Ten eerste is King Kong ('33) nou niet echt een film waar je geduld voor hoeft te hebben. Ten tweede is het dan misschien verstandig je even in dat verhaal te verdiepen voordat je het hebt over dino's die er in gezet zijn voor de graphics...quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:25 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nope. Ik heb niet genoeg geduld voor oude films.
nou, dan heeft ie ze niet verzonnen, big deal.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:27 schreef Doff het volgende:
Dinosauriërs heeft hij er niet bij verzonnen
ik had de film liever helemaal niet gezien.quote:Maar, als je het eerste stuk (waar volgens mij geen actie/special-effect in voorkomen, en waar juist het verhaal wordt uitgediept) nutteloos vindt, hoe had je het dan liever gezien?
Wij allemaalquote:
Nouja meningen verschillen. Maar ik begin me af te vragen of je ook maar iets van de film hebt begrepen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:18 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nou, dan heeft ie ze niet verzonnen, big deal.
[..]
ik had de film liever helemaal niet gezien.
en om nou te zeggen dat het verhaal wordt uitgediept in het eerste deel....
alle info uit dat deel had in een kwartiertje of halfuurtje gekunt. zat erg veel langdrdige en overbodige informatie in.
Echt verrassend was het toch nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:34 schreef Sokolsky het volgende:
Yume vond ik verrassend goed. Een heleboel beelden kan ik me nog zeer goed voor de geest halen, zoals de dans der vossen, het reusachtige bloemenveld, de nucleaire verschrikking en de close-up van het schilderij; fantastisch...
Niet echt op gelet..quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:48 schreef Sokolsky het volgende:
Jawel, want ik had er niet zo heel veel enthousiasts over gelezen.
Die hond was ook leuk gedaan. Gehoord hoe 'ie klonk?
Het geluid van de hond was inderdaad samengesteld uit allerlei oorlogsgeluiden. Daardoor klonk 'ie wat mechanisch, maar het was wel heel knap gedaan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:56 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Niet echt op gelet..Als een hond?
Of zaten er allerlei oorlogselemeten in?
Eindelijk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:15 schreef Gorro het volgende:
The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert (Stephan Elliot, 1994)
Hoe is dat nou? Om erachter te komen dat ik ook wel eens in jouw ogen gelijk heb?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:15 schreef Gorro het volgende:
The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert (Stephan Elliot, 1994)
Maar dankzij de extravagante outfits, mooi camerawerk en vele grappige situaties verveeld de film geen moment. ***½
Ja hoor, we hebben wel gekker gezien. Jammergenoeg haalt Yuzna het niet bij zijn magnum opus THE DENTIST maar iedereen die een slecht gevoel voor humor heeft kan deze schijf blindelings pre-orderen.quote:A killer water nun demon? Oh come on, does it
get much more ludicrous than this?
Deja vú gevoel. Volgens mij gebeurt het wel vaker, maar kan het me haast nooit helemaal meer herinnerenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:19 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Hoe is dat nou? Om erachter te komen dat ik ook wel eens in jouw ogen gelijk heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |