ik heb daar vaker problemen mee ...Ik doe vaak een nieuwe topic openen in een ander topic..En dat doe ik telkens verkeerdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:52 schreef Gloeidoos het volgende:
Wat doet dit in ONZ?
Gister ook alquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:54 schreef -Why- het volgende:
[..]
ik heb daar vaker problemen mee ...Ik doe vaak een nieuwe topic openen in een ander topic..En dat doe ik telkens verkeerd
Nee echt nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:55 schreef Gebs het volgende:
[..]
Gister ook al. Ik denk dat je het gewoon exrpres doe
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:57 schreef woutabest het volgende:
Ik zie een grote gele balk boven TS's naam staan.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:59 schreef BrauN het volgende:
Slitje.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:52 schreef FunnyDealer het volgende:
ik zie ik zie... dat jij geen correcte tt kan typen![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:51 schreef -Why- het volgende:
Ik heb gehoort dat er in amerika heel veel mensen wonen.
Die iemand via de ogen in je ziel kan kijken.En dan ook echt kunnen vertellen wat voor persoon het is...
Nu weet ik dat als je een persoon aankijkt dat je dan ook rechtstreekt in zijn ziel kijkt.
Maar het is dan niet zo dat ik gelijk kan zien wat voor persoon het is.Nu is het wel zo dat je dat kan aflezen via gezichtuitlatingen.Maar dat is niet helemaal wat ik bedoel.Dat zijn mensen die via de ogen kunnen zien ,wat voor vorige levens je hebt gehad, hoe je leven zal eindigen . enz enz
Nu vroeg ik me dus af zijn er mensen hier op dit forum die dat ook kunnen.
Gewoon nieuwsgierigheid wil daar verder niks mee
Mijn nederlandse taal is idd zwaar baggerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik kan wel zien dat er veel schort aan de spellingsvaardigheid van je ziel.
Ja ik kan dat, ik voorzie een slotje.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:03 schreef -Why- het volgende:
is toch echt een serieuze vraag
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kom maar op dan.
da's te makkelijk. ik kan ook voorspellen dat het morgen zaterdag isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:05 schreef Extend het volgende:
[..]
Ja ik kan dat, ik voorzie een slotje.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |