Homo's kunnen niet voetballen. Bewijs: op geen enkele voetbalvereniging zit een homo, ze zijn allemala hetero (quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga dinsdag voetballen voor t COC
Jij doet ook mee?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga dinsdag voetballen voor t COC
Ach, t is eigenlijk een soort van media-stunt ofzo begreep ik..zie welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij doet ook mee?
Kan jij voetballen?!
'Oh my God, m'n nagel is gebroken!'quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach, t is eigenlijk een soort van media-stunt ofzo begreep ik..zie wel
"wat zie ik daar in je sportbroekje? ik wist niet dat mobiele telefoons tijdens de wedstrijd mochten..."quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
'Oh my God, m'n nagel is gebroken!'
'Bruut! Je sproeit modder op m'n Gucci-tasje!'
Dinsdag is het zover, het grote (kleine) voetbal toernooi, waar Moslims, Vrouwen, Latino’s en Homo’s met elkaar gaan voetballenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
'Oh my God, m'n nagel is gebroken!'
'Bruut! Je sproeit modder op m'n Gucci-tasje!'
De groepen-die-wel-eens-gediscrimineerd-worden kampieonschappen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dinsdag is het zover, het grote (kleine) voetbal toernooi, waar Moslims, Vrouwen, Latino’s en Homo’s met elkaar gaan voetballen
Zoietsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De groepen-die-wel-eens-gediscrimineerd-worden kampieonschappen?![]()
"en de honderd meter antimsemitisme is gewonnen door el-al-ahoub, met een wereldtijd van 10 seconden en 135 verschillende scheldwoorden!".quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De groepen-die-wel-eens-gediscrimineerd-worden kampieonschappen?![]()
Nee. De hoeren.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:48 schreef DennisMoore het volgende:
Gadgetgarden staat geen hotlinking van plaatjes toe.
Sugababesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"en de honderd meter antimsemitisme is gewonnen door el-al-ahoub, met een wereldtijd van 10 seconden en 135 verschillende scheldwoorden!".
en de sugababes blijven leuk...
Wat een leuk tafeltjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]zwevende tafel (veeels te duur)laat maar
op mijn plaat staat obsession, en dan een lekker electroclash achtige versie ervan! beterrrrquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sugababes
Ik luister veel B-sides etc nu..
Who, Please Can I Talk
, Disturbed
, Someone in my Bed
, Killer
$235,-quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat een leuk tafeltje![]()
(Hoe duur is zoiets dan?)
Obsession (D Pop Remix)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
op mijn plaat staat obsession, en dan een lekker electroclash achtige versie ervan! beterrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |