heeft iemand een foto van die rivier in Chigaco ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:01 schreef Againzender het volgende:
* rondje Guinness uitdeelt *
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heeft iemand een foto van die rivier in Chigaco ?
die schijnt met St-Patricks Day altijd helemaal groen te zijn !
Zeker malle luiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:22 schreef Bjoro het volgende:
ja...top AZ !
prachtig gezicht ! Malle ieren
is hij dat al een keer geweest dan ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:44 schreef Suijk het volgende:
Mijn pa is ook jarig, 51 wordt 'ie alweer.
de mijne wordt volgende week 60quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:44 schreef Suijk het volgende:
Mijn pa is ook jarig, 51 wordt 'ie al weer.
wat een jonge vader heb jequote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:44 schreef Suijk het volgende:
Mijn pa is ook jarig, 51 wordt 'ie al weer.
Wel lekker drie rondjes! Of met z'n drieën één rondje?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:30 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Rondje op kosten van Ronald Giphart, Bart Chabot en Martin Bril. Ga ik vanavond heen.
Waar treden ze op?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:37 schreef methodmich het volgende:
Nee, drie rondjes Eilanden. Kunnen ze best betalen die mannen.
Uit vrije wil?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:30 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Rondje op kosten van Ronald Giphart, Bart Chabot en Martin Bril. Ga ik vanavond heen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:45 schreef rubbereend het volgende:oi
ik wordt altijd zo moe van die Bart Chabot
Bril ookquote:
Wüst blijft lekker staan, zeker dit weekendquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
En dat wust plaatje mag ook wel weg![]()
Ja klopt. Oud-Dordtenaar trouwens. Voetbalde bij EBOH.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:59 schreef Eilanden het volgende:
Giphart woont bij mijn ouders om de hoek in een doodnormaal rijtjeshuis. Echt huisje boompje beestje
ik wordtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:45 schreef rubbereend het volgende:oi
ik wordt altijd zo moe van die Bart Chabot
Ieren en Ierland roelerenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zeker malle luiOnze general manager (een Ier) komt net doodleuk binnenlopen. Kennelijk is het echt erg druk hier....
Jawelquote:
jajajajaaaaaa nu weten we mijn foutje wel. Golfer zal er dadelijk ook nog wel over vallenquote:
Been there (alleen niet op 17-3)quote:
Is het alweer middag??quote:
Ik zei bewust niks, heb een ADV-dag.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jajajajaaaaaa nu weten we mijn foutje wel. Golfer zal er dadelijk ook nog wel over vallen
ach ik zie het als alternatieve spellingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zei bewust niks, heb een ADV-dag.
Empire State Building zal vanavond ook wel groene lichten hebben vermoed ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wow, de foto is wel erg mooi overigens. Die van dat meisje in Celtic shirt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Gerucht gaat dat zelfs het veld op Stamford Bridge speciaal voor vandaag groen is.
Ik stop nu met mijn studie en word leraar. Je hebt altijd ADV-dagen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zei bewust niks, heb een ADV-dag.
En de rest gaat ook naar Twente?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed nieuws voor alle PSV-haters: Rutten en Eijkelkamp vetrekken naar FC Twente. Dat betekent natuurlijk dat er spoedig heel veel gaan volgen...
inderdaadquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:36 schreef DIGGER het volgende:
De Gazzetta heeft altijd echt fantastische foto's op haar website staan, is echt de moeite waard.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed nieuws voor alle PSV-haters: Rutten en Eijkelkamp vetrekken naar FC Twente. Dat betekent natuurlijk dat er spoedig heel veel gaan volgen...
RTV Oostquote:
Dat lijkt me niet. Maar dat Cocu nu stopt of vertrekt wordt steeds waarschijnlijker. Tel daarbij op dat latino's als Farfán, Gomes, Alex (waarvan werd gezegd dat hij nog een jaar zou kunnen blijven) ook een vetrek als ebste optie zien en dat Ooijer en Vennegoor nu ook de stap naar het buitenland willen maken...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
En de rest gaat ook naar Twente?
Luciusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Maar dat Cocu nu stopt of vertrekt wordt steeds waarschijnlijker. Tel daarbij op dat latino's als Farfán, Gomes, Alex (waarvan werd gezegd dat hij nog een jaar zou kunnen blijven) ook een vetrek als ebste optie zien en dat Ooijer en Vennegoor nu ook de stap naar het buitenland willen maken...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sinds woensdagavond ben ik hier niet meer geweest man
kennelijk word je niet gemistquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sinds woensdagavond ben ik hier niet meer geweest man
Waanzinnige photo inderdaad.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wow, de foto is wel erg mooi overigens. Die van dat meisje in Celtic shirt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]relax, ik zit grieperig thuis, dus ik zie niet alles zo helder
mooiquote:
is dat zeiknummer dan wel te pruimen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:47 schreef borisz het volgende:
Ik heb net een leuk nummer gedownload Armin van Buuren vs Racoon - love you more![]()
zekerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:47 schreef borisz het volgende:
Ik heb net een leuk nummer gedownload Armin van Buuren vs Racoon - love you more![]()
Zonder Armin is ie ook mooi hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker
helemaal mooi als je hem live hebt gezien
* rubbereend was bij Armin olny the next level in Ahoy
In Holland it's not full, but druks.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:59 schreef Blumchen het volgende:
ik heb even een vraagje.. Weet iemand misschien een leuke engelse kreet of slogan voor een recreatie opleiding.. Maar geen "let me entertain you" T moet een beetje een leuek en pakkende zin zijn![]()
![]()
was het gezellig op stage?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:02 schreef DarkShine het volgende:
Weer thuis! Weekend!
"Wanna have some funquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:59 schreef Blumchen het volgende:
ik heb even een vraagje.. Weet iemand misschien een leuke engelse kreet of slogan voor een recreatie opleiding.. Maar geen "let me entertain you" T moet een beetje een leuke en pakkende zin zijn![]()
![]()
Viel opzich wel mee. Hij vond alleen dat ik in het weekend niet meer naar het voetbal moest gaan, daar kon ik ziek worden namelijkquote:
Ja ik dacht ook al " do you wanna play "quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
"Wanna have some fun"
Inclusief smiley
ofquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook al " do you wanna play "![]()
Je wilde toch iets aan het strand?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook al " do you wanna play "![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |