En waarom staat dat niet in de titel?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
..game on! deel 167 vervolg op 166:
Rick?? Chris bedoel je neem ik aan??quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
-Rick , Julia en de boekhouder!
Okayquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
modje graag TT aanpassen
[ONM]# 167 , Eimer en Kyra , het nieuwe liefdespaar??
(zo even wat nettere tietel !
Ben het helemaal met je eens!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:36 schreef soapie het volgende:
Wat een glibber is die Elmer zeg!!!!!
En dat Bettina die kwakzalver gelooft, ik had haar toch hoger ingeschat!!!!!!
En zeker na de heroineaffaire van haar, een paar jaren geleden toen ze eierstokkanker had.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:36 schreef soapie het volgende:
Wat een glibber is die Elmer zeg!!!!!
En dat Bettina die kwakzalver gelooft, ik had haar toch hoger ingeschat!!!!!!
Ze zullen wel gedacht hebben: Dat heeft ze al een x gedaan, kunnen we nog wel een x herhalen met dezelfde actrice in een andere soapquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Elmer is zeker gebaseerd op Jasmine Sendars ervaringen met haar handtastelijke ex-collega Mike Ho Sam Sooi, die in Goudkust haar vader (#1) speelde.![]()
Die naamquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Elmer is zeker gebaseerd op Jasmine Sendars ervaringen met haar handtastelijke ex-collega Mike Ho Sam Sooi, die in Goudkust haar vader (#1) speelde.![]()
Wie eet er mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |