Handgebaartje wel, zijn gezicht is nog licht blotebillen strak.quote:Op zondag 12 september 2004 10:52 schreef dafjedaf het volgende:
Ohw man ik heb echt medelijden met je. Doet hij het ook op de zeurderige kreunzingmaniertje na? Met handgebaartjes en een rimpel in zn voorhoofd?
wehehehe stoer ventje!quote:Op zondag 12 september 2004 10:54 schreef Patrick281 het volgende:
En mijn ex vriendin toen nog niet probeerde hij 2 weken geleden een tong zoen te geven.![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 11:00 schreef J_CDA het volgende:
Elke keer als hij zo zich gedraagt ouderwets over knie!
Als dat géén grapje van je is zou ik me serieus zorgen gaan maken als ik jou was .....quote:Op zondag 12 september 2004 10:54 schreef Patrick281 het volgende:
En mijn ex vriendin toen nog niet probeerde hij 2 weken geleden een tong zoen te geven.![]()
OMG!quote:Op zondag 12 september 2004 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
Straks gaat'ie het nog lekker vinden ..
![]()
Je bent wel erg snel met je conclusiesquote:Op zondag 12 september 2004 11:03 schreef veldmuis het volgende:
Had je niet moeten scheiden, egoist! Dan was het kind goed opgevoed geweest, met een vader en een moeder. In hetzelfde huis. Of dezelfde woning, wat jij wil. En had het nou niet naar dat soort rommel geluisterd.
hij heeft manboobsquote:
quote:Op zondag 12 september 2004 11:03 schreef veldmuis het volgende:
Had je niet moeten scheiden, egoist! Dan was het kind goed opgevoed geweest, met een vader en een moeder. In hetzelfde huis. Of dezelfde woning, wat jij wil. En had het nou niet naar dat soort rommel geluisterd.
Die ex van je he, die hanteert de techniek "snoep er in dan blijft het even stil"?quote:Op zondag 12 september 2004 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Ieuw!quote:Op zondag 12 september 2004 11:08 schreef Adelante het volgende:
yo schwa's en dushi's, ga hier niet met dat kind lopen fucken mên!
Damn boy, zorg er liever voor dat je kind afvalt. Dat heeft meer prioriteit.quote:Op zondag 12 september 2004 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 september 2004 11:06 schreef dafjedaf het volgende:
Die ex van je he, die hanteert de techniek "snoep er in dan blijft het even stil"?![]()
Leuk ventje hooralleen die kleine staat dr voor
![]()
What the fuck is schwa en wat is dushi's??? Ohh bedoel je SWA? Dushi is een onzin woordquote:Op zondag 12 september 2004 11:08 schreef Adelante het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2004 11:08 schreef Adelante het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2004 11:13 schreef p-etr-a het volgende:
Maar wordt hij niet gepest op school vanwege z'n uiterlijk?
Of houdt hij alle kinderen in toom.
Zet die zoon van je op waterpolo als hij plezier heeft in het water (zo te horen heeft hij skills)quote:Op zondag 12 september 2004 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
Hij heeft een grote mond .. en de verkeerde vriendjes als ik het zo hoor.
(is deel van de jongensgroep naar eigen zeggen)
Maar je hebt gelijk .. met gym is hij niet de beste, werd er teveel uitgelachen en zit nu maar weer op zwemmen. (heeft in 3 maanden tijd A, B en C diploma behaald en is nu bezig met veiligheidszwemmen en andere certificaten)
Bij moeders zit zwaarlijvigheid in de familie.quote:Op zondag 12 september 2004 11:11 schreef p-etr-a het volgende:
Je moet z'n moeder echt duidelijk maken dat het zo niet verder kan, ze verpest hem zo onwijs.
Met een t-shirt aan valt het niet zo op .. en het is een knap ventje.quote:Op zondag 12 september 2004 11:13 schreef p-etr-a het volgende:
Maar wordt hij niet gepest op school vanwege z'n uiterlijk?
quote:Op zondag 12 september 2004 11:20 schreef mister_popcorn het volgende:
d'r uitslaan, meteen. Anders heb je over 12 jaar een kansarme tot kansloze zoon die nergens aan de bak komt omdat hij praat (en denkt) als een geflipte rappert.
TNXquote:Op zondag 12 september 2004 11:13 schreef deedeetee het volgende:
@ Patrick281,
Als ouder sta je meteen aan een helehoop kritiek bloot.......![]()
trek je er maar nix van aan
quote:Op zondag 12 september 2004 11:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
Volgens mij is dit een grap
Dat kan je nu nog niet zeggen, jij zegt dat hij heel slim is, dat zou wel in z'n voordeel moeten werken als jij en zijn moeder hem de kans geven daar iets mee te doen. Hij is namelijk te jong om dit nu zelf te verzinnen en over een paar jaar zou zijn achterstand al te groot kunnen zijn om er nog iets van te maken. Er staat best veel druk op de eerste paar basisschooljaren wat dat betreft.quote:Op zondag 12 september 2004 11:24 schreef Patrick281 het volgende:Zou hij er dus niet overheen groeien.
Slaan is inderdaad niet goed, maar als je kind echt op een andere manier niet luistert kan het moeten. Ik ken wel mensen die hun kind niet durven slaan of uitschelden, en dat kind bakt ook nergens wat van.quote:Serieus:
Schoonfamilie slaat al teveel .. ik ben totaal geen voorstander van je kinderen slaan.
Pure onmacht..![]()
![]()
Vind je het echt gek met een levensstijl waar groente niet in het woordenboek voorkomt? Volgens mij mist je kind daardoor een hoop essentiële stoffen waardoor nu zijn hersens zijn aangetast en hij Ali B geweldig vindt.quote:Op zondag 12 september 2004 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij moeders zit zwaarlijvigheid in de familie.
(die is nu ca. 125 kilo bij 1.72, toen ik haar leerde kennen 85 kilo want ze was net zoveel afgevallen van 120 kilo)
Hij zal de slankste zijn zo'n beetje.![]()
Ik had hem 2 weken geleden een vitaminepil gegeven, maar hij was toch de week erop ziek ..quote:Op zondag 12 september 2004 11:31 schreef Delibrerende-Dirk het volgende:
Vind je het echt gek met een levensstijl waar groente niet in het woordenboek voorkomt? Volgens mij mist je kind daardoor een hoop essentiële stoffen waardoor nu zijn hersens zijn aangetast en hij Ali B geweldig vindt.![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 11:33 schreef daReaper het volgende:
echt genakt
Ok .. ze hebben wel regelmaat en een bepaalde vorm van stabiliteit nodig als referentie.quote:Op zondag 12 september 2004 11:30 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ken wel mensen die hun kind niet durven slaan of uitschelden, en dat kind bakt ook nergens wat van.
quote:Op zondag 12 september 2004 11:38 schreef gurlie het volgende:
De tijd van buiten spelen en in bomen klimmen is niet meer
quote:Op zondag 12 september 2004 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had hem 2 weken geleden een vitaminepil gegeven, maar hij was toch de week erop ziek ..
Dus die grote overgangen doe ik niet meer voor hem. Gisteren maar wat Belgische chocola gekocht bij de super.
[..]
![]()
![]()
OMG!!!!!!!quote:Op zondag 12 september 2004 11:38 schreef ondeugend het volgende:
KIJk Pepsel !!![]()
Ohhhw..geknockt. Wat spreken die turken dat vaag uit, dan.quote:Ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt geknockt
Hmm ja dat is weer net iets te ver de andere kant op, maar toen ik klein was kreeg ik af en toe ook een grote mond/ straf/ een flinke mep van m'n vader of moeder, en ik was als ik iets verkeerd deed dan ook wel bang voor ze maar dat is juist goed want dan ga je het niet meer doen.quote:Op zondag 12 september 2004 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ok .. ze hebben wel regelmaat en een bepaalde vorm van stabiliteit nodig als referentie.
Daar hoort slaan toch niet bij. Ik voel het zelf door merg en been zoals de moeder van mijn ex hele losse handjes heeft en hij af en toe gewoon heel bang blijkt te zijn. En kinderen gaan dan zelf ook slaan bij vriendjes en vriendinnetjes.Leren het als een normaal iets .. ruzie = meppen.
![]()
Wie bepaalt dat jij wel goed opgevoed bent?quote:Op zondag 12 september 2004 11:36 schreef Xtreem het volgende:
Heb ik ff geluk gehad dat mijn mama gescheiden mij wel goed heeft opgevoed
brrr smaken verschillenquote:Op zondag 12 september 2004 11:37 schreef p-etr-a het volgende:
Maak bijvoorbeeld lof met ham en kaas klaar, dat is best lekker en gezond.
quote:Op zondag 12 september 2004 11:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!![]()
![]()
En ik ben hier anoniem in dit topic.![]()
![]()
Witlof vindt geen enkel kind lekker, toch?quote:Op zondag 12 september 2004 11:43 schreef piere het volgende:
[..]
brrr smaken verschillen
Ook waarquote:Op zondag 12 september 2004 11:43 schreef piere het volgende:
[..]
brrr smaken verschillen
Ik dacht van welquote:Op zondag 12 september 2004 11:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Witlof vindt geen enkel kind lekker, toch?
Volgensmij kan hij het woord groente niet spellen, naar het verhaal over zijn moeder.quote:Op zondag 12 september 2004 11:45 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ook waar. Maargoed, hij heeft vast weleens groente gegeten en weet dus wel wat hij lekker vindt. Vraag dat gewoon aan hem.
Je kan ook een pizza margherita van de supermarkt kopen en daar dan een soort "pizza groenteberg" van maken. Mijn favoriet.
dit "kind" iig nietquote:Op zondag 12 september 2004 11:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Witlof vindt geen enkel kind lekker, toch?
Ik vond van niet hoor :') At er altijd de kaas en de ham vanaf.quote:Op zondag 12 september 2004 11:45 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik dacht van wel.
Ik. Dat lees je tochquote:Op zondag 12 september 2004 11:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat jij wel goed opgevoed bent?![]()
![]()
![]()
Geboortedatum: 1972-01-03quote:Op zondag 12 september 2004 11:46 schreef piere het volgende:
[..]
dit "kind" iig niet
Ik drink zelf geen bier, dus dat is ook geen activiteit die we samen kunnen doen.quote:Op zondag 12 september 2004 11:42 schreef A.J. het volgende:
als het allemaal waar is wat je aan het blaten bent dan is er maar een antwoord: GEEF HEM BIER, HIJ IS NIET MEER TE REDDEN
quote:Op zondag 12 september 2004 11:48 schreef Toeps het volgende:
Je zegt net dat 'dik zijn' bij je ex in de familie zit hè? Volgens mij zitten ongezonde eetgewoontes in de familie, dan komt dat dik zijn er vanzelf achteraan.
Ha-allo .. blo-onde .. scho-one .. wanneer kom je hier wo-hone.quote:Op zondag 12 september 2004 11:44 schreef ondeugend het volgende:
Je smileys weerhouden mij ervan te editten
Nou rappen jij !![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 11:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1972-01-03
Goegiegoegiegoeee
quote:Op zondag 12 september 2004 11:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik drink zelf geen bier, dus dat is ook geen activiteit die we samen kunnen doen.![]()
Dat hoeft niet altijd. Er zijn ook families waar het echt in de genen zit, die wel gewoon eten maar gewoon stevig zijn.quote:Op zondag 12 september 2004 11:48 schreef Toeps het volgende:
Je zegt net dat 'dik zijn' bij je ex in de familie zit hè? Volgens mij zitten ongezonde eetgewoontes in de familie, dan komt dat dik zijn er vanzelf achteraan.
Arm kind, als het aan een deel van dit topic ligt word hij straks helemaal verrot gemept.quote:Op zondag 12 september 2004 11:48 schreef nietzman het volgende:
Misschien moet je hem wat vaker slaan.
quote:Op zondag 12 september 2004 11:45 schreef p-etr-a het volgende:
Ik dacht van wel.
Stevig en dik zijn 2 verschillende dingen, want 125kilo wegen en 1,72m lang zijn is ronduit dik zijnquote:Op zondag 12 september 2004 11:50 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet altijd. Er zijn ook families waar het echt in de genen zit, die wel gewoon eten maar gewoon stevig zijn.
Maar dat zal nu wel niet het geval zijn, met die chocolade enzo.
verkapte "Hoi Petra ik wi je neuken en wil dat je daarna voor me kookt" postquote:Op zondag 12 september 2004 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
Als een engeltje mij witlof serveert dan vreet ik het wel.
quote:Op zondag 12 september 2004 11:47 schreef gurlie het volgende:
Geboortedatum: 1972-01-03
Goegiegoegiegoeee
Ja dat is waar.quote:Op zondag 12 september 2004 11:53 schreef Delibrerende-Dirk het volgende:
[..]
Stevig en dik zijn 2 verschillende dingen, want 125kilo wegen en 1,72m lang zijn is ronduit dik zijn
Hij zei dat hij een 'kind' wasquote:Op zondag 12 september 2004 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
U bent wat vaag .. of ik snap geen Gurlie's ..
![]()
Ehm .. ik heb wel degelijk eisen.quote:Op zondag 12 september 2004 11:53 schreef Adelante het volgende:
verkapte "Hoi Petra ik wi je neuken en wil dat je daarna voor me kookt" post
Het is nu even de bedoeling dat je zoontje het eet hèquote:Op zondag 12 september 2004 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als een engeltje mij witlof serveert dan vreet ik het wel.
Water, Appelsap, tomatensap, jus d'orange, River (sportdrank) Iso light en power drink.quote:Op zondag 12 september 2004 11:50 schreef Delibrerende-Dirk het volgende:
![]()
Wat dan? Breezer??
quote:Op zondag 12 september 2004 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ha-allo .. blo-onde .. scho-one .. wanneer kom je hier wo-hone.
"Ik zag je staan, en zag je dus meteen zitten"quote:Op zondag 12 september 2004 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
Op Fox kids! net ook .. de top 25 (of zoiets) op nummer 11 staat alweer een Nederlands rapnummer ..
.. de tekst was ergens wel grappig ..Ik zag je gelijk zitten toen je daar stond..
![]()
Oh ja, pleuris, je hebt gelijk. My badquote:Op zondag 12 september 2004 13:26 schreef Toeps het volgende:
Moppie is van Lange Frans hoor. Ali B is juist genakt door zijn 'moppie'. Ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |