En waarom staat dat niet in de titel?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
..game on! deel 167 vervolg op 166:
Rick?? Chris bedoel je neem ik aan??quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
-Rick , Julia en de boekhouder!
Okayquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
modje graag TT aanpassen
[ONM]# 167 , Eimer en Kyra , het nieuwe liefdespaar??
(zo even wat nettere tietel !
Ben het helemaal met je eens!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:36 schreef soapie het volgende:
Wat een glibber is die Elmer zeg!!!!!
En dat Bettina die kwakzalver gelooft, ik had haar toch hoger ingeschat!!!!!!
En zeker na de heroineaffaire van haar, een paar jaren geleden toen ze eierstokkanker had.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:36 schreef soapie het volgende:
Wat een glibber is die Elmer zeg!!!!!
En dat Bettina die kwakzalver gelooft, ik had haar toch hoger ingeschat!!!!!!
Ze zullen wel gedacht hebben: Dat heeft ze al een x gedaan, kunnen we nog wel een x herhalen met dezelfde actrice in een andere soapquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Elmer is zeker gebaseerd op Jasmine Sendars ervaringen met haar handtastelijke ex-collega Mike Ho Sam Sooi, die in Goudkust haar vader (#1) speelde.![]()
Die naamquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Elmer is zeker gebaseerd op Jasmine Sendars ervaringen met haar handtastelijke ex-collega Mike Ho Sam Sooi, die in Goudkust haar vader (#1) speelde.![]()
Wie eet er mee?quote:
wat raarquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:31 schreef Alieda1984 het volgende:
Ik kan niet op die site komen, krijg een melding dat die site niet bestaat.
misschien wel gezien, maar ik kan het me iig niet herinneren...quote:Maar heb je dan nooit gezien dat Reina een riem strak om der arm bond en vervolgens heroíne spoot? Dat is bij mij 1 van de verhaallijnen die me het meeste zijn bijgebleven.
ja hequote:Op donderdag 16 maart 2006 14:19 schreef BVO het volgende:
Annemarie was nadat ze het hoorde idd niet op haar best,
En ik weet eindelijk aan wie ze me doet denken, die moeder van Floortje.
Was ook t eerste waar ik aan dacht toen ik die moeder van Floortje zagquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:19 schreef BVO het volgende:
Annemarie was nadat ze het hoorde idd niet op haar best,
En ik weet eindelijk aan wie ze me doet denken, die moeder van Floortje.
En wie mag Floortje zijn?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:16 schreef Moja het volgende:
Was ook t eerste waar ik aan dacht toen ik die moeder van Floortje zag![]()
Volgens mij is het iemand van Idols.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:01 schreef LeefbaarFok het volgende:
En wie mag Floortje zijn?
't is een collegaatje van Esmeequote:Op donderdag 16 maart 2006 19:33 schreef pberends het volgende:
Ow wacht is het Kyra niet. Why the hell begint het dan ook vroeger dan 19.30? Ik snap er weinig meer van zo.
quote:
Ik heb geen idee mien jong.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:52 schreef LeefbaarFok het volgende:
En morgen vallen de wouten net op tijd de Muiderpoort binnen?
Ik kan het niet meer volgen. Het is haar idee, maar hij vindt het niks. Dan vind hij het opeens wel goed en gaat ze het doen. Maar nu wil hij het niet meer en wil ze het stiekem doen, maar komt ze toch niet opdagen. WTFquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:11 schreef DeTolk het volgende:
Junior gaat zijn bron van inkomsten toch niet wurgen? Dat is toch zielig ?
Joh, dat hij het in het begin niks vond was natuurlijk ook gespeeld he, zodat zij niet het gevoel had gedwongen te zijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer volgen. Het is haar idee, maar hij vindt het niks. Dan vind hij het opeens wel goed en gaat ze het doen. Maar nu wil hij het niet meer en wil ze het stiekem doen, maar komt ze toch niet opdagen. WTFIk kan het nieteens navertellen, kan je nagaan.
![]()
Ja oke, maar ik ben nu een beetje het spoor kwijt. Ik vind Junior moeilijk te peilen. Zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh, dat hij het in het begin niks vond was natuurlijk ook gespeeld he, zodat zij niet het gevoel had gedwongen te zijn. Of had je dat echt niet door
?
't is standaard loverboytactiekquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja oke, maar ik ben nu een beetje het spoor kwijt. Ik vind Junior moeilijk te peilen. Zal wel aan mij liggen.![]()
![]()
Daar was ik al wel achter, maar voor de rest heb ik er geen verstand van.quote:
ja ik dacht ook dat t kyra was. En denkquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef pberends het volgende:
Kyra is toch in het echt zwanger, mag ze dan wel zo overacteren? Lijkt me niet gezond voor de baby.
Naar mijn idee hebben ze nog nooit een echte zwangerschap zó slecht kunnen verbergen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, Jasmin is in het echt zwanger hè. Ik vond haar vandaag al zo fors ineens
quote:Dinsdag 28 maart
Kyra’s moeder vraagt of Kyra mee wil naar huis. Echt naar huis… naar Curaçao dus.
quote:Vrijdag 31 maart
Om aan zijn vrienden te bewijzen dat hij geen homo is, regelt Kasper een avondje uit met de DOK-tweeling.
BNNquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:04 schreef BVO het volgende:
Staan die vooruitzichten ook ergens online??.
was idd beetje raar .. want waar was ook opeens die andere zwarte man gebleven?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:37 schreef Svensational het volgende:
Wel een beetje vreemd dat ze ineens op die vissersboot waren, die scene daarvoor verdronken ze nog bijna..
Om de eigen huid te redden hebben Julia en Frommelmans die man in het water gemikt!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:25 schreef -Marlii- het volgende:
was idd beetje raar .. want waar was ook opeens die andere zwarte man gebleven?
hé een sloerie dame ziet er ten alle tijde goed uit he!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:31 schreef pberends het volgende:
Julia lijdt aan hevige stress, maar heeft nog wel genoeg tijd om een bloem in der haar te doen.
Ja, ik moet eerst nog een bandje aanhoren als ik 0900-8844 belquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Marnix had de politie wel snel aan de telefoon zeg. Hij begon al te praten voordat de telefoon de kans kreeg over te gaan.![]()
Dat viel mij ook op jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:31 schreef pberends het volgende:
Julia lijdt aan hevige stress, maar heeft nog wel genoeg tijd om een bloem in der haar te doen.
Ik eigenlijk ook, kwam nog redelijk geloofwaardig overquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
>> deze smiley noem ik voortaan De Esmee
Ik hoop dat wel dat ONM niet door Bridge Entertainment wordt uitgebracht, want dan is de kwaliteit kut met peren.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Ook goede tijden voor ONM fans?
Bridge Entertainment Group gaat in september het eerste seizoen van GTST op dvd uitbrengen.
De set zal bestaan uit maar liefst 20 dvd's! Of er nog meer seizoenen volgen is niet bekend.
bron
[afbeelding]
Zou wel heel gaaf zijn als ONM op DVD uitkomt, mag wel vast gaan sparen dan......quote:Op zondag 19 maart 2006 09:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Ook goede tijden voor ONM fans?
Bridge Entertainment Group gaat in september het eerste seizoen van GTST op dvd uitbrengen.
De set zal bestaan uit maar liefst 20 dvd's! Of er nog meer seizoenen volgen is niet bekend.
bron
[afbeelding]
Bridge heeft inderdaad geen beste reputatie. House of Knowledge is een betere keuze... en die hebben al ervaring met ziekenhuisseries (MCW4 heb ik al bij ze besteld;).quote:Op zondag 19 maart 2006 14:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik hoop dat wel dat ONM niet door Bridge Entertainment wordt uitgebracht, want dan is de kwaliteit kut met peren.
Zelfs Dice en Disky zijn beter.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Bridge heeft inderdaad geen beste reputatie. House of Knowledge is een betere keuze... en die hebben al ervaring met ziekenhuisseries (MCW4 heb ik al bij ze besteld;).
Ik heb ergens gelezen dat sommige mensen ook problemen hebben met de tweede persing.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:41 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik heb Vrouwenvleugel op dvd, van Bridge Entertainment. De eerste drie dvd's zijn goed, maar op de vierde en vijfde zit er een aantal errors. Twee afleveringen staan er maar half op. Als het goed is krijg ik volgende week een tweede persing.
Dan hoop ik dat er een derde persing komt.....quote:Op zondag 19 maart 2006 23:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat sommige mensen ook problemen hebben met de tweede persing.
Ik moet de mijne ook nog ff checken... 22 afleveringen doorspoelen.![]()
Fam. Couwenberg en Fam. Reitsemaquote:Op zondag 19 maart 2006 14:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik hoop dat wel dat ONM niet door Bridge Entertainment wordt uitgebracht, want dan is de kwaliteit kut met peren.
De tekstschrijvers zijn wat in de war. Hij was altijd even oud als Esmee, en vorige week was hij ineens meerderjarig.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:34 schreef LeefbaarFok het volgende:
Juniman verjongt met de dag. Verleden week was hij nog 18 jaar. Nu is hij 16.
"Je bent fantastisch, ik hoef je daarom niet meer!"quote:Op maandag 20 maart 2006 19:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Annemarie heeft weer een mooi excuus verzonnen om van Joost af te komen.![]()
ja die jonge vent wel. Die andere zag er zoooo onbeholpen uitquote:Op maandag 20 maart 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Die ene agent kon best acteren.
Volgens mij zei hij "Giemaan".quote:Op maandag 20 maart 2006 20:12 schreef soapie het volgende:
Moest wel lachen om die agent.
"Jullie zijn Kiemaan Junior Couwenberg en Esmee Klein??"
Nog acht weken tot de cliffhanger?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Waarom droegen Daan en Kasper opeens een wit t-shirt met een groene 8?
Ik dacht dat we die al gehad hadden.quote:
Moet ie weer gaan pronken met zijn filmprijzen.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:50 schreef pberends het volgende:
Fantastische man die Joost. Hopelijk vindt ie iemand als kokosnotenmeisje die hem op waarde weet te schatten.
Doet et goed bij de hoerenlopers.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:40 schreef pberends het volgende:
Strafblad voor Smee, kan ze mooi als CV gebruiken.
8 omdat Junior bijna jarig isquote:Op maandag 20 maart 2006 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Waarom droegen Daan en Kasper opeens een wit t-shirt met een groene 8?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |