quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:11 schreef Faithy het volgende:
ik ga naar huis!
nou ja, naar mn ouders
hopelijk daarna snel door naar eigen huis.. al denk ik dat ik daar voorlopig nog wel vast zit![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:11 schreef Faithy het volgende:
ik ga naar huis!
nou ja, naar mn ouders
hopelijk daarna snel door naar eigen huis.. al denk ik dat ik daar voorlopig nog wel vast zit![]()
een cinquento ofzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat voor auto hebbie eigenlijkDe andere theemutsen hebben al een alto en een panda... hmm wat voor boodschappenkarretjes bestaan er nog meer
![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 11:22 schreef Patrick281 het volgende:
Maar toen we nog getrouwd waren zei ik al waarom ze altijd moet ontbijten met wit brood en vlokken of hagelslag ..
quote:Op zondag 12 september 2004 21:48 schreef Youssef het volgende:
Weekendpappa.
Laat dat kind afvallen voordat hij ook tot de Amerikaans Nederlandse statistieken behoort.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik kan vanalles!
ontnieten, nieten, sorteren, kopieeren, in postvakjes gooien EN!!!!! Het nieuwe topic in de laatste post van het vorige topic zetten!
Zijn jullie trots op me?
Nou?
Nou?
NOU???
Gaat er eigenlijk 50 cent of 1 euro in die dingen tegenwoordig?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat voor auto hebbie eigenlijkDe andere theemutsen hebben al een alto en een panda... hmm wat voor boodschappenkarretjes bestaan er nog meer
![]()
De bijtelling van de Mercedes CDI *sportscoupe is ¤ 712 euro per maand.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:07 schreef Roderick2085 het volgende:
ag joh, gewoon gaan werken... verassing aan het eind van de maand![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lunchdate.
![]()
![]()
50 cent, maar das meer vanwege de gelijknamige rapper.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:20 schreef kratjuh het volgende:
Gaat er eigenlijk 50 cent of 1 euro in die dingen tegenwoordig?![]()
ik ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tsjah, gescheiden vrouwen die het alleen aankunnen, allimentatie en dat soort dingen... grafhekel aan.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:21 schreef Worldbeater het volgende:
Toggebeetjematerialisticheautowannabe.![]()
Citroën AX uit 1988quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:26 schreef remcheese het volgende:
HAAAAHAHAHAHAHAHA! Dan naai jejezelf behoorlijk
Tsja, koppige friezen he
Die gasten hebben niet voor niets allemaal een 2persoons bed
Dan kunnen ze 's nachts NOG dwarsliggen....
![]()
Heh? Da's toch maar 49 cent bij C1000 ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
50 cent, maar das meer vanwege de gelijknamige rapper.![]()
Gewoon loodvrijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gaat er eigenlijk 50 cent of 1 euro in die dingen tegenwoordig?![]()
Van de frontpagequote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef Bertin het volgende:
De maandelijkse cyclus van de vrouw wordt ongesteldheid genoemd,
omdat de term gekke koeienziekte al reeds vergeven was.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer weg![]()
[..]
Citroën powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
ik dacht dat jij daar niet meer zou komen ? of ga je dit account ook verklotenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Van de frontpageNog zo een leuke
[..]
Ik lees het nieuws dooiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik dacht dat jij daar niet meer zou komen ? of ga je dit account ook verkloten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |