quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:25 schreef borisz het volgende:
Die floot net de wedstrijd tussen nac en vitesse.
Die gast kan dus echt niet fluiten, ik snap niet dat de knvb zo'n scheidsrechter nog mag fluiten.
Hij geeft rood voor een goede tackel en een kopstoot laat hij gaan![]()
Braamhaar beter bekend als schaamhaar![]()
Vitesse met 2-2quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Ik zou nog kijke. wie heb er gewonnen?
deze wedstrijd had alleen maar verliezers...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Ik zou nog kijke. wie heb er gewonnen?
Daarom, bagger verwijderdquote:Op zondag 19 maart 2006 00:36 schreef WebForce het volgende:
Wat een leuk topic is dit geworden zeg. Stelletje kleuters hier, ontopic gaan is echt moeilijk!
OT: Braamhaar fluit altijd al zo kut! Helaas doe je er niets tegen
Daar hadden mijn pa en ik het nog gisteren over. Het moet toch wel erg slecht gesteld zijn met het Nederlandse scheidsrechterswezen als hij op de A-lijst staat...quote:Op zondag 19 maart 2006 00:54 schreef MaxMark het volgende:
Niet te geloven dat die kerel ook internationaal mag fluiten
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:37 schreef pekel het volgende:
Jan van Dijk net over Eric Braamhaar op RTV Drenthe
Jan: "De enigste international op het veld hier. Kun je zien wat voor dramatisch niveau het wel niet is."
Interviewer: "Moet ik z'n naam nog uitspreken?"
Jan: "Braam..Braam... vd Braam... "
Interviewer: "Je komt hem nog vaker tegen. "
Jan: "Ach, dat maakt me niks uit. Het zijn allemaal koekebakkers."![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik weet niet of het mag zeggen, maar ik noemde hem een keer 'Schijtrechter Schaamhaar'.![]()
Mooie foto van de situatie idd! Je ziet Zwaanswijk ook absoluut niet naar de bal kijkenquote:Op zondag 19 maart 2006 01:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Het ergste was eigenlijk nog die tackle op Benson. Ok, je kan het misschien in zo'n situatie niet zien en dus niet fluiten of geen kaart geven ofzo, dat kan ik begrijpen. Maar om dan geel te geven wanneer hij ziet: 'ow, dat was wel vanachteren he? Zeg, Knol, heb jij het wel gezien of? Die Fredje krijst wel behoorlijk, nouja, dan maar geel', zodat meneertje Braamhaar er van af is vind ik helemaal laf. Nu kan Zwaanswijk niet meer geschorst worden voor een hele smerige overtreding.
Deze dus:
[afbeelding]
Nee, de beste minst irriterende scheidsrechter die ik dit seizoen live heb gezien in de Erediv. was een Belg, dat zegt genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |