In Ede ook dus?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
bittersweet sympfony..
best lekker weer buiten
We hebben al een keer een mini-strandmeet gehadquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
volgende fokmeet in de zomer op het strand?
Goh goed zegquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:01 schreef Ang3l het volgende:
Zo, 3 potten zijdeglans lak, 3 bakken, 3 rollers, 9 extra schuimdingetjes voor d'rop, rol schuurpapier, terpentine, ammoniak, plamuurmes, afplaktape... het feest kan beginnen... morgen dan he
Laat eerst het weer NOG maar wat mooier wordenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hebben al een keer een mini-strandmeet gehad
http://gallery.vlarp.nl/scheveningen_100705
Daar at Blubberzwijn kipjewokjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hebben al een keer een mini-strandmeet gehad
http://gallery.vlarp.nl/scheveningen_100705
kipjewokjequote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
kipjewokje
ik zag vorige week meneer gerritsen(van de kogel)
*Gordijnen open ruk*.. hmm, ik heb de zon gemist toen ie vanmorgen op m'n raam scheenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:34 schreef davidov het volgende:
[..]
Laat eerst het weer NOG maar wat mooier worden
Meneer is opeens rijkquote:
*doet luxaflex open*quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*Gordijnen open ruk*.. hmm, ik heb de zon gemist toen ie vanmorgen op m'n raam scheen
Het ziet er lekker uit buiten
't leek net kipjebokjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja we aten ergens waar gerechten waren met rare namen![]()
Er worden twee bomen omgezaagd bij de buren hiero heyquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*Gordijnen open ruk*.. hmm, ik heb de zon gemist toen ie vanmorgen op m'n raam scheen
Het ziet er lekker uit buiten
Nounounounou ik ga geen gouden bergen verdienen hoorquote:
quote:
OW VETquote:
Sooooooo!!! Kicke man! Ga je kijken?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Er worden twee bomen omgezaagd bij de buren hiero hey
Haai
Ik eet geen bokjesquote:
Wij krijgen ooohooook weer lammetjesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik eet geen bokjes![]()
Ik wil wel lammetjes aaien. En ik woon tegenwoordig in de buurt van een kinderboerderij, dus dat komt goed uit![]()
Ga je dan mee?
Het is een poezenmandjequote:
Ben je bij je ouders dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn ouders hebben saucijsjes gehaald
*mopper*quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou ik ga geen gouden bergen verdienen hoor
Maar ik heb iig wat en dan hoef ik niet meer zoveel over poen te zaniken
Dus ik kan niks betalen..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is een poezenmandje![]()
van de Ikea
Voor fokking 50 euro
Dus Vlarp betaalt hem ff voor mij
die werkt bij Alternazi.
Nou, ik hoor ze al wel goed. En ze zijn al de hele dag bezig en alles, en om daar sowieso nou bij te gaan staanquote:
ja.. de tuinman is bezig en ik help ff de takken opruimen en naar de stort brengen zoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben je bij je ouders dan?
Normaal toch alleen op zondag voor de was?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn ouders hebben saucijsjes gehaald
Ben je zo ver gekomen de laatste maanden.. nu dat laatste stapje nog ...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:02 schreef davidov het volgende:
[..]
*mopper*
voor mij is de deur van zo'n uitzendbureau hetzelfde als wat een kleding kast is voor een klein kind dat bang is voor de boogeyman
Oh, ja, kijk, ik heb ff met ze gebeld en alles en ze houden hem even wat extra in de gaten, omdat het wow'en even niet gaat en ja, het toch even een puntje is van hey joh, dat doen we effe en dan komt hij wat vaker thuis enzo.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben je bij je ouders dan?
Normaal toch alleen op zondag voor de was?
Ohw.. niet over schrijven in de Zwolse Courant?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik hoor ze al wel goed. En ze zijn al de hele dag bezig en alles, en om daar sowieso nou bij te gaan staan
je mag wel een hapje hoorquote:
Ga je katjes nemen of heb je ze alquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is een poezenmandje![]()
van de Ikea
Voor fokking 50 euro
Dus Vlarp betaalt hem ff voor mij
die werkt bij Alterpayed.
Wordt je daar niet moe van!!?!?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja.. de tuinman is bezig en ik help ff de takken opruimen en naar de stort brengen zo![]()
Oooohh je oefent al met het hout ivm Praxisquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja.. de tuinman is bezig en ik help ff de takken opruimen en naar de stort brengen zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |