Ooo okayquote:Op donderdag 13 april 2006 22:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt Vava, maar een van de eerste twee rooitjes is een dameEn nu ben ik benieuwd naar nummer drie
Is dat zo?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:01 schreef Bluezz het volgende:
Hoeft niet Vava, bij hoge uitzondering kan het een V zijn.
Net als een schildpad heeeel af en toe een M is.
Beide zijn dan onvruchtbaar geloof ik.
(Vraagt Ruby om uitleg)
moet je zuinig op zijn, dat is een 1/1000 geval ofzo.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt Vava, maar een van de eerste twee rooitjes is een dameEn nu ben ik benieuwd naar nummer drie
Kijkquote:Op donderdag 13 april 2006 22:01 schreef Bluezz het volgende:
Hoeft niet Vava, bij hoge uitzondering kan het een V zijn.
Net als een schildpad heeeel af en toe een M is.
Beide zijn dan onvruchtbaar geloof ik.
(Vraagt Ruby om uitleg)
Mijn Rosa is toch echt een dame. Niet eens zomaar een mevrouw.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Rood is toch meestal een meneer?dacht ik
Ze drinken al heftigquote:Op donderdag 13 april 2006 22:30 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Is er nog nieuws van moeder en kleintjes? Drinken ze al?
ja uurtje of driequote:Op donderdag 13 april 2006 22:39 schreef Rewimo het volgende:
Hartstikke goedAlles bij elkaar vlot gegaan, Tarah is echt een kanjer!
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo alles ff verschoond
Nou kan maar zo ?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:11 schreef frontignan het volgende:
[..]
wat heb ik allemaal gemist zeg een live bevalling
zhe devilll gefeliciteerd met de 5ling
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een plaatjes zeg
en die rode kittens prachig![]()
nou hier nog niks hoor met bella,ze wacht dalijk tot mn verjaardagze denkt krijg jij een mooi verjaardagskado
nou veel plezier met de schatjes en de fotos ze zijn prachtig hoor ik heb genoten ervan
hihi daardoor word ik nog ongeduldiger
maar ik blijf pluim en tarah volgen hier endie fotos en verhalen ik krijg er niet genoeg van
groetjes carla![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:21 schreef Serendips het volgende:
Gefeliciteerd hoor met de kroost!![]()
Het valt me telkens op hoezeer die net geboren katjes op muizen lijken; de staartjes, de roze pootjes...Hoe paradoxaal!
96% volgens mijn DAquote:Op donderdag 13 april 2006 21:56 schreef Vava het volgende:
Rood is toch meestal een meneer?dacht ik
ja nu wel!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:20 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Gefeli met het grut! Veel plezier met de kraamtijd en het puberen.
Als mijn geheugen mij niet in de steek laat is dit haar tweede of derde nest. Laat je mama-poes nu steriliseren?
vind het wel apart dat ze dus elke keer een rooie krijgt waarbij een een vrouwtje is?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:26 schreef ElisaB het volgende:
En dit heb ik dus allemaal gemist
Mijn internet ligt eruit. Van mijn laptop het ik de voeding uitgeleend. Heb zojuist de laptop van mn broer gekregen, dus eindelijk weer internet
Heel erg gefeliciteerd met je prachtige nestje
[..]
96% volgens mijn DA
En die uit het vorige nestje, waren dat ook dametjes?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
vind het wel apart dat ze dus elke keer een rooie krijgt waarbij een een vrouwtje is?
De andere heb ik nog niet kunnen traceren!
Vorig jaar ook 3 rooien erbij!
Haar overgrootmoeder is een pers!
Misschien...?
Is het ook echt een rooie zonder wit stukje?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
vind het wel apart dat ze dus elke keer een rooie krijgt waarbij een een vrouwtje is?
De andere heb ik nog niet kunnen traceren!
Vorig jaar ook 3 rooien erbij!
Haar overgrootmoeder is een pers!
Misschien...?
Ik heb een prachtige rode poes uit het vorige nestjequote:Op vrijdag 14 april 2006 00:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is het ook echt een rooie zonder wit stukje?
Als er ietwat wit in zit kan het sowieso een poesje zijn
* PrintScreen nu dus echt jaloers is...quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige rode poes uit het vorige nestje
ze is zalmrose
zo mooi
en geen wit
maar wel een dame!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen nu dus echt jaloers is...
Puur rooie poezen zijn echt bijna niet te vinden.
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar eens in
Maar om OT te blijven... moeder en kinderen doen het goed?
Heerlijk om te lezenquote:
Ja ik snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 14 april 2006 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heerlijk om te lezen
Heb bijna spijt dat ik mijn 2 poezen heb laten helpen
Het was echt genieten van die kleine hummels
Coolquote:Op vrijdag 14 april 2006 02:52 schreef ElisaB het volgende:
Jij bent ook nog laat wakker zie ik
Geniet je lekker van de nieuwe wondertjes?
Hier zit de voeding er weer in
Ik ben sowieso overstag... maar mijn andere helft zegt dat 2 poezen, 1 kater en 1 hond genoeg zijn :'_quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt
nu een mooie rooie poes erbij?
is dat niet wat dan?![]()
Mannen zucht het zijn net vaders soms!quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben sowieso overstag... maar mijn andere helft zegt dat 2 poezen, 1 kater en 1 hond genoeg zijn :'_
Mannen
Kan me nog zo voor de geest halen dat vorig jaar de poezenmamma's elk een nestje hadden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:54 schreef zhe-devilll het volgende:
dan lig je voor die doos op je buik op de koude vloer en je merkt niks
je kijkt naar die pluizige smakkende wondertjes die net uit de moederbuik kwamen
levend bewegende kleine wondertjes!
Supersssss
Het leven an sich is een groot wonder en dat merk je maar weer intens als je die kleine diertjes ziet!
Nope. Ze vindt dat wij het prima doen en heeft officieel besloten dat we mogen blijven om de klus af te makenquote:Op vrijdag 14 april 2006 02:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Cool
wil ze er nog niks van weten dan?
Ja...quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Mannen zucht het zijn net vaders soms!
![]()
Respect hoor Elisa...quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. Ze vindt dat wij het prima doen en heeft officieel besloten dat we mogen blijven om de klus af te maken
M'n ouwe Rosa hier is diep donker oranje. En hoe beter ze zich voelt en hoe gelukkiger ze is, hoe dieper oranje ze lijkt te worden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen nu dus echt jaloers is...
Puur rooie poezen zijn echt bijna niet te vinden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |