Ohw!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel zo'n kerel met een grote witte wagen die langs de huizen gaat en alles
Ooooh heb ik gister gedaanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn ouders
Morgen celebreren wij de verjaardag van onz' pappá.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw!!
Die hebben we hier niet meer.. !
Melkboer Goudswaard is 2 jaar terug gestopt..
Ik vier wat anders van mn papa....dat hij er niet isquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn ouders
Morgen celebreren wij de verjaardag van onz' pappá.
Nou...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:24 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik vier wat anders van mn papa....dat hij er niet is![]()
De melkboer was te duur.. ik moest altijd naar de supermarktquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Melkboer Goudswaard
Daar ging jij altijd heen voor mamma en dat wilde je ook altijd want dan kreeg je een kauwgumbal en dat was altijd net in de tijd dat jij je haren liet groeien en dat liet je dan altijd aan hem zien elke week en dan zei hij altijd "zoo zoo Vlarp, dát is al lang geworden! Knap hoor! Hier mien jong, pak maar een bal uit de pot. En weer twee flessen halvol? En hier, je moet dit stukje kaas even aan je moeder geven, dat is zo lekker, echt iets voor haar! Wel eerlijk geven he?!"
Maar van dat haar en die kauwgombal klopt welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De melkboer was te duur.. ik moest altijd naar de supermarkt
Neen..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar van dat haar en die kauwgombal klopt wel
Owquote:
nee ik nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh en jij bent niet in juni jarig he?
Dure maand dan hey, dat juni.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou...Moet ik je ophalen voor een relax-weekje in de Achterhoek?
Waarschijnlijk ja, hangt er van af of er genoeg leuke mensen komenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:31 schreef TehRockstar het volgende:
Davidov, ben jij ook bij de volgende meet?
hoezo dure maand?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dure maand dan hey, dat juni.
Ik heb zo een interviewZit echt op het moment te wachten dat ik wegga, irritant is dat
want dan kan ik van tevoren ook niet even weg enzo
Hij wordt niet wakker van een bericht op fok hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:35 schreef petre86 het volgende:
Des, ik ga met een uurtje oid onderweg.. dus dan kun je alvast uit bed komen![]()
Ik kom. Dat zou genoeg moeten zijn.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:37 schreef davidov het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja, hangt er van af of er genoeg leuke mensen komen
Wat aandoenlijk dat je denk dat ik voor jou uberhaupt meteen zou komenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kom. Dat zou genoeg moeten zijn.
Oh, wacht kut. Dan is het veel ver ofzo.
Nou, enniewee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |