Charlie had er ook last van, maar op een of andere manier had het geen effect op haar functioneren....quote:Op maandag 20 maart 2006 20:17 schreef Cheesecake het volgende:
He nee. Weer een hersentumor. Het lijkt wel besmettelijk.
Laat hem nog maar genieten van de uren dat hij bij kennis is.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef Cheesecake het volgende:
Lduo geniet er gewoon van dat hij Prinses zo onder de duim heeft.
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:20 schreef TrenTs het volgende:
Echt, als je aan Sjors vraagt 'weet je hoe je een gek nieuwsgierig kunt krijgen?' en je zegt daarna 'dat vertel ik je volgende week wel.' dan is ze een week van slag.
Augusta heeft een privé jet zei ze. Die is anoniem te huren blijkbaar....quote:Op maandag 20 maart 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
anyway, hoe heeft Augusta Sjors óóit over de grens gekregen?!?
heeft ze de Da Vinci Code zeker niet gelezenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:24 schreef Shirley het volgende:
Augusta heeft een privé jet zei ze. Die is anoniem te huren blijkbaar....
Die wallenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
die muts van Nina is echt té erg....
en toch is het nog niet erg genoeg om de aandacht van d'r wallen af te leiden
hihiquote:Op maandag 20 maart 2006 20:31 schreef TrenTs het volgende:
Nina ziet er uit als een huisvrouw uit Polen die met de striemende wind in haar gezicht hout heeft staan kappen.
Vond je niet dan? Ze zag er slechtuit!quote:
Ik dacht die rijdt er zo overheen.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:32 schreef TrenTs het volgende:
He jammer, dat scheelde net teveel.
Dat had ergens wel strak geweest! Zit Ludo in de auto bij te komen van z'n tumor, hangt het hoofd van z'n dochter aan de ster van z'n Mercedes.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht die rijdt er zo overheen.![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat had ergens wel strak geweest! Zit Ludo in de auto bij te komen van z'n tumor, hangt het hoofd van z'n dochter aan de ster van z'n Mercedes.
Krijgt ze astma aanvallen enzo. .....quote:Op maandag 20 maart 2006 20:20 schreef TrenTs het volgende:
Echt, als je aan Sjors vraagt 'weet je hoe je een gek nieuwsgierig kunt krijgen?' en je zegt daarna 'dat vertel ik je volgende week wel.' dan is ze een week van slag.
Heerlijk, zulke opmerkingen tussendoorquote:Op maandag 20 maart 2006 20:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat had ergens wel strak geweest! Zit Ludo in de auto bij te komen van z'n tumor, hangt het hoofd van z'n dochter aan de ster van z'n Mercedes.
Waar! Wat! Wie!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:17 schreef Cheesecake het volgende:
He nee. Weer een hersentumor. Het lijkt wel besmettelijk.
Eindelijk iemand die die kleine nare heks een lesje geeft!!! Ha! Dat werd tijd!!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef Cheesecake het volgende:
Lduo geniet er gewoon van dat hij Prinses zo onder de duim heeft.
Ik mis nog de pak slaag, maar dat mag natuurlijk weer niet op tv. Mijn handen zouden jeuken.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:34 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die die kleine nare heks een lesje geeft!!! Ha! Dat werd tijd!!![]()
Wat is er misgegaan met Wikiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Meest belabberde wikipedia artikel ooit![]()
Waarbij vooral in de laatste alineau de wens vader is van de gedachte![]()
haha inderdaad, dit stukjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Meest belabberde wikipedia artikel ooit![]()
Waarbij vooral in de laatste alineau de wens vader is van de gedachte![]()
- Jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:08 schreef Dizer het volgende:
Ok, ik heb het al weken niet gezien. Kan iemand iets vertellen?
Janine toch naar Parijs?
Daantje weg?
Ludo ziek?
Hoe zit het met Wendela?
Kan iemand een samenvatting maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |