Idd dus deze gaat dichtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:02 schreef Koningin het volgende:
Deze kan dicht, was te snel.....
Dit klinkt lekker. Hoe maak je dat dan, echt als vulling in het stokbroodje of er bovenop?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:01 schreef Fuente het volgende:
Stokbroodje met gehakt/champignons/paprika vulling met gyroskruiden, uit de oven..Was erg lekker![]()
Centrale topics!! en geef je mening even hier !: Foodback CULquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:26 schreef uniekhoorn het volgende:
waarom staat dit topic in een rondje met een rood pijltje erin? en niet meer omhoog komt?
Vriend komt laat thuis dus zelf maar boodschappen gedaan - we eten vanavond een witte vis (kan de naam niet vertalen) met gekookte aardappels, gebakken uitjes, courgette en champignons met een knoflook/bieslooksausje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:51 schreef ennuik het volgende:
Nu een couscoussalade van de Mac met cola light en een broodje.
Het "menu" van vanavond is nog onbekend, geen zin om te koken dus heb ik mijn vriend de "opdracht" gegeven om iets te brouwen!
Vandaag het 2e deel opquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Rode kool overschotel van Maggi
Erg lekker![]()
![]()
En nu de tweede helft... Best lekker nog, alleen wat zout, maar dat zijn al die kant-en-klaardingen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Vanavond alweer een kant-en-klare maaltijd: cordon bleu met aardappels en spinazie. Aan het eind van deze twee weken ken ik het hele repertoire van AH.
Brr veel te veel boter gebruikt en hij is doorbakken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:13 schreef Jaguarized het volgende:
Een of ander biefstukje met brood, net weggewerkt.
Brr we kennen hier geen bakboter en ik ben niet zo'n ervaren kok als jou.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Brr veel te veel boter gebruikt en hij is doorbakken.
Ik heb net een broodje zalm met sla en kruidenkaas op
Dat ga ik morgen makenquote:
Een I-Spy24 kloonquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:00 schreef editor2 het volgende:
Saotosoep,Surinaamse roti & extran
[[url=http://xs73.xs.to/pics/06125/hap.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
jaquote:Op maandag 27 maart 2006 18:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met deze temperaturen?
Over soep gesproken :
Ik ga zometeen dit maken :
Het SOEP topic
Heel bijzonder, lekker "soepje"quote:Op maandag 27 maart 2006 18:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
spannend jouw soepje, laat even weten hoe het was
Nah het is hier half 5. Om 7 uur begint de BBQ pas.quote:Op woensdag 29 maart 2006 06:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Het is half 7!
Smeer een boterham!![]()
Relax!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 06:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nah het is hier half 5. Om 7 uur begint de BBQ pas.
Idd. De dag zit er al weer half op.quote:Op woensdag 29 maart 2006 06:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Relax!!![]()
Ontopic: Nog een bak koffie.
Het wordt lasagnequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:55 schreef Rhoona het volgende:
Nu water en een koekje...
Ben nog aan het twijfelen voor vanavond; kip kerrie met rijst, lasagne of een zomerstamppotje...
Misschien stomme vraag, maar wat zit in een zomerstamppotje?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:55 schreef Rhoona het volgende:
Nu water en een koekje...
Ben nog aan het twijfelen voor vanavond; kip kerrie met rijst, lasagne of een zomerstamppotje...
Zomer met aardappels natuurlijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:57 schreef Koningin het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag, maar wat zit in een zomerstamppotje?
Goh echt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:38 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zomer met aardappels natuurlijk![]()
Okee okee, ik ga al zoeken. Volgens de site van Célavita zijn zomerstamppotten:quote:
Danke ziet er lekker uit.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:09 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Okee okee, ik ga al zoeken. Volgens de site van Célavita zijn zomerstamppotten:
"snel, simpel en ontzettend lekker!"
Dus dat zal het dan wel wezen.
Die heb ik woensdag gehad, zit nog na te genieten. Een heerlijk stokbroodje met kroketten en mosterd.quote:
Daar heb ik ook wel zin in eigenlijk maar volgens mij is dat hier niet te krijgen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:24 schreef Fuente het volgende:
Vanavond eten we stampot zuurkool.
Mag wel een beetje doorgebakken worden of vind je het zo wel lekker. prima stukje vlees trouwens alleen ik mis je aangekondigde garnituurquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:56 schreef Gesloten het volgende:
Een gegrillde entrecote met wedges en veldsla met sinaasappel, verkruimelde walnoot, olijfolie, walnootolie en citroensap. En het was goed te pruimen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zit er op dat broodje?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:44 schreef editor2 het volgende:
al vroeg aan de lunch op de Zeedijk.
[[url=http://xs75.xs.to/pics/06142/200.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Goed idee! Ik maak vanavond weer eens wraps met inhoud!quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:20 schreef Behh het volgende:
Vanavond zelf bloemtortilla's maken met kidneybonen en tofu en advocado en sla en nog veel meer
Daarop zat op (links) bakkeljauw - gedroogde visquote:
En dit had ik gisteren.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Gek. aardappels met rode kool en draadjesvlees
I-spy?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:40 schreef editor2 het volgende:
Vanavond laat nog ff een wantansoepje met eend naar binnen gewerkt.
[[url=http://xs75.xs.to/pics/06143/344.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |