quote:Op zondag 19 maart 2006 08:40 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jou, en ik stel ook niet dat ze weg moet
Als ik zie hoeveel meuk Mirage de laatste tijd over haar heen krijgt hier op Tru, dan kan ik alleen maar respect voor haar hebben. En me afvragen of ze het nog wel zo leuk vind om hier te modden.
Ik denk dat dit een vals (als in 'niet kloppend') argument is. TRU was een spiritueel/paranormaal forum. Omdat conspiracy geen plek had kwam het hier terecht. Op zich ook de beste plek wellicht. Er zijn toen ook discussies over gevoerd over of het hier wel moest en of TRU er niet teveel door zou veranderen van karakter. Als iteejer een goed geheugen heeft zal hij zich nog wel herinneren dat hij er zelf ook wat gemengd tegenover stond.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:56 schreef Mirage het volgende:
Ik denk dat het heel goed mogelijk is dat het splitsen van de conspiracy, het spirituele en het paranormale de doodsteek zou zijn.
Ja maar wil je ze daarom in TRU houden? Als ze een eigen subforum zouden hebben, je post nu ook wel eens in CUL of F&F toch? Bovendien heeft Fok ook wel vaker mods gehad die op twee subfora zaten.quote:En nogmaals... ik vind de conspiracy topics erg leuk.
Klopt, ben ik helemaal mee eens.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kan iemand in de TT van dit topic het 'FEITEN' vervangen door 'SPECULATIES'? Ik denk dat de vlag de lading dan een stuk beter dekt.
Alvast bedankt.
Groetjes ..-._---_-.-
Oversight roept iets, iemand anders roept iets, maar die laatste mag het niet roepen want oversight had het al als feit gepresenteerd.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:24 schreef Oversight het volgende:
Zucht, die FEITEN staan hier al 2 dagen....
ik ga niet meer op je reageren als je niet zélf met FEITEN komt,
dit zijn géén welles/ nietus topics....
Ik denk dat deze twee posts het antwoord hierop zijn:quote:Op maandag 20 maart 2006 09:01 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Klopt, ben ik helemaal mee eens.
Wat mij bijvoorbeeld stoort zijn reacties als dit:
[..]
Oversight roept iets, iemand anders roept iets, maar die laatste mag het niet roepen want oversight had het al als feit gepresenteerd.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:55 schreef Oversight het volgende:
Wát moet ik nou doen om duidelijk te maken dat het erg storend werkt als iedereen hier stukjes gaat quoten en er zijn/ haar mening over geeft,..... ????
Er staat iets in de OP, mensen, lezen jullie even mee?
Truth Feedback 18
Waarom koste wat kost iets anders met het topic willen doen dan dat de bedoeling van TS is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:59 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Kom op OS. Het is en blijft een discussieforum, heel het idee is dat mensen reageren op reacties. Ik zie wel in wat je precies wil bereiken maar ik denk niet dat dat goed van de grond zal komen. Is het misschien een beter idee om het via de wiki te doen?
Natuurlijk zijn die er en zoals je kan zien zijn ook die welkom.quote:Wanneer is dan iets een feit? Wanneer het nog niet weerlegt is? Dus oversight mag alles wat nog niet weerlegt is als feit presenteren? Daar lijkt het wel op. En wat me dan helemaal stoort is dat de topics van oversight 'bescherming' genieten van iteejer vanwege dit topic:
The Fok! 9/11 Guide!
Man, er zijn zoveel pentagon en andere 9/11 topics geweest, maar ipv die topics ook vermelden worden de 'feiten' topics van oversight als 'guide' neergezet.
misschien is de tt wel zo gekozen om aan de geven dat het níet de bedoeling is dat iedere post volledig uitgemolken en bediscussieerd moet worden.quote:Ik vind net als ..-._---_-.- dat het woord feit in de topictitels niet juist is. Het dekt totaal niet de lading van het topic.
quote:Op maandag 20 maart 2006 09:01 schreef natte-flamoes het volgende:
Oversight roept iets, iemand anders roept iets, maar die laatste mag het niet roepen want oversight had het al als feit gepresenteerd.
quote:Wanneer is dan iets een feit? Wanneer het nog niet weerlegt is?
quote:Dus oversight mag alles wat nog niet weerlegt is als feit presenteren?
quote:Daar lijkt het wel op. En wat me dan helemaal stoort is dat de topics van oversight 'bescherming' genieten van iteejer vanwege dit topic:
The Fok! 9/11 Guide!
quote:Man, er zijn zoveel pentagon en andere 9/11 topics geweest, maar ipv die topics ook vermelden worden de 'feiten' topics van oversight als 'guide' neergezet.
quote:Ik vind net als ..-._---_-.- dat het woord feit in de topictitels niet juist is. Het dekt totaal niet de lading van het topic.
quote:
quote:YEP, en jij natuurlijk ook... iedereen die het niet met je eens is heeft recht op een mening.
quote:Op maandag 20 maart 2006 09:54 schreef Mirage het volgende:
Allereerst, Oversight.
Wil jij alsjeblieft niet zo gestressd doen ?
Het kan absoluut frustrerend zijn als iets níet van de grond komt zoals jij dat wil, helemaal begrijpelijk.
Ik zou het zelfs kunnen begrijpen als je sommige etterbakjes het nekje om wil draaien.
Maar kan je dat dan aub iets ontspannender doen ?
Het is maar een topic... en je zo opstellen als reactie op ervaringen uit het verleden trekken denk ik juist weer diezelfde reacties aan.
het zou denk ik helpen als je gewoon rustig op vriendeljike manier en misschien iets minder kortaf verteld wat je bedoeling is.
Make love, not war !
quote:Waarom koste wat kost iets anders met het topic willen doen dan dat de bedoeling van TS is.
Blijkbaar is het dus wel duidelijk wat de bedoeling is ?
Maar we hebben besloten dat wíj het topic dat híj geopend heeft die vorm niet willen geven ?
quote:Er lopen hier wel meer topics die op een dergelijke manier vorm gegeven zijn.
Ik meen dat er o.a. nog één van UncleScorp open staat mbt vogelgriep. (Zakt en komt om de zoveel tijd weer omhoog)
Hij post hier alleen gegevens, er wordt nagenoeg niet gediscussieerd... er wordt informatie verzameld.
Die optie van de wiki.. is een goeie, daar is idd ook al over gepraat.
Maar dan nog is het handig als eerst allerlei mensen meehelpen de lijsten compleet te maken.
De ervaring leert dat 9/11 topics eindeloze discussies en welles nietes spelletjes worden..
men ziet het gewoon ander, men hecht aan andere bronnen waarde.
Ook krijg je dan nooit alles opgesomd omdat de discussie van de hak op de tak gaat en eindeloze herhaling van eigenlijk dezelfde posts veroorzaakt.
quote:Als je vanaf het begin de discussie had gevolgd, wat natuurlijk niemand van je verwacht, dan had je dit geweten.
Er is een aantal feedbacks terug al gevraagd naar waar de 9/11 explosie vandaan komt, er is overleg geweest etc etc...
[..]
Natuurlijk zijn die er en zoals je kan zien zijn ook die welkom.
Gisteren werd door iemand een 9/11 topic geopend en één van de 1e reacties was van mij met het aanbod het topic erbij te plaatsen.
Ik kan toch niet zomaar topics van andere mensen die niet meer hoog in de lijst staan en waar ik dus niet van weet of de mensen akkoord zouden gaan, gaan verplaatsen ?
het was juist respectvol bedoeld om níet alle topics bijeen te rapen en erbij te plaatsen, maar gewoon rustig te wachten wat er allemaal in de lijsten omhoog zou komen en dan ts's aanspreken.
En "bescherming" van iteejer zie je denk ik een beetje verkeerd.
Mijn eerste reactie op de 9/11 topics was "hemel dit zijn er veel.... open ze maar één voor één" (dus eerst de éne vol laten lopen voro de ander geopend wordt.
Zoals terug te lezen valt zou dit niet erg fair/praktisch zijn en is besloten dat ze open mochten blijven.
Toch stond de chaos mij nog niet aan, het overspoelen van de active lijst van truth.
Dit was voor mij een reden iets anders te proberen.. en dat werd de toppics verzameld beneden aan de lijst zetten.
Orde voor mij, geen active lijst take over, de topics geordend en op een rij voor de geïnteresseerden en ts.. èn misschien draagt het bij aan het afweren van mensen die alleen komen zieken omdat de topics niet bovenaan, in het oog staan.
Vanzelfsprekend allemaal met een knipoog naar het "9/11 subforum" waar Oversight een verzoek voor heeft ingediend.
Aangezien Dagonet het verzoek aan de Dalai Lama voor gaat leggen ( ? ) is er hier iets dat er toch een beetje op lijkt
quote:Omdat ik alle topics naar beneden heb gezet springen ze niet meer in het oog, ook niet van de wel geïnteresseerden. We hebben nu 1 ipv 10 topics in de active lijst.
Ik sta dus achter iteejers topic.
[..]
misschien is de tt wel zo gekozen om aan de geven dat het níet de bedoeling is dat iedere post volledig uitgemolken en bediscussieerd moet worden.
Of de definitie van feit hier passend is....ik heb meer verstand van het links of rechtsomdraaiend moeten roeren in mijn heksenketel en mag niet rondom een conspiracy gaan zitten is mij hierboven ergens verteld.
zoek het maar uit.
Ts heeft een titel gekozen.. so be it.
Bescherming geniet..? Ben ik nou ook al topic-beschermheer?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:01 schreef natte-flamoes het volgende:
Wanneer is dan iets een feit? Wanneer het nog niet weerlegt is? Dus oversight mag alles wat nog niet weerlegt is als feit presenteren? Daar lijkt het wel op. En wat me dan helemaal stoort is dat de topics van oversight 'bescherming' genieten van iteejer vanwege dit topic:
The Fok! 9/11 Guide!
Man, er zijn zoveel pentagon en andere 9/11 topics geweest, maar ipv die topics ook vermelden worden de 'feiten' topics van oversight als 'guide' neergezet.
Wanneer oversight een object uit een frame van een film overtrekt is de uitkomst hiervan dan meteen een feit? Het verschil met dit en de informatie die unclescorp in het vogelgriep topic post is dat de informatie van unclescorp gegevens zijn die hij niet zelf heeft verzonnen en oversight wel zelf verzonnen gegevens neer zet. Is hetgeen wat oversight verzint dan ook meteen een feit totdat iemand anders iets anders beweert? Lijkt me niet. Bovendien, er wordt vervolgens op gereageerd, en dan gaat oversight ineens roepen dat het geen welles nietes topic is, wat dus betekent dat je niet tegen zijn 'feit' in mag gaan.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:54 schreef Mirage het volgende:
Er lopen hier wel meer topics die op een dergelijke manier vorm gegeven zijn.
Ik meen dat er o.a. nog één van UncleScorp open staat mbt vogelgriep. (Zakt en komt om de zoveel tijd weer omhoog)
Hij post hier alleen gegevens, er wordt nagenoeg niet gediscussieerd... er wordt informatie verzameld.
Jij hebt heel veel gevochten voor het tru subforum, bent van mening dat tru bestaansrecht heeft, het lijkt erop door specifiek de topics van oversight waarin het woord 'feit' in de topictitel te staan in een nieuw topic op te sommen alsof je het woord 'feit' ondersteund terwijl de gegevens die in die topics worden weergegeven wat mij betreft helemaal geen feiten zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:21 schreef iteejer het volgende:
[..]
Bescherming geniet..? Ben ik nou ook al topic-beschermheer?
Luistert, die verwijzingen staan er alleen maar omdat die topics anders onzichtbaar blijven voor mensen die niet weten dat ze naar onderen moeten scrollen.
Das alles.
Jullie verwijten anderen wel dat ze te veel aannemen, maar jullie kunnen er ook wat van met je 'beschermde topics'
Ik meen dat iemand juist wèl het één of andere zogenaamde feit weerlegd had door met een zogenaamd tegen feit te komen en dat Oversight toen met een dankwoord zijn OP aangepast had aan het nieuwe feit ?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:23 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Wanneer oversight een object uit een frame van een film overtrekt is de uitkomst hiervan dan meteen een feit? Het verschil met dit en de informatie die unclescorp in het vogelgriep topic post is dat de informatie van unclescorp gegevens zijn die hij niet zelf heeft verzonnen en oversight wel zelf verzonnen gegevens neer zet. Is hetgeen wat oversight verzint dan ook meteen een feit totdat iemand anders iets anders beweert? Lijkt me niet. Bovendien, er wordt vervolgens op gereageerd, en dan gaat oversight ineens roepen dat het geen welles nietes topic is, wat dus betekent dat je niet tegen zijn 'feit' in mag gaan.
Zijn bevindingen zijn feit, totdat zoals hij zelf aangeeft je anders kunt aantonen, maar wil je anders aantonen, dan is het opeens geen welles nietes topic.
Als je al niet eens meer mag zeggen dat dat geen FEIT is maar een SPECULATIE dan is TRU echt een waardeloos forum geworden. Ik wil best accepteren dat iemand gelooft in een samenzwering, dat is zijn/haar goed recht.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:29 schreef Oversight het volgende:
FEIT:
Afmetingen object op surveilllancevideo tonen aan dat er onmogelijk een 757-200 het pentagon binnenvloog.
http://www.montalk.net/pentagon.html
en moet je eens zien wat de reactie is:quote:Op zondag 19 maart 2006 19:45 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dit klopt sowieso niet met het perspectief. Je neemt nu de zijkant van dat vliegtuig maar hij is er volgens je eerdere plaatje niet recht in de zijkant van je gebouw gevlogen.
En daar sta je dan als mod ook achter ???quote:Op zondag 19 maart 2006 21:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zucht, die FEITEN staan hier al 2 dagen....
ik ga niet meer op je reageren als je niet zélf met FEITEN komt,
Ik denk dat je inderdaad topics door elkaar haalt.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:28 schreef Mirage het volgende:
Ik meen dat iemand juist wèl het één of andere zogenaamde feit weerlegd had door met een zogenaamd tegen feit te komen en dat Oversight toen met een dankwoord zijn OP aangepast had aan het nieuwe feit ?
Misschien dat ik nu topics door elkaar haal ?
Nope !quote:Op maandag 20 maart 2006 10:31 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik denk dat je inderdaad topics door elkaar haalt.
Onzin. Jij verwart het geven van een inhoudsoverzicht met een inhoudelijke steunbetuiging.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:26 schreef natte-flamoes het volgende:
Jij hebt heel veel gevochten voor het tru subforum, bent van mening dat tru bestaansrecht heeft, het lijkt erop door specifiek de topics van oversight waarin het woord 'feit' in de topictitel te staan in een nieuw topic op te sommen alsof je het woord 'feit' ondersteund terwijl de gegevens die in die topics worden weergegeven wat mij betreft helemaal geen feiten zijn.
Deze post:quote:Op maandag 20 maart 2006 10:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nope !
Ik heb het terug gevonden.
Lees de op, zie het doorgestreepte deel en de link daaronder onder "Goed werk, kijk dit helpt !"
9/11 FEITEN: Centraal > Pentagon
Wat is daar de feit in?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:24 schreef Oversight het volgende:
FEIT:
Vormen komen aardig overeen met iets dat niet op een vliegtuig lijkt...
dus nu moet ik het woord feit per topic gaan interpreteren? Want in het ene topic zal feit een feit zijn, in een ander topic zal een feit een aanname zijn want 'we zijn er allemaal niet geweest'? Is dat niet een beetje onzin, iteejer?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:33 schreef iteejer het volgende:
Aangezien noch hij, noch jij, noch ik erbij zijn geweest, en er nog geen eenduidige bewezen waarheid in deze bekend is, kan hij met 'feit' niets anders bedoelen dan 'een gebeurtenis die met harde argumenten, rapporten, media-fragmenten, etc aantoonbaar ondersteund kan worden'.
Jij beweerd dat hij het niet pikt als er een tegen feit komt.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:36 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Deze post:
9/11 FEITEN: Centraal > Pentagon
[..]
Wat is daar de feit in?
Ik had het in dit topic vanaf post 1 al specifiek over dit voorbeeld.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:41 schreef Mirage het volgende:
Jij beweerd dat hij het niet pikt als er een tegen feit komt.
Ik geef aan dat dat niet juist is aangezien ik toch echt hierboven een door hem geweizigde OP zie waarin hij de weerlegger van zíjn feit juist bedankt.
Hij plaatst vervolgens een plaatje van een vliegtuig met dan wat ik begrijp dat volgens jullie wel de juiste hoek zou zijn... krijgt hij een reactie over F15 terwijl ik niet kan vinden dat hij ergens beweert dat het een F15 betreft.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:44 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik had het in dit topic vanaf post 1 al specifiek over dit voorbeeld.
Dus het feit is dat de vormen aardig overeen komen? Meer niet?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:52 schreef Oversight het volgende:
er staat toch heel duidelijk dat het FEIT is:
Word ik genegeerd of heb ik gewoon gelijk?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dan spreek je over speculaties of hypothesen, maar niet over feiten. Maar iteejer, die reactie op een kritische maar verder vrij normale bijdrage van LostFormat die ik hierboven citeer is zeer kenmerkend voor deze topics. Dat een reactie als die van LostFormat, waar ik echt niks verkeerds aan kan ontdekken, kennelijk ongewenst is, vind ik heel vreemd. En ik denk dat ik niet de enige ben.
Precies. Mag iets dan alleen gezegd worden als het in het straatje van OS ligt?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dan spreek je over speculaties of hypothesen, maar niet over feiten. Maar iteejer, die reactie op een kritische maar verder vrij normale bijdrage van LostFormat die ik hierboven citeer is zeer kenmerkend voor deze topics. Dat een reactie als die van LostFormat, waar ik echt niks verkeerds aan kan ontdekken, kennelijk ongewenst is, vind ik heel vreemd. En ik denk dat ik niet de enige ben.
Zoals ik ook al tegen OS heb gezegd: het is en blijft een discussieforum. Juist als met een onderwerp als 9/11 heb je voor en tegenstanders. Je zal het blijven houden dat mensen het niet eens zijn met als feiten aangedraagde informatie en daar tegen in gaan. Het lijkt me dan ook niet bepaald wenselijk dat je dat in de kiem wil smoren in een forum.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:56 schreef iteejer het volgende:
Verschillende mensen posten verschillende meningen. Punten van onenigheid heb je altijd, dat is juist het verschil tussen een forum en een chatkanaal van een vriendenclubje.
Het proberen feiten te recosntrueren is de kern van het hele gebeuren, geldt voor iedereen die zich met deze materie bezig houdt.
Dat je een scheiding wil aanbrengen tussen een opsomming van gerecosntrueerde feiten en de discussie of die reconstructie wel goed verlopen is, is een verdedigbare keuze van OS.
Je bericht is misschien niet gequote maar al mijn gedachten omtrent dit kan je hierboven lezen.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Word ik genegeerd of heb ik gewoon gelijk?
Ik denk het niet, want dat is juist hetgeen Oversight altijd aanviel bij andere gelegenheden als hij iets zei dat anderen niet beviel.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:00 schreef LostFormat het volgende:
Precies. Mag iets dan alleen gezegd worden als het in het straatje van OS ligt?
quote:Op maandag 20 maart 2006 10:56 schreef iteejer het volgende:
Verschillende mensen posten verschillende meningen. Punten van onenigheid heb je altijd, dat is juist het verschil tussen een forum en een chatkanaal van een vriendenclubje.
Het proberen feiten te recosntrueren is de kern van het hele gebeuren, geldt voor iedereen die zich met deze materie bezig houdt.
Dat je een scheiding wil aanbrengen tussen een opsomming van gerecosntrueerde feiten en de discussie of die reconstructie wel goed verlopen is, is een verdedigbare keuze van OS.
Precies. Daarbovenop worden de topics in een guide topic geplaatst wat voor mij overkomt alsof deze topics en wat er door os in wordt gepost als leidend zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:00 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Precies. Mag iets dan alleen gezegd worden als het in het straatje van OS ligt?
Als iets duidelijk met een ander doel geopend is, dan zet je er maar een topic naast waarin je wèl de zaken aangedragen in het andere topic wil bespreken.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:02 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Zoals ik ook al tegen OS heb gezegd: het is en blijft een discussieforum. Juist als met een onderwerp als 9/11 heb je voor en tegenstanders. Je zal het blijven houden dat mensen het niet eens zijn met als feiten aangedraagde informatie en daar tegen in gaan. Het lijkt me dan ook niet bepaald wenselijk dat je dat in de kiem wil smoren in een forum.
Welk deel van mijn uitleg daarover ( en die van iteejer trouwens ook !) heb je niet begrepen ?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:04 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Precies. Daarbovenop worden de topics in een guide topic geplaatst wat voor mij overkomt alsof deze topics en wat er door os in wordt gepost als leidend zijn.
Maar bij een relevante opmerking van mijn kant dat dat plaatje niet kan kloppen, werd dit meteen afgedaan als iets wat geen feit is. Wat wil OS dan wel? Met z'n allen van 9/11 sites stukjes copy/pasten en dan juist er niet over discussieren? Wat schieten we daar mee op?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:04 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want dat is juist hetgeen Oversight altijd aanviel bij andere gelegenheden als hij iets zei dat anderen niet beviel.
quote:
Kom op, moet ik dan voor elke opmerking die OS in een van z'n topics maakt een nieuw topic aanmaken? Of een os-'feiten'-discussiertopic?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als iets duidelijk met een ander doel geopend is, dan zet je er maar een topic naast waarin je wèl de zaken aangedragen in het andere topic wil bespreken.
Als ik een verjaardagopsomtopic open waarin ik overzichtelijk een lijst van alle data wil verzamelen, dan is het toch ook niet wenselijk als mensne constant tussendoor komen om te vragen naar geboorteactes van de mensen omdat ze de data in twijfel trekken ?
Dat is storend en niet wenselijk in dat betreffende topic.
Wil niet zeggen dat je de boel nie tin twijfel mag trekken.
Ik vind het alleen niet leuk dat je dat dan in "mijn" topic doet terwijl ik iets van de grond probeer te krijgen.
Wat is er paranormaal, onverklaarbaar of mysterieus aan het onderwerp '9/11' ?quote:Het Truth forum is tot leven geroepen om te discussieren over paranormale ervaringen, of over andere onverklaarbare en mysterieuze zaken.
Het is mij niet duidelijk genoeg. Het guide topic komt bij mij over als een onderstreping van de 'feiten' die os in dit topics opnoemt. Ik zie jou verder nergens in dat topic aankaarten dat er ook andere 9/11 topics opgenoemd moeten worden.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:07 schreef Mirage het volgende:
Welk deel van mijn uitleg daarover ( en die van iteejer trouwens ook !) heb je niet begrepen ?
Ik krijg bijna de indruk dat je nu wil zeiken om het zeiken terwijl de motivatie heel duidelijk is uitgelegd evenals het waarom er nog niet zoveel andere 9/11 topics aan toe gevoegd zijn.
Heb je nou echt over het hoofd gezien dat er al andere dan door OS geopende in de lijst staan ?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:16 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Het is mij niet duidelijk genoeg. Het guide topic komt bij mij over als een onderstreping van de 'feiten' die os in dit topics opnoemt. Ik zie jou verder nergens in dat topic aankaarten dat er ook andere 9/11 topics opgenoemd moeten worden.
Ik snap serieus niet waarom die 'feiten' topics als 9/11 fok guide worden aangemerkt terwijl er 1) al talloze 9/11bestaan 2) de feiten geen feiten zijn.
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik snap trouwens helemaal niet wat die 9/11 topics in TRU doen. Ik citeer uit de TRU FAQ:
[..]
Wat is er paranormaal, onverklaarbaar of mysterieus aan het onderwerp '9/11' ?
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
onderteken de Baajguardian/Oversight en nog wat anderen petitie en lever dit in bij Dagonet..
Ik ken die discussie niet. Ik constateer echter wel dat deze topics eigenlijk niet in TRU horen. Volgens mij hoort een moderator daar op te modereren. Als er een niet-nieuws topic in NWS wordt geopend gaat ie er ook uit. Of is ergens besloten dat alles wat een beetje dubieus is maar naar TRU moet?quote:overigens niet lullig bedoeld, maar wederom wordt er iets bij mij neergelegd waarover ik míjn mening al ruimschoots heb aangegeven èn ook al meermaals vermeld heb dat als je ene ander subforum erdoor wil drukken je daarvoor niet bij mij moet zijn.
ik heb inderdaad eerder willekeurige topics in die lijst aangeklikt en zag alleen os als topicstarter. Ik zie nu dat er 2 topics van andere topicstarters instaan. Nog vind ik het woord feit ongelukkig gekozen.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
Heb je nou echtg over het hoofd gezien dat er al andere dan door OS geopende in de lijst staan ?
Baajguardian wil een conspiracy subforum, Oversight een 9/11 forum..... en Dagonet zou het mee naar achteren nemenquote:
In NWS en POL worden de topics meestal gesloten of geschopt.quote:[..]
Ik ken die discussie niet. Ik constateer echter wel dat deze topics eigenlijk niet in TRU horen. Volgens mij hoort een moderator daar op te modereren. Als er een niet-nieuws topic in NWS wordt geopend gaat ie er ook uit. Of is ergens besloten dat alles wat een beetje dubieus is maar naar TRU moet?
Eigenlijk niet mirage. Je reageert niet op mijn posts en het is niet de eerste keer dat ik dat idee heb.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:28 schreef Mirage het volgende:
En nu ben ikzelf ook even pleite, maar ik denk dat ik zoveel mogeljik beantwoord heb als tot waar een ouwetoverkol rondom haar pot bevoegd is.
![]()
Dat begrijp ik, de motivatie voor het kiezen van het woord feit begrijp ik.. heb ik hierboven ook ergens uiteengezet.. Oversight heeft dat (wederom) beaamd.. en of het nou wel of niet een gunstige woordkeuze is... dat is eigenlijk aan TS.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:26 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
ik heb inderdaad eerder willekeurige topics in die lijst aangeklikt en zag alleen os als topicstarter. Ik zie nu dat er 2 topics van andere topicstarters instaan. Nog vind ik het woord feit ongelukkig gekozen.
Wie zegt dat het conspiracy zijn? Dat is nog helemaal niet gezegd. OS daarentegen gaat een stap verder en presenteert al feiten van conspiracies. Wanneer conspiracies feiten zijn zouden ze ook niet in dit forum thuis horen.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:30 schreef Mirage het volgende:
Conspiracy past het best in truth is besloten, en wat mij betreft zijn ze welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |