Toen was hij nog gek op Jackass.quote:Op zondag 12 september 2004 13:56 schreef dafjedaf het volgende:
Ik vraag me trouwens nog een klein dingetje af over die foto; waarom loopt dat kind in enkel zn onderbroek door dat pretpark?
Misschien is het een waterpark.quote:Op zondag 12 september 2004 13:56 schreef dafjedaf het volgende:
Ja eens! TS klinkt als een goeie vader, iig beter dan waar dat kind nu woont! Maar misschien werkt ie veel ofzo.
Ik vraag me trouwens nog een klein dingetje af over die foto; waarom loopt dat kind in enkel zn onderbroek door dat pretpark?
De rest van de mensen heeft wel kleren aanquote:Op zondag 12 september 2004 14:40 schreef gurlie het volgende:
Misschien is het een waterpark.
Dubieusquote:Op zondag 12 september 2004 14:57 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
De rest van de mensen heeft wel kleren aan![]()
Nee hoor op de foto zie je blote rug van een ander kind op de achtergrond.quote:Op zondag 12 september 2004 14:57 schreef dafjedaf het volgende:
De rest van de mensen heeft wel kleren aan![]()
swa schrijf je als sua(surinaams en dat is geen papiamentoquote:Op zondag 12 september 2004 11:11 schreef SEX het volgende:
[..]
What the fuck is schwa en wat is dushi's??? Ohh bedoel je SWA? Dushi is een onzin woord
bedacht door Nederlandse meisjes en jongetjes rond de 17, het woord zelf komt dan ook niet
in het Papiamento voor en is dus een fictief woord. Dat kind is al verloren, weinig fuckable dus.
Ik heb nooit gezegd dat swa (juiste spelling in het oud sranang) geen bestaand woord is.quote:Op zondag 12 september 2004 20:47 schreef Apekoek het volgende:
swa schrijf je als sua(surinaams en dat is geen papiamento) en betekend zwager. ja het woord bestaat wel.
Mijn ex heeft geen tijd en zin om hem weg te brengen.quote:Op zondag 12 september 2004 13:05 schreef Andoire het volgende:
Btw; waarom gaat je zoontje niet op voetbal of karate?
Door karate krijgt hij meer zelfvertrouwen en door voetbal valt hij evt wat af en bouwt een goede conditie op.
Co-ouderschap is zeker een item, nu nog gelukkig samenwonen met iemand die er ook zo over denkt in de toekomst.quote:Op zondag 12 september 2004 13:45 schreef DABAMaster het volgende:
ben ik nu de enige die denkt dat je misschien beter de voogdij over het kiddie kan vragen, omdat de toekomst bij zijn moeder niet echt rooskleurig is?
Dat is een sportbroekquote:Op zondag 12 september 2004 13:56 schreef dafjedaf het volgende:Ik vraag me trouwens nog een klein dingetje af over die foto; waarom loopt dat kind in enkel zn onderbroek door dat pretpark?
quote:Op zondag 12 september 2004 14:05 schreef -DailaLama- het volgende:
Toen was hij nog gek op Jackass.
Ja, maar als iemand het klaarzet is het toch altijd lekkerder.quote:Op zondag 12 september 2004 11:56 schreef p-etr-a het volgende:
Het is nu even de bedoeling dat je zoontje het eet hč. Of iets anders met groente, hier staan al een paar lekker ideeën: Groente ideetjes
quote:Op zondag 12 september 2004 12:43 schreef dafjedaf het volgende:"Ik zag je staan, en zag je dus meteen zitten"
das moppie moppie moppie, zelfde randdebiel![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 13:26 schreef Toeps het volgende:
Moppie is van Lange Frans hoor. Ali B is juist genakt door zijn 'moppie'. Ofzo.
Hij kijkt een beetje gek uit zn ogen... Ben ik de enige die het opvalt?quote:Op zondag 12 september 2004 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
Dit topic ging eigenlijk over de invloed van de televisie in onze maatschappij ..
.. maar omdat iedereen over het overgewicht van de eerder getoonde foto valt ..
.. bijgaand dus maar een minder flaterende foto.![]()
Mijn zoontje is uiterst rechts..
[afbeelding]
Met kleren aan zie je dus niets van overgewicht.
Ik wil je best eens helpen een maaltijd voor hem te maken, prima, alles voor het goede doel zullen we maar zeggenquote:Op zondag 12 september 2004 22:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand het klaarzet is het toch altijd lekkerder.![]()
Wil je niet helpen dan.![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 23:04 schreef DABAMaster het volgende:
Hij kijkt een beetje gek uit zn ogen... Ben ik de enige die het opvalt?Wat is hij daar in vredesnaam aan het doen?
(no offence)
quote:Op zondag 12 september 2004 21:16 schreef Rutger1983 in een ander topic het volgende:
1 woord: spoiled![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 23:05 schreef p-etr-a het volgende:
Ik wil je best eens helpen een maaltijd voor hem te maken, prima, alles voor het goede doel zullen we maar zeggen.
Hij is schattigquote:Op zondag 12 september 2004 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
Dit topic ging eigenlijk over de invloed van de televisie in onze maatschappij ..
.. maar omdat iedereen over het overgewicht van de eerder getoonde foto valt ..
.. bijgaand dus maar een minder flaterende foto.![]()
Nou ja K3 is op zich wel "gezond".quote:Op maandag 13 september 2004 07:25 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Hij is schattigmaar heeft ie nou zo'n suf gouden kettinkje met zo'n naamplaatje om?? Ik bedoel, als ie blingbling krijgt op zn zesde is t geen wonder als ie ali B vet vind he
![]()
*en misschien moet je blij zijn dat t geen K3 of O-zone is*
Mening! Echt niet!quote:Op maandag 13 september 2004 07:45 schreef Dementor het volgende:
Nou ja K3 is op zich wel "gezond".
Ze werkt 2 halve dagen in de week, maar is 5 dagen per week de hele dag bij haar moeder. Ze zegt dat ze het ongelofenlijk druk heeft en het 7 dagen per week op elkaar lip zitten veel energie kost omdat hij het haar niet makkelijk maakt.quote:Op maandag 13 september 2004 00:55 schreef NiTiN het volgende:
Misschien werkt je ex wel 50 uur per week... dan snap ik dat 'geen zin' verhaal wel. maar als zij zo'n type 'bankzitter' is (beter nog: bankligger!) dan moet ze zich ongelovelijk schamen.
quote:Op maandag 13 september 2004 07:45 schreef Dementor het volgende:
Nou ja K3 is op zich wel "gezond".
quote:Op maandag 13 september 2004 08:00 schreef dafjedaf het volgende:Mening! Echt niet!
Heb je je B rijbewijs al?quote:Op maandag 13 september 2004 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze werkt 2 halve dagen in de week, maar is 5 dagen per week de hele dag bij haar moeder. Ze zegt dat ze het ongelofenlijk druk heeft en het 7 dagen per week op elkaar lip zitten veel energie kost omdat hij het haar niet makkelijk maakt.
Maar ik heb wel het plan als ik een auto heb om er doordeweeks voor hem te zijn als mijn ex het toelaat.
- dus inderdaad een sportactiviteit.![]()
[..]
[..]
Een motormaatje van mij is pas 19 jaar geworden en die vind het wel lekker. (vroeg het aan hem omdat hij een zusje van 10 heeft .. maar die blijkt juist meer van Ramstein te houden
)
[sub]Sinds 1991.quote:Op maandag 13 september 2004 08:17 schreef DABAMaster het volgende:
Heb je je B rijbewijs al?
Dat is een Feyenoordketting, en die heeft hij gehad van mijn ex'zwager die daar gek van is.quote:Op maandag 13 september 2004 07:25 schreef dafjedaf het volgende:
Maar heeft ie nou zo'n suf gouden kettinkje met zo'n naamplaatje om?? Ik bedoel, als ie blingbling krijgt op zn zesde is t geen wonder als ie ali B vet vind he![]()
Ik moet toch ook 5 dagen, 9 uur per dag werken .. en ik woon verder alleen.quote:Op maandag 13 september 2004 08:29 schreef DABAMaster het volgende:
Ik zou er toch voor proberen te zorgen om zo veel mogelijk je zoontje bij jou te laten zijn, of misschien andere stappen om je ex er op te wijzen dat het zo niet goed gaat met jullie zoontje?
Waarom is ze steeds bij haar moeder?quote:Op maandag 13 september 2004 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
Ze werkt 2 halve dagen in de week, maar is 5 dagen per week de hele dag bij haar moeder. Ze zegt dat ze het ongelofenlijk druk heeft en het 7 dagen per week op elkaar lip zitten veel energie kost omdat hij het haar niet makkelijk maakt.
*respect voor je verhaal*quote:Op maandag 13 september 2004 08:45 schreef dafjedaf het volgende:
Waarom is ze steeds bij haar moeder?
Misschien kun je de zwemschool opbellen, of de school... Misschien een minder vervelend gevoel en zet minder kwaad bloed bij je ex als het blijkt te kloppen.quote:Op maandag 13 september 2004 09:10 schreef Patrick281 het volgende:
In de toekomst wil ik dan ook (voor mij met een vervelend bijgevoel) bonnetjes gaan vragen.
quote:Op maandag 13 september 2004 11:23 schreef Doagere het volgende:
Er zijn ook kinderen van 6 die beginen met roken, of gotic willen worden.
Het gaat ook meer om die hele stoere act eromheen, en dan kinderen naar hem opkijken en gedrag copieren uit videoclips.quote:Wees blij dat het met Ali-B begint.![]()
Speciaal voor jou een 1200 Dpi scan van een foto dan ..quote:Op zondag 12 september 2004 23:04 schreef DABAMaster het volgende:
Hij kijkt een beetje gek uit zn ogen... Ben ik de enige die het opvalt?![]()
(no offence)
Je hebt gelijk Patrick, nu is het idd beter te zien en ik neem terug wat ik gezegd heb (het spijt me, op de kleine foto dacht ik écht dat er iets raars te zien was).quote:Op maandag 13 september 2004 23:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een 1200 Dpi scan van een foto dan ..
Klik hier.
Wel goed inzoomen dan .. want in I.E gaat hij vaak weer verkleinen om het binnen het venster te houden.
En het linkeroog lijkt anders, maar als je goed kijkt zie je dat dit door een schaduw van de flits komt.
(check: als je de foto goed bekijkt passen beide ogen nog net op 1 scherm naast elkaar)
quote:Op dinsdag 14 september 2004 06:44 schreef DABAMaster het volgende:
Je hebt gelijk Patrick, nu is het idd beter te zien en ik neem terug wat ik gezegd heb (het spijt me, op de kleine foto dacht ik écht dat er iets raars te zien was).
quote:Op dinsdag 14 september 2004 06:47 schreef Jordy-B het volgende:
oh... da's normaal...
alle kinderen van die leeftijd houden van dingen als Irene en de Smurfen, K3, kabouter plop en Ali B
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |