quote:
Ik heb geen idee mien jong.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:52 schreef LeefbaarFok het volgende:
En morgen vallen de wouten net op tijd de Muiderpoort binnen?
Ik kan het niet meer volgen. Het is haar idee, maar hij vindt het niks. Dan vind hij het opeens wel goed en gaat ze het doen. Maar nu wil hij het niet meer en wil ze het stiekem doen, maar komt ze toch niet opdagen. WTFquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:11 schreef DeTolk het volgende:
Junior gaat zijn bron van inkomsten toch niet wurgen? Dat is toch zielig ?
Joh, dat hij het in het begin niks vond was natuurlijk ook gespeeld he, zodat zij niet het gevoel had gedwongen te zijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer volgen. Het is haar idee, maar hij vindt het niks. Dan vind hij het opeens wel goed en gaat ze het doen. Maar nu wil hij het niet meer en wil ze het stiekem doen, maar komt ze toch niet opdagen. WTFIk kan het nieteens navertellen, kan je nagaan.
![]()
Ja oke, maar ik ben nu een beetje het spoor kwijt. Ik vind Junior moeilijk te peilen. Zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh, dat hij het in het begin niks vond was natuurlijk ook gespeeld he, zodat zij niet het gevoel had gedwongen te zijn. Of had je dat echt niet door
?
't is standaard loverboytactiekquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja oke, maar ik ben nu een beetje het spoor kwijt. Ik vind Junior moeilijk te peilen. Zal wel aan mij liggen.![]()
![]()
Daar was ik al wel achter, maar voor de rest heb ik er geen verstand van.quote:
ja ik dacht ook dat t kyra was. En denkquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef pberends het volgende:
Kyra is toch in het echt zwanger, mag ze dan wel zo overacteren? Lijkt me niet gezond voor de baby.
Naar mijn idee hebben ze nog nooit een echte zwangerschap zó slecht kunnen verbergen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, Jasmin is in het echt zwanger hè. Ik vond haar vandaag al zo fors ineens
quote:Dinsdag 28 maart
Kyra’s moeder vraagt of Kyra mee wil naar huis. Echt naar huis… naar Curaçao dus.
quote:Vrijdag 31 maart
Om aan zijn vrienden te bewijzen dat hij geen homo is, regelt Kasper een avondje uit met de DOK-tweeling.
BNNquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:04 schreef BVO het volgende:
Staan die vooruitzichten ook ergens online??.
was idd beetje raar .. want waar was ook opeens die andere zwarte man gebleven?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:37 schreef Svensational het volgende:
Wel een beetje vreemd dat ze ineens op die vissersboot waren, die scene daarvoor verdronken ze nog bijna..
Om de eigen huid te redden hebben Julia en Frommelmans die man in het water gemikt!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:25 schreef -Marlii- het volgende:
was idd beetje raar .. want waar was ook opeens die andere zwarte man gebleven?
hé een sloerie dame ziet er ten alle tijde goed uit he!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:31 schreef pberends het volgende:
Julia lijdt aan hevige stress, maar heeft nog wel genoeg tijd om een bloem in der haar te doen.
Ja, ik moet eerst nog een bandje aanhoren als ik 0900-8844 belquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Marnix had de politie wel snel aan de telefoon zeg. Hij begon al te praten voordat de telefoon de kans kreeg over te gaan.![]()
Dat viel mij ook op jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:31 schreef pberends het volgende:
Julia lijdt aan hevige stress, maar heeft nog wel genoeg tijd om een bloem in der haar te doen.
Ik eigenlijk ook, kwam nog redelijk geloofwaardig overquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
>> deze smiley noem ik voortaan De Esmee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |