ik ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
*schop*
Ik wil zo graag nog meer foto's...
Ja, ik zou bijna zeggen: Wie niet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
*schop*
Ik wil zo graag nog meer foto's...
Blauwcreme katers zijn niet steriel.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:06 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij zijn rooie poezen niet steriel hoor. Heb zelf eens een rode kater gehad van een rode mama. Schildpadkaters en blauwcrème katers zijn wèl steriel.
Ze ging er net mee slepen?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Owww!
Mams ligt er zeer tevreden bij ook!
Ze groeien goed de kotertjes
Is volgens mij normaal gedrag van de mamma hoor...quote:Op woensdag 19 april 2006 00:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ze ging er net mee slepen?
Nam een in de bek en wilde ergens anders naartoe waarheen weet ik dus niet, maar ze kwam toch weer terug, ze is opeens onrustig en er is geen aanleiding voor?
![]()
Nee helemaal niets?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:53 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat lees ik vaak in dit soort topics idd.
Geen idee, is er wat veranderd in de situatie thuis of zo?
wow wat heftig zeg?quote:Op woensdag 19 april 2006 01:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ben net terug van de dierenarts.
Onze Chanel is dus vanavond stilletjes onder de bank in de huiskamer gaan bevallen. Helaas heeft ze iets te hard geduwd, waardoor een deel van de baarmoeder buitenboord is komen hangen. Aangezien ik dat zelf niet kan verhelpen, ben ik met haar (en haar 3 kittens) naar de dierenarts gegaan. Onderzoek wees uit dat er nog een kitten inzat, dus werd het keizersnede. Het vierde kitten was helaas al overleden. Aangezien Chanel toch "openlag" en er het risico was dat ze weer de baarmoeder zou buitenduwen, hebben we maar meteen een algehele sterilisatie laten doen.
Nu ligt ze, met haar drie overgebleven kittens, lekker warm naast de kachel, een beetje bijkomen.
Ik heb met m'n telefoon een paar foto's gemaakt en als ik tijd heb zal ik ze eens downen van die telefoon.
Das minderquote:Op woensdag 19 april 2006 01:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ben net terug van de dierenarts.
Onze Chanel is dus vanavond stilletjes onder de bank in de huiskamer gaan bevallen. Helaas heeft ze iets te hard geduwd, waardoor een deel van de baarmoeder buitenboord is komen hangen. Aangezien ik dat zelf niet kan verhelpen, ben ik met haar (en haar 3 kittens) naar de dierenarts gegaan. Onderzoek wees uit dat er nog een kitten inzat, dus werd het keizersnede. Het vierde kitten was helaas al overleden. Aangezien Chanel toch "openlag" en er het risico was dat ze weer de baarmoeder zou buitenduwen, hebben we maar meteen een algehele sterilisatie laten doen.
Nu ligt ze, met haar drie overgebleven kittens, lekker warm naast de kachel, een beetje bijkomen.
Ik heb met m'n telefoon een paar foto's gemaakt en als ik tijd heb zal ik ze eens downen van die telefoon.
Wrom eigenlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 01:07 schreef Tafkahs het volgende:
Het zijn nu al kolerelijers zo te zien.
Heb je behang?quote:
Boxen, gordijnen etc.. waar je zuinig op wilt zijn?quote:
Ik zou de placenta ook uitkotsen hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 01:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ze is al wat minder suf als een uur geleden. Wel heeft ze de placenta's uitgekotst (en dat stinkt!) maar dat is een gevolg van de narcose. Inmiddels zit/ligt ze bij haar kittens en laat hen drinken.
Tuurlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 01:14 schreef Tafkahs het volgende:
Boxen, gordijnen etc.. waar je zuinig op wilt zijn?
Die is tegenwoordig smakelijk als paté te verkrijgen hoor.quote:
Ze mogen drinken... dat isquote:Op woensdag 19 april 2006 01:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ze is al wat minder suf als een uur geleden. Wel heeft ze de placenta's uitgekotst (en dat stinkt!) maar dat is een gevolg van de narcose. Inmiddels zit/ligt ze bij haar kittens en laat hen drinken.
zhe devill wat een poepies, mamma includedquote:Op woensdag 19 april 2006 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De melkproductie stopt zodra de poes gesteriliseerd is, dus veel succes met flessen!quote:Op woensdag 19 april 2006 01:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
nee nog nietquote:Op woensdag 19 april 2006 09:59 schreef Mobster273 het volgende:
hebben ze al namen?
dan reken niet op mij....quote:Op woensdag 19 april 2006 10:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Oh ja ik hou van aparte namen
nee gerrit vind ik niet echt een leuke naamquote:
supertraditionele namen als felix hoeven van mij ook niet zo nodig, maar aparte namen zijn niet echt mijn ding...quote:Op woensdag 19 april 2006 10:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nee gerrit vind ik niet echt een leuke naam
*ik zag spons bob vanmorgen*
groetjes carlaquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:01 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik kom ook even op internet kijken en er is ineens weer van alles gebeurd
Gefeliciteerd met je kittens !
en prachtige fotos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |