Heb je wel eens namen van Nederlandse deathmetal- en goregrindbands gehoord?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:01 schreef pberends het volgende:
Over die jonge Japannersrapportage van Tweevandaag;
"Ze lusiteren bands als Doodswens, Euthanasie en Zelfverminking".
Nee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Heb je wel eens namen van Nederlandse deathmetal- en goregrindbands gehoord?
Kutschurft, stoma, extreem eczeem en meer van dat soort onzin.quote:
Cliteaterquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Cliteater
Disgorged Foetus
Sublime Cadaveric Decomposition
Anorexia Nervosa
Dying Fetus
Cephalic Carnage
Severe Torture
Prostitute Disfigurement
Rotting Christ
Aborted
Dat soort werk....
(niet allemaal NL's overigens)
Grind voor grindcore oftewel chaotische pleurisherrie en gore voor de ranzige teksten / bandnamen.quote:
quote:
quote:Goregrind
Goregrind is een variant van grindcore. Grondleggers zijn (vroege) Carcass en Repulsion. Teksten gaan ofwel over absurde humor, ofwel over de meest weerzingwekkende vuiligheden (lijken, dood, rotten, larven, enz...). Carcass gebruikten dan weer hun weerzinwekkende teksten ter promotie van hun vegetarische levensstijl.
Ook wordt er veel aandacht geschonken aan het stemgeluid. Dit moet zo vuil mogelijk klinken en zo onverstaanbaar mogelijk zijn. 99% van de goregrind bands werken met stemvervormers.
Goregrind bands:
Agathocles (een kruising van grind en goregrind)
Carcass
Cliteater
Cock and ball torture
Gronibard
Kringspiertyfus
Negligent collateral collapse (deze band bedient zich niet van de gebruikelijke goregrind-onderwerpen, echter het geluid is wel erg "vuil")
Rompeprop
Sublime cadaveric decomposition
Wat? Goregrind? Waarvan ik ook geen idee heb wat het is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Menig puistenkop draagt het als onderscheidingsteken.
De namen van dat soort kunstloze rotbandjes. Althans, dat denk ik, ik zit niet in de scene.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat? Goregrind? Waarvan ik ook geen idee heb wat het is.?
Hmm, technisch zijn ze vaak erg goed hoor, vooral het drumwerk is razendsnel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De namen van dat soort kunstloze rotbandjes.
Met live schapenslachtingen en zo....quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Grind voor grindcore oftewel chaotische pleurisherrie en gore voor de ranzige teksten / bandnamen.
Doet me denken aan een treffende beschrijving uit Joe Speedboot, van meisjes van de kunstacademie die in opvallende kleren lopen. Die kleren zijn blijkbaar een uiting van hoogst individuele expressie, maar dat de die hoogst eigen expressies nogal op elkaar lijken, lijkt ze te ontgaan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De namen van dat soort kunstloze rotbandjes. Althans, dat denk ik, ik zit niet in de scene.
I second that.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De namen van dat soort kunstloze rotbandjes. Althans, dat denk ik, ik zit niet in de scene.
Jupiter is dan wel een gasplaneet hé, enzo.quote:
Welk animatie programma heb je eigenlijk genomen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Met live schapenslachtingen en zo....
alleen bij Islamitische goregrind.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Met live schapenslachtingen en zo....
ja, het heeft wel een heleboel manen, eentje net zo groot als of groter dan Mercurius dacht ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jupiter is dan wel een gasplaneet hé, enzo.
Mrf. Je hebt mazzel, ik ben nog avatartrouwer dan M. De hoofdpijnveroorzakende samensmelting van Floripas en McCarthy haal ik weg als ik mijn hoofd te rusten ga leggen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:14 schreef Tafkahs het volgende:
kun je niet een andere avatar nemen , Sigme, ik voel een barstende koppijn opkomen
Thanks a bunch, vroeger was een stroboscoop een makkelijke manier om drugs te simuleren, inmiddels breekt het alleen nog maar maar hersencellen afquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Mrf. Je hebt mazzel, ik ben nog avatartrouwer dan M. De hoofdpijnveroorzakende samensmelting van Floripas en McCarthy haal ik weg als ik mijn hoofd te rusten ga leggen.
Duurt niet zo lang meer, het is tenslotte al bijna half 9.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |