SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Heeft wel zo ongeveer de beste slotzin ooit.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Some Like It Hot (1959)
Vermakkelijk? Dat dan weer wel.
Een plaats in de Top 250 waard? Zeker weten niet, en wat er zo ongelovelijk goed aan deze film is, zie ik echt niet.Het ontstijgt imo echt niet het niveau een redelijke komedie.
cijfer: 6.5
Dat klopt. Maar dat was ook het eerste moment in de film dat ik echt moest lachen. Dus dat zegt genoeg.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:08 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Heeft wel zo ongeveer de beste slotzin ooit.
Niet benieuwd naar het andere werk van de hoofdrolspeelster?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:33 schreef pascalheister het volgende:
Ben benieuwd naar het andere werk van Akin, Das Experiment ga ik binnenkort ook eens kijken
dat bedoel ikquote:Op zondag 26 maart 2006 22:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Niet benieuwd naar het andere werk van de hoofdrolspeelster?
Vooral Die Megageile Küken-Farm schijnt hip te zijn.
quote:De titel van de film begrijp ik niet echt en de verwachte plot twist is wel heel erg matig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Does the name Dr Pavlov ring a bell?
Ha! Een medestander.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:33 schreef pascalheister het volgende:
Gegen die Wand
Prachtige realistische film. Erg stijlvol, het verhaal is mooi uitgewerkt d.m.v. de gruwe en vrolijke beelden. Ünel en Kekilli spelen hun rollen beide werkelijk fantastisch.
[afbeelding]
Daar ben ik echt heel benieuwd naarquote:Op maandag 27 maart 2006 16:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nochnoi Dozor (Night Watch) (2004) & Dnevnoy dozor (Day Watch) (2006)
Ik zie itt andere niet echt grote verschillen tussen deze twee. En review ze daarom samen.
Beiden zijn verbluffende gave scifi´s.
Beiden lijden eronder dat het soms te veel style over substance is. Zo bevat vooral Day Watch een aantal scenés waarin gepronkt wordt met de special effects, terwijl het verhaal daar eigenlijk helemaal geen goede aanleiding voor geeft. En vond ik Night Watch omdat er meer aandacht aan de actie dan aan het verhaal wordt besteed in het begin erg lastig te volgen.
Maar het meeste ergerde ik me aan het make up as we go gevoel de film heeft. Het leek te veel of de schrijvers geen duidelijke idee hadden over welke krachten iedereen heeft en wat ze precies kunnen. Alsof ze al schrijvend verzonnen, dat het nu wel cool zal zijn dat iemand opeens dat doet of dat.
cijfer: 8tjes
Geen idee. En nee.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:34 schreef Doff het volgende:
[..]
Daar ben ik echt heel benieuwd naar. Weet je of die uit 2006 ook al te huur is? Of heb je die in bios gezien?
quote:
Alleen als ik een film heeeeel erg graag wil zien en er nog lang op moet wachten voordat ie in Nederland uitkomt ga ik hem downloaden. Maar dat zijn er niet meer dan 2 per jaar.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:41 schreef Doff het volgende:
[..]
![]()
Ik vroeg me al af hoe jullie filmfreaks al die films keken. Maar da's nu dus duidelijk
Bij mij is ongeveer 10% van wat ik kijk gedownload. Meestal films die op dat moment op geen enkele andere manier te vinden zijn (obscure oude rommel of dingen die uit de bioscopen zijn verdwenen maar nog een tijd op zich laten wachten op DVD). Met als argumentatie dat de kwaliteit van al die dingen heel erg vaak het best te omschrijven valt als matig.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:02 schreef victorinox het volgende:
[..]
Alleen als ik een film heeeeel erg graag wil zien en er nog lang op moet wachten voordat ie in Nederland uitkomt ga ik hem downloaden. Maar dat zijn er niet meer dan 2 per jaar.
Meestal kijk ik een film in de bios of ik huur hem.
Er zijn ook vaak speciale voorstellingen of festivals waar je al nieuwere of oude films kunt kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kinderen spelen overtuigend.
IMDB 8.0 / cijfer 8.0
Delicatessen
Visueel mooi film van de regiseur van Amelie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cijfer 6.8 / Imdb 7.9Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
So true.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:50 schreef Kolkus het volgende:
Grizzly Man
Een documentaire waarvan de impact pas enkele dagen na het gezien te hebben echt aankomt.
Pleonasme...quote:
nope. Ik heb niet genoeg geduld voor oude films.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:22 schreef Sokolsky het volgende:
Heb je het origineel wel eens gezien Byte_Me?
Ten eerste is King Kong ('33) nou niet echt een film waar je geduld voor hoeft te hebben. Ten tweede is het dan misschien verstandig je even in dat verhaal te verdiepen voordat je het hebt over dino's die er in gezet zijn voor de graphics...quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:25 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nope. Ik heb niet genoeg geduld voor oude films.
nou, dan heeft ie ze niet verzonnen, big deal.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:27 schreef Doff het volgende:
Dinosauriërs heeft hij er niet bij verzonnen
ik had de film liever helemaal niet gezien.quote:Maar, als je het eerste stuk (waar volgens mij geen actie/special-effect in voorkomen, en waar juist het verhaal wordt uitgediept) nutteloos vindt, hoe had je het dan liever gezien?
Wij allemaalquote:
Nouja meningen verschillen. Maar ik begin me af te vragen of je ook maar iets van de film hebt begrepen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:18 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nou, dan heeft ie ze niet verzonnen, big deal.
[..]
ik had de film liever helemaal niet gezien.
en om nou te zeggen dat het verhaal wordt uitgediept in het eerste deel....
alle info uit dat deel had in een kwartiertje of halfuurtje gekunt. zat erg veel langdrdige en overbodige informatie in.
Echt verrassend was het toch nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:34 schreef Sokolsky het volgende:
Yume vond ik verrassend goed. Een heleboel beelden kan ik me nog zeer goed voor de geest halen, zoals de dans der vossen, het reusachtige bloemenveld, de nucleaire verschrikking en de close-up van het schilderij; fantastisch...
Niet echt op gelet..quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:48 schreef Sokolsky het volgende:
Jawel, want ik had er niet zo heel veel enthousiasts over gelezen.
Die hond was ook leuk gedaan. Gehoord hoe 'ie klonk?
Het geluid van de hond was inderdaad samengesteld uit allerlei oorlogsgeluiden. Daardoor klonk 'ie wat mechanisch, maar het was wel heel knap gedaan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:56 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Niet echt op gelet..Als een hond?
Of zaten er allerlei oorlogselemeten in?
Eindelijk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:15 schreef Gorro het volgende:
The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert (Stephan Elliot, 1994)
Hoe is dat nou? Om erachter te komen dat ik ook wel eens in jouw ogen gelijk heb?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:15 schreef Gorro het volgende:
The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert (Stephan Elliot, 1994)
Maar dankzij de extravagante outfits, mooi camerawerk en vele grappige situaties verveeld de film geen moment. ***½
Ja hoor, we hebben wel gekker gezien. Jammergenoeg haalt Yuzna het niet bij zijn magnum opus THE DENTIST maar iedereen die een slecht gevoel voor humor heeft kan deze schijf blindelings pre-orderen.quote:A killer water nun demon? Oh come on, does it
get much more ludicrous than this?
Deja vú gevoel. Volgens mij gebeurt het wel vaker, maar kan het me haast nooit helemaal meer herinnerenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:19 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Hoe is dat nou? Om erachter te komen dat ik ook wel eens in jouw ogen gelijk heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |