Ssss..s .s.s.s. sterfff !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Gestructureerd werken, Tafkahs.
Rabbaequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:52 schreef RM-rf het volgende:
ergens halverwege de jaren negentig had groenlinks een allochtone duo-lijsttrekker ... althans hij was gewoon tweede op de lijst, maar moest de excuusneger spelen (naast Ria Beckers oid?) ...
Hoe heette die man .... ik wilde hem net opnoemen en noemde hem per ongeluk Mohammed Atta ...
ahja ziejewel Mohammed Rabbae ... dankjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:53 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
RabbaeHij maakte zich sterk voor de dubbele nationaliteit
Ik vond 'm erg warrig en moeilijk uit z'n woorden komen eigenlijk. Maar het feit dat ik me hem nog kan herinneren, geeft je wel een beetje gelijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ahja ziejewel Mohammed Rabbae ... dankje
nette man wel, inhoudelijk ook goed, maar gewoon iets te 'lief' en uitstralingsloos
Kut cdaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:01 schreef pberends het volgende:
Kabinet keurt nieuw huurbeleid goed
Iedereen die blijft zitten krijgt geen hogere huren, maar mensen die doorstromen wel. Ja, das goed.
heuquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Het citaat over Remkesslachtoffertjes kwam uit de pen van Harry S. , de bekende randstedelijke economische vluchteling.
hij sprak heel zachtjes... meestal had hij wel wat te zeggen, maar dan moest je goed en oplettend toehoren, en dat kan erg vermoeiend zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:01 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik vond 'm erg warrig en moeilijk uit z'n woorden komen eigenlijk. Maar het feit dat ik me hem nog kan herinneren, geeft je wel een beetje gelijk![]()
-Telegraafquote:Leefbaar Rotterdam praat niet mee over nieuw college
ROTTERDAM - „Wij kunnen niet meewerken aan een beleid dat zal leiden tot meer zwervers in het centrum, meer zwarte scholen, meer zwarte wijken, meer ongecontroleerde subsidies, en de verkeerde mensen die de hand boven het hoofd worden gehouden, terwijl de fatsoenlijke mensen hun mond weer moeten houden, bang voor extreem rechts of erger te worden uitgemaakt.”
Maar van wie was de zelfkritiek in de beste communistische traditie?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Het citaat over Remkesslachtoffertjes kwam uit de pen van Harry S. , de bekende randstedelijke economische vluchteling.
Ik houd me DOMinique.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar van wie was de zelfkritiek in de beste communistische traditie?
Goedemiddag.
Dat zwembad hoeft niet hoor. Mag ik m'n vriendje meenemen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:13 schreef Mutant01 het volgende:
Sigme zullen we naar zuid marokko verhuizen!!?? Beetje geld sparen en dan een mooi huisje kopen met zwembad en al.
Waar gaat dit in godsnaam overquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar van wie was de zelfkritiek in de beste communistische traditie?
Goedemiddag.
Vooruit dan maar, die mag in de kelder slapenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zwembad hoeft niet hoor. Mag ik m'n vriendje meenemen?
het wordt een enkele trip naar Den Haag als het zo doorgaatquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:18 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
-Telegraaf
Het wordt al steeds minder dan een a4'tje, Pastors
Ach. Het was ook teveel geVraagd.quote:
Remkesslachtoffertjes, dat klinkt wel als een woord wat ik ooit zou hebben gebruikt. In welke context was dat ook alweer, Jehan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Deze meneer wenst van zijn functie ontheven te worden wegens flagrante incompetentie.
Dat er geen belastende bewijzen tegen Samir A. waren, tot huiszoeking werd verricht.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Remkesslachtoffertjes, dat klinkt wel als een woord wat ik ooit zou hebben gebruikt. In welke context was dat ook alweer, Jehan?
Het is leuk dat je je als wandelende encyclopedie opstelt, maar dan moet je wel nuttig zijn
Je bent te goed. Waar stal jij je harem?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, die mag in de kelder slapen![]()
Ik ben er nog altijd niet bang voorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Vergrijzing kost miljarden meer dan verwacht
En enige tijd terug heette het nog ''een paniekscenario.''
Dat niet, maar het is handig het even allemaal op een rijtje te hebben staan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk je er iets nieuws in te lezen behalve de dogmatische rotzooi die je ook in fok uitgespuuwd ziet?
goed topicquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat er geen belastende bewijzen tegen Samir A. waren, tot huiszoeking werd verricht..
klopt gisteren maakte Allianz, het grote duitse verzekeringskonzern zijn cijfers bekend, het laatste jaar hebben ze een winststijging van 30% beleefd, vooral door de stijging van bestedingen aan pensioenverzekeringen en vermogensbeheer ....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:28 schreef du_ke het volgende:
Ik ben er nog altijd niet bang voor. Die kosten zorgen er ook voor dat de uitgaven hier in NL stijgen.
er was natuurlijk wel een groot vermoeden dat hij betrokken was bij een overval op een supermarkt ... Samir A. was diegene die had moeten afsluiten en de overvaller skwamen kort daarop zonder breaak binnen .... het vermoeden is dat de opbrengst van die overval door de Hofstadgroep gebruikt werd om hun activiteiten te financieren ...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat er geen belastende bewijzen tegen Samir A. waren, tot huiszoeking werd verricht..
Marco "excuses aan de moslims' Pastors?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:18 schreef Tafkahs het volgende:
Het wordt al steeds minder dan een a4'tje, Pastors
De vraag is waar LR al die zwervers en zwarte kinderen had willen laten als zij er zo tegen zeggen te zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Marco "excuses aan de moslims' Pastors?![]()
Fatsoenlijke mensen hoeven geen excuses te maken aan bevolkingsgroepen of religies, gezien de excuses van de leiding van LR in recente tijden mogen we concluderen dat daar geen fatsoenlijke mensen zitten![]()
Wethouder van den Anker (LR) had voor het laatste wel een oplossing recentelijk, gedwongen abortus en anti-conceptie.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:41 schreef Tafkahs het volgende:
De vraag is waar LR al die zwervers en zwarte kinderen had willen laten als zij er zo tegen zeggen te zijn![]()
quote:Camiel Eurlings, wiens hoofd altijd straalt alsof hij drie loterijen gewonnen heeft, zegt in zijn verrukkelijke Limburgse tongval dat Wouter Bos maar eens ‘met de billen bloot moet’. Lieve hemel! Nog meer stemmen.
Da's waar ook. Dat je het nog trekt om in Rotterdam te blijven wonen met zoveel LR aanhangers..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wethouder van den Anker (LR) had voor het laatste wel een oplossing recentelijk, gedwongen abortus en anti-conceptie.
geen idee, maar het is wel een geniale quotequote:
Is het propageren van kinderverkrachting dan niet strafbaar?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wethouder van den Anker (LR) had voor het laatste wel een oplossing recentelijk, gedwongen abortus en anti-conceptie.
Ik ben voor 'de vrijheid' hoor...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:33 schreef zakjapannertje het volgende:
Uit de Staatscourant van 16 maart 2006
We zijn klaar, de wereld is uitontwikkeld.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:00 schreef Yildiz het volgende:
Het nieuws is op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |