quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:11 schreef Faithy het volgende:
ik ga naar huis!
nou ja, naar mn ouders
hopelijk daarna snel door naar eigen huis.. al denk ik dat ik daar voorlopig nog wel vast zit![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:11 schreef Faithy het volgende:
ik ga naar huis!
nou ja, naar mn ouders
hopelijk daarna snel door naar eigen huis.. al denk ik dat ik daar voorlopig nog wel vast zit![]()
een cinquento ofzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat voor auto hebbie eigenlijkDe andere theemutsen hebben al een alto en een panda... hmm wat voor boodschappenkarretjes bestaan er nog meer
![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 11:22 schreef Patrick281 het volgende:
Maar toen we nog getrouwd waren zei ik al waarom ze altijd moet ontbijten met wit brood en vlokken of hagelslag ..
quote:Op zondag 12 september 2004 21:48 schreef Youssef het volgende:
Weekendpappa.
Laat dat kind afvallen voordat hij ook tot de Amerikaans Nederlandse statistieken behoort.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik kan vanalles!
ontnieten, nieten, sorteren, kopieeren, in postvakjes gooien EN!!!!! Het nieuwe topic in de laatste post van het vorige topic zetten!
Zijn jullie trots op me?
Nou?
Nou?
NOU???
Gaat er eigenlijk 50 cent of 1 euro in die dingen tegenwoordig?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat voor auto hebbie eigenlijkDe andere theemutsen hebben al een alto en een panda... hmm wat voor boodschappenkarretjes bestaan er nog meer
![]()
De bijtelling van de Mercedes CDI *sportscoupe is ¤ 712 euro per maand.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:07 schreef Roderick2085 het volgende:
ag joh, gewoon gaan werken... verassing aan het eind van de maand![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lunchdate.
![]()
![]()
50 cent, maar das meer vanwege de gelijknamige rapper.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:20 schreef kratjuh het volgende:
Gaat er eigenlijk 50 cent of 1 euro in die dingen tegenwoordig?![]()
ik ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tsjah, gescheiden vrouwen die het alleen aankunnen, allimentatie en dat soort dingen... grafhekel aan.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:21 schreef Worldbeater het volgende:
Toggebeetjematerialisticheautowannabe.![]()
Citroën AX uit 1988quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:26 schreef remcheese het volgende:
HAAAAHAHAHAHAHAHA! Dan naai jejezelf behoorlijk
Tsja, koppige friezen he
Die gasten hebben niet voor niets allemaal een 2persoons bed
Dan kunnen ze 's nachts NOG dwarsliggen....
![]()
Heh? Da's toch maar 49 cent bij C1000 ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
50 cent, maar das meer vanwege de gelijknamige rapper.![]()
Gewoon loodvrijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gaat er eigenlijk 50 cent of 1 euro in die dingen tegenwoordig?![]()
Van de frontpagequote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef Bertin het volgende:
De maandelijkse cyclus van de vrouw wordt ongesteldheid genoemd,
omdat de term gekke koeienziekte al reeds vergeven was.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer weg![]()
[..]
Citroën powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
ik dacht dat jij daar niet meer zou komen ? of ga je dit account ook verklotenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Van de frontpageNog zo een leuke
[..]
Ik lees het nieuws dooiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik dacht dat jij daar niet meer zou komen ? of ga je dit account ook verkloten![]()
Jaaaaaa, maagdelijk wit was ie toch?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zal de foto's van de mijne eens opzoeken![]()
nou maagdelijk witquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jaaaaaa, maagdelijk wit was ie toch?![]()
Wow, die heb ik lang niet meer gezien in zo'n goeie staat .. Mijn ouders hadden vroegâh allebei zo'n bakkie .. Enorm veel ruimte en de vering was wereldsquote:
Ik had toen wel net de bumpers ingevet enzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wow, die heb ik lang niet meer gezien in zo'n goeie staat .. Mijn ouders hadden vroegâh allebei zo'n bakkie .. Enorm veel ruimte en de vering was werelds![]()
Punt verplaatst en komma geplaatst voor een meer realistische weergavequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik had toen wel net de bumpers ingevet enzo![]()
Lak was heel erg slecht op de motorkap en vooral op het dak. Was erg fijn bakje ja, maar heb hem vorig jaar verkocht aangezien het mij iets te duur werd om de verzekering etc. op te hoesten.
Had wel 4.283,09 probleemloze kilometers op de teller![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Punt verplaatst en komma geplaatst voor een meer realistische weergave![]()
Zul je wel een hoop veerbollen versleten hebben !!quote:
Vanaf 375.000.. alles daarvoor door mijn oudersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zul je wel een hoop veerbollen versleten hebben !!![]()
Hoeveel km's zijn daarvan van jezelf trouwens ?![]()
Taaje beestjesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Vanaf 375.000.. alles daarvoor door mijn ouders![]()
de mijne had bijna 6 ton gelopen en ging weg omdat we anders 2 auto's zouden hebbenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik had toen wel net de bumpers ingevet enzo![]()
Lak was heel erg slecht op de motorkap en vooral op het dak. Was erg fijn bakje ja, maar heb hem vorig jaar verkocht aangezien het mij iets te duur werd om de verzekering etc. op te hoesten.
Had wel 428.309 probleemloze kilometers op de teller![]()
6 ton? Das meer dan de mijne, dat kan nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de mijne had bijna 6 ton gelopen en ging weg omdat we anders 2 auto's zouden hebben![]()
en hij was net zo betrouwbaar als een Honda![]()
![]()
veer bollen gaan bijna niet stuk werd mij verteld door een Citroen garage, het stangenstelsel gaat wel vaak vast zitten door modder e.dquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zul je wel een hoop veerbollen versleten hebben !!![]()
Hoeveel km's zijn daarvan van jezelf trouwens ?![]()
ik had een 1.9 dieselquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
6 ton? Das meer dan de mijne, dat kan niet [afbeelding]
Echt waar? Wist ik niet joh![]()
![]()
![]()
quote:
Woon je zeker ook in een buurt met weinig drempels, voor zover ik kan herinneren hebben mijn ouders wel zeker 2 keer die bollen moeten vervangenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
veer bollen gaan bijna niet stuk werd mij verteld door een Citroen garage, het stangenstelsel gaat wel vaak vast zitten door modder e.d
was bij de mijne ookpaar klappen met een kunstof hamer en flink wat WD40 en voilla geen problemen meer gehad
![]()
Ohja, dat zijn ook goede blokkenquote:
Je kan de bollen ook gewoon bijvullenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Woon je zeker ook in een buurt met weinig drempels, voor zover ik kan herinneren hebben mijn ouders wel zeker 2 keer die bollen moeten vervangen![]()
Ach ja shit happens
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Woon je zeker ook in een buurt met weinig drempels, voor zover ik kan herinneren hebben mijn ouders wel zeker 2 keer die bollen moeten vervangen![]()
Ach ja shit happens
Hmm al geprobeerd je vering bij te stellen voor een paar km/u extra over de drempel?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
veel drempels!
En dan lekker hard er overheen jagen.Met de motor ook, alleen toen ik er bijna voorover vanaf vloog
, toen ben ik toch maar iets rustiger aan gaan doen.
![]()
binnenkort is er als het goed is een opendag voor Hondarijders bij een firma die veringen verzorgt. Die kunnen je ook tips geven over afstelling bij de huidige vering, dus wie weet kunnen ze me daar ook nog een paar goede tips geven.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hmm al geprobeerd je vering bij te stellen voor een paar km/u extra over de drempel?![]()
Kijk, altijd leuk !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
binnenkort is er als het goed is een opendag voor Hondarijders bij een firma die veringen verzorgt. Die kunnen je ook tips geven over afstelling bij de huidige vering, dus wie weet kunnen ze me daar ook nog een paar goede tips geven.![]()
ik weet zo even niet meer precies welk bedrijf dat is, maar de plaats is geloof ik Uden. De datum is in ieder geval 25 maart!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kijk, altijd leuk !
When en where kunnen we deze open dag bezoeken ?![]()
Uden of all places ... Waarom niet gewoon in de bewoonde wereld ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik weet zo even niet meer precies welk bedrijf dat is, maar de plaats is geloof ik Uden. De datum is in ieder geval 25 maart!![]()
Lekker, waar gaat men heen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:49 schreef R2-D2 het volgende:
Voor de Meeters![]()
Zie er niet slecht uit voor Zaterdag![]()
[afbeelding]
Het sterft overal van diequote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ach ja shit happens
Als het maar niet ver is.quote:
Wat is voor jou niet ver dan ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als het maar niet ver is.![]()
Anders geeft het ook niet, dan ga ik de volgende keer weer mee meeten.![]()
Was de president niet van plan om richting 's Hertogenbosch te rijdenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als het maar niet ver is.![]()
Anders geeft het ook niet, dan ga ik de volgende keer weer mee meeten.![]()
Misschien wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Was de president niet van plan om richting 's Hertogenbosch te rijden![]()
Ik heb nog geen plannen morgen en ik begreep dat het goed motorweer wordt dus why not?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoi
u gaat meeten dit weekend![]()
lekker sjopperraggen
![]()
"U"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoi
u gaat meeten dit weekend![]()
lekker sjopperraggen
![]()
Tja ultieme vrijheid .. Als het niks is ben je ook zo weer thuis!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Iddwhy not
ben niet gewend dat nieuwelingen ook meteen meeten
Dan moet je eigenlijk eventjes lekker ontspannenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Misschien wel.![]()
![]()
Ik heb alleen helaas geen tijd om nog over een route na te denken. Ik kom om in de dingen die ik moet doen en ik heb eigenlijk helemaal geen puf om er ook maar 1 ding van te doen.![]()
ik heb geleerd respect te hebben voor ouderenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
"U"![]()
Jij associeert chopper met leeftijd![]()
Don't we all![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk eventjes lekker ontspannen![]()
Op de motor![]()
En voor de medewerkers van Mc Donaldsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb geleerd respect te hebben voor ouderen![]()
Wtf .. Zijn jullie allemaal zulke broekies dan ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb geleerd respect te hebben voor ouderen![]()
Dan ben ik mevrouw voor jouquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wtf .. Zijn jullie allemaal zulke broekies dan ?![]()
Ik word volgende maand nog maar ... 26![]()
......![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wtf .. Zijn jullie allemaal zulke broekies dan ?![]()
Ik word volgende maand nog maar ... 26![]()
......![]()
Den Bosch eo:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
alleen begrijp ik uit jouw berichtje dat het zondag dus toch niet al te mooi wordt![]()
maar zaterdag heb ik gelukkig ook tijd![]()
En nog warm ook vergeleken met de laatste wekenquote:
Keek net eventjes in je fotoboek, IT-er hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En nog warm ook vergeleken met de laatste weken![]()
Hopelijk schijnt het zonnetje ook nog een btje .. Wel zo plezant![]()
Tja kon geen vak leren ... Dan maar geld verdienen ..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Keek net eventjes in je fotoboek, IT-er he![]()
Dat zijn er hier meer, je zal je snel thuisvoelen![]()
En niet omdat ie ook een motor rijdtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:28 schreef R2-D2 het volgende:
Keek net eventjes in je fotoboek, IT-er he![]()
Dat zijn er hier meer, je zal je snel thuisvoelen![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
En niet omdat ie ook een motor rijdt![]()
quote:Bonnenregen voor koppige Fries
Uitgegeven: 17 maart 2006 13:47
LAUWERSOOG - IJverige politieagenten hebben een koppige Fries donderdag in een paar minuten maar liefst zes bekeuringen bezorgd. Dat heeft de politie in Groningen vrijdag laten weten.
De 27-jarige man uit Dokkum werd in Lauwersoog in eerste instantie alleen op de bon geslingerd voor rijden zonder gordel en het aan zijn laars lappen van de maximumsnelheid.
De gepikeerde Fries reed hierop luid toeterend, en opnieuw zonder even zijn gordel om te doen, weg. De politie liet dit niet op zich zitten en bekeurde de man opnieuw voor zijn losbandig gordelgedrag. Bovendien kreeg hij een prent voor onnodig claxonneren.
De woeste Fries verscheurde hierop zijn vier bekeuringen, gooide ze op straat en reed wederom luid claxonnerend weg. Hiermee incasseerde hij zijn vijfde en zesde proces-verbaal, voor het gooien van afval op straat en opnieuw wegens onnodig toeteren.
is alleen voor CBR'enquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Uden of all places ... Waarom niet gewoon in de bewoonde wereld ?![]()
Laat ik toevallig wel een Honda hebben, ik vraag me af of de tips wel universeel toe te passen zijn ..![]()
Dat bedoel ik .. Universele tips kunnen nog wel persoonlijk toepasbaar zijn, maar duidelijk dus niet op een Shadowquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is alleen voor CBR'enen de afstellingen zijn echt persoonlijk
![]()
Valt het je ook op dat de berichten om het uur veranderenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Den Bosch eo:
[afbeelding]
Niet om een gat in de lucht te springen zondag
Hmm hier in de buurt voorspellen ze keihard regen voor zondag ..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:59 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Valt het je ook op dat de berichten om het uur veranderen![]()
Daarom maak ik gerichte "print-screens"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:59 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Valt het je ook op dat de berichten om het uur veranderen![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Water, Appelsap, tomatensap, jus d'orange, River (sportdrank) Iso light en power drink.
Er staan wel al 6 maanden wat breezers ongebruikt in de koelkast oud te worden.
Maar ach binnenkort een Fok! MC BBQ meet hier thuis, dus die letten toch niet op de uiterste datum.
54 euroquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:21 schreef worldpimber het volgende:
Hoi
Even langs Horeon gereden
Bandje fixen kost getverderries 54 euro![]()
Dus nou rij ik met een mooie schroef rond.
Wordt niet hard rijden meer voor mij, maar gewoon rijden kan nog wel gewoon.
Even denken wat ik ga doen.
Ghummen![]()
Plaats eens een grote foto van dat sjoppergeval hierquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:22 schreef kratjuh het volgende:
Kzie trouwens nu pas hoeveel (weinig) het scheelt ..![]()
Het is maar goed dat je rijstijl gebonden is aan de begrenzingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:21 schreef worldpimber het volgende:
Hoi
Even langs Horeon gereden
Bandje fixen kost getverderries 54 euro![]()
Dus nou rij ik met een mooie schroef rond.
Wordt niet hard rijden meer voor mij, maar gewoon rijden kan nog wel gewoon.
Even denken wat ik ga doen.
Ghummen![]()
Ik antwoord welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:21 schreef hicham het volgende:
Hey Pepijn, ik moet a.s. zondag naar Zoetermeer. Ben je weekendpappa of niet?
Ff snel en dan ben ik weg tot vannachtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Plaats eens een grote foto van dat sjoppergeval hier
(wel achter een link![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |