Ik heb inderdaad in de laatste 4 maanden al heel wat taboes van mezelf doorbroken jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben je zo ver gekomen de laatste maanden.. nu dat laatste stapje nog ...
quote:
quote:
sterfquote:
Ow, ik ben bij mijn oudersquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. niet over schrijven in de Zwolse Courant?
Dat doen de klanten wel voor mijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoeveel woordspelingen heb je al bedacht??
Volgens mij zit je de hele dag van die dingen te bedenken
Ja he??
Ik moet iets anders verzinnenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:07 schreef davidov het volgende:
[..]
sterf
sterf je moeder
Zo gaat het dus altijd als mn vereniging gaat risk spelen
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat doen de klanten wel voor mij
Alternazi
Alternatief
Alternee
Alternaait
Neem maar een binnenweg joh hey, over de heidequote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga er vandoohoor.. zo ook nog even tanken en dan op de snelweg rijden.. *doodsangsten uitslaat*
DON'T PANIC! DON'T PANIC!!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga er vandoohoor.. zo ook nog even tanken en dan op de snelweg rijden.. *doodsangsten uitslaat*
Succes!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
Is toch niks mis meequote:
snelwegen zijn coolquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
Think happy thoughts wax!! HAPPY THOUGHTS!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:13 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb een nieuw bed gekregen dusen ik ga zometeen ook de snelweg op met spulletjes die ik zelf ff naar Zwolle breng. En dinsdag begint mijn werk al
en dan kan ik steeds meer spulletjes bij elkaar werken
Maar zul je zien, word ik ontslagen ofzo, het gaat allemaal iets té voor de wind
Jajajajajaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Think happy thoughts wax!! HAPPY THOUGHTS!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |