wat raarquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:31 schreef Alieda1984 het volgende:
Ik kan niet op die site komen, krijg een melding dat die site niet bestaat.
misschien wel gezien, maar ik kan het me iig niet herinneren...quote:Maar heb je dan nooit gezien dat Reina een riem strak om der arm bond en vervolgens heroíne spoot? Dat is bij mij 1 van de verhaallijnen die me het meeste zijn bijgebleven.
ja hequote:Op donderdag 16 maart 2006 14:19 schreef BVO het volgende:
Annemarie was nadat ze het hoorde idd niet op haar best,
En ik weet eindelijk aan wie ze me doet denken, die moeder van Floortje.
Was ook t eerste waar ik aan dacht toen ik die moeder van Floortje zagquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:19 schreef BVO het volgende:
Annemarie was nadat ze het hoorde idd niet op haar best,
En ik weet eindelijk aan wie ze me doet denken, die moeder van Floortje.
En wie mag Floortje zijn?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:16 schreef Moja het volgende:
Was ook t eerste waar ik aan dacht toen ik die moeder van Floortje zag![]()
Volgens mij is het iemand van Idols.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:01 schreef LeefbaarFok het volgende:
En wie mag Floortje zijn?
't is een collegaatje van Esmeequote:Op donderdag 16 maart 2006 19:33 schreef pberends het volgende:
Ow wacht is het Kyra niet. Why the hell begint het dan ook vroeger dan 19.30? Ik snap er weinig meer van zo.
quote:
Ik heb geen idee mien jong.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:52 schreef LeefbaarFok het volgende:
En morgen vallen de wouten net op tijd de Muiderpoort binnen?
Ik kan het niet meer volgen. Het is haar idee, maar hij vindt het niks. Dan vind hij het opeens wel goed en gaat ze het doen. Maar nu wil hij het niet meer en wil ze het stiekem doen, maar komt ze toch niet opdagen. WTFquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:11 schreef DeTolk het volgende:
Junior gaat zijn bron van inkomsten toch niet wurgen? Dat is toch zielig ?
Joh, dat hij het in het begin niks vond was natuurlijk ook gespeeld he, zodat zij niet het gevoel had gedwongen te zijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer volgen. Het is haar idee, maar hij vindt het niks. Dan vind hij het opeens wel goed en gaat ze het doen. Maar nu wil hij het niet meer en wil ze het stiekem doen, maar komt ze toch niet opdagen. WTFIk kan het nieteens navertellen, kan je nagaan.
![]()
Ja oke, maar ik ben nu een beetje het spoor kwijt. Ik vind Junior moeilijk te peilen. Zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh, dat hij het in het begin niks vond was natuurlijk ook gespeeld he, zodat zij niet het gevoel had gedwongen te zijn. Of had je dat echt niet door
?
't is standaard loverboytactiekquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja oke, maar ik ben nu een beetje het spoor kwijt. Ik vind Junior moeilijk te peilen. Zal wel aan mij liggen.![]()
![]()
Daar was ik al wel achter, maar voor de rest heb ik er geen verstand van.quote:
ja ik dacht ook dat t kyra was. En denkquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef pberends het volgende:
Kyra is toch in het echt zwanger, mag ze dan wel zo overacteren? Lijkt me niet gezond voor de baby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |