heeft iemand een foto van die rivier in Chigaco ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:01 schreef Againzender het volgende:
* rondje Guinness uitdeelt *
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heeft iemand een foto van die rivier in Chigaco ?
die schijnt met St-Patricks Day altijd helemaal groen te zijn !
Zeker malle luiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:22 schreef Bjoro het volgende:
ja...top AZ !
prachtig gezicht ! Malle ieren
is hij dat al een keer geweest dan ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:44 schreef Suijk het volgende:
Mijn pa is ook jarig, 51 wordt 'ie alweer.
de mijne wordt volgende week 60quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:44 schreef Suijk het volgende:
Mijn pa is ook jarig, 51 wordt 'ie al weer.
wat een jonge vader heb jequote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:44 schreef Suijk het volgende:
Mijn pa is ook jarig, 51 wordt 'ie al weer.
Wel lekker drie rondjes! Of met z'n drieën één rondje?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:30 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Rondje op kosten van Ronald Giphart, Bart Chabot en Martin Bril. Ga ik vanavond heen.
Waar treden ze op?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:37 schreef methodmich het volgende:
Nee, drie rondjes Eilanden. Kunnen ze best betalen die mannen.
Uit vrije wil?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:30 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Rondje op kosten van Ronald Giphart, Bart Chabot en Martin Bril. Ga ik vanavond heen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:45 schreef rubbereend het volgende:oi
ik wordt altijd zo moe van die Bart Chabot
Bril ookquote:
Wüst blijft lekker staan, zeker dit weekendquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
En dat wust plaatje mag ook wel weg![]()
Ja klopt. Oud-Dordtenaar trouwens. Voetbalde bij EBOH.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:59 schreef Eilanden het volgende:
Giphart woont bij mijn ouders om de hoek in een doodnormaal rijtjeshuis. Echt huisje boompje beestje
ik wordtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:45 schreef rubbereend het volgende:oi
ik wordt altijd zo moe van die Bart Chabot
Ieren en Ierland roelerenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zeker malle luiOnze general manager (een Ier) komt net doodleuk binnenlopen. Kennelijk is het echt erg druk hier....
Jawelquote:
jajajajaaaaaa nu weten we mijn foutje wel. Golfer zal er dadelijk ook nog wel over vallenquote:
Been there (alleen niet op 17-3)quote:
Is het alweer middag??quote:
Ik zei bewust niks, heb een ADV-dag.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jajajajaaaaaa nu weten we mijn foutje wel. Golfer zal er dadelijk ook nog wel over vallen
ach ik zie het als alternatieve spellingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zei bewust niks, heb een ADV-dag.
Empire State Building zal vanavond ook wel groene lichten hebben vermoed ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wow, de foto is wel erg mooi overigens. Die van dat meisje in Celtic shirt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Gerucht gaat dat zelfs het veld op Stamford Bridge speciaal voor vandaag groen is.
Ik stop nu met mijn studie en word leraar. Je hebt altijd ADV-dagen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zei bewust niks, heb een ADV-dag.
En de rest gaat ook naar Twente?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed nieuws voor alle PSV-haters: Rutten en Eijkelkamp vetrekken naar FC Twente. Dat betekent natuurlijk dat er spoedig heel veel gaan volgen...
inderdaadquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:36 schreef DIGGER het volgende:
De Gazzetta heeft altijd echt fantastische foto's op haar website staan, is echt de moeite waard.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed nieuws voor alle PSV-haters: Rutten en Eijkelkamp vetrekken naar FC Twente. Dat betekent natuurlijk dat er spoedig heel veel gaan volgen...
RTV Oostquote:
Dat lijkt me niet. Maar dat Cocu nu stopt of vertrekt wordt steeds waarschijnlijker. Tel daarbij op dat latino's als Farfán, Gomes, Alex (waarvan werd gezegd dat hij nog een jaar zou kunnen blijven) ook een vetrek als ebste optie zien en dat Ooijer en Vennegoor nu ook de stap naar het buitenland willen maken...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
En de rest gaat ook naar Twente?
Luciusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Maar dat Cocu nu stopt of vertrekt wordt steeds waarschijnlijker. Tel daarbij op dat latino's als Farfán, Gomes, Alex (waarvan werd gezegd dat hij nog een jaar zou kunnen blijven) ook een vetrek als ebste optie zien en dat Ooijer en Vennegoor nu ook de stap naar het buitenland willen maken...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sinds woensdagavond ben ik hier niet meer geweest man
kennelijk word je niet gemistquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sinds woensdagavond ben ik hier niet meer geweest man
Waanzinnige photo inderdaad.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wow, de foto is wel erg mooi overigens. Die van dat meisje in Celtic shirt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]relax, ik zit grieperig thuis, dus ik zie niet alles zo helder
mooiquote:
is dat zeiknummer dan wel te pruimen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:47 schreef borisz het volgende:
Ik heb net een leuk nummer gedownload Armin van Buuren vs Racoon - love you more![]()
zekerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:47 schreef borisz het volgende:
Ik heb net een leuk nummer gedownload Armin van Buuren vs Racoon - love you more![]()
Zonder Armin is ie ook mooi hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker
helemaal mooi als je hem live hebt gezien
* rubbereend was bij Armin olny the next level in Ahoy
In Holland it's not full, but druks.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:59 schreef Blumchen het volgende:
ik heb even een vraagje.. Weet iemand misschien een leuke engelse kreet of slogan voor een recreatie opleiding.. Maar geen "let me entertain you" T moet een beetje een leuek en pakkende zin zijn![]()
![]()
was het gezellig op stage?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:02 schreef DarkShine het volgende:
Weer thuis! Weekend!
"Wanna have some funquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:59 schreef Blumchen het volgende:
ik heb even een vraagje.. Weet iemand misschien een leuke engelse kreet of slogan voor een recreatie opleiding.. Maar geen "let me entertain you" T moet een beetje een leuke en pakkende zin zijn![]()
![]()
Viel opzich wel mee. Hij vond alleen dat ik in het weekend niet meer naar het voetbal moest gaan, daar kon ik ziek worden namelijkquote:
Ja ik dacht ook al " do you wanna play "quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
"Wanna have some fun"
Inclusief smiley
ofquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook al " do you wanna play "![]()
Je wilde toch iets aan het strand?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook al " do you wanna play "![]()
haha neezo iets bedoel ik niet. Het is voor op een trui op school.. iets leuks wat ook te maken heeft met recreatie. Maar niet zo simpel als "let me entertain you"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je wilde toch iets aan het strand?
"I wanna have sex on the beach"
Dat werkt alleen in Oss en dat andere gehuchtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:30 schreef rubbereend het volgende:
en voor Blümchen:
goede slagzin:
"I have a knife for you"
Agh als je zo'n tekst achterop je rug hebt staan trek je wel aandachtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:31 schreef Blumchen het volgende:
[..]
haha neezo iets bedoel ik niet. Het is voor op een trui op school.. iets leuks wat ook te maken heeft met recreatie. Maar niet zo simpel als "let me entertain you"
aandacht trekken mag welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh als je zo'n tekst achterop je rug hebt staan trek je wel aandacht
Ben ik het wel mee eens. Je moet gewoon tijdens weekends in quarantaine gaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Viel opzich wel mee. Hij vond alleen dat ik in het weekend niet meer naar het voetbal moest gaan, daar kon ik ziek worden namelijk![]()
Woon jij in een bananenrepubliek ofzo?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:51 schreef rubbereend het volgende:waar ik laatst zei dat we hier een dag na de verkiezingen al een coalitie hadden..... dat kan ik terug nemen
Wat een zooitje, één to be wethouder is het toch niet geworden en hij is uit boosheid uit de partij gestapt maar blijft wel in de raad zitten, een wethouder die weg zo gaan blijft alsnog zitten en een extra partij is bij de coalitie gekomen waardoor een partij waar ze mee samenwerkte nu boos is
lang leve het gemeentebestuur
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Woon jij in een bananenrepubliek ofzo?
En dan is het 17:01 uurquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:00 schreef clauwheee het volgende:
Nog twee uur!
Hehe, maar goed dat dat behoorlijk sarcastisch is!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Je moet gewoon tijdens weekends in quarantaine gaan![]()
wat was het dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:25 schreef Againzender het volgende:
Rare mix op 3FM.....
Eigenlijk moeten ze gewoon uit principe heel Limburg in quarantaine zettenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hehe, maar goed dat dat behoorlijk sarcastisch is!
Vind het zowiezo al zwaar irritant dat er Nederland in mijn paspoort staat, ik kom uit Limburg!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze gewoon uit principe heel Limburg in quarantaine zetten![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vind het zowiezo al zwaar irritant dat er Nederland in mijn paspoort staat, ik kom uit Limburg!
Als ze me op KV vragen waar ik vandaan kom antwoord ik ook standaard 'ik woon in Heerlen, dat ligt tussen België en Duitsland in'.
Oud-collega kwam ook uit Heerlen en had het er altijd over dat Limburg een groothertogdom moest wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vind het zowiezo al zwaar irritant dat er Nederland in mijn paspoort staat, ik kom uit Limburg!
Als ze me op KV vragen waar ik vandaan kom antwoord ik ook standaard 'ik woon in Heerlen, dat ligt tussen België en Duitsland in'.
Je hebt dus weer wat te doen dit weekeindequote:
Fiesta van Sunclub met Advertising space van Robbie Williamsquote:wat was het dan?
Rukken met condoom zeker?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je hebt dus weer wat te doen dit weekeinde
[..]
geeft minder rotzooiquote:
dus het prachtige Fiesta is vervuild met de troep die RW tegenwoordig maakt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je hebt dus weer wat te doen dit weekeinde
[..]
Fiesta van Sunclub met Advertising space van Robbie Williams
het was geloof ik een hobbyprojectje, dus wees niet bangquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus het prachtige Fiesta is vervuild met de troep die RW tegenwoordig maakt?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
dan nog zijn er grenzenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
het was geloof ik een hobbyprojectje, dus wees niet bang
Slechter zal het er niet op worden!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kunnen we Limburg dan niet gelijk dumpen?
Gelijk heeft die!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oud-collega kwam ook uit Heerlen en had het er altijd over dat Limburg een groothertogdom moest worden
Kunnen we gewoon niet alles beneden de rivieren hard van ons af trappen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:22 schreef DutchGooner het volgende:
Prima,als we toch aan het afscheiden zijn mag Noord-Brabant ook wel onafhankelijk worden maar wel op de voorwaarde dat we alles achter Tilburg en Eindhoven mogen afstoten
Gewoon de bruggen over de rivieren oplazen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kunnen we gewoon niet alles beneden de rivieren hard van ons af trappen?![]()
Gaap.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:52 schreef VoreG het volgende:
Geen Groningen, Friesland, Drenthe, Limburg en Brabant meer
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, dit klinkt toch net als een holbewoner?
Haquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, dit klinkt toch net als een holbewoner?
Daar zorg ik wel voorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:58 schreef clauwheee het volgende:
Ja dat zal nog wel een paar keer weer voorbij komen
Gemenerikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar zorg ik wel voor
begin April gaan we namelijk verhuizen naar de echte woning.
Dus de bos-smileyquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:13 schreef Bos81 het volgende:
Zo, mijn baardje er maar afgeschoren. Vond het niet meer zo mooi
Nee, alleen de bril is er nog steeds.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus de bos-smileyhoeven we niet meer te gebruiken bij je?
gebakken aardappelschijfjes, salade en peper steakquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:17 schreef golfer het volgende:
Iglo diepvries tijdelijke topper-maaltijd hier straks.![]()
Er zijn al complete DVD's te downloaden t/m aflevering 12, incl. subs én 5.1 geluid. Ik heb ze van nieuwsgroepen gehaald, zal vast ook wel via andere wegen te downloaden zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:26 schreef VoreG het volgende:
Heuj Schigt,
Even over Prisonbreak weet jij toevallig of de 1e aflevering ergens met Nederlandse ondertiteling te krijgen is. Mijn vader is het namelijk vergeten te kijken.
Wie is de Mol, Vermist, NOVA Politiek, Rayman is Laat, Cinema3.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:14 schreef SCH het volgende:
Wie maakt het leukste tv-schema voor mij vanavond?
Ik ook. Zullen we samen leunen op Noca?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:14 schreef SCH het volgende:
Ik ben zo moe, op wie mag ik leunen?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:20 schreef Noca het volgende:
Op mij wordt niet geleund vandaag!
Ben te moe om te rukken, kan na de Mol rustig in slaap vallen zie ik, tot die film.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie is de Mol, Vermist, NOVA Politiek, Rayman is Laat, Cinema3.
Of je douwt gewoon weer een gay-pronvideo in de speler.
Dan ga ik wel op je zittenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:20 schreef Noca het volgende:
Op mij wordt niet geleund vandaag!
Hoe kwam je erachter?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:45 schreef rubbereend het volgende:
kwam ik bij de freerol op MrBookmaker zomaar aan tafel te zitten bij een Fokkeren er doen meer dan 10.000 mensen mee
hij sprak mijn aan, ik heet daar ook rubbereendquote:
Oke, die heb ik volgens mij wel eens in VBL zien postenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:03 schreef rubbereend het volgende:
notoire gek
heerlijk is datquote:
Snode plannen?quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:30 schreef clauwheee het volgende:
Vanavond vroeg naar bed & laat slapen!![]()
Mwahquote:
Een vluggertje dus...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
MwahDan moet er een wonder gebeuren. We zijn beide doodmoeie zombies
Moi?quote:
Jij bent een oversexte opa!quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:57 schreef SCH het volgende:
Ik ben zeker weer een lul als ik De Mol maar saai vind?
Bijna goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Grunnens zombiestoei'n.
Ik heb vorig seizoen eens een keer 2 afleveringen gezien. Daarna niks meer, kan me niet echt boeien ofzo.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:57 schreef SCH het volgende:
Ik ben zeker weer een lul als ik De Mol maar saai vind?
Wattequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:02 schreef pascalheister het volgende:
goj met brommers kieken clauwsel
Je vader komt uit het Noorden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n vader had het nog even moeten checken...
Die heeft ook een spraakgebrek?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n vader had het nog even moeten checken...
Als je ze dat in Maastricht hoort doen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Hij kan in ieder geval wel een normale G uitspreken.
Tuurlijk, zo erg is het ook niet. DS weet niet beter.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ken het taaltje dus wel een beetje, is goed te volgen.![]()
Ik voel me nog 18 hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:57 schreef clauwheee het volgende:
Ik wilde eerst stelletje oversexte pubers typen. Toen dacht ik Golfer...puber...nah, nee
Daarom blijf ik weg uit Maastricht. Acherlijk kutdorp! En dat accent van dat mensenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo erg is het ook niet. DS weet niet beter.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:26 schreef VoreG het volgende:
Agh het is allebei gewoon een kutaccent
Echt noit! Groningsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:26 schreef VoreG het volgende:
Agh het is allebei gewoon een kutaccent
Volgens mij kun jij beter gaan emigreren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Daarom blijf ik weg uit Maastricht. Acherlijk kutdorp! En dat accent van dat mensen
Nee hoor, ik ben voor een onafhankelijk Limburg en Maastricht doen we kado aan België.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij beter gaan emigreren.
Wat zeg je?quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:37 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zou zeggen zing allemaal mee![]()
Van Lauwerszee tot Dollard tou,
Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderlaand
Rondom ain wondre stad.
Ain Pronkjewail in golden raand
is Grunnen, Stad en Ommelaand;
Is Stad en Ommelaand!
Doar broest de zee, doar hoelt de wind,
Doar soest 't aan diek en wad,
Moar rusteg waarkt en wuilt het volk,
Het volk van Loug en Stad.
Is Stad en Ommelaand!
Doar woont de dege degelkhaid,
De wille, vast as stoal,
Doar vuilt het haart, wat tonge sprekt,
In richt- en slichte toal.
Is Stad en Ommelaand!
Ik spreek in ieder geval wel ABN, boertje.quote:
jij bent dan ook een ajaciedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik spreek in ieder geval wel ABN, boertje.![]()
Jij zegt het, Ik drink het (bier dan he)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:19 schreef Gollemrulez het volgende:
ik zeg bier.
ik had het tegen de barman hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij zegt het, Ik drink het (bier dan he)
Slaap lekker, mevrouwtje vroeg naar bed.quote:
passsssssiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeequote:
slaap lekker jongen !quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:26 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt net terug uit de Ierse pub, maar vraagt zich af of het handig was om St Patrick te gaan vieren na twee dagen grieperig geweest te zijn![]()
Yupquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen.
Ben je bij Mick's geweest?
Je zag inmiddels al groen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yuphet was (en waarschijnlijk nog steeds is) erg gezellig vol met groen. Als je geen groen droeg, dan hoorde je er absoluut niet bij
Maar op een gegeven ogenblik voelde ik gewoon dat het slimmer was om huiswaarts te gaan.
was Kluivert er ook ? en Paauwe, Pothuizen en Zwaanswijk ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zoiets jaPaste wel mooi in de sfeer dan
Yup .. zaten met z'n allen aan een tafeltje aan de Kilkenny'squote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was Kluivert er ook ? en Paauwe, Pothuizen en Zwaanswijk ?
Allemaal groen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup .. zaten met z'n allen aan een tafeltje aan de Kilkenny's
zeker de hele tijd roepen...."My god, they Kill Kenny" ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup .. zaten met z'n allen aan een tafeltje aan de Kilkenny's
Zo groen als grasquote:
Homo!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:57 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt achter Bjoro aan
Slaapzzzzzzzzzzzzzzzzzze!
Kijk de echte heldenquote:
ach nog 3 weken en dan ga ik terug naar het warme Australiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |