedoel je precies ? Is nummer 4 al eruit maar zit zijn moederkoek nog in de moeder ? Als dat zo is kun je mss beter tot * afkoppelen * over gaanquote:Op donderdag 13 april 2006 20:19 schreef zhe-devilll het volgende:
maar een moederkoek zit er nog in dus een kitten ademt en beweegt prima maar zit nog vast aan de moederkoek
Heb de moederkoek er zachtjes uitgetrokken en nu eet de moeder de moederkoek opquote:Op donderdag 13 april 2006 20:28 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies ? Is nummer 4 al eruit maar zit zijn moederkoek nog in de moeder ? Als dat zo is kun je mss beter tot * afkoppelen * over gaan
Als moeders opstaat zwabbert haar kind heen en weer ensow.![]()
Heb je er een rooie meid bij zitten? Dat komt nl niet echt veel voor. (ik heb er een en ze is geweldig)quote:Op donderdag 13 april 2006 20:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb de moederkoek er zachtjes uitgetrokken en nu eet de moeder de moederkoek opnou ja, hoort erbij zeg maar
3 meiden en een knul zo te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |