Ruim je het dan wel zelf weer op?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding] Mijn reden om in de American Bookstore te komen!
quote:
Die meneer heeft mij laatst nog een manga verkocht.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding] Mijn reden om in de American Bookstore te komen!
Sssst, zo jaag je de vissen weg!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:53 schreef Weemz het volgende:
Wat is het eigenlijk stil?
Hm. Er ligt nog haring in de koelkastquote:
HEY!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wow.. wat zijn jullie allemaal goed bezig!
Nu Davidov nog
spammen op fok?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:28 schreef wonderer het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even 5000 tekens typen...
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:14 schreef wizarddragon het volgende:
Bonk bonk saxofoon bonk bonk saxofoon saxofoon bonk bonk ow nog een piano ertussendoor
truste
Owquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik de enige die bij deze titel even dacht aan Anita Meyer?
Nee.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik de enige die bij deze titel even dacht aan Anita Meyer?
De jury ZOOG! Aanfluiting! DRAMA!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
Helaas is voor mij het monologenavontuur vanavond geëindigd.
Met het risico over te komen als een slechte verliezer wil ik er toch over kwijt dat ook nu weer de Tilburgse jury een voorkeur had voor de jongere deelnemers.
Maar ook onder de jongeren bekeken vond ik niet dat alleen de besten door waren, maar goed.
Vanavond bleek ook dat in Den Bosch de maximum deelname leeftijd 20 was, vreemd.
Ik vind het jammer dat de deelnemers niet gelijkwaardig beoordeeld worden als je een festival voor alle leeftijden organiseert.
Maar goed, volgend jaar opnieuw proberen, tenzij Eindhoven dan toch leeftijds restricties er aan verbind.
Terwijl er dan toch eigenlijk een woord te veel in staat, want dat is "Why tell me why!"quote:
'k Heb maar één mp3 van Anita op m'n pc... een duet met Leen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:42 schreef Ang3l het volgende:
Terwijl er dan toch eigenlijk een woord te veel in staat, want dat is "Why tell me why!"
Soms. Nou zijn ze kort hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:21 schreef TehRockstar het volgende:
Ang3l, wat een lange nagels heb jij!
In Ede ook dus?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
bittersweet sympfony..
best lekker weer buiten
We hebben al een keer een mini-strandmeet gehadquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
volgende fokmeet in de zomer op het strand?
Goh goed zegquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:01 schreef Ang3l het volgende:
Zo, 3 potten zijdeglans lak, 3 bakken, 3 rollers, 9 extra schuimdingetjes voor d'rop, rol schuurpapier, terpentine, ammoniak, plamuurmes, afplaktape... het feest kan beginnen... morgen dan he
Laat eerst het weer NOG maar wat mooier wordenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hebben al een keer een mini-strandmeet gehad
http://gallery.vlarp.nl/scheveningen_100705
Daar at Blubberzwijn kipjewokjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hebben al een keer een mini-strandmeet gehad
http://gallery.vlarp.nl/scheveningen_100705
kipjewokjequote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
kipjewokje
ik zag vorige week meneer gerritsen(van de kogel)
*Gordijnen open ruk*.. hmm, ik heb de zon gemist toen ie vanmorgen op m'n raam scheenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:34 schreef davidov het volgende:
[..]
Laat eerst het weer NOG maar wat mooier worden
Meneer is opeens rijkquote:
*doet luxaflex open*quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*Gordijnen open ruk*.. hmm, ik heb de zon gemist toen ie vanmorgen op m'n raam scheen
Het ziet er lekker uit buiten
't leek net kipjebokjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja we aten ergens waar gerechten waren met rare namen![]()
Er worden twee bomen omgezaagd bij de buren hiero heyquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*Gordijnen open ruk*.. hmm, ik heb de zon gemist toen ie vanmorgen op m'n raam scheen
Het ziet er lekker uit buiten
Nounounounou ik ga geen gouden bergen verdienen hoorquote:
quote:
OW VETquote:
Sooooooo!!! Kicke man! Ga je kijken?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Er worden twee bomen omgezaagd bij de buren hiero hey
Haai
Ik eet geen bokjesquote:
Wij krijgen ooohooook weer lammetjesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik eet geen bokjes![]()
Ik wil wel lammetjes aaien. En ik woon tegenwoordig in de buurt van een kinderboerderij, dus dat komt goed uit![]()
Ga je dan mee?
Het is een poezenmandjequote:
Ben je bij je ouders dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn ouders hebben saucijsjes gehaald
*mopper*quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou ik ga geen gouden bergen verdienen hoor
Maar ik heb iig wat en dan hoef ik niet meer zoveel over poen te zaniken
Dus ik kan niks betalen..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is een poezenmandje![]()
van de Ikea
Voor fokking 50 euro
Dus Vlarp betaalt hem ff voor mij
die werkt bij Alternazi.
Nou, ik hoor ze al wel goed. En ze zijn al de hele dag bezig en alles, en om daar sowieso nou bij te gaan staanquote:
ja.. de tuinman is bezig en ik help ff de takken opruimen en naar de stort brengen zoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben je bij je ouders dan?
Normaal toch alleen op zondag voor de was?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn ouders hebben saucijsjes gehaald
Ben je zo ver gekomen de laatste maanden.. nu dat laatste stapje nog ...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:02 schreef davidov het volgende:
[..]
*mopper*
voor mij is de deur van zo'n uitzendbureau hetzelfde als wat een kleding kast is voor een klein kind dat bang is voor de boogeyman
Oh, ja, kijk, ik heb ff met ze gebeld en alles en ze houden hem even wat extra in de gaten, omdat het wow'en even niet gaat en ja, het toch even een puntje is van hey joh, dat doen we effe en dan komt hij wat vaker thuis enzo.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben je bij je ouders dan?
Normaal toch alleen op zondag voor de was?
Ohw.. niet over schrijven in de Zwolse Courant?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik hoor ze al wel goed. En ze zijn al de hele dag bezig en alles, en om daar sowieso nou bij te gaan staan
je mag wel een hapje hoorquote:
Ga je katjes nemen of heb je ze alquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is een poezenmandje![]()
van de Ikea
Voor fokking 50 euro
Dus Vlarp betaalt hem ff voor mij
die werkt bij Alterpayed.
Wordt je daar niet moe van!!?!?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja.. de tuinman is bezig en ik help ff de takken opruimen en naar de stort brengen zo![]()
Oooohh je oefent al met het hout ivm Praxisquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja.. de tuinman is bezig en ik help ff de takken opruimen en naar de stort brengen zo![]()
Ik heb inderdaad in de laatste 4 maanden al heel wat taboes van mezelf doorbroken jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben je zo ver gekomen de laatste maanden.. nu dat laatste stapje nog ...
quote:
quote:
sterfquote:
Ow, ik ben bij mijn oudersquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. niet over schrijven in de Zwolse Courant?
Dat doen de klanten wel voor mijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoeveel woordspelingen heb je al bedacht??
Volgens mij zit je de hele dag van die dingen te bedenken
Ja he??
Ik moet iets anders verzinnenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:07 schreef davidov het volgende:
[..]
sterf
sterf je moeder
Zo gaat het dus altijd als mn vereniging gaat risk spelen
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat doen de klanten wel voor mij
Alternazi
Alternatief
Alternee
Alternaait
Neem maar een binnenweg joh hey, over de heidequote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga er vandoohoor.. zo ook nog even tanken en dan op de snelweg rijden.. *doodsangsten uitslaat*
DON'T PANIC! DON'T PANIC!!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga er vandoohoor.. zo ook nog even tanken en dan op de snelweg rijden.. *doodsangsten uitslaat*
Succes!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
Is toch niks mis meequote:
snelwegen zijn coolquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
Think happy thoughts wax!! HAPPY THOUGHTS!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:13 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb een nieuw bed gekregen dusen ik ga zometeen ook de snelweg op met spulletjes die ik zelf ff naar Zwolle breng. En dinsdag begint mijn werk al
en dan kan ik steeds meer spulletjes bij elkaar werken
Maar zul je zien, word ik ontslagen ofzo, het gaat allemaal iets té voor de wind
Jajajajajaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Think happy thoughts wax!! HAPPY THOUGHTS!!
Ohw!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel zo'n kerel met een grote witte wagen die langs de huizen gaat en alles
Ooooh heb ik gister gedaanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn ouders
Morgen celebreren wij de verjaardag van onz' pappá.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw!!
Die hebben we hier niet meer.. !
Melkboer Goudswaard is 2 jaar terug gestopt..
Ik vier wat anders van mn papa....dat hij er niet isquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn ouders
Morgen celebreren wij de verjaardag van onz' pappá.
Nou...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:24 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik vier wat anders van mn papa....dat hij er niet is![]()
De melkboer was te duur.. ik moest altijd naar de supermarktquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Melkboer Goudswaard
Daar ging jij altijd heen voor mamma en dat wilde je ook altijd want dan kreeg je een kauwgumbal en dat was altijd net in de tijd dat jij je haren liet groeien en dat liet je dan altijd aan hem zien elke week en dan zei hij altijd "zoo zoo Vlarp, dát is al lang geworden! Knap hoor! Hier mien jong, pak maar een bal uit de pot. En weer twee flessen halvol? En hier, je moet dit stukje kaas even aan je moeder geven, dat is zo lekker, echt iets voor haar! Wel eerlijk geven he?!"
Maar van dat haar en die kauwgombal klopt welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De melkboer was te duur.. ik moest altijd naar de supermarkt
Neen..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar van dat haar en die kauwgombal klopt wel
Owquote:
nee ik nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh en jij bent niet in juni jarig he?
Dure maand dan hey, dat juni.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou...Moet ik je ophalen voor een relax-weekje in de Achterhoek?
Waarschijnlijk ja, hangt er van af of er genoeg leuke mensen komenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:31 schreef TehRockstar het volgende:
Davidov, ben jij ook bij de volgende meet?
hoezo dure maand?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dure maand dan hey, dat juni.
Ik heb zo een interviewZit echt op het moment te wachten dat ik wegga, irritant is dat
want dan kan ik van tevoren ook niet even weg enzo
Hij wordt niet wakker van een bericht op fok hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:35 schreef petre86 het volgende:
Des, ik ga met een uurtje oid onderweg.. dus dan kun je alvast uit bed komen![]()
Ik kom. Dat zou genoeg moeten zijn.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:37 schreef davidov het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja, hangt er van af of er genoeg leuke mensen komen
Wat aandoenlijk dat je denk dat ik voor jou uberhaupt meteen zou komenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kom. Dat zou genoeg moeten zijn.
Oh, wacht kut. Dan is het veel ver ofzo.
Nou, enniewee..
Meethoer?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:43 schreef davidov het volgende:
[..]
Wat aandoenlijk dat je denk dat ik voor jou uberhaupt meteen zou komen
Eerst maar eens wachten op de volgende (mini)meet
Klootzak dat je bent ook he! Ik klap je, vieze bakra!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:43 schreef davidov het volgende:
[..]
Wat aandoenlijk dat je denk dat ik voor jou uberhaupt meteen zou komen
Eerst maar eens wachten op de volgende (mini)meet
Mooi, kan ik boodschappen doenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:35 schreef petre86 het volgende:
Des, ik ga met een uurtje oid onderweg.. dus dan kun je alvast uit bed komen![]()
uhuh one and countingquote:
graag of niet hequote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Klootzak dat je bent ook he! Ik klap je, vieze bakra!
Nog meer?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:03 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Pas maar op
straks ben je verslaafd
Nog iets spannends of gewoon ham kaas?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:22 schreef wonderer het volgende:
Ja. Tosti. *gaat ook eentje maken*
appels!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Nog iets spannends of gewoon ham kaas?
met ham kaasquote:
ham kaas speculaas en stroop is pas een kleffe bedoelingquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja maar hoeveel appels wil je er tussen frotten dan
dat past toch helemaal niet tussen het tosti ijzer
je bedoelt waarschijnlijk stukjes appel, maar dan nog, wordt dat niet een hele kleffe bedoeling?
dunne plakjes appelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja maar hoeveel appels wil je er tussen frotten dan
dat past toch helemaal niet tussen het tosti ijzer
je bedoelt waarschijnlijk stukjes appel, maar dan nog, wordt dat niet een hele kleffe bedoeling?
ow maar normaal is het dus zonder kaas?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
dunne plakjes appel
met rauwe ham en kaas (want die kaas moest van iemand)
nee maar ik wilde zonder kaasquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow maar normaal is het dus zonder kaas?
en die speculaas variant lijkt mij ook niets nee
speculaas variant was de meest smerige tosti die ik ooit heb gemaaktquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow maar normaal is het dus zonder kaas?
en die speculaas variant lijkt mij ook niets nee
Kloptquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:41 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nee maar ik wilde zonder kaas
maar dan mag het geen tosti heten
Dat was op zo'n expirimenteer-met-eten-dag?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:47 schreef davidov het volgende:
[..]
speculaas variant was de meest smerige tosti die ik ooit heb gemaakt
*steekt hand op*quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:52 schreef wizarddragon het volgende:
Speculaas in tosti, wie verzint nou zoiets
Hoe komt het toch dat je me steeds ontloopt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yot, als ik je tegen zou komen he..![]()
Dus niks. Lekker doorneuken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:08 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet
ik vroeg alleen
Dus?
Jij ontloopt mij, ik wilde je nog aanmoedigen bij de stiletto race op de PC hooftstraat.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat je me steeds ontloopt.
Je koopt wel een broodje voor me, he?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jij ontloopt mij, ik wilde je nog aanmoedigen bij de stiletto race op de PC hooftstraat.
* wizarddragon gaat een potje wenen![]()
Iz goedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je koopt wel een broodje voor me, he?
Iz lekker.quote:
Wat zie je er lief huisvaderig uit.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:22 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Yeah. Spiegel opgehangen..
Alle beetjes helpen, nie'waar?
Als je maar niet op m'n knie wil komen zitten...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:22 schreef TehRockstar het volgende:
Wat zie je er lief huisvaderig uit.
Prachtigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:22 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Ik kom wel ergens anders op zitten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je maar niet op m'n knie wil komen zitten....
Een stoelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kom wel ergens anders op zitten.
Hopen dat als je dronken die deur door komt om drie uur 's nachts, je je niet het apezuur schrikt van je spiegelbeeld of zo..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:22 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Ik heb geen plamuur nodigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:05 schreef DennisMoore het volgende:
Heb je ook plamuur gekocht dan? Of alleen 't mes?
En een afsteekmes, ook erg handig.
En een paar kilo plamuur/gatenvuller.
En zo'n heel klein handig spateltje.
En een schuurblok voor 't schuurpapier.
Oh.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sugababes - Hole In The Head(David Garcia High Spies Vocal Mix)![]()
Met een vork?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:22 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Ik snap dr geen snars vanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Jeumig. Kasten "ontwerpen" is best wel lastig ...
[afbeelding]
Kast = 50 x 50 en 25 diep (met een deurtje en een tussenschot)
Bak = 50 x 50 en 12.5 diep (geen deur, geen schot, soort "letterbak")
Plaat = 50 x 50 (en geen diepte dus, platte plaat)
Ik ben al de hele tijd aan 't schuiven en zo
Ze hangen trouwens, aan de muur, in de keuken straks
Breder:
[afbeelding]
Smal, vierkant (zelfs 1 bak minder):
[afbeelding]
Homo's kunnen niet voetballen. Bewijs: op geen enkele voetbalvereniging zit een homo, ze zijn allemala hetero (quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga dinsdag voetballen voor t COC
Jij doet ook mee?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga dinsdag voetballen voor t COC
Ach, t is eigenlijk een soort van media-stunt ofzo begreep ik..zie welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij doet ook mee?
Kan jij voetballen?!
'Oh my God, m'n nagel is gebroken!'quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach, t is eigenlijk een soort van media-stunt ofzo begreep ik..zie wel
"wat zie ik daar in je sportbroekje? ik wist niet dat mobiele telefoons tijdens de wedstrijd mochten..."quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
'Oh my God, m'n nagel is gebroken!'
'Bruut! Je sproeit modder op m'n Gucci-tasje!'
Dinsdag is het zover, het grote (kleine) voetbal toernooi, waar Moslims, Vrouwen, Latino’s en Homo’s met elkaar gaan voetballenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
'Oh my God, m'n nagel is gebroken!'
'Bruut! Je sproeit modder op m'n Gucci-tasje!'
De groepen-die-wel-eens-gediscrimineerd-worden kampieonschappen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dinsdag is het zover, het grote (kleine) voetbal toernooi, waar Moslims, Vrouwen, Latino’s en Homo’s met elkaar gaan voetballen
Zoietsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De groepen-die-wel-eens-gediscrimineerd-worden kampieonschappen?![]()
"en de honderd meter antimsemitisme is gewonnen door el-al-ahoub, met een wereldtijd van 10 seconden en 135 verschillende scheldwoorden!".quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De groepen-die-wel-eens-gediscrimineerd-worden kampieonschappen?![]()
Nee. De hoeren.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:48 schreef DennisMoore het volgende:
Gadgetgarden staat geen hotlinking van plaatjes toe.
Sugababesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"en de honderd meter antimsemitisme is gewonnen door el-al-ahoub, met een wereldtijd van 10 seconden en 135 verschillende scheldwoorden!".
en de sugababes blijven leuk...
Wat een leuk tafeltjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]zwevende tafel (veeels te duur)laat maar
op mijn plaat staat obsession, en dan een lekker electroclash achtige versie ervan! beterrrrquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sugababes
Ik luister veel B-sides etc nu..
Who, Please Can I Talk
, Disturbed
, Someone in my Bed
, Killer
$235,-quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat een leuk tafeltje![]()
(Hoe duur is zoiets dan?)
Obsession (D Pop Remix)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
op mijn plaat staat obsession, en dan een lekker electroclash achtige versie ervan! beterrrr
Het is toch slechts een bijzettafel? Je kunt er toch gewoon een lamp op kwijt of verwachtte je dat je er hetzlefde op kon doen als wat je altijd op de keukentafel doet?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
$235,-
Eigenlijk gaat dat nog wel, maar volgens mij is ie heel klein.
Er gaat niets boven losse thee.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou die T-pads van Senseo zijn wel
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wind yourself around it, grab ahold and ride it
Ik zing alleen maar mee hoorquote:
Ik zeg er ook niks vanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zing alleen maar mee hoor![]()
quote:
voor t zelfde geld zeg ik allemaal dingen en wordt iedereen boosquote:
dan hebben we tenminste spanning in he ttopicquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:41 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
voor t zelfde geld zeg ik allemaal dingen en wordt iedereen boos![]()
Dat is wel weer waar!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan hebben we tenminste spanning in he ttopic!
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er gaat niets boven losse thee..
Dat maakt hélemaal uit van welk moment.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:49 schreef DennisMoore het volgende:
Bier gaat waaaaay boven losse thee..
we are all banned in this world!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:50 schreef Just-Dennis het volgende:
Maar dan mag ik hier niet meer komen joh
Okay, okay... je hebt ook thee-momenten. En dan drink je koffie.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Dat maakt hélemaal uit van welk moment.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:56 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een bakje honing en een lepel.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:56 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een bakje honing en een lepel.
ik wist niet dat gauchos zo slecht bevallen wasquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb je nummer ge-delete
Ik heb je naam ge-erased
Ik heb je foto ge-removed
Ik heb je gewist uit elk bestand...maar je zit nog steeds in mn hart![]()
![]()
![]()
![]()
Kusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb je naam ge-erased
![]()
![]()
![]()
Alleen ben ik geen dikke, harige bear.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb je naam ge-erased
![]()
![]()
![]()
Just you wait...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:03 schreef TehRockstar het volgende:
Alleen ben ik geen dikke, harige bear.
*honing naar binnen lepel*
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wist niet dat gauchos zo slecht bevallen was.
Ja wel goed!!! Heerlijk aan het genieten van t weekend!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
marqui!!! alles goed man!!!! met u ook!?
ik wil ook!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja wel goed!!! Heerlijk aan het genieten van t weekend!
Die heb ik ontmoet woensdagquote:
En je hebt koffie momenten.... En dan drink je thee want anders kan je nooit meer slapen...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Okay, okay... je hebt ook thee-momenten. En dan drink je koffie..
DM is zonder twijfel weer de meest hilarisch originele user in het topic.quote:
Draag jij weleens jurken/rokken?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heb ik ontmoet woensdagWat een smurfen.
Nee, de chinees kan niet vanavond, want hij heeft een verjaardag.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:31 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Oeh, daar had je bijna Tehrockstar in 't ootje genomen
Toen ik trouwde. Dat was voor het eerst in twintig jaar. Veel te onhandig die dingen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Draag jij weleens jurken/rokken?
En make-up, haar-accessoires etc.?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toen ik trouwde. Dat was voor het eerst in twintig jaar. Veel te onhandig die dingen.
Ben allergisch voor make up en mijn haar is te dun en te pierig om er iets leuks mee toe doen. Ik doe er wel eens een klem in. Onder de douche, zodat het niet nat wordtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En make-up, haar-accessoires etc.?
Stiekeltjes dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben allergisch voor make up en mijn haar is te dun en te pierig om er iets leuks mee toe doen. Ik doe er wel eens een klem in. Onder de douche, zodat het niet nat wordt
Nee, ik doe niet als een meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |