abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:10:08 #1
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_36120371
Ik heb gehoort dat er in amerika heel veel mensen wonen.
Die iemand via de ogen in je ziel kan kijken.En dan ook echt kunnen vertellen wat voor persoon het is...
Nu weet ik dat als je een persoon aankijkt dat je dan ook rechtstreekt in zijn ziel kijkt.
Maar het is dan niet zo dat ik gelijk kan zien wat voor persoon het is.Nu is het wel zo dat je dat kan aflezen via gezichtuitlatingen.Maar dat is niet helemaal wat ik bedoel.Dat zijn mensen die via de ogen kunnen zien ,wat voor vorige levens je hebt gehad, hoe je leven zal eindigen . enz enz

Nu vroeg ik me dus af zijn er mensen hier op dit forum die dat ook kunnen.
Gewoon nieuwsgierigheid wil daar verder niks mee
Hoge bomen vangen veel wind......
pi_36121175
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:11 schreef Herkauwer het volgende:
Huh, deja vu? Waarom dit topic weer?
mensen met een spiciale gaven
Die stond in ONZ en dat liep daar niet.

Sommige mensen ervaren meer dingen dan anderen. Dat kunnen zintuiglijke waarnemingen zijn, mensen die meer dingen zien, horen of voelen dan anderen. Buitenzintuiglijke waarnemingen zijn bijvoorbeeld beelden die voor je geestesoog komen, visioenen, het gevoel hebben dat iemand naar je kijkt, enz. Dat is overigens niet alleen in Amerika zo. Overla ter wereld zijn er mensen die dergelijke capaciteiten hebben.

Op zich is dit niets om je druk over te maken. Er zijn miljoenen mensen op de wereld die meer ervaren dan andere mensen. En het worden er steeds meer. Het leuke is dat je sommige vermogens ook kunt aanleren of verbeteren, denk bijvoorbeeld aan het waarnemen van aura's.

Vanwaar deze interesse? Zie de antwoorden die je krijgt maar als een stap op je weg van het leerproces van je leven.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_36121452
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:39 schreef wijsneus het volgende:
...of interpunctie.

Het is zeer, zeer eenvoudig. Na een leesteken komt altijd een spatie.
En op een vraag volgt een antwoord. Ik stel dan ook voor dat mensen die niet bijdragen aan de inhoudelijke vraag van TS, hun reacties achterwege laten. Niet iedereen is immers even goed in Nederlandse taal en het gaat hier om de beantwoording van de vraag van TS, welke hij naar mijn mening serieus heeft bedoeld. Laat die opmerkingen dan ook alsjeblieft achterwege, ook al hebben jullie mischien gelijk. Het is niet nodig.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 17:28:50 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36122592
Bij mij zegt een gezicht van mensen genoeg vaak. Ik zie aan de uitstraling hoe mensen zijn meestal. Maar ik let er vaak niet echt op. Ik bedoel, ik ga echt niet mensen de hele tijd beoordelen. Soms vallen zaken wel op.

Volgens mij heeft iedereen dat wel. Dat iemand je wat zegt en ga zo door. Dat is gewoon een persoonlijke blik hebben erop denk ik.

Sommige mensen schijnen aura's te kunnen lezen, kan me dat wel voorstellen maar ik zou dat niet willen. De hele tijd kleuren zien
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:06:49 #5
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_36123637
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Bij mij zegt een gezicht van mensen genoeg vaak. Ik zie aan de uitstraling hoe mensen zijn meestal. Maar ik let er vaak niet echt op. Ik bedoel, ik ga echt niet mensen de hele tijd beoordelen. Soms vallen zaken wel op.

Volgens mij heeft iedereen dat wel. Dat iemand je wat zegt en ga zo door. Dat is gewoon een persoonlijke blik hebben erop denk ik.

Sommige mensen schijnen aura's te kunnen lezen, kan me dat wel voorstellen maar ik zou dat niet willen. De hele tijd kleuren zien
idd, bij veel mensen kun je al een beetje karakter raden. Maar dat komt misschien meer omdat ze zich kleden naar bepaalde typen jongeren (kakkers, gabbers, gohics ) en dat je dáárom al een beetje van hun karakter te weten komt (of dat ook echt een karaktertrek van ze is kom je later pas achter).
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_36123825
-- posts verwijderd--
Slowchatten kan in ouwehoer, onzinnen in onzin... en etteren doe je maar bij je moeder.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:17:25 #7
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_36123938
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:13 schreef Mirage het volgende:
-- posts verwijderd--
Slowchatten kan in ouwehoer, onzinnen in onzin... en etteren doe je maar bij je moeder.
Mirage
Van moeders gesproken : alles goed ?

Enne ontopic wat die gaven betreft :
Eeen tijd geleden was er een topic over een vrouw met haar dochtertjes die vermist was en er werd een foto van manlief geplaatst waarvan sommige users zeker dachten te weten dat hij zo'n aardig gezicht had en zo lief uit zijn ogen keek dat hij zij gezin vast niks had aangedaan. Uiteindelijk is hij veroordeeld nadat hij bekend heeft ze doodleuk vermoord te hebben.
Zo gemakkelijk kijk je niet iemand in zijn ziel.....

[ Bericht 15% gewijzigd door deedeetee op 17-03-2006 19:41:31 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_36123990
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:10 schreef -Why- het volgende:
Maar het is dan niet zo dat ik gelijk kan zien wat voor persoon het is.
Ik geloof dat ik datzelfde zie wat jij bedoeld maar het lijkt mij telkens hetzelfde. De uitstraling (lichaamshouding (tot aan de stand van de ogen/wenkbrauwen, vorm van de mon) kleding, geur) is dan wel weer anders maar meer een momentopname.
pi_36149270
quote:
De hele tijd kleuren zien
Valt wel mee. Ik zie alleen maar een soort doorzichtige rand, en geen kleuren. En dan ook alleen nog maar als ik me concentreer.
pi_36149474
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:06 schreef Devolution het volgende:

[..]

idd, bij veel mensen kun je al een beetje karakter raden. Maar dat komt misschien meer omdat ze zich kleden naar bepaalde typen jongeren (kakkers, gabbers, gohics ) en dat je dáárom al een beetje van hun karakter te weten komt (of dat ook echt een karaktertrek van ze is kom je later pas achter).
Ik lees dat niet af van hoe mensen zich kleden maar puur van het gezicht af, ik moet wel zeggen dat ik het niet zo sterk heb dat ik zijn hele leven ff kan 'lezen' maar meer globaal of iemand een beetje te vertrouwen is en hoe die persoon inelkaar steekt. Ik ben het nog wel aan het ontwikkelen

Ik weet dat ik er aanleg voor heb maar het is maar net hoeveel je er mee wilt doen natuurlijk.
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_36149497
Ja en ik zie dat jij een erg jonge ziel hebt
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:59:44 #12
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_36149622
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:54 schreef Xennia het volgende:
pi_36150814
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:54 schreef Xennia het volgende:
Dat vind ik wel knap. Maar het zou zomaar eens kunnen dat iemand een jonge ziel is. Of niet natuurlijk.
  maandag 27 maart 2006 @ 16:32:13 #14
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_36408223
Iemand in de ogen aankijken en zijn vorige levens aflezen, z'n karakter "zien" etc is iets wat je kunt LEREN. Veel gaves op dit gebied (psychokinese, telekinese.. whatever) zijn geen gaves ala de superhero films. Het is niet alsof 1 iemand toevallig deze powers krijgt via een chemisch vat met tipp-ex erin.

Iemands ogen 'lezen' valt te trainen met o.a. de "Mirror Exercise".
Ik weet hoe velen hier denken over meditatie, maar als je er de tijd voor neemt zul je wel degelijk vooruitgang hierin zien.

By tapping into these energies, the mirror exercise helps develop:
* Concentration
* Self-discipline
* The ability to "read" higher frequency vibrations/ "auras"
* The ability to communicate visually
* The ability to influence others by way of energies transmitted through the eyes
* The ability to defend against other people attempting to influence you through the eyes
* An awareness of previous incarnations of both yourself and other people
* The area of vibrational influence surrounding you like a giant aura (also called your circumvent force)
¡ Experience Everything !
  maandag 27 maart 2006 @ 16:44:30 #15
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_36408569
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:32 schreef RickySway het volgende:

* An awareness of previous incarnations of both yourself and other people
Voor zover je dat mag zien natuurlijk.
  maandag 27 maart 2006 @ 17:03:12 #16
105435 amarena
Just curious
pi_36409139
Ts, je geeft aan dat vooral mensen in Amerika speciale gaven zouden hebben maar ik ben daarbij wel benieuwd naar je bron. Boeddhistische monnikken vindt ik bijvoorbeeld een iets betrouwbare groepering dan de Amerikaanse bevolking. Het is al eerder gezegd, speciale gaven zijn niet landgebonden maar mondiaal. En voor wie erin gelooft... nog vele dimensies daarbuiten. Maar goed dit eigenlijk terzijde.....
quote:
....
Ja dat zou vrij storend zijn, de hele dag kleuren in je blikveld. Voor zover ik het begrepen heb gebeurt het alleen als je er zelf voor open staat. Wat Vogeltjesdans al zei: "Alleen als ik me concentreer". Als jij ze niet wilt zien dan kun je er wel voor afsluiten. Dit is een proces wat je ook weer zelf moet leren.

Ik vind het eigenlijk al geen goed teken als mensen me allemaal vertellen wat ze allemaal wel niet kunnen of dat ze bijvoorbeeld op een aurafoto een witte gloed om zich heen zouden hebben... Bescheidenheid is een mooie eigenschap

[ Bericht 0% gewijzigd door amarena op 27-03-2006 17:13:34 ]
Veni vidi vici
pi_36428281
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:03 schreef amarena het volgende:
Ts, je geeft aan dat vooral mensen in Amerika speciale gaven zouden hebben maar ik ben daarbij wel benieuwd naar je bron. Boeddhistische monnikken vindt ik bijvoorbeeld een iets betrouwbare groepering dan de Amerikaanse bevolking. Het is al eerder gezegd, speciale gaven zijn niet landgebonden maar mondiaal. En voor wie erin gelooft... nog vele dimensies daarbuiten. Maar goed dit eigenlijk terzijde.....
[..]

Ja dat zou vrij storend zijn, de hele dag kleuren in je blikveld. Voor zover ik het begrepen heb gebeurt het alleen als je er zelf voor open staat. Wat Vogeltjesdans al zei: "Alleen als ik me concentreer". Als jij ze niet wilt zien dan kun je er wel voor afsluiten. Dit is een proces wat je ook weer zelf moet leren.

Ik vind het eigenlijk al geen goed teken als mensen me allemaal vertellen wat ze allemaal wel niet kunnen of dat ze bijvoorbeeld op een aurafoto een witte gloed om zich heen zouden hebben... Bescheidenheid is een mooie eigenschap
Ik deel je mening, maar vertellen wat je ervaart of wat is gebleken is iets anders dan vertellen wat je allemaal wel niet kan en daar een waardeoordeel aan verbinden.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 28 maart 2006 @ 12:15:26 #18
105435 amarena
Just curious
pi_36429979
Daar heb je helemaal gelijk in Mirage. Een goede aanvulling

Het ligt er soms ook maar net aan hoe iemand het brengt. Ik kom helaas vaak mensen tegen die roepen van alles te kunnen maar juist bij die mensen heb ik altijd mijn twijfels. Bewijsdrang komt vaak voort uit een onderliggende angst.
Wil overigens niet zeggen dat ik alle mensen met gaven oplichters vind... Het gaat erom hoe iemand met zijn of haar gaven omgaat. Als je het gaat gebruiken om je profileren is het niet juist denk ik. Dan voelt het niet oprecht meer aan.

Een ervaring vertellen is inderdaad een hele andere insteek en dat is alleen maar mooi om met mensen te delen en er samen over te kunnen praten. Volgens mij ook de bedoeling van TS.
Veni vidi vici
  Moderator dinsdag 28 maart 2006 @ 15:53:24 #19
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_36436427
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:46 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Valt wel mee. Ik zie alleen maar een soort doorzichtige rand, en geen kleuren. En dan ook alleen nog maar als ik me concentreer.
Dat heb ik ook, maar daar hoef ik me niet voor te concentreren. Wanneer ik dat bv zie is als ik een pen voor mn ogen hou, en dan voorbij de pen naar een ander voorwerp kijk, dat dus verder weg ligt/staat.

Dat achterste zie ik dus scherp, en de pen zie ik dan heel wazig. Op dat moment zie ik ook wel iets van een 'randje' om die pen heen, die dus doorzichtig is, zonder kleuren. Maar volgens mij heeft dat meer te maken met de werking van je ogen en het focussen dan het hebben van een 'gave'. Niet dat ik het wil bagatelliseren hoor, maar ik herkende wat je schreef, dus of ik heb het ook, of ik heb wat ik net beschreef. Ik gok voor mezelf op het laatste
Breitling - Instruments for Professionals
pi_36436957
Ik zie voornamelijk ook een witte rand, maar ook die is gedeelt in meerdere lagen.
waaronder één dikkere.

De kleuren zie ik meestal niet, ik lijk ze vaak wel te "proeven" ( geen idee hoe anders te omschrijven).
Het is dus geen "zien"
Sir Winston Churchill
pi_36454962
Wat is "zien"? Er zijn veel meer mogelijkheden om iets waar te nemen. Alleen zijn wij gewend aan onze huidige zintuigen.
pi_36480147
Iemand die ik zeer goed ken, ziet auras. Hij kan ze direkt zien als hij het wil. Jammergenoeg kijkt hij niet zo vaak (het interesseert hem niet zo). Zo zag hij bij een veroordeelde moordenaar, een zwart-rode aura. Over iemand die verdacht werd van moord, maar die niet veroordeeld was, zei hij dat hij erg aggressief was. Bij een diskussie-programma met enkele extreem-rechtse figuren, zei hij dat bijna ieder een negatieve aura had.

Het is ook zo dat hij kijkt naar het uiterlijk (ogen/gezicht/haren/handen/bewegingen/kleren/mondstand), volgens hem zie je daaraan ook al veel.
pi_36481009
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:45 schreef SjonnieWaas het volgende:

Het is ook zo dat hij kijkt naar het uiterlijk (ogen/gezicht/haren/handen/bewegingen/kleren/mondstand), volgens hem zie je daaraan ook al veel.

Wenkbrauwen (dikte, veel of weinig, in elkaar overlopend etc), kleur ogen & zelfs rode spikkels erin (ziektes etc, soms is mijn oogwit erg wit, en dan voel ik mezelf ook erg ok en super) of dichtbij elkaar staande ogen etc, neus (Peter R de Vries, schorpioenneus ), lichaamsbouw, handen! Et cetera. Zelfs haar(grenzen).

Meer ontopic:
ik heb ook gehoord dat er in Amerika veel mensen wonen .
Maar idd niet plaats- streekgebonden, al kan het wel ermee te maken hebben. Cultuurverschillen, en in Amerika zijn er wel indianen , maar die verschillen denk wel danig met een gemiddeld clichébeeld wat men kan hebben/krijgen van een American topmodel of mister Romantic ofzo. Al zegt dat soms ook niks.

En het kan natuurlijk ook altijd een combi zijn van wat betreft gezichtslezen en zien.
pi_36484504
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:45 schreef SjonnieWaas het volgende:
Iemand die ik zeer goed ken, ziet auras. Hij kan ze direkt zien als hij het wil. Jammergenoeg kijkt hij niet zo vaak (het interesseert hem niet zo). Zo zag hij bij een veroordeelde moordenaar, een zwart-rode aura. Over iemand die verdacht werd van moord, maar die niet veroordeeld was, zei hij dat hij erg aggressief was. Bij een diskussie-programma met enkele extreem-rechtse figuren, zei hij dat bijna ieder een negatieve aura had.

gelaatsdiagnostiek
Sir Winston Churchill
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:50:18 #25
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36489410
Ik kan alle Goden op het matje roepen

Ik sta boven alle Goden

Nee even "serieus". Ik kan Goden aan het werk zetten volgens mij. Zijn er een aantal Goden lui of werkeloos dan doe ik via focus ervoor zorgen dat ze alsnog de handjes laten wapperen. Nu nog in kleine mate, maar in de toekomst als mijn focus gaat uitbreiden kan ik alles bepalen dat te bepalen valt. En ben ik werkgever van Christus en alle Goden die bestaan. Dan werken ze voor mij dus En ik niet voor hen Dan is Christus niet meer de almachtige maar ben ik de almachtige En zo hoort dat ook

Om zo krachten naar beneden te laten stormen. Ik zal krachten gaan verspreiden over de mensheid. Ik laat krachten stromen door ieder mens nog. Komt vanzelf wel nog. Ieder mens gaat een supermens worden als het aan mij ligt. Zodra ik kracht-centrales ga bouwen Kern-energie is er niets bij Ik ga kern-centrales bouwen in de lucht dus. Met mijn alles-omvattende focus en kracht

Mijn focus is gewoon gigantisch te noemen. Als ik wil kan ik in de toekomst betonnen muren afbreken door ernaar te kijken. Word ik aangevallen op straat, dan focus ik me op die persoon en laat ik hem 100 kilometer
de lucht invliegen. Kogels laat ik afketsten en die laat ik terug gaan naar degeen die de kogel doet afvuren.

Met kracht en power kun je alles

The Godfather

De vader van alle Goden

Ik word alleen nog maar krachtiger en sterker. Ik til straks de piramides van Egypte op. van mijn part til ik de aarde op. Maakt niet uit.

Komt er een komeet richting de aarde, dan verplaats ik de aarde gewoon 1000001 KM zodat de komeet de aarde niet kan raken

Is het straks zo dat mensen genezen zijn van ernstige ziektes, dan heb ik daarvoor gezorgd Dan heb ik op afstand krachten toegevoegd die iedere ziekte doet opheffen

Ik ga dus met focus en gedachtes tempels bouwen in de lucht, tempels die sterrenbeelden en nog meer doet connecten aan elkaar. En in die tempel zet ik krachtige energie. In die tempel heerst continu krachtige hoogspanning en mensen zullen die kracht naar binnen krijgen via het netwerk.

En dan neem ik me het recht om verder te gaan als netwerk-beheerder. Want het is tevens een taak

Maar goed, komt allemaal in de toekomst nog.

De bijbel zegt dat Christus de belangrijkste is, nu is dat anders. Ik ben op dit moment de belangrijkste

Ik heb Christus onder mij geplaatst en vanaf nu luisterd Christus naar mij. Dus hij moet toestemming vragen wilt hij ooit nog een zondvloed aanrichten. Hij moet naar mij luisteren en mij als hogere zien.

Want ik ben ook de hoogste macht

De hoogste macht waar kwaliteit voorop staat. En een klant-gerichte aanpak

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-03-2006 13:08:39 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 09:10:44 #26
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_36515680
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, maar daar hoef ik me niet voor te concentreren. Wanneer ik dat bv zie is als ik een pen voor mn ogen hou, en dan voorbij de pen naar een ander voorwerp kijk, dat dus verder weg ligt/staat.

Dat achterste zie ik dus scherp, en de pen zie ik dan heel wazig. Op dat moment zie ik ook wel iets van een 'randje' om die pen heen, die dus doorzichtig is, zonder kleuren. Maar volgens mij heeft dat meer te maken met de werking van je ogen en het focussen dan het hebben van een 'gave'. Niet dat ik het wil bagatelliseren hoor, maar ik herkende wat je schreef, dus of ik heb het ook, of ik heb wat ik net beschreef. Ik gok voor mezelf op het laatste
Dit is heel iets anders dan het zien van een aura. doorzichtige rand: ja, in vroegere stadia, waarin kleuren niet helder overkomen zul je een waas zien rondom een object.
maar dit is niet doordat je een truc uithaalt met je eigen ogen (line of sight).
¡ Experience Everything !
pi_36595850
CoolGuy, dat heb ik ook wel eens. Toen ik nog jong was dacht ik dat het een aura was maar dat is het zeker niet
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
pi_36595934
quote:
Die iemand via de ogen in je ziel kan kijken.En dan ook echt kunnen vertellen wat voor persoon het is...
Nu weet ik dat als je een persoon aankijkt dat je dan ook rechtstreekt in zijn ziel kijkt.
Maar het is dan niet zo dat ik gelijk kan zien wat voor persoon het is.Nu is het wel zo dat je dat kan aflezen via gezichtuitlatingen.Maar dat is niet helemaal wat ik bedoel.Dat zijn mensen die via de ogen kunnen zien ,wat voor vorige levens je hebt gehad, hoe je leven zal eindigen . enz enz

Zou dit een uitleg voor Char kunnen zijn ?
pi_36603211
Ik geloof zeker wel dat er mensen zijn die dat kunnen. Maar ik geloof niet iedereen die dat beweert, bijvoorbeeld dat medium van Irene Moors, Robbert van den Broeke, die geloof ik niet meer omdat hij die fout heeft gemaakt .

Bedrog van Robbert van den Broeke
"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
  donderdag 13 april 2006 @ 18:01:38 #30
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_36928420
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:54 schreef Quiestisia het volgende:
Ik geloof zeker wel dat er mensen zijn die dat kunnen. Maar ik geloof niet iedereen die dat beweert, bijvoorbeeld dat medium van Irene Moors, Robbert van den Broeke, die geloof ik niet meer omdat hij die fout heeft gemaakt .

Bedrog van Robbert van den Broeke
Welke fout?
pi_36930580
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:01 schreef -Why- het volgende:

[..]

Welke fout?
Zie link?
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_36933949
quote:
Die gave heb ik ook, ik zie ook bij veel mensen of hij / zij een goed of slecht hart heeft, waar los van staat dat iemand met een goed hart nog het slechte pad op kan gaan
pi_36934308
quote:
Op donderdag 13 april 2006 19:16 schreef ee-04 het volgende:

[..]

Zie link?
Ja idd, maar als je daar te lui voor bent:
quote:
Op de webpagina staat ook het beroep van Lubbert. Hij was genverbrander en tapper. Dat stemt bijna precies overeen met de informatie die Robbert op paranormale wijze verkreeg. Er is alleen ongemerkt een typefoutje ingeslopen. Lubbert was geen genverbrander maar geneverbrander! (meestal gespeld als jeneverbrander) Robbert herkende dit woord blijkbaar niet omdat er een E ontbrak. Uit het feit dat hij het over een "gen-verbrander" had, blijkt dat hij zijn informatie van het web haalde, waarschijnlijk via een browser. Hij hoorde het vast niet van een geest die jenever als "genver" uitsprak.
  donderdag 13 april 2006 @ 21:32:21 #34
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_36935504
Sorry hoor maar wat pas echt triest is, is dat die Robert onlangs bij Jensen was en daar beweert
dat hij genverbrander doorkreeg van boven!!!!!!!

Hij was dus foutief gechanneld om het zo eens te zeggen.

Waarschijnlijk bedoelde hij met boven z'n zolderkamertje alwaar z'n zusje op het net aan het googlen was .
Relax man , me not so bad!
pi_36935554
quote:
Op donderdag 13 april 2006 21:32 schreef playsur het volgende:
Sorry hoor maar wat pas echt triest is, is dat die Robert onlangs bij Jensen was en daar beweert
dat hij genverbrander doorkreeg van boven!!!!!!!

Hij was dus foutief gechanneld om het zo eens te zeggen.

Waarschijnlijk bedoelde hij met boven z'n zolderkamertje alwaar z'n zusje op het net aan het googlen was .
ja dat hij dyslectie had ofzow, hij is echt zielig!!
  donderdag 13 april 2006 @ 21:51:19 #36
105435 amarena
Just curious
pi_36936204
De Robert van den Broeke discussie kennen we nu wel een keer
Ik pleit voor 'onbekende' mensen met gaven in plaats van de mediabekendheden...

Misschien nog beter, kijken naar het doel van die gaven. Ik ben persoonlijk van mening dat steeds meer mensen gaven krijgen om zo de wereld naar een hogere levensdimensie te tillen. Daarbij is er veel meer liefde dan in de huidige maatschappij en helpen mensen elkaar zonder daar direct voor terug te verwachten. Als je nu kijkt wat sommige 'genezers' vragen voor behandelingen. Daar gaan mijn haren recht overeind van staan. Ik snap dat een bedankje of symbolisch gebaar op zijn plaats is maar het moet wel leuk blijven. De hele verhouding is scheefgetrokken en sommigen maken het tot een commerciële gebeurtenis en verliezen daarbij de basis uit het oog.

Toch blijft het bijzonder, mensen met gaven die op een oprechte en zuivere in contact staan met de andere wereld.
Veni vidi vici
pi_36936315
quote:

Gast... die shit is nep
rundje - The destroyer of topics...
  donderdag 13 april 2006 @ 22:12:18 #38
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_36936879
@amarena, ik ken niemand die gratis z'n "gave" aanbiedt.
Pas dan zou ik een beetje minder sceptisch er tegenover staan.
Voor mij zijn alle mensen hetzelfde met hetzelfde vlees en bloed dus wat een "helderziende" kan , kan ik of jij ook.
Wat jij voor ogen hebt is een utopia en dus nutteloos.
De wereld is nu eenmaal verneukt en dat zal zo blijven ja
pi_36940904
Heel vaak wordt gezegd als je iemand niet recht in de ogen kijkt, dan ben je verlegen, bang, ben je niet betrouwbaar, enz.
Echter bij mij zit dat iets anders in elkaar.
Ik kijk bijna nooit mensen recht in de ogen. Als ik dat wel doe dan krijg in rechtstreeks contact met de ziel.
Dan voel ik de angsten van mensen, voel de pijn die mensen hebben.
Soms wil ik dat wel, maar vaak ook niet.
Op de momenten dat ik dit niet wil, kijk ik mensen niet in hun ogen.
Zou ik iedereen recht in de ogen kijken (wat de fatsoensnorm beweert) dan word ik overspoeld door gevoelens waarmee ik op dat moment geen
raad weet en op dat moment niet wil voelen.
Als ik naar geconcentreerd naar een gezicht kijk, dan zie ik de werkelijke innerlijke van die persoon.
The power of beauty
  vrijdag 14 april 2006 @ 07:31:52 #40
40454 rundje
WTF - STFU
pi_36944139
= lees de faq en de huisregels --

[ Bericht 48% gewijzigd door Mirage op 14-04-2006 12:42:16 ]
pi_36944927
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 07:31 schreef rundje het volgende:

[..]
Dat valt nog wel mee hoor!
Gelukkig hoeft dat niet.
Het gebeurt allemaal vanzelf.

[ Bericht 13% gewijzigd door Mirage op 14-04-2006 12:42:39 ]
The power of beauty
pi_36951417
Het is allemaal nep, mensen die claimden "gaven" te hebben zijn getest in omgevingen waarmee ze zelf accoord zijn gegaan. Na hun falen lag het ineens aan iedereen behalve hunzelf dat ze hun beweringen niet konden waarmaken. Het meest herkenbare is wel het "voelen dat je gezien wordt" verschijnsel - dit is getest met verschillende hoeveelheden mensen die wel of niet naar een persoon staarden. Het resultaat bleek weinig verassend: statistisch gezien zou je met random gokwerk hetzelfde resultaat behalen.

Verder is er nog altijd die 1 miljoen Dollar die je kan ophalen zodra je iets "boven natuurlijks" weet te presteren. Je bepaald zelf de omgeving, toeschouwers en middelen, zelfs de test methode. Zolang het maar niet gevaarlijk wordt voor diegene die je gaat testen. En tot nu toe... is er niemand geslaagd. Sterker nog, de meeste verhalen lopen af met de persoon die claimt iets "speciaals" te kunnen het gewoon op te geven. Met vage smoesjes zoals: "Hoe bedoel je ik mag geen 3 vrienden met wapens meenemen?" en "Echt, ik kan vliegen, je moet me alleen van een hoog gebouw af duwen, durf je niet? Loser! Je gelooft gewoon niet! Nep wetenschapper! Boee!"....

Mijn punt:

Er is geen enkel, helemaal niks, nergens, geen.. geen enkel bewijs voor alleen al de mogelijkheid dat het bovennatuurlijke zou kunnen bestaan. Helemaal niks.

Het enige wat bestaat zijn goedgelovige wanhopige mensen die niet door hebben dat hun eigen hersenen hun laten geloven in een God of spoken of whatever, zodat het minder pijnlijk is als je vrienden en/of familie komen te overlijden. Want.. "Wat als er geen god is en we zijn gewoon een samenstelling van vlees en water?" - dan is het dus gewoon game-over na je dood, en leeft je overleden geliefde ook niet voort in de hemel.

Maar oei.. daar mag je niet aan komen, dan wordt men boos, alleen al het idee dat hun hele geloof berust op onzin en fabeltjes doet ze trillen op hun benen. "Is mijn lieve poedel dan niet bij God op schoot?", "Is mijn moeder dan niet eindelijk samen met mijn vader?", "Zal ik nooit meer mijn broertje zien na de dood?"

En om maar even wat meer on-topic te gaan, mensen met bovennatuurlijke gaven bestaan niet, omdat daar simpelweg geen bewijs voor is.
pi_36956413
Als jij er niet in gelooft moet je dat helemaal zelf weten, 1 ding wil ik wel even uit de wereld helpen; ik geloof puur vanwege mijn eigen ervaringen dat er zeker iets hierna is, maar ik geloof absoluut niet in die bullshit van zoiets als een 'God'. Iedereen moet gewoon geloven wat hij/zij fijn vindt en thats it, dat moet je gewoon respecteren.
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_36974142
Een vraagje aan Blue-eagle:
Hoe denk je dat ik aan mijn wijsheid en kennis kom?

En hoe kun je dan verklaren dat ik bij iemand (die door de knieen was gegaan en niet meer kon staan) die ook helemaal niets geloofde, met handoplegging van de pijn verlosde en weer kon staan en lopen?
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:08 schreef Blue-eagle het volgende:

Er is geen enkel, helemaal niks, nergens, geen.. geen enkel bewijs voor alleen al de mogelijkheid dat het bovennatuurlijke zou kunnen bestaan. Helemaal niks.
Daarin maak je een gigantische blunder van wereldformaat!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om een heel lang verhaal kort te houden:
Een vrouw had kanker in de kaak. Het bot was operatief verwijderd en een stuk bot was van het been in de kaak gezet. En toen begonnen de problemen. Het bot wilde niet vastgroeien.
Wat ze ook probeerde, het lukte niet.
Hier ging een half jaar overheen. Ze zou weer geopereerd worden, maar ze heeft dat zelf uitgesteld (om prive redenen.)
Na 3 kwart jaar was het bot nog steeds niet vastgegroeid. Als het dan niet aangroeide dan groeit het nooit aan.
De artsen in het ziekenhuis hebben iedere keer foto's gemaakt van de kaak.
Ik had via iemand anders een foto van haar gekregen. Ze wist dat ik pijn kon verminderen, maar meer wist ze niet.
Toen ben ik bezig gegaan. Dit hebben we haar nooit verteld.
Een paar maanden later moest ze terug komen voor onderzoek voor de operatie.
Toen de artsen de foto's bekeken stonden ze perplex. Dit kon niet. Er was een wonder gebeurd.
Het bot was helemaal vastgegroeid! De operatie hoefde niet meer. Ze is genezen verklaard, alleen begrijpen de artsen er helemaal niets van!
Voor alle duidelijkheid!: De artsen wisten en weten niet dat ik bezig ben geweest!
Hoe objectiever kan het nog?

Nee Blue-eagle! Ik zal je een andere verklaring geven: Je bent bang voor het onbekende!
Je probeert altijd de controle over alles te houden.
En hierover heb je geen controle. En daar kun je niet tegen. Je kunt ook niet tegen dat iemand anders de controle even heeft, dan probeer je de controle weer terug te krijgen.
Dus doordat je bang bent voor het onbekende, stop je je hoofd maar in het zand!
Je schreeuwt het zelfs dat het niet bestaat en niet KAN bestaan!
Hoe ik aan mijn wijsheid en kennis kom?
Heel eenvoudig. Ik ben een persoon van eerst zien dan geloven.
Ik heb het zelf meegemaakt.
Maar bij jouw is het:
Eerst zien en dan nog steeds niet geloven. En maar krampachtig proberen vast te houden dat het niet bestaat!
Er zijn zeer veel voorbeelden dat het juist wel bestaat!
En ik praat geen onzin!
The power of beauty
  zaterdag 15 april 2006 @ 05:59:21 #45
84524 Morwen
I got life
pi_36974228
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 05:14 schreef beautyjennifer het volgende:
En ik praat geen onzin!

Mooi verhaal, ik ken er meerdere
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 15 april 2006 @ 07:23:55 #46
40454 rundje
WTF - STFU
pi_36974355
-- ga buiten spelen als je je niet interesseert voor het onderwerp--

[ Bericht 93% gewijzigd door Mirage op 15-04-2006 15:04:47 ]
  zaterdag 15 april 2006 @ 07:46:08 #47
64781 bonke
pipo koeie
pi_36974400
quote:
Een vraagje aan Blue-eagle:
Hoe denk je dat ik aan mijn wijsheid en kennis kom?

En hoe kun je dan verklaren dat ik bij iemand (die door de knieen was gegaan en niet meer kon staan) die ook helemaal niets geloofde, met handoplegging van de pijn verlosde en weer kon staan en lopen?
[..]

blablaEn ik praat geen onzin!
er waren er meer die dat geloofden
en die zijn nu dood
denk maar eens aan sylvia millecam
pies on joe toe
  zaterdag 15 april 2006 @ 14:31:34 #48
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_36980339
quote:
Hoe ik aan mijn wijsheid en kennis kom?
Heel eenvoudig. Ik ben een persoon van eerst zien dan geloven.
Ik heb het zelf meegemaakt.
Ja en veel niet-gelovers hebben dus nog nooit iets paranormaals meegemaakt. Jij zou dan wel moeten begrijpen dat ze er dan ook niet in geloven, aangezien jij zelf ook zegt "eerst zien, dan geloven".
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_36981124
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:31 schreef Devolution het volgende:

[..]

Ja en veel niet-gelovers hebben dus nog nooit iets paranormaals meegemaakt. Jij zou dan wel moeten begrijpen dat ze er dan ook niet in geloven, aangezien jij zelf ook zegt "eerst zien, dan geloven".
Zeggen dat jíj iets niet geloofd en stellen dat iedereen leugenaars en oplichters zijn en dat iets niet kán bestaan... is een groot verschil.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:55:52 #50
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_36982206
Ik denk dat er bedoelt wordt, dat het niet wetenschappelijk bewezen kan worden
of er zoiets als het bovennatuurlijke bestaat.

Natuurlijk heeft devolution gelijk als hij dat bedoelt maar ieder weldenkend mens WEET dat er meer is tussen hemel en aarde als alleen het stoffelijke wat wij zien.

Voor beautyjennifer, voor hetgeen jij hebt meegemaakt kun je nooit stellen dat jij de oorzaak bent van het vastgroeien van de kaak. Weleens gehoord van puur toeval?

Ik ben van mening dat de mens tot veel meer in staat is dan dat wat we op dit moment doen met onze psychise vermogens.

Ikzelf heb ook weleens een soort van bovennatuurlijke ervaring gehad maar vind het eigelijk niet eens zo bovennatuurlijk.
Na een joint en opperste concentratie was ik in een soort van schemerzone, een toestand waarin ik me helemaal, dus echt 100%, kon focussen op m'n dochter.
Dat was rond 20u en ikzelf was enkele kilometers bij haar vandaan. Plots zag ik haar(in die droomtoestand) van een enorm hoog gebouw vallen.
Daar schrok ik zo van dat ik gilde als een "wijf".
M'n zus rende m'n kamer in en vroeg me wat er aan de hand was.
Ik vertelde haar wat ik had "gezien" en sloeg er verder geen acht op.
De andere dag belde m'n ex met de mededeling dat onze dochter van de trap was gevallen.
M'n eerste vraag was natuurlijk hoe het ging maar de 2de vraag was het tijdstip waarop ze viel en verdomd als het niet waar was, ze viel ook rond dat tijdstip van 20u!!!

Ik heb al eens meer gezegt dat alle mensen van vlees en bloed zijn en dus ook allemaal de potentie bezitten om na opperste concentratie meer te kunnen dan dat wat zo gangbaar is.
Wat je moet doen dus is focussen op dat wat je weten wilt.
Ik heb het gedaan met een joint maar kom aub niet aan met domme opmerkingen want ikzelf ben de grootste scepticus voor wat betreft het paranormale.
  zaterdag 15 april 2006 @ 16:09:02 #51
40454 rundje
WTF - STFU
pi_36982534
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 07:31 schreef rundje het volgende:
= lees de faq en de huisregels --
--afgelopen nu, we blijven niet waarschuwen--

[ Bericht 8% gewijzigd door Lilith-Wicca op 15-04-2006 18:02:05 ]
pi_36989257
Tuurlijk houd ik er rekening mee dat mensen hierin niet geloven.
Die mensen houd ik ook in hun waarde.
Maar mensen die roepen dat dit bedrog is en niet kan bestaan en er alles aan doen om dit te bekrachtigen, vind ik wel jammer.
Tuurlijk zijn er ook oplichters! Maar die heb je overal lopen.
Maar ik wil je wel op 1 ding wijzen!:
Als ik iemand mag helpen dan geef ik ze ook het advies om de reguliere arts te raadplegen.
En dat zeg ik niet alleen!
The power of beauty
  zondag 16 april 2006 @ 16:46:18 #53
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37009380
Er is nooit -wetenschappelijk- bewezen dat zoiets als een gave wél bestaat. Maar er is ook nooit bewezen dat het níet bestaat.
Er zijn mensen die ervaringen hebben die ze door niets anders kunnen verklaren, en geloven dat dit gebeurd is door een gave. Mensen die er al sceptisch tegenover het bestaan van gaves staan, zullen echt niet zomaar in de mogelijkheid van het bestaan ervan geloven door een reply in dit topic. Je kan op je kop gaan staan, maar zal zal echt niets uitmaken.

Zelf heb je eens iets meegemaakt waardoor je erin bent gaan geloven. Wie weet gebeurt het die anders ook eens. En anders maar niet.
(Un)masking for the greater good.
  zondag 16 april 2006 @ 20:07:55 #54
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37014667
het is in zovere bewezen dat het niét bestaat door alle kwakzalvers die door de mand zijn gevallen.
Ieder die ooit beweerde een "gave" te hebben kon dat nooit wetenschappelijk aantonen!

Ik geloof ook niet dat je het potentieel aan gaves van jezelf, kunt gebruiken vóór een ander.
Geen remote viewing of healing ed.
Puur op en naar jezelf gericht lukt wel, mits je focust op een persoon waar je een binding mee hebt zoals ik met m'n dochter.
Gewoon naar een foto van een vreemde kijken en dan die persoon "genezen" op afstand is simpel onmogelijk!
Je moet nl. een emotionele band hebben om te kunnen connecten lijkt me.
Anders gezegt, je hersengolven moeten op elkaar afgestemd zijn.
pi_37017818
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:07 schreef playsur het volgende:
Ieder die ooit beweerde een "gave" te hebben kon dat nooit wetenschappelijk aantonen!
moet dat dan?
de wetenschap is nogal heilig voor je, is het niet?
quote:
Gewoon naar een foto van een vreemde kijken en dan die persoon "genezen" op afstand is simpel onmogelijk!
hoe weet u dat?
quote:
Je moet nl. een emotionele band hebben om te kunnen connecten lijkt me.
wie zegt dat dan? of denk je dat gewoon?
oh nee, het lijkt je, ok dan.
quote:
Anders gezegt, je hersengolven moeten op elkaar afgestemd zijn.
van wie moet dat?
quote:
het is in zovere bewezen dat het niét bestaat door alle kwakzalvers die door de mand zijn gevallen
kun je nagaan hoe beperkt dat wetenschappelijke wereldje toch is...och arme, ze kunnen niet eens goed testen, primitief hoor.
wie is er door de mand gevallen dan? en hoe is dat dan gekomen?
ga je nu sylvia millecam erbij halen om als voorbeeld te nemen? geef nog eens een paar voorbeelden alstublieft.
of heeft de wetenschap de juiste apparatuur nog niet kunnen ontwikkelen om zoiets te moeten testen? en gaan ze het maar doen met oppervlakkig bedachte primitieve zooi apparatuur onder het mom van: kijk 'ons' eens belangrijk doen, wij zijn modern en altijd hot..... zonder 'onze' inmenging kan het paranormale niet bestaan..
  zondag 16 april 2006 @ 22:20:50 #56
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37018202
De wetenschap is in zoverre heilig voor mij dat alleen op die wijze aantoonbaar gemaakt kan worden of er iets meer is tussen hemel en aarde dan hetgeen wij weten.
De wetenschap staaft z'n meningen altijd met ondersteunende feiten EN men kan het onderzochte opnieuw herhalen met dezelfde uitkomst!

Daar wringt de schoen voor wat betreft het paranormale. Dat kun je niet opwekken en eindeloos herhalen.

[/quote]
wie is er door de mand gevallen dan? en hoe is dat dan gekomen?[quote]

Ik doel hier juist op mensen die zelf verklaren een gave te hebben mmar het niet kunnen/willen herhalen.
  zondag 16 april 2006 @ 22:36:24 #57
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_37018709
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:06 schreef JoZzephus het volgende:
kun je nagaan hoe beperkt dat wetenschappelijke wereldje toch is...och arme, ze kunnen niet eens goed testen, primitief hoor.
Er zijn tests gedaan waarbij de proefpersonen (die zeiden een paranormale gave te hebben) mee ingestemd hebben (maw, zij keurden de manier waarop de wetenschappers hen wilden testen, goed) en waaruit bleek dat er niet sprake was van een gave. Is dat dan de schuld van de wetenschappers?
pi_37019077
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:20 schreef playsur het volgende:
De wetenschap is in zoverre heilig voor mij dat alleen op die wijze aantoonbaar gemaakt kan worden of er iets meer is tussen hemel en aarde dan hetgeen wij weten.
De wetenschap staaft z'n meningen altijd met ondersteunende feiten EN men kan het onderzochte opnieuw herhalen met dezelfde uitkomst!
dat begrijp ik wel , waarom wil je zo graag weten of bewijzen dat 'iets' zo "is"? ga jij je vervolgens dán pas (meer) openstellen voor het paranormale 'als' de wetenschap met bewijzen komt? nou ja, dat moet jij weten, ikzelf heb geen wetenschap testjes nodig om te moeten bewijzen wat ik weet of wat iemand zou kunnen betekenen (of niet) voor een ander..
ik snap niet dat mensen zich daar druk om maken...of vindt men het zo zielig voor hun 'medemens'?
(dat ze 'genaaid' worden)
quote:
Ik doel hier juist op mensen die zelf verklaren een gave te hebben mmar het niet kunnen/willen herhalen.
nou dan doen ze dat toch niet.. die mensen lijken mij geen robotjes die op commando een kunstje kunnen laten zien.
pi_37019348
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:36 schreef Devolution het volgende:

[..]

Er zijn tests gedaan waarbij de proefpersonen (die zeiden een paranormale gave te hebben) mee ingestemd hebben (maw, zij keurden de manier waarop de wetenschappers hen wilden testen, goed) en waaruit bleek dat er niet sprake was van een gave. Is dat dan de schuld van de wetenschappers?
schuld? het is niemands schuld, er bestaat geen schuld.
als mensen zich zo graag moeten bewijzen gaan ze hun gang maar, zegt mij al genoeg..., zo goed zijn ze niet anders ga je je jezelf niet aanbieden om een 'kunstje' te laten testen.

[ Bericht 2% gewijzigd door JoZzephus op 16-04-2006 23:12:00 ]
  zondag 16 april 2006 @ 23:19:01 #60
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37019967
Ik wil heel graag weten of ikzelf een "gave" heb gezien m'n ervaring (zie dd 15 april om 15.55u)
quote:
Ikzelf heb ook weleens een soort van bovennatuurlijke ervaring gehad maar vind het eigelijk niet eens zo bovennatuurlijk.
Na een joint en opperste concentratie was ik in een soort van schemerzone, een toestand waarin ik me helemaal, dus echt 100%, kon focussen op m'n dochter.
Dat was rond 20u en ikzelf was enkele kilometers bij haar vandaan. Plots zag ik haar(in die droomtoestand) van een enorm hoog gebouw vallen.
Daar schrok ik zo van dat ik gilde als een "wijf".
M'n zus rende m'n kamer in en vroeg me wat er aan de hand was.
Ik vertelde haar wat ik had "gezien" en sloeg er verder geen acht op.
De andere dag belde m'n ex met de mededeling dat onze dochter van de trap was gevallen.
M'n eerste vraag was natuurlijk hoe het ging maar de 2de vraag was het tijdstip waarop ze viel en verdomd als het niet waar was, ze viel ook rond dat tijdstip van 20u!!!
die ik heb gehad.

De manier waarop ik dat opgewekt hebt is me niet duidelijk.
Als er iemand is die me daar een antwoord op kan geven laat hem/haar spreken aub.

Juist mensen als ik kunnen met al die charlatans niets beginnen toch.

Ik weet dat ik nu dus een potentiele gave bezit, maakt dat mij anders dan andere mensen? NEE!
Daarom ben ik van mening dat als je over een gave denkt te beschikken je die ook ten volle moet uitbuiten.(voor jezelf dus)

[ Bericht 46% gewijzigd door playsur op 17-04-2006 00:50:14 ]
pi_37020440
quote:
Op zondag 16 april 2006 23:19 schreef playsur het volgende:
Ik wil heel graag weten of ikzelf een "gave" heb gezien m'n ervaring (zie dd 15 april om 15.55u) die ik heb gehad.
nee je hebt geen gave..wat is trouwens een gave?
(wat een hokjeswoord )
geen idee wat er gebeurt is (hoef ik ook niet te weten) heb dit topic niet helemaal doorgelezen, alleen weet ik dat je op dát moment onbewust openstond/openstaat om iets te zien, voelen (ervaren) en het je altijd bij is gebleven omdat je (verstand) het niet kan verklaren.
vervolgens ging en ga je weer over op de automatische piloot, het geconditioneerde verstand jouw waarheid laten bepalen, bedoel ik.
pi_37020702
quote:
Op zondag 16 april 2006 23:19 schreef playsur het volgende:
Ik weet dat ik nu dus een potentiele gave bezit, maakt dat mij anders dan andere mensen? NEE!
Daarom ben ik van mening dat als je over een gave denkt te beschikken je die ook ten volle moet uitbuiten.(voor jezelf dus)
Dus de vraag is, hoe kan ik er beter op worden!!

NIET DUS!!!!!!!

Het is een ongeschreven regel onder de mediums dat je de gave niet voor jezelf gebruikt, maar een ander ermee helpt.

En over ingestraald water: er is wel degelijk wetenschappelijk onderzoek naar gedaan dat het wel degelijk bestaat! De moleculen zijn nl beter gerangschikt.

En kom aub niet aan dat die testen niet deugen (stoppen met dat gezeik!)
Als er hier wordt verteld dat er wel degelijk wetenschappelijke testen zijn gedaan dan kraken de niet gelovigen dat af.
Ik ben ook een persoon van eerst zien en dan geloven. En wat ik meegemaakt heb, heb ik zelf gezien en gevoeld!
Accepteer het toch een keer verdomme dat het bestaat en ontken het niet steeds.

Daarbij wil ik wel weer aangeven wat ik heb meegemaakt. De artsen hebben onderzoeken gedaan en ze zeggen zelf: er is hier een wonder gebeurd. Er gebeurden dingen die niet KONDEN gebeuren en ze zijn toch gebeurd!
Dus ik moet eerst laten zien hoe ik dat doe, en als het bewezen is dan zeggen jullie toch weer:
Doorgestoken kaart, die mensen waren omgekocht!
Als ik met wetenschappelijk bewijs kom, dan accepteren jullie die uitslag toch niet!
Dus waarom zouden we dan met die bewijzen komen? Je accepteerd het toch nooit!
Doet pijn hè? De waarheid!

Voorbeeld voor jullie (ongelovigen, die weigeren te accepteren ook al is er bewijs):

Ik voel hoofdpijn, is het wetenschappelijk te bewijzen? Nee? Dan heb ik geen hoofdpijn!
Maar wat voel ik dan? Hoofdpijn kan het niet zijn, want dat is niet wetenschappelijk aangetoont!
Maar wat is het dan wel?
The power of beauty
  zondag 16 april 2006 @ 23:59:53 #63
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_37021050
Hoofdpijn is gewoon aan te tonen hoor
  maandag 17 april 2006 @ 00:00:42 #64
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37021075
Wat ik bedoel met uitbuiten van je "gave" is dat je deze optimaal moet kunnen leren gebruiken.
Dat houdt in dat je controle moet hebben over die gegeven "gave".

Als dat mogelijk is, is het ook mogelijk om het anderen te leren.
Stel je voor wat de mogelijkheden zijn als je mensen met een "gave" zou koppelen.

De mediums van vandaag zijn op de verkeerde manier bezig vind ik.
Zij helpen maar een beperkt aantal mensen.

Ik denk dat het vele malen nuttiger is als men die "krachten" bundelt, niet dan?
pi_37021701
quote:
Op maandag 17 april 2006 00:00 schreef playsur het volgende:
Wat ik bedoel met uitbuiten van je "gave" is dat je deze optimaal moet kunnen leren gebruiken.
Dat houdt in dat je controle moet hebben over die gegeven "gave".

Als dat mogelijk is, is het ook mogelijk om het anderen te leren.
Stel je voor wat de mogelijkheden zijn als je mensen met een "gave" zou koppelen.

De mediums van vandaag zijn op de verkeerde manier bezig vind ik.
Zij helpen maar een beperkt aantal mensen.

Ik denk dat het vele malen nuttiger is als men die "krachten" bundelt, niet dan?
Zo werkt het niet.
Wij mogen de krachten van boven gebruiken.
Van de goede kant.
Waar jullie op doelen is het forceren van iets. En dat mag nooit!
Soms mogen wij iets doen, en soms niet.
Soms worden wij ook tegengehouden om iets te doen!
Het klinkt moeilijk en dat is het ook.
Ik kan ook heel vaak niet verklaren als iets gebeurd! Maar het gebeurd wel.
En wij bundelen onze krachten wel degelijk!
Dat is in de 'zaak' Silvia ook gebeurd.
De wens van haar moeder en van haar zelf wordt niet in deze wereld gehoord!!!!
Ik dacht dat de wens van overledenen altijd gerespecteerd moest worden?

Maar nee hoor, in deze wereld is daar geen plaats voor! Koppen moeten rollen!
Maar blijf van de reguliere geneeswijze af! (al maken die ook heel veel fouten!
Het was GEEN kanker, het had de verschijnselen van kanker, maar het was een andere ziekte.
The power of beauty
  maandag 17 april 2006 @ 00:44:52 #66
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37022256
Kijk dat
quote:
Wij mogen de krachten van boven gebruiken
vind ik nou zou onduidelijk.

Geef je hiermee aan dat je in een god gelooft of enkel in geesten(overledenen)?
Het is altijd zo vaag en onduidelijk!

De zaak silvia interesseerd me weing maar wat ik belangrijk om te weten vind is of zij bv wel met reguliere geneeskunde geholpen had kunnen worden.

Is het dan ook niet zo dat je forceert op het moment dat je je klaar maakt om te ontvangen?
Je moet je nl open stellen, tis niet iets van kletsboem en daar is het onverwachts volstrekt willekeurig.
Het bundelen van jullie "krachten" is dan ook niet goed mogelijk omdat je tegenstrijdige ongeschreven wetten moet overschrijden die kant nog wal raken is mijn mening.

Ik denk werkelijk dat elk mens "gaves" bezit maar niet weet hoe te gebruiken.
pi_37031936
quote:
Op zondag 16 april 2006 23:47 schreef beautyjennifer het volgende:
En over ingestraald water: er is wel degelijk wetenschappelijk onderzoek naar gedaan dat het wel degelijk bestaat! De moleculen zijn nl beter gerangschikt.
Dat onderzoek zou ik graag willen lezen. Heb je een bron?
quote:
En kom aub niet aan dat die testen niet deugen (stoppen met dat gezeik!)
Als er hier wordt verteld dat er wel degelijk wetenschappelijke testen zijn gedaan dan kraken de niet gelovigen dat af.
Ik ben ook een persoon van eerst zien en dan geloven. En wat ik meegemaakt heb, heb ik zelf gezien en gevoeld!
Accepteer het toch een keer verdomme dat het bestaat en ontken het niet steeds.

Wat voor wetenschappelijke testen bedoel je? Waarschijnlijk heb je het nu over testen die geen enkele wetenschappelijke relevantie hebben, want ik heb nog nooit een betrouwbaar onderzoek gelezen waar ook maar iets van het paranormale wordt aangetoond.
quote:
Daarbij wil ik wel weer aangeven wat ik heb meegemaakt. De artsen hebben onderzoeken gedaan en ze zeggen zelf: er is hier een wonder gebeurd. Er gebeurden dingen die niet KONDEN gebeuren en ze zijn toch gebeurd!
Dus ik moet eerst laten zien hoe ik dat doe, en als het bewezen is dan zeggen jullie toch weer:
Als ik met wetenschappelijk bewijs kom, dan accepteren jullie die uitslag toch niet!
Als jij met wetenschappelijke bewijzen komt, dan zal ik je zeker geloven. Zelfs al zou je een goed onderbouwde theorie opzetten, zonder dat die ook werkelijk getest is, dan zou ik je misschien al geloven! Het probleem is dat mensen die beweren dat ze gaven hebben, vaak zweverig lullen en geen enkel verstand hebben van enige wetenschap. Vaak zijn het gevoelige mensen, die zich laten lijden door hun gevoel en minder door het gezond verstand.
quote:
Voorbeeld voor jullie (ongelovigen, die weigeren te accepteren ook al is er bewijs):

Ik voel hoofdpijn, is het wetenschappelijk te bewijzen? Nee? Dan heb ik geen hoofdpijn!
Maar wat voel ik dan? Hoofdpijn kan het niet zijn, want dat is niet wetenschappelijk aangetoont!
Maar wat is het dan wel?
Het is niet wetenschappelijk bewezen als jij zegt dat je hoofdpijn hebt. Wel kan je jou gevoel heel simpel wetenschappelijk verklaren.
  maandag 17 april 2006 @ 14:35:57 #68
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37032341
@Jeweet, weet je dat je het weet zoals ik het ook weet!!!?
  maandag 17 april 2006 @ 17:17:49 #69
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37036451
quote:
Op zondag 16 april 2006 23:47 schreef beautyjennifer het volgende:

Beautyjennifer, ik zie je hier erg je best doen om anderen ervan te overtuigen dat hun sceptische houding mbt gaves niet klopt en je verhit wat je mee hebt gemaakt aanhalen, gevolgd door achter iedere regel een uitroepteken. Iets wat erg schreeuwerig op me overkomt en absoluut onnodig is. Je verhaal zegt al genoeg, daarvoor heb je geen uitroeptekens uit sneren naar sceptici nodig.
Het enige wat je er -in mijn ogen- mee bereikt is dat mensen je niet meer serieus nemen. En dat laatste is wat je wél wilt, neem ik aan.

Zelf ben ik iemand die wél gelooft dat er mogelijk meer is dan genezingen op een ander vlak dan de reguliere. Toch overtuigt één gebeurtenis zoals jij omschrijft mij ook niet in die zin dan ik zeg: 'Ja, dit is het bewijs!'. 't Is op z'n minst opvallend, dat zeker.
Dit soort dingen gebeuren echter vaker. Mensen die al 10 x dood hadden moeten zijn, of genezen van Aids en andere dodelijke ziektes waar niemand een verklaring voor heeft. Was daar steeds iemand met een gave in het spel? Dat geloof ik toch echt niet.
Rest me nog te zeggen dat het menselijk lichaam geraffineerd in elkaar zit. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar daar hoeft niet altijd een gave bij betrokken te zijn.
(Un)masking for the greater good.
pi_37041782
Sorry hoor, maar ik heb er moeite mee met mensen die alles doen om te bewijzen dat het niet bestaat! Daar komt nog bij dat spiriualtiteit bijna niet wetenschappelijk te bewijzen is.
Net als die mensen die maar roepen dat mensen nooit op de maan geweest zijn, dat de hologaust in de tweede wereld oorlog nooit plaats heeft gevonden.

Ik heb dingen meegemaakt dat artsen zelf onderzoeken hebben gedaan en zelf vertelden: dit kan niet, onmogelijk! Hier is een wonder gebeurd!
Ik bedoel ook even met die vrouw met de kaak. Daar zijn veel foto's van gemaakt.
Bewijzen genoeg, alleen niet beschikbaar voor het publiek!
Zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Moet er dan naast die doctoren een wetenschapper meelopen? En als er uit dat onderzoek een positief resultaat komt, wordt hier toch maar weer geroepen: onderzoek deugt niet, onderzoeker omgekocht, enz.

Dat zijn de antwoorden van de sceptici hier steeds. Ieder bewijs gaat bij hun in de prullenbak!
The power of beauty
pi_37042189
Met alle respect Jennifer, maar dan zit het probleem toch bij jezelf. Jouw ervaringen zijn voor anderen niet te toetsen.Iedereen heeft het recht te verwerpen wat men meent te moeten verwerpen, zoals wij het recht hebben datzelfde te verdedigen. Ik begrijp enerzijds de frustratie wel, maar van de andere kant: waar maak je je druk om? Het geloof is toch een individuele kwestie, en ik ben van mening dat er meer verstand nodig is om jouw geloof te verdedigen dan het voor een ander is het onderuit te halen.

Een discussie hierover kan je nooit winnen, en als er ook maar één persoon is die je wel gelooft, is dat meegenomen. Het gaat erom wat jezelf gelooft. En als je er te rigide op reageert, kan dat uitgelegd worden als ongeloof in jouw eigen ervaringen.

Maw trek het je niet aan, en verval zelf niet in gedrag wat je in anderen niet aan staat ......

Mensen die willen bewijzen dat iets dergelijks niet bestaat, doen erg veel moeite daarvoor, en naar de drijfveren daarvoor kan je alleen maar gissen. Dat heeft net zoiets zieligs als het gedrag dat ze mensen die het wel 'geloven' verwijten, en zelfs nog erger.

Zonder hetzelfde referentiekader zal er altijd verschil van mening blijven. Kunst is om daarmee te leren leven zonder dat het jouw wetenschap aan het wankelen brengt, en zonder te zwijgen als je denkt dat er gesproken moet worden.

Enneuh.... Fok! ...... zegt ook wel iets toch? Zo sterk als de zwakste schakel enzo!
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_37043436
Daar heb je wel gelijk in Gorian.

Wat mensen wel of niet geloven moeten ze zelf weten.
Er zijn in het dagelijks leven ook mensen die tegen me zeggen dat ze er niet in geloven.
Daar kan ik wel mee leven.
Echter hier worden we als leugenaars, bedriegers enz. uitgemaakt.
En daar heb ik dan weer moeite mee.
Vandaar mijn vurige reacties. Omdat het mij raakt.
The power of beauty
  maandag 17 april 2006 @ 21:21:02 #73
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37043798
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:12 schreef beautyjennifer het volgende:
Daar heb je wel gelijk in Gorian.

Wat mensen wel of niet geloven moeten ze zelf weten.
Er zijn in het dagelijks leven ook mensen die tegen me zeggen dat ze er niet in geloven.
Daar kan ik wel mee leven.
Echter hier worden we als leugenaars, bedriegers enz. uitgemaakt.
En daar heb ik dan weer moeite mee.
Vandaar mijn vurige reacties. Omdat het mij raakt.
Ik maak hieruit op dat je óók een "medium" bent.
Waarom heb je met geschreven tekst zoveel meer moeite als mensen je niet geloven cq voor leugenaar uitmaken?

Ik zeg niet dat je verhaaltje over die kaak is gelogen, alleen vind ik het puur toeval.
Je kunt me ook alleen maar dat voorbeeld geven van jou ervaringen met "krachten".

Als je meer verschillende erv. hebt gehad zou ik ze graag lezen in eoa topic.
pi_37043837
Ja, snap ik. Ik heb zelf dan zoiets in de trend van: Heer vergeef ze, ze weten niet wat ze doen ....
Zelf heb ik er mee leren leven, en kan ik soms alleen maar medelijden hebben met mensen die 'iedereen die afwijkt voor gek verklaren'. Zeker op fora ben ik al vaker uitgemaakt voor naief, dom en vooral niet wijs. Het houdt me scherp, en eigenlijk ben ik daar wel dankbaar voor. Het maakt dat je oplet, en weet wat je zegt. Tenminste, zo ervaar ik het.

'if only closed minds came with closed mouths' is helaas niet van toepassing op een forum als dit, waar mensen zichzelf op de borst kloppen om te laten zien hoe slim ze zijn en hun best doen om juist datgene te doen wat ze zo verfoeien in anderen. En dan het liefst door een beroep te doen op 'de'wetenschap. Dat zijn diezelfde mensen die vandaag zeggen dat RSI tussen de oren zit, om het morgen te verwerpen. Dezelfde die zeggen dat een sigaret schadelijker is dan een joint, om er vijf jaar later op terug te komen, en meer van dat.

Trek het je niet aan, en geloof me: omstreden durven zijn is net zo belangrijk als geliefd willen zijn ...

Het voor leugenaar uitgemaakt worden is niet voorbehouden aan mensen met para gerelateerde gaven, maar komt overal voor. Laat je vooral niet in een hoek drukken! Het raakt je, maar het houdt je scherp!
pi_37044931
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:21 schreef playsur het volgende:

[..]

Ik maak hieruit op dat je óók een "medium" bent.
Waarom heb je met geschreven tekst zoveel meer moeite als mensen je niet geloven cq voor leugenaar uitmaken?

Ik zeg niet dat je verhaaltje over die kaak is gelogen, alleen vind ik het puur toeval.
Je kunt me ook alleen maar dat voorbeeld geven van jou ervaringen met "krachten".

Als je meer verschillende erv. hebt gehad zou ik ze graag lezen in eoa topic.
Tuurlijk heb ik nog veel meer meegemaakt.
Sommige dingen zal ik niet vertellen, omdat wij ook een soort beroepsgeheim hebben.
Ik ben inderdaad een medium, maar ik ben niet mediageil. Dus ik zal ook nooit de media opzoeken.
Ik weet sinds een paar jaar dat ik het heb. En ik moet ook nog veel leren.
Maar wat een hoop mensen wel vergeten is dat op 1 deel macht 10 delen verantwoordelijkheden staan.
Wel even realistisch: In de VS en in Asië is spiriualtiteit algemeen geaccepteerd.
Maar in Europa is het een taboo.
De wetenschap zou eens bij zichzelf moeten gaan kijken waarom dat het niet lukt.
Misschien deugen de onderzoeksmethode niet. De wetenschap spreekt zichzelf steeds tegen.

Ik kan nog wel dieper in de materie gaan, maar ik ben bang dat dat helemaal niet geaccepteerd wordt.
Bijvoorbeeld: spirituele operaties. Ik heb er al diverse van meegemaakt (niet zelf ondergaan).
Spirituele operaties bestaan wel degelijk, alleen die zijn zelf wetenschappelijk nooit aan te tonen.
Maar het resultaat is wel aan te tonen.
The power of beauty
  maandag 17 april 2006 @ 21:56:19 #76
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37045324
Ik ken zelf een story(echt gebeurd) over een man die een wortelkanaal-behandeling bij de tandarts onderging.
Op zich niet zo bijzonder maar hij deed het zonder verdoving!

Het was een getraint medium die z'n pijngrens niet alleen kon verhogen maar zelfs geheel uitschakelen.
Een operatie lijkt me ook heel goed mogelijk op die wijze.

En iid met grote macht komt nog grotere verantwoordelijkheid zoals Ben Parker zijn neefje ook vertelde.
  maandag 17 april 2006 @ 22:40:03 #77
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_37047025
Spiritualiteit algemeen geaccepteerd in de VS? Misschien in Zuid-Amerika, maar in de VS niet hoor
pi_37047432
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:40 schreef Devolution het volgende:
Spiritualiteit algemeen geaccepteerd in de VS? Misschien in Zuid-Amerika, maar in de VS niet hoor
En de indianen dan?
The power of beauty
  maandag 17 april 2006 @ 22:54:25 #79
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37047603
@jennifer, je kunt ook namen weglaten en allen praten over de manier van behandelen.
quote:
Sommige dingen zal ik niet vertellen, omdat wij ook een soort beroepsgeheim hebben
.
quote:
Wel even realistisch: In de VS en in Asië is spiriualtiteit algemeen geaccepteerd.
Ik dacht dat je de hedendaagse bevolking bedoelde.

Met die operaties bedoel je daadwerkelijk in het lichaam gaan en er evt iets uithalen?
  maandag 17 april 2006 @ 22:55:53 #80
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37047662
Je zegt ook zelf dat je nog veel moet leren, dat is hetzelfde als wat ik bedoel met jezelf ten volle uitbuiten.
pi_37047999
Ik heb inderdaad nog veel te leren.
Maar het is een ongeschreven regel dat we de krachten niet voor onszelf gebruiken.
We mogen de krachten gebruiken om andere mensen te helpen.
NOOIT om onszelf te verrijken. Dat is uit den boze.
Ik heb ook wel eens gehoord van cursussen om de krachten meer voor je zelf te gebruiken.
Daar ben ik helemaal op tegen! (zie mijn uitleg hierboven).
The power of beauty
  maandag 17 april 2006 @ 23:20:21 #82
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37048595
quote:
Maar het is een ongeschreven regel dat we de krachten niet voor onszelf gebruiken

Je hebt dus geen flauw benul van het ontstaan van die "wet"?
Maar leeft hem wel na, ik vind dat tegenstrijdig.
Zou dat ook nooit doen zonder reden, ik blijf nu eenmaal een man van feiten.

Je meent dus wel te weten van wie je die "force" hebt gehad, die houdt je nl ook tegen in je ontwikkeling van je "gave" .
quote:
NOOIT om onszelf te verrijken. Dat is uit den boze
Dus iedereen die financiele vergoeding vraagt is al uitgesloten als medium.
Ook de vergoeding voor reiskosten oid.
Men kan immers remote healen toch, sorry voor het cynisme.

Je moet idd nog veel leren maar je bent op de goede weg door dialoog met bv mij aan te gaan!
pi_37049514
Remote healing werkt niet altijd. Soms moet je echt lichamelijk contact met iemand hebben.
Ik bedoel niet dat iemand die geld vraagt geen medium is.
Geld vragen t.b.v. onkostenvergoeding is geen probleem.
Maar met het andere heb ik persoonlijk moeite mee.
Ik ken ook mensen die behoorlijke bedragen vragen om er van te leven. Daar ben ik het persoonlijk niet mee eens.
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:20 schreef playsur het volgende:

Je hebt dus geen flauw benul van het ontstaan van die "wet"?
Maar leeft hem wel na, ik vind dat tegenstrijdig.
Zou dat ook nooit doen zonder reden, ik blijf nu eenmaal een man van feiten.
Het ontstaan van die regel is simpel. We hebben de kracht gekregen om mensen mee te helpen.
Niet voor onszelf.
Voorbeeld: Als iemand pijn in het knie heeft, kan ik met handoplegging die pijn wegnemen.
Als ik zelf pijn heb, kan ik zo vaak en zo lang mijn handen op mijn knieen leggen, maar er gebeurt niets. Heel soms mag het wel gebeuren, maar dat is eerder uitzondering als regel.
Nogmaals: we hebben de kracht gekregen om anderen te helpen.
Daarom heb ik moeite met al die cursussen die puur gericht zijn om die krachten alleen voor jezelf te gebruiken!
Dit houdt niet in dat ik mezelf dan beperk in mijn ontwikkeling!
The power of beauty
  dinsdag 18 april 2006 @ 00:00:50 #84
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37049972
quote:
We hebben de kracht gekregen om mensen mee te helpen
quote:
Nogmaals: we hebben de kracht gekregen om anderen te helpen
Van wie?
pi_37050052
van boven
The power of beauty
  dinsdag 18 april 2006 @ 00:06:00 #86
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37050131
Je hebt dus ook geen flauw benul van wat je aan het doen bent op het moment van een healing want je hebt er geen controle over.
Als je nu eens de mogelijkheid had om die controle wel te hebben zou je het dan overwegen om te leren hoe dat gaat?
Al druist dat wel tegen die ongeschreven regels in.
pi_37050267
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef beautyjennifer het volgende:

[..]
Ik kan nog wel dieper in de materie gaan, maar ik ben bang dat dat helemaal niet geaccepteerd wordt.
Bijvoorbeeld: spirituele operaties. Ik heb er al diverse van meegemaakt (niet zelf ondergaan).
Spirituele operaties bestaan wel degelijk, alleen die zijn zelf wetenschappelijk nooit aan te tonen.
Maar het resultaat is wel aan te tonen.
Dat is dus geheel onjuist. Als spirituele operaties ook daadwerkelijk zouden werken, dan kan je dat ook aantonen. Er zijn ook genoeg geneesmiddelen op de markt waarvan men totaal niet wist hoe het werkt, maar toch had het duidelijk een beter resultaat dan placebo's. Wetenschappelijk is aangetoond dát het werkt, maar hóe het werkt is onduidelijk.
  dinsdag 18 april 2006 @ 00:19:02 #88
144250 doesss
Show me the money
pi_37050503
-- zeer intelligente opmerkingen --

[ Bericht 88% gewijzigd door Mirage op 18-04-2006 10:04:38 ]
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_37050581
Vooroordelen getuigen eerder van weinig herseninhoud
  dinsdag 18 april 2006 @ 00:24:08 #90
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37050641
quote:
Geloven dat je zelf een gave hebt is zelfoverschatting
Heb jij nooit een deja vu of rare aktiviteiten om je heen?
Dingen die gebeuren zoals jij al had voorzien?

Ieder mens heeft wel een of meerdere ervaringen die lichtelijk onverklaarbaar zijn.
Ieder mens heeft ook de potentie tot grote geestelijke kracht.
pi_37050730
In niets geloven en ook nooit zullen aannemen dat er meer tussen hemel en aarde is, getuigd van de zeer verrijkte mens! Getuigd ook voor de openheid voor andere mensen en staat open voor nieuwe dingen. Deze mensen zullen ook zeer sterk in hun schoenen staan!

Mensen zoals doesss zijn zeer bang voor het onbekende! Ieder bewijs slaan ze met geweld weg!
Ze bezitten een stuk ongezonde instelling!
The power of beauty
pi_37050741
Ik heb toch wel medelijden met deze mensen!
Zullen toch wel eenzaam zijn!
The power of beauty
  dinsdag 18 april 2006 @ 00:28:31 #93
144250 doesss
Show me the money
pi_37050743
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:24 schreef playsur het volgende:

[..]

Heb jij nooit een deja vu of rare aktiviteiten om je heen?
Dingen die gebeuren zoals jij al had voorzien?

Ieder mens heeft wel een of meerdere ervaringen die lichtelijk onverklaarbaar zijn.
Ieder mens heeft ook de potentie tot grote geestelijke kracht.
Ja, dat noemt men hersenactiviteit.
Life is just a ride!
  dinsdag 18 april 2006 @ 00:30:47 #94
144250 doesss
Show me the money
pi_37050798
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:27 schreef beautyjennifer het volgende:
In niets geloven en ook nooit zullen aannemen dat er meer tussen hemel en aarde is, getuigd van de zeer verrijkte mens! Getuigd ook voor de openheid voor andere mensen en staat open voor nieuwe dingen. Deze mensen zullen ook zeer sterk in hun schoenen staan!

Mensen zoals doesss zijn zeer bang voor het onbekende! Ieder bewijs slaan ze met geweld weg!
Ze bezitten een stuk ongezonde instelling!
Nee, mensen die niet in hetzelfde geneuzel geloven gaan zitten dissen das lekker positief.
Ik geloof in mezelf dat zouden meer mensen moeten doen.
Life is just a ride!
  dinsdag 18 april 2006 @ 00:31:39 #95
144250 doesss
Show me the money
pi_37050827
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:21 schreef Gorian het volgende:
Vooroordelen getuigen eerder van weinig herseninhoud
Hoezo vooroordelen.
Life is just a ride!
  dinsdag 18 april 2006 @ 00:32:59 #96
144250 doesss
Show me the money
pi_37050850
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:28 schreef beautyjennifer het volgende:
Ik heb toch wel medelijden met deze mensen!
Zullen toch wel eenzaam zijn!
Positief zeg, het cynisme druipt er vanaf.
Life is just a ride!
pi_37050865
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:30 schreef doesss het volgende:

[..]

Nee, mensen die niet in hetzelfde geneuzel geloven gaan zitten dissen das lekker positief.
Ik geloof in mezelf dat zouden meer mensen moeten doen.
Geneuzel? Probeer je te beweren dat ik onwaarheden vertel en dat ik een bedriegster ben????
The power of beauty
pi_37050881
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:32 schreef doesss het volgende:

[..]

Positief zeg, het cynisme druipt er vanaf.
Is ook de bedoeling.
The power of beauty
  dinsdag 18 april 2006 @ 00:35:33 #99
144250 doesss
Show me the money
pi_37050913
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:33 schreef beautyjennifer het volgende:

[..]

Geneuzel? Probeer je te beweren dat ik onwaarheden vertel en dat ik een bedriegster ben????
Je moet zelf weten welke klassificatie je eraan hangt.
Maar nu je er zelf over begint, ben je een bedriegster dan?
Life is just a ride!
  dinsdag 18 april 2006 @ 00:36:27 #100
144250 doesss
Show me the money
pi_37050927
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:34 schreef beautyjennifer het volgende:

[..]

Is ook de bedoeling.
Had ik toch gezien aan de uitroeptekentjes.
Life is just a ride!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')