abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36110033
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 10:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nou en? Elk bericht dat deze economische vluchtelinge uit Somalie op haar ongewenstheid wijst, is voor mij het vermelden waard.
Met welk recht ontzeg je wie dan ook toestemming om zich hier te vestigen?
pi_36110259

Ik wil nog niet dood door een loodvergiftiging
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_36110629
quote:
Google-bom treft Rita Verdonk
Een groep webloggers en haar lezers is er in geslaagd een google-bom te leggen onder de web-pagina van minister Verdonk van vreemdelingenzaken.
Wie bij zoekmachine Google het woord 'vreemdelingenhaat' intikt, krijgt als eerste resultaat Verdonks pagina op de site regering.nl.

De webloggers namen het initiatief tot deze actie nadat Verrdonk vasthield aan het uitzetten van scholiere Taïda Pasic naar haar geboorteland Kosovo. Hoewel haar asielverzoek is afgewezen, wildeTaïda wel proberen haar VWO-opleiding in Nederland af te maken. Om nog dit jaar examen te kunnen doen verblijft Taïda op een toeristenvisum bij haar gastouders in Winterswijk, maar ze moet van Verdonk binnen vier weken ons land verlaten.

Uit onvrede over deze beslissing van Verdonk besloten de bloggers en hun lezers een google-bom te plaatsen. Door op eigen websites via het woord vreemdelingenhaat massaal te linken naar de bewuste website, bestaat de kans dat die site het hoogst scoort bij de zoekresultaten bij Google.

Het weblog Hiram.nl was een van de eersten met de oproep tot de google-bom en bedacht ook de woordkeuze 'vreemdelingenhaat' erbij. Blogs als Vandenb.com, Komma Punt Log en Merel Roze riepen vervolgens ook op tot het plaatsen van de bom, wat dus al snel leidde tot het gewenste resultaat.

Het fenomeen google-bom werd algemeen bekend nadat een groepje linkse internetters de woorden 'miserable failure' linkten naar de site van George W. Bush. Een Nederlandse variant van ruim een jaar geleden is de zoekterm 'raar kapsel', waarvan het eerste resultaat ook verwijst naar regering.nl, maar dan naar de pagina van onze minister-president linkt.
Geen idee of het al eerder is geplaatst, maar het blijft leuk.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 11:34:14 #204
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 11:37:07 #205
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36111486
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 10:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[afbeelding]

Ik wil nog niet dood door een loodvergiftiging

* Yildiz denkt er serieus over om over te stappen naar linux / open office
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 11:40:34 #206
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36111571
Eat this, rechtse hippies.
quote:
Asielaanvragen in 5 jaar gehalveerd

Westerse landen krijgen steeds minder asielaanvragen. Het aantal asielzoekers dat naar rijke landen trok, is in vijf jaar gehalveerd. Dat blijkt uit cijfers van de vluchtelingenorganisatisatie van de Verenigde Naties, de UNHCR.

Vorig jaar vroegen 336.000 mensen asiel in een westers land, 49% minder dan in 2001.Frankrijk kreeg met 50.000 de meeste aanvragen, gevolgd door de VS. Nederland kreeg 10.000 asielverzoeken.

Volgens UNHCR-Hoge Commissaris Guterres klagen westerse landen onterecht over een groeiend asielprobleem, nu gebleken is dat het totale aantal asielaanvragen met de helft is afgenomen.

oja. www.unhcr.nl
www.unhcr.com !! (nouja, klik die allebei maar niet, want je krijgt een lading banners waar je eng van wordt, de tweede is namelijk een banner voor gratis fast food )
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_36112966
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Iedere asielzoeker is er 1 teveel.
Klopt. Overheden die hun eigen burgers vervolgen zouden moeten verkruimelen tot stof.

Zolang we niet in de ideale wereld wonen moeten we mensen die door hun eigen overheid naar het leven worden gestaan de helpende hand reiken, als dat binnen onze mogelijkheden ligt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36113009
quote:

VVD wil niet weer referendum over Europa

De VVD zal een referendum over een nieuw Europees verdrag niet weer steunen. De partij heeft zijn bekomst van de uitslag van het Nederlandse referendum over de Europese grondwet van vorig jaar juni. Dat bleek uit uitlatingen van VVD-Kamerlid Van Baalen donderdag.
Vorig jaar steunde de VVD-fractie onder leiding van toenmalig fractievoorzitter Van Aartsen een initiatief-wetsvoorstel van PvdA, GroenLinks en D66 om een referendum te houden over de Europese grondwet. Het kabinet was geen voorstander van het referendum, maar door de steun van de VVD kwam het er toch. De Nederlandse bevolking stemde het grondwettelijk verdrag vervolgens weg. Door het Nederlandse en het Franse nee, zijn de 25 EU-landen zich nu al negen maanden aan het bezinnen op de toekomst.
Op termijn zal er een nieuwe tekst moeten komen, ter vervanging van het Verdrag van Nice dat in 2000 werd gesloten en in februari 2003 in werking trad. Om veel weerstand bij nationale bevolkingen te voorkomen, zal zo'n nieuw verdrag zeer waarschijnlijk niet weer 'grondwettelijk verdrag' worden genoemd.
Maar als het er komt, wil de VVD er geen referendum over. "Wat mij betreft is een referendum niet voor herhaling vatbaar", zei Van Baalen donderdag in een debat in de Kamer. "Ik heb goede hoop dat de VVD geen referenda meer wil over welke zaak dan ook." Maar of de gehele VVD het met hem eens is, kon hij niet beloven.
http://www.overheidsportal.nl/content.htm#03
pi_36113135
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 02:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
En, hebben we al "De nachtmerrie van een LINKS kabinet" gelezen in de nieuwe Elsevier? Niet? Ik ook niet. Maar goed, ik ga het nu maar doen.
Denk je er iets nieuws in te lezen behalve de dogmatische rotzooi die je ook in fok uitgespuuwd ziet?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36113241
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Klopt. Overheden die hun eigen burgers vervolgen zouden moeten verkruimelen tot stof.

Zolang we niet in de ideale wereld wonen moeten we mensen die door hun eigen overheid naar het leven worden gestaan de helpende hand reiken, als dat binnen onze mogelijkheden ligt.
(S)linkse prietpraat. Mensen die echt vluchten voor een overheid die de eigen mensen het leven zuur maakt, kunnen ook prima terecht in de eigen regio. Maar nee. Als ze moeten 'vluchten' waarom dan niet naar een welvarend land, niet waar?
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:58:26 #212
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36113897

60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:58:53 #213
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36113906
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36113933
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

(S)linkse prietpraat. Mensen die echt vluchten voor een overheid die de eigen mensen het leven zuur maakt, kunnen ook prima terecht in de eigen regio. Maar nee. Als ze moeten 'vluchten' waarom dan niet naar een welvarend land, niet waar?
Misschien omdat rijkere landen vaak fatsoenlijke rechtstaten hebben, dus dat je niet het gevaar loopt gemarteld te worden of geruild wordt aan je land van herkomst voor een of andere gunst voor het staatshoofd?

Vluchten is geen pretje, Kirmi. .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:00:23 #215
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36113951
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Denk je er iets nieuws in te lezen behalve de dogmatische rotzooi die je ook in fok uitgespuuwd ziet?
Hoe heet die vent die zich met grootstedelijke problematiek ook alweer bezig houdt ook alweer? Hij komt zo nu en dan in het nieuws.

Hij voorziet allerlei rampscenario's als er een Groenlinks - Pvda college komt in Amsterdam
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_36113957
quote:

[..]

Omdat ze het beste willen voor zichzelf en hun kinderen. Een hele logische gedachtegang dus. En opvang in de eigen regio is ook lang niet altijd mogelijk. Koerdiche Turken bijvoorbeeld waren ook in Irak of Syrië niet erg welkom .
pi_36113980
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

Omdat ze het beste willen voor zichzelf en hun kinderen. Een hele logische gedachtegang dus. En opvang in de eigen regio is ook lang niet altijd mogelijk. Koerdiche Turken bijvoorbeeld waren ook in Irak of Syrië niet erg welkom .
Over Koerden beginnen tegen een Turkse nationalist .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_36113986
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:00 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Hoe heet die vent die zich met grootstedelijke problematiek ook alweer bezig houdt ook alweer? Hij komt zo nu en dan in het nieuws.

Hij voorziet allerlei rampscenario's als er een Groenlinks - Pvda college komt in Amsterdam
Ach ja ik ken het type .
pi_36113991
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:01 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Over Koerden beginnen tegen een Turkse nationalist .
.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:02:24 #220
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36114006
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 09:44 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

[afbeelding]

W'rom hij niet?
Die is te agressief, jij hebt de meest kneuzige al gepakt. Misschien neem ik jouw avatar wel
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:05:44 #221
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36114106
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:02 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Die is te agressief, jij hebt de meest kneuzige al gepakt. Misschien neem ik jouw avatar wel
een nieuwe avatar is beter.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36114155
quote:
quote:
Maar als het er komt, wil de VVD er geen referendum over. "Wat mij betreft is een referendum niet voor herhaling vatbaar", zei Van Baalen donderdag in een debat in de Kamer. "Ik heb goede hoop dat de VVD geen referenda meer wil over welke zaak dan ook." Maar of de gehele VVD het met hem eens is, kon hij niet beloven.
Een echte volkspartij voor vrijheid en democratie dus .
pi_36114195
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:07 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

Voortaan alleen maar referenda onder ondernemers waarvan de uitslag al vastligt.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:15:22 #224
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36114404
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Voortaan alleen maar referenda onder ondernemers waarvan de uitslag al vastligt.
Alleen ondernemers met snor en dikke sigaar mogen stemrecht
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36114455
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:15 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Alleen ondernemers met snor en dikke sigaar mogen stemrecht
Die snor zit er wel aan momenteel (tijd om te scheren ) en een dikke sigaar komt vanavond nog wel even . Ik zie perspectief
pi_36114789
quote:

[..]

Doet dit iets af aan je stelling elke asielzoeker is er een te veel?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36115332
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:07 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

In Nederland hebben we de democratie toch zo geregeld dat we vertegenwoordigers besluiten laten nemen?
pi_36115495
quote:
Raad Almere vindt bezoek Beatrix te duur
De gemeenteraad van Almere vindt de kosten voor het bezoek van koningin Beatrix op Koninginnedag te duur. Het college wil 650.000 euro uittrekken voor de feestelijkeheden.

Bedrag
De raad gaat daar niet mee akkoord. Het wil eerst weten hoe dat bedrag precies wordt besteed. Volgens een woordvoerder is het bedrag niet alleen bedoeld voor het bezoek van de koninklijke familie.

Specificeren
Het wordt ook gebruikt voor alle activiteiten op Koninginnedag op 29 april. Het college moet de kosten voor Koninginnedag nu specificeren, voordat de raad er een besluit over neemt. "Maar ik neem toch aan dat ze ermee akkoord gaat. Je kan koningin Beatrix toch moeilijk afzeggen", vraagt de woordvoerder zich af.
Als ik een feestje organiseer, dan moet ik het altijd zelf betalen
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:51:05 #229
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36115529
http://www.cijfers.net/enquete.html

Deze keer luidt de vraag:
Hoe kunnen we dat eeuwige gedoe over Wiegel nou eindelijk eens een halt toeroepen?

• Door hem minister-president of, als ook dat niet helpt, koning van Nederland te maken.

• Dat is onmogelijk. Sterker nog, ik ben ervan overtuigd dat de geruchten over een mogelijke terugkeer van Hans Wiegel in de Nederlandse politiek zullen aanhouden tot minimaal 15 jaar na zijn tragisch overlijden.
  • Geen idee. Maar ik weet wel dat het gelukt is want ik heb werkelijk geen idee wie of wat een wiegel is...
  • Oh ja, nee, dat is héél snugger... Nou doen jullie er óók aan mee!
  • Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
    pi_36115545
      vrijdag 17 maart 2006 @ 13:51:38 #231
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_36115552
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 13:50 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Als ik een feestje organiseer, dan moet ik het altijd zelf betalen
    Dat kun je declareren, als je er maar iets van royal voor zet ofzo
    pi_36115673
    Royal queensparty with royal dj RQ.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 13:56:37 #233
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_36115739
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 13:54 schreef RichardQuest het volgende:
    Royal queensparty with royal dj RQ.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_36115743

"Er staan 12 sterren op deze vlag, en julile moeten per se naar ons land gaan"

[ Bericht 2% gewijzigd door RichardQuest op 17-03-2006 14:06:14 ]
    pi_36115760
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 13:56 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Kom je meehakken?
      vrijdag 17 maart 2006 @ 14:04:21 #236
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_36116021
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 13:57 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Kom je meehakken?
    Kom maar op met een mooie avatar.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_36116175
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 14:04 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Kom maar op met een mooie avatar.
    Je hebt al een hakkende Donner.

Daar is Donnertje...

[ Bericht 5% gewijzigd door RichardQuest op 17-03-2006 14:14:35 ]
      vrijdag 17 maart 2006 @ 14:19:12 #238
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_36116549
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 14:08 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Je hebt al een hakkende Donner.

Daar is Donnertje...
    Gekke Donnertje!
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_36116697
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 12:59 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Misschien omdat rijkere landen vaak fatsoenlijke rechtstaten hebben, dus dat je niet het gevaar loopt gemarteld te worden of geruild wordt aan je land van herkomst voor een of andere gunst voor het staatshoofd?

Vluchten is geen pretje, Kirmi. .
    Natuurlijk is het geen pretje. Ik kan me goed voorstellen dat je je nogal moet inspannen om samen met je medevluchters tot een goede leugen te komen zodat het ontvangende land zal geloven dat je geen economische vluchteling bent. Daarbij doe je alsof enkel West Europa geen last heeft van landen die je zullen martelen of ruilen.
    pi_36116786
    Gatverdamme, KB . Laat maar zitten hoor.
    pi_36116836
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 13:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

Buurlanden van Turkije zijn Bulgarije, Armenie, Rusland, Azerbaycan, Griekenland, Turkse Replubliek van Noord-Cyprus, Iran, Syrie en Irak. Hiervan zijn enkel Iran, Syrie en Irak probleemgevallen. Waarom gaan de koerdische Turken in je voorbeeld niet naar een van die andere landen als het hun enkel om de politiek gaat? Het zijn extreem-linksen zoals jij die met open ogen in de verzinsels trappen van deze mensen.
    pi_36116897
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 14:25 schreef RichardQuest het volgende:
    Gatverdamme, KB . Laat maar zitten hoor.
    I second that.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 14:40:19 #243
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_36117321
    damned, het lukt gewoon niet

superrgabber wil niet
    pi_36117409
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 14:40 schreef Tafkahs het volgende:
    damned, het lukt gewoon niet

[afbeelding]
    Tinypic is brak, kijk in de URL van mijn icoon.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 14:44:05 #245
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_36117460
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 14:42 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Tinypic is brak, kijk in de URL van mijn icoon.
    je hebt ze gelijk ook geresized.. hoe doe je dat?
    pi_36117485
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 14:44 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

je hebt ze gelijk ook geresized.. hoe doe je dat?
    IrfanView, voor het animeren.
    pi_36117604
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 14:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Natuurlijk is het geen pretje. Ik kan me goed voorstellen dat je je nogal moet inspannen om samen met je medevluchters tot een goede leugen te komen zodat het ontvangende land zal geloven dat je geen economische vluchteling bent. Daarbij doe je alsof enkel West Europa geen last heeft van landen die je zullen martelen of ruilen.
    Dus we zijn het erover eens dat er landen zijn (overheden, beter gezegd), die mensen martelen of ruilen?
      vrijdag 17 maart 2006 @ 14:49:20 #248
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_36117625
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 14:44 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

IrfanView, voor het animeren.
    ik kijk later wel, dit is bewerkelijk en het zal nooit zo'n mooie avatar worden als de jouwe
    pi_36117668
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 14:49 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

ik kijk later wel, dit is bewerkelijk en het zal nooit zo'n mooie avatar worden als de jouwe
    Gestructureerd werken, Tafkahs.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 14:52:29 #250
    33189 RM-rf
    1/998001
    pi_36117722
    ergens halverwege de jaren negentig had groenlinks een allochtone duo-lijsttrekker ... althans hij was gewoon tweede op de lijst, maar moest de excuusneger spelen (naast Ria Beckers oid?) ...

Hoe heette die man .... ik wilde hem net opnoemen en noemde hem per ongeluk Mohammed Atta ...
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')