Iz lekker.quote:
Wat zie je er lief huisvaderig uit.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:22 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Yeah. Spiegel opgehangen..
Alle beetjes helpen, nie'waar?
Als je maar niet op m'n knie wil komen zitten...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:22 schreef TehRockstar het volgende:
Wat zie je er lief huisvaderig uit.
Prachtigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:22 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Ik kom wel ergens anders op zitten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je maar niet op m'n knie wil komen zitten....
Een stoelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kom wel ergens anders op zitten.
Hopen dat als je dronken die deur door komt om drie uur 's nachts, je je niet het apezuur schrikt van je spiegelbeeld of zo..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:22 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Ik heb geen plamuur nodigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:05 schreef DennisMoore het volgende:
Heb je ook plamuur gekocht dan? Of alleen 't mes?
En een afsteekmes, ook erg handig.
En een paar kilo plamuur/gatenvuller.
En zo'n heel klein handig spateltje.
En een schuurblok voor 't schuurpapier.
Oh.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sugababes - Hole In The Head(David Garcia High Spies Vocal Mix)![]()
Met een vork?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:22 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Ik snap dr geen snars vanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Jeumig. Kasten "ontwerpen" is best wel lastig ...
[afbeelding]
Kast = 50 x 50 en 25 diep (met een deurtje en een tussenschot)
Bak = 50 x 50 en 12.5 diep (geen deur, geen schot, soort "letterbak")
Plaat = 50 x 50 (en geen diepte dus, platte plaat)
Ik ben al de hele tijd aan 't schuiven en zo
Ze hangen trouwens, aan de muur, in de keuken straks
Breder:
[afbeelding]
Smal, vierkant (zelfs 1 bak minder):
[afbeelding]
Homo's kunnen niet voetballen. Bewijs: op geen enkele voetbalvereniging zit een homo, ze zijn allemala hetero (quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga dinsdag voetballen voor t COC
Jij doet ook mee?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga dinsdag voetballen voor t COC
Ach, t is eigenlijk een soort van media-stunt ofzo begreep ik..zie welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij doet ook mee?
Kan jij voetballen?!
'Oh my God, m'n nagel is gebroken!'quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach, t is eigenlijk een soort van media-stunt ofzo begreep ik..zie wel
"wat zie ik daar in je sportbroekje? ik wist niet dat mobiele telefoons tijdens de wedstrijd mochten..."quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
'Oh my God, m'n nagel is gebroken!'
'Bruut! Je sproeit modder op m'n Gucci-tasje!'
Dinsdag is het zover, het grote (kleine) voetbal toernooi, waar Moslims, Vrouwen, Latino’s en Homo’s met elkaar gaan voetballenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
'Oh my God, m'n nagel is gebroken!'
'Bruut! Je sproeit modder op m'n Gucci-tasje!'
De groepen-die-wel-eens-gediscrimineerd-worden kampieonschappen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dinsdag is het zover, het grote (kleine) voetbal toernooi, waar Moslims, Vrouwen, Latino’s en Homo’s met elkaar gaan voetballen
Zoietsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De groepen-die-wel-eens-gediscrimineerd-worden kampieonschappen?![]()
"en de honderd meter antimsemitisme is gewonnen door el-al-ahoub, met een wereldtijd van 10 seconden en 135 verschillende scheldwoorden!".quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De groepen-die-wel-eens-gediscrimineerd-worden kampieonschappen?![]()
Nee. De hoeren.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:48 schreef DennisMoore het volgende:
Gadgetgarden staat geen hotlinking van plaatjes toe.
Sugababesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"en de honderd meter antimsemitisme is gewonnen door el-al-ahoub, met een wereldtijd van 10 seconden en 135 verschillende scheldwoorden!".
en de sugababes blijven leuk...
Wat een leuk tafeltjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]zwevende tafel (veeels te duur)laat maar
op mijn plaat staat obsession, en dan een lekker electroclash achtige versie ervan! beterrrrquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sugababes
Ik luister veel B-sides etc nu..
Who, Please Can I Talk
, Disturbed
, Someone in my Bed
, Killer
$235,-quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat een leuk tafeltje![]()
(Hoe duur is zoiets dan?)
Obsession (D Pop Remix)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
op mijn plaat staat obsession, en dan een lekker electroclash achtige versie ervan! beterrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |