Woon je zeker ook in een buurt met weinig drempels, voor zover ik kan herinneren hebben mijn ouders wel zeker 2 keer die bollen moeten vervangenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
veer bollen gaan bijna niet stuk werd mij verteld door een Citroen garage, het stangenstelsel gaat wel vaak vast zitten door modder e.d
was bij de mijne ookpaar klappen met een kunstof hamer en flink wat WD40 en voilla geen problemen meer gehad
![]()
Ohja, dat zijn ook goede blokkenquote:
Je kan de bollen ook gewoon bijvullenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Woon je zeker ook in een buurt met weinig drempels, voor zover ik kan herinneren hebben mijn ouders wel zeker 2 keer die bollen moeten vervangen![]()
Ach ja shit happens
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Woon je zeker ook in een buurt met weinig drempels, voor zover ik kan herinneren hebben mijn ouders wel zeker 2 keer die bollen moeten vervangen![]()
Ach ja shit happens
Hmm al geprobeerd je vering bij te stellen voor een paar km/u extra over de drempel?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
veel drempels!
En dan lekker hard er overheen jagen.Met de motor ook, alleen toen ik er bijna voorover vanaf vloog
, toen ben ik toch maar iets rustiger aan gaan doen.
![]()
binnenkort is er als het goed is een opendag voor Hondarijders bij een firma die veringen verzorgt. Die kunnen je ook tips geven over afstelling bij de huidige vering, dus wie weet kunnen ze me daar ook nog een paar goede tips geven.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hmm al geprobeerd je vering bij te stellen voor een paar km/u extra over de drempel?![]()
Kijk, altijd leuk !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
binnenkort is er als het goed is een opendag voor Hondarijders bij een firma die veringen verzorgt. Die kunnen je ook tips geven over afstelling bij de huidige vering, dus wie weet kunnen ze me daar ook nog een paar goede tips geven.![]()
ik weet zo even niet meer precies welk bedrijf dat is, maar de plaats is geloof ik Uden. De datum is in ieder geval 25 maart!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kijk, altijd leuk !
When en where kunnen we deze open dag bezoeken ?![]()
Uden of all places ... Waarom niet gewoon in de bewoonde wereld ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik weet zo even niet meer precies welk bedrijf dat is, maar de plaats is geloof ik Uden. De datum is in ieder geval 25 maart!![]()
Lekker, waar gaat men heen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:49 schreef R2-D2 het volgende:
Voor de Meeters![]()
Zie er niet slecht uit voor Zaterdag![]()
[afbeelding]
Het sterft overal van diequote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ach ja shit happens
Als het maar niet ver is.quote:
Wat is voor jou niet ver dan ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als het maar niet ver is.![]()
Anders geeft het ook niet, dan ga ik de volgende keer weer mee meeten.![]()
Was de president niet van plan om richting 's Hertogenbosch te rijdenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als het maar niet ver is.![]()
Anders geeft het ook niet, dan ga ik de volgende keer weer mee meeten.![]()
Misschien wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Was de president niet van plan om richting 's Hertogenbosch te rijden![]()
Ik heb nog geen plannen morgen en ik begreep dat het goed motorweer wordt dus why not?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoi
u gaat meeten dit weekend![]()
lekker sjopperraggen
![]()
"U"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoi
u gaat meeten dit weekend![]()
lekker sjopperraggen
![]()
Tja ultieme vrijheid .. Als het niks is ben je ook zo weer thuis!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Iddwhy not
ben niet gewend dat nieuwelingen ook meteen meeten
Dan moet je eigenlijk eventjes lekker ontspannenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Misschien wel.![]()
![]()
Ik heb alleen helaas geen tijd om nog over een route na te denken. Ik kom om in de dingen die ik moet doen en ik heb eigenlijk helemaal geen puf om er ook maar 1 ding van te doen.![]()
ik heb geleerd respect te hebben voor ouderenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
"U"![]()
Jij associeert chopper met leeftijd![]()
Don't we all![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk eventjes lekker ontspannen![]()
Op de motor![]()
En voor de medewerkers van Mc Donaldsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb geleerd respect te hebben voor ouderen![]()
Wtf .. Zijn jullie allemaal zulke broekies dan ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb geleerd respect te hebben voor ouderen![]()
Dan ben ik mevrouw voor jouquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wtf .. Zijn jullie allemaal zulke broekies dan ?![]()
Ik word volgende maand nog maar ... 26![]()
......![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wtf .. Zijn jullie allemaal zulke broekies dan ?![]()
Ik word volgende maand nog maar ... 26![]()
......![]()
Den Bosch eo:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
alleen begrijp ik uit jouw berichtje dat het zondag dus toch niet al te mooi wordt![]()
maar zaterdag heb ik gelukkig ook tijd![]()
En nog warm ook vergeleken met de laatste wekenquote:
Keek net eventjes in je fotoboek, IT-er hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En nog warm ook vergeleken met de laatste weken![]()
Hopelijk schijnt het zonnetje ook nog een btje .. Wel zo plezant![]()
Tja kon geen vak leren ... Dan maar geld verdienen ..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Keek net eventjes in je fotoboek, IT-er he![]()
Dat zijn er hier meer, je zal je snel thuisvoelen![]()
En niet omdat ie ook een motor rijdtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:28 schreef R2-D2 het volgende:
Keek net eventjes in je fotoboek, IT-er he![]()
Dat zijn er hier meer, je zal je snel thuisvoelen![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
En niet omdat ie ook een motor rijdt![]()
quote:Bonnenregen voor koppige Fries
Uitgegeven: 17 maart 2006 13:47
LAUWERSOOG - IJverige politieagenten hebben een koppige Fries donderdag in een paar minuten maar liefst zes bekeuringen bezorgd. Dat heeft de politie in Groningen vrijdag laten weten.
De 27-jarige man uit Dokkum werd in Lauwersoog in eerste instantie alleen op de bon geslingerd voor rijden zonder gordel en het aan zijn laars lappen van de maximumsnelheid.
De gepikeerde Fries reed hierop luid toeterend, en opnieuw zonder even zijn gordel om te doen, weg. De politie liet dit niet op zich zitten en bekeurde de man opnieuw voor zijn losbandig gordelgedrag. Bovendien kreeg hij een prent voor onnodig claxonneren.
De woeste Fries verscheurde hierop zijn vier bekeuringen, gooide ze op straat en reed wederom luid claxonnerend weg. Hiermee incasseerde hij zijn vijfde en zesde proces-verbaal, voor het gooien van afval op straat en opnieuw wegens onnodig toeteren.
is alleen voor CBR'enquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Uden of all places ... Waarom niet gewoon in de bewoonde wereld ?![]()
Laat ik toevallig wel een Honda hebben, ik vraag me af of de tips wel universeel toe te passen zijn ..![]()
Dat bedoel ik .. Universele tips kunnen nog wel persoonlijk toepasbaar zijn, maar duidelijk dus niet op een Shadowquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is alleen voor CBR'enen de afstellingen zijn echt persoonlijk
![]()
Valt het je ook op dat de berichten om het uur veranderenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Den Bosch eo:
[afbeelding]
Niet om een gat in de lucht te springen zondag
Hmm hier in de buurt voorspellen ze keihard regen voor zondag ..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:59 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Valt het je ook op dat de berichten om het uur veranderen![]()
Daarom maak ik gerichte "print-screens"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:59 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Valt het je ook op dat de berichten om het uur veranderen![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Water, Appelsap, tomatensap, jus d'orange, River (sportdrank) Iso light en power drink.
Er staan wel al 6 maanden wat breezers ongebruikt in de koelkast oud te worden.
Maar ach binnenkort een Fok! MC BBQ meet hier thuis, dus die letten toch niet op de uiterste datum.
54 euroquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:21 schreef worldpimber het volgende:
Hoi
Even langs Horeon gereden
Bandje fixen kost getverderries 54 euro![]()
Dus nou rij ik met een mooie schroef rond.
Wordt niet hard rijden meer voor mij, maar gewoon rijden kan nog wel gewoon.
Even denken wat ik ga doen.
Ghummen![]()
Plaats eens een grote foto van dat sjoppergeval hierquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:22 schreef kratjuh het volgende:
Kzie trouwens nu pas hoeveel (weinig) het scheelt ..![]()
Het is maar goed dat je rijstijl gebonden is aan de begrenzingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:21 schreef worldpimber het volgende:
Hoi
Even langs Horeon gereden
Bandje fixen kost getverderries 54 euro![]()
Dus nou rij ik met een mooie schroef rond.
Wordt niet hard rijden meer voor mij, maar gewoon rijden kan nog wel gewoon.
Even denken wat ik ga doen.
Ghummen![]()
Ik antwoord welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:21 schreef hicham het volgende:
Hey Pepijn, ik moet a.s. zondag naar Zoetermeer. Ben je weekendpappa of niet?
Ff snel en dan ben ik weg tot vannachtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Plaats eens een grote foto van dat sjoppergeval hier
(wel achter een link![]()
)
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ff snel en dan ben ik weg tot vannacht
foto, foto, foto ..
Toen had ik 'm nog ter proefrit mee, zitten nu ook mooie tasjes aan de zijkant achterop![]()
Tot snel weer !
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:30 schreef R2-D2 het volgende:
Het is maar goed dat je rijstijl gebonden is aan de begrenzing![]()
Die 54 euro kan ik in mijn geval beter besteden aan direct een nieuwe band, middenvlak is min of meer op, maar die zijkanten he...quote:54 Euro voor meer veiligheid is niet veel![]()
Dik gepimpte tassenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:33 schreef kratjuh het volgende:
Tot snel weer !
Oftewel minder rechtdoor rijden en een keertje fatsoenlijk een bocht nemenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Die 54 euro kan ik in mijn geval beter besteden aan direct een nieuwe band, middenvlak is min of meer op, maar die zijkanten he...
Minder burnouts doen, pimp!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Die 54 euro kan ik in mijn geval beter besteden aan direct een nieuwe band, middenvlak is min of meer op, maar die zijkanten he...
Winterquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:39 schreef BazzieK het volgende:
Oftewel minder rechtdoor rijden en een keertje fatsoenlijk een bocht nemen![]()
Wheeliesquote:
Ach, hoeft Mercy zich minder te schamen als 'tie over Choppers begintquote:
Ja het is kutwerk en post schuift iets van 5 euro per uur en vakkenvullen 3,50, pitty mequote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Winter
Maar wat schuift dat pauperbaantje van jou nou? Post is toch echt tyfuswerk of niet?
[..]
Wheelies
Dus jij <<< denkt dat >>>> ik voor alle OP mensjes de plaatjes up to date hou?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ pimb: kenne gij mij pic in de OP niet es updatenis alweer laaang geleden dat ploateke
Kan me best voorstellen dat het comfortabel zit ja, wil jij Faithy dan meenemen op de meets?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
foto, foto, foto ..
Toen had ik 'm nog ter proefrit mee, zitten nu ook mooie tasjes aan de zijkant achterop![]()
Tot snel weer !
Mooi, ben benieuwd wat zijn plannen zijn voor zondagquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik antwoord wel![]()
Neej, hij is niet weekendpappa![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:10 schreef hicham het volgende:
Kan me best voorstellen dat het comfortabel zit ja, wil jij Faithy dan meenemen op de meets?
Wat gaan 'wij' doen morgen, gaan we wat regelen met die Bossche Bollen of niequote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ pimb: kenne gij mij pic in de OP niet es updatenis alweer laaang geleden dat ploateke
dacht dat kawa brothers wel een streepje voor haddenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dus jij <<< denkt dat >>>> ik voor alle OP mensjes de plaatjes up to date hou?
Kheb veel dingen in mijn miezerige leven gehoord, maar dit slaat alles
dus de meeting is morgenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
Wat gaan 'wij' doen morgen, gaan we wat regelen met die Bossche Bollen of nie
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dacht dat kawa brothers wel een streepje voor hadden![]()
![]()
Niet 'de meeting', maar 'een meeting'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus de meeting is morgenniet as-usual-zondag
klopt maar je kan er geen touw aan vastknopen, bij het knmi geven ze zondag 9ºC op en kleine kans op neerslagquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet 'de meeting', maar 'een meeting'Morgen minder kans op regen, dacht dat we daarom morgen gingen rijden
Zondag veel meer kans op slecht weer
logischquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:17 schreef hicham het volgende:
Niet 'de meeting', maar 'een meeting'Morgen minder kans op regen, dacht dat we daarom morgen gingen rijden
En wat geven ze voor zaterdag op?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
klopt maar je kan er geen touw aan vastknopen, bij het knmi geven ze zondag 9ºC op en kleine kans op neerslag![]()
Tijd maakt niet zoveel uit, als het in de middag is dan is het des te beter. Kan ik in de ochtend nog ff rondkijken voor een nieuwe bureaustoel. Begin nu echt door deze heen te zakkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
logischmorgen beter weer dus beter morgen rijden
![]()
maar morgen zit ik met college en moet ff iemand helpen tot 13.00 uur...daarna zou ik jullie wel ergens tegemoet kunnen rijden als er getoerd gaat wordenof is het alleen raggen [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Volgens mij had ik zelfs al een keer de foto veranderd met die foto in je tuin. Maar kheb zo een druk leven, kweet niet meer wat voor of achter is bij jouquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet dusdoe mij die dan maar
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Was de president niet van plan om richting 's Hertogenbosch te rijden![]()
dat is wel de manier om in de FOK mc gelijk goede naam te makenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plannen morgen en ik begreep dat het goed motorweer wordt dus why not?![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:17 schreef hicham het volgende:
[..]
is die benzine bestending ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:57 schreef Gawaine het volgende:
Wie moest er ook al weer een dompelpomp voor in de fundering hebben ?
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_12/P_OFF08.HTM vanaf 22 maart
kawa broederquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij had ik zelfs al een keer de foto veranderd met die foto in je tuin. Maar kheb zo een druk leven, kweet niet meer wat voor of achter is bij jou![]()
Dat laatste betwijfel ik ...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:01 schreef R2-D2 het volgende:
Tja...
Als ik over 4 jaar terug ben dan:
- Heeft Faithy d'r rijbewijs
- Heeft Bazziek z'n rijbewijs
- Hebben de broertjes groot rijbewijs
- Heeft Mercy een Harley
- Heeft FX eindelijk z'n jasje terug ...
![]()
van hierboven uitgaande heeft ondeugd dan nog der rbw nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:01 schreef R2-D2 het volgende:
Tja...
- Heeft Mercy een Harley
![]()
mij bestquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:25 schreef hicham het volgende:
Tijd maakt niet zoveel uit, als het in de middag is dan is het des te beter. Kan ik in de ochtend nog ff rondkijken voor een nieuwe bureaustoel. Begin nu echt door deze heen te zakken
Toeren / raggen: ligt eraan wie er allemaal meekomen
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
van hierboven uitgaande heeft ondeugd dan nog der rbw niet![]()
Over 4 jaar kom ik je persoonlijk ophalen op mijn Suzuki GSXR 750quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:01 schreef R2-D2 het volgende:
Tja...
- Heeft Mercy een Harley
![]()
Last-minute meetquote:
Donder jij eens gauw terug naar je oubollige Kawa met dubbel koplampiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Over 4 jaar kom ik je persoonlijk ophalen op mijn Suzuki GSXR 750
Ik weet niet hoor, ik twijfel tussen een Kwakje ZXR-750 H2 uit '90 en een Snoezie GSX-R 750 uit '91quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Donder jij eens gauw terug naar je oubollige Kawa met dubbel koplampie
Schoenmaker, blijf bij je leest! Moet je dat tegen elke Fries zeggen ofzo![]()
als je twijfelt tussen die twee ga dan voor RRRRRRauwquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik weet niet hoor, ik twijfel tussen een Kwakje ZXR-750 H2 uit '90 en een Snoezie GSX-R 750 uit '91![]()
in de buurt van den bosch heb je genoeg leuke wegenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Last-minute meetGeen zin om nu uit te zoeken waar we het best kunnen rijden en hoe we dat gaan regelen. Regelen we wel verder via de tam-tam of MSN
(wat dus impliceert dat het een ragmeet zou moeten worden, want bochten vinden we dan toch niet
)
En genoeg kutjanussenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
in de buurt van den bosch heb je genoeg leuke wegen
komt goed![]()
Na mijn 25ste ga ik rentenieren, zodat ik tot mijn 30ste nog flink de beest kan gaan uithangen en dan kan gaan aftakelen...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kom dan gewoon morgenwerken kun je je hele leven nog doen
![]()
Nope, degelijk restaurant.quote:
Dat is een heel lichte en daardoor pittig autotje. Ragbakkie was al gezegd.quote:
Weet ik zelfs als non Citroen rijder dat die dingen regelmatig bijgevuld moest worden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
veer bollen gaan bijna niet stuk werd mij verteld door een Citroen garage
, het stangenstelsel gaat wel vaak vast zitten door modder e.d
was bij de mijne ookpaar klappen met een kunstof hamer en flink wat WD40 en voilla geen problemen meer gehad
Omdat je zo'en lafaard bent in de bochten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:36 schreef worldpimber het volgende:
Als zijn eigen vriendin niet meegaat tenminste, dat was de reden om de Chopper boven een RSV Mille te kiezen had ik begrepen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:10 schreef hicham het volgende:
Kan me best voorstellen dat het comfortabel zit ja, wil jij Faithy dan meenemen op de meets?
Zaterdag en zondag verjaardagen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:12 schreef hicham het volgende:
Mooi, ben benieuwd wat zijn plannen zijn voor zondag
Misschien kan hij mij ophalen in Zoetermeer, gaan we samen klussen aan z'n uitlaaten daarna op de boulevard pimpen, aan het einde van de dag mag ie me weer afzetten in Zoetermeer
ik ben geen chopper fan, maar deze ziet er wel netjes uit.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
foto, foto, foto ..
Tot snel weer !
ik had zelf ook altijd dat vooroordeelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:27 schreef Worldbeater het volgende:
Weet ik zelfs als non Citroen rijder dat die dingen regelmatig bijgevuld moest worden.
De (nagenoeg enige) zwakste plek is het veersysteem.![]()
Gelijk de garage erbij slepen als referentie.![]()
Nope.. slepen kan niet, als je geen druk hebt in het systeemquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weet ik zelfs als non Citroen rijder dat die dingen regelmatig bijgevuld moest worden.
De (nagenoeg enige) zwakste plek is het veersysteem.![]()
Gelijk de garage erbij slepen als referentie.![]()
Volgens mij wist ik het omdat een garage uit de regio in de krant veel reclame maakte voor het goedkoop vullen van die bollen omdat die vaak stuk gingen. Bij jou dan niet, wat positief is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is een fabeltje wat door niet citroen rijders word verspreidze zijn gewoon jaloers op dat geweldige veer systeem
![]()
Ik heb maanden woon~werk gereden met alleen een handrem. 50 kilometer per dag.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb 1 keer gehad dat een leiding gesprongen was, liep langzaam leeg. Moest nog een kleine 10 km rijden naar huis, heb dat gedaan met een vaartje van 30 km/u. De remmen werken namelijk op hetzelfde hydraulische systeem als de vering, vlak voor huis moest ik de handrem gebruiken om te remmen![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb maanden woon~werk gereden met alleen een handrem. 50 kilometer per dag.![]()
2 keer een close finish.![]()
Ook zo een kuboquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb maanden woon~werk gereden met alleen een handrem. 50 kilometer per dag.![]()
2 keer een close finish.![]()
Ach ja, onder de 21 jaar, dan denk je nog niet zo na.quote:
Zei ik stoer dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is niet stoer
dat is diep triest
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, onder de 21 jaar, dan denk je nog niet zo na.![]()
[..]
Zei ik stoer dan?![]()
Er waren eigenlijk weinig problemen, niet te hard rijden, vroeg het gas los bij stoplichten, en vooral niet bumperkleven.![]()
Alleen een keer toen een stoplicht op een autoweg op rood ging die ik nèt met extra gas bij probeerde te halen. Reed iets van 120, en dat werkt niet.
De handrem begon namelijk ook een beetje slijtage te vertonen.
Ik moet buitenom door het gras om een auto van links te ontwijken.![]()
En ik kwam er achter dat een noodstop door een plas water niet werkt, slechts met 2 wielen remmen.
Tikte bijna de auto voor mij aan, maar bijna is dus net niet .![]()
oei, ik weet alleen dat het niet erg slim is om dit te doenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, onder de 21 jaar, dan denk je nog niet zo na.![]()
[..]
Zei ik stoer dan?![]()
Er waren eigenlijk weinig problemen, niet te hard rijden, vroeg het gas los bij stoplichten, en vooral niet bumperkleven.![]()
Alleen een keer toen een stoplicht op een autoweg op rood ging die ik nèt met extra gas bij probeerde te halen. Reed iets van 120, en dat werkt niet.
De handrem begon namelijk ook een beetje slijtage te vertonen.
Ik moet buitenom door het gras om een auto van links te ontwijken.![]()
En ik kwam er achter dat een noodstop door een plas water niet werkt, slechts met 2 wielen remmen.
Tikte bijna de auto voor mij aan, maar bijna is dus net niet .![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
toch goed om te weten dat jij altijd aan je eigen veiligheid en die van andere denkt
![]()
Ach ja, 13* jaar geleden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:50 schreef Rausdouwer het volgende:
oei, ik weet alleen dat het niet erg slim is om dit te doen![]()
je mag nog van geluk spreken denk ik, als ik het zo hoor![]()
![]()
Geen vuur met vuur bestrijden, en eerst even oorzaak en gevolg scheiden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat zijn er toch smerige tering mensen op de wereld zeg
dat iemand doelbewust probeert 2 levens te verwoesten en daar nog mee wegkomt ook
![]()
als ik Dafje was had ik ze later alsnog vermoordzulke mensen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:22 schreef stinkie het volgende:
Iemand een Toyota Corolla kopen? 1994, trekhaak, open dak, centrale, vergrendeling en itt tot de meeste van mijn vervoermiddelen in onberispelijke staat
Wel handig om te vermelden, mister Ratbikes.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:22 schreef stinkie het volgende:
Iemand een Toyota Corolla kopen? 1994, trekhaak, open dak, centrale, vergrendeling en itt tot de meeste van mijn vervoermiddelen in onberispelijke staat
Welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
van hierboven uitgaande heeft ondeugd dan nog der rbw niet![]()
![]()
Ik zal het boek ook lezen, altijd leukquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:44 schreef Rausdouwer het volgende:
R2-D2, ik ben eindelijk in het boek over Zuid-Afrika begonnen.Het ligt er al een tijdje en ik ben er al een keer voorzichtig in begonnen, maar iedere keer had ik toch andere plannen. Het is van Dolf de Vries. Hij heeft meerder reisverhalen geschreven en ik vind hem erg goed.
Die van Australië had ik gelezen, vandaar dat ik dit boek ook heb gekocht toen ik het tegen kwam. Ik wil ook die over Brazilië nog graag hebben.
![]()
M'n 1e vriendje, later m'n 1e ex-man had ook zo'n autoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, 13* jaar geleden.
Het verkeer was ook nog nog niet zo druk als tegenwoordig.![]()
* Ik weet het nog precies, want de auto was van 1983 en had 10 jaar garantie tegen roesten van binnenuit.
Het ding was compleet doorgerot.![]()
[afbeelding]
Bazziek slaapt bijna nooit zei ie gister... dus die is er vast ook nog wel....quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Bazziek slaapt bijna nooit zei ie gister... dus die is er vast ook nog wel....
en anders kan ik jullie ook wel alleen aan![]()
Ik ga wel op je hoofd zittenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:25 schreef Roderick2085 het volgende:
uhm![]()
kietelen kon ik vroeger iig niet tegen
als je daarbij komt... je was niet zo groot tochquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ga wel op je hoofd zitten![]()
Kan niet kietelen![]()
![]()
Als Faithy jou op de grond heeft kan ik op je gaan zittenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als je daarbij komt... je was niet zo groot toch![]()
Zat ff op een andere site wat rond te kloten maar ben er natuurlijk nogquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Bazziek slaapt bijna nooit zei ie gister... dus die is er vast ook nog wel....
en anders kan ik jullie ook wel alleen aan![]()
Ja, tis rustigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:31 schreef Faithy het volgende:
whehe..
nou ja.. lul 't topic nog ff vol zou ik zeggen en zorg voor een smaakvolle TT
ik ga zo tukken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als Faithy jou op de grond heeft kan ik op je gaan zitten![]()
Oeh, zei ik dat![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:31 schreef Faithy het volgende:
whehe..
ik ga zo tukken![]()
![]()
zie je wel.... hij is er ook nogquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zat ff op een andere site wat rond te kloten maar ben er natuurlijk nog![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
[..]
zie je wel.... hij is er ook nog
en dan zijn de rollen ineens omgedraait![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
[..]
zie je wel.... hij is er ook nog
en dan zijn de rollen ineens omgedraait![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:31 schreef Faithy het volgende:
whehe..
ik ga zo tukken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:37 schreef Faithy het volgende:
oh nee hoor
ik waak over mijn mede-theemuts
Geen rijbewijs hequote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:37 schreef R2-D2 het volgende:
Uhm...
[subject change]
Wie gaan er morgen meeten![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:37 schreef Faithy het volgende:
oh nee hoor
ik waak over mijn mede-theemuts
ag, 2 tegen 2 kunnen we ook nog wel aan denk ikquote:
ik ga morgen werkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:37 schreef R2-D2 het volgende:
Uhm...
[subject change]
Wie gaan er morgen meeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |