abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36065003
Mensen,

Ik slaap nu al een paar maanden vreselijk slecht. Ik slaap heel laat in, meestal na 01:00 uur en wordt meestal voor 04:00 uur weer wakker.
Dit is natuurlijk niet normaal, overdag voel ik me beroerd ben ik s'acherijnig en kan ik me slecht concentreren.
Ik ben al een aantal keer nar de dokter geweest maar iedere keer krijg ik weer andere pillen die voor geen meter helpen. Nu heb ik TEMAZEPAM gekregen, heeft iemand daar ervaring mee?

Verder slaap ik in het weekend meestal wel goed, ik den omdat ik me dan goed kan ontspannen. Maar wat ik ook doe doordeweek s'avonds , fitnessen komedie kijken of andere dingen het helpt niks. Nu heb ik dus maar ten einde raad een topic op fok geopend
pi_36065103
warme melk
pi_36065160
Als ik dit zo lees heb je problemen op je werk!
Of niet leuk, of te stressie!
In de weekends lukt het wel

Ik zou eens kijken naar je patroon in de weekend en even van de rommel afblijven, ik heb daar een paar vrienden goed fout mee zien gaan!
We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:26:54 #4
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36065249
Temazepam heb ik een weekje gehad en ik ging daar slechter door slapen, heel tegenstrijdig maar wel waar. Voor de rest weet ik hoe je je voelt, maar ik heb echter geen blijvende oplossing voor je.

[ Bericht 1% gewijzigd door 2L0w4Zer0 op 15-03-2006 19:39:38 ]
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_36065344
Nouja in het weekend heb ik zeg maar weekend, dat patroon lijkt me wat lastig door te voeren in de rest van de week als ik moet werken.
Ik probeer te ontspannen s'avonds en dat lukt meestal ook wel maar dan nog slaap ik slecht en hoe verder ik in de week kom hoe slechter ik ga slapen.
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:32:20 #6
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36065413
pi_36065433
Maar heb je zo een zwaar werk?
Kan het daaraan liggen?
Ik heb het ook gehad met een job, Toen ik daar stopte kon ik plots weer slapen!
pi_36065465
@ 2L0w4Zer0

Jij deelt graag links uit hé!
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:34:58 #9
56819 Kimske
Juf in wording
pi_36065499
Ik kreeg hartkloppingen van temazepam, allen huismiddeltjes al geprobeerd, maar melatonine heeft me echt geholpen!
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:35:43 #10
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36065529
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:34 schreef rococo het volgende:
@ 2L0w4Zer0

Jij deelt graag links uit hé!
Ik mag graag een helpende hand bieden.
pi_36065629
het volgende heb ik al geprobeerd:

melatonine
Lormetazepam (daar van sliep ik wel maar ik was de volgende dag zo suf, het middel was erger dan de kwaal direct mee gestopt.)
Dormiplant , homepatische pillen.

Nu heb ik dus vandaag temazepam gehad, maar heb eigenlijk geen zin het te gaan gebruiken.
pi_36065671
Is er iets gebeurd,of heb je problemen
Zo ja ,dan kan je beter daar wat aan gaan doen !! Om te beginnen

Slaappillen vind ik wel eng,want het kan verslavend werken
Salsa Española
pi_36065672
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:33 schreef rococo het volgende:
Maar heb je zo een zwaar werk?
Kan het daaraan liggen?
Ik heb het ook gehad met een job, Toen ik daar stopte kon ik plots weer slapen!
Nou op me werk loopt het niet echt super, maar ik weet ondertussen niet meer of me slaap problemen nou de oorzaak of het gevolg zijn.
pi_36065757
Ik ben pas geleden verhuisd , tijdens de verhuizing had ik ontzettend last van exzeem, waarschijnlijk door de verhuis stress, daar ben ik nu vanaf. Door het exzeem ging ik slecht slapen en dat is eigenlijk niet meer weg gegaan.
pi_36065806
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Misschien heb je wat aan dit topic: Niet kunnen slapen.
[..]
Bedankt voor de links !
meeste had ik wel al gelzezen maar toch bedankt.
pi_36065822
Ken het een beetje, Temazepam is een inslaper, dus werkt kort. Misschien moet je eens om een dormicum vragen. Dat zijn echt doorslaappillen. Natuurlijk is zonder pillen het best, maar langdurig te weinig slaap is nog vervelender idd.

Bij mij was de oorzaak van lichamelijke aard, en ik wist waardoor het kwam. Maar probeer je problemen op het werk op te lossen, wellicht dat het dan weer lukt.
pi_36065906
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:41 schreef XplosiveX het volgende:

[..]

Nou op me werk loopt het niet echt super, maar ik weet ondertussen niet meer of me slaap problemen nou de oorzaak of het gevolg zijn.
Denk dat het geen gek idee is om je eens een week ziek te melden. Dan pas kun je erachter komen of je werk van invloed is. Gezien het feit dat je in het weekend wel slaapt, denk ik wel dat er iets speelt op je werk, bewust of onbewust.

Overigens gebruik ik wel lichte inslapers. Niet elke dag, maar 1 a 2 keer per week. Heb ook een periode gehad dat ik heel slecht sliep. Net als jij pas tegen 1 uur in slaap vallen (meestal nog later) en dan vervolgens om de 2 uur een uur of anderhalf uur wakker liggen, om vervolgens vanaf 6 uur helemaal niet meer te kunnen slapen. Ik wist wel waar het van kwam, maar hoe minder ik sliep hoe erger de originele klachten werden. Dus toen schreef mijn huisarts slaappillen voor. Nu gebruik ik die slaappillen alleen nog voor een vroege dienst (werk in wisseldiensten), anders kom ik brak op mijn werk aan.
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:53:40 #18
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36066076
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:46 schreef SterkStaaltje het volgende:
Bij mij was de oorzaak van lichamelijke aard, en ik wist waardoor het kwam. Maar probeer je problemen op het werk op te lossen, wellicht dat het dan weer lukt.
Wat was die lichamelijke oorzaak dan? of wordt dat te persoonlijk?
pi_36066150
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:49 schreef mirannie het volgende:

[..]

Denk dat het geen gek idee is om je eens een week ziek te melden. Dan pas kun je erachter komen of je werk van invloed is. Gezien het feit dat je in het weekend wel slaapt, denk ik wel dat er iets speelt op je werk, bewust of onbewust.

Overigens gebruik ik wel lichte inslapers. Niet elke dag, maar 1 a 2 keer per week. Heb ook een periode gehad dat ik heel slecht sliep. Net als jij pas tegen 1 uur in slaap vallen (meestal nog later) en dan vervolgens om de 2 uur een uur of anderhalf uur wakker liggen, om vervolgens vanaf 6 uur helemaal niet meer te kunnen slapen. Ik wist wel waar het van kwam, maar hoe minder ik sliep hoe erger de originele klachten werden. Dus toen schreef mijn huisarts slaappillen voor. Nu gebruik ik die slaappillen alleen nog voor een vroege dienst (werk in wisseldiensten), anders kom ik brak op mijn werk aan.
Wat zijn dat voor inslapers en hebben ze vervelende bijwerkingen??

Ja het heeft deels wel met me werk te maken hebben, maar die problemen los ik niet op door me ziek te melden als ik dat doe weet me baas ook wel hoelaat het is.
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:59:38 #20
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_36066290
join the club..
Ik slaap tot een uur of 3.30 - 4.00 uur en dan is het voorbij, ga ik woelen, en piekeren enzo..
Ik gebruik sinds een tijdje Hoggar.. die koop ik in een Duitse Apotheek. En dat gaat..redelijk. Ik probeer ze niet dagelijks te gebruiken. Maar jah, als je niet lekker in je vel zit blijft het moeilijk.
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:00:26 #21
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36066315
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:45 schreef XplosiveX het volgende:

[..]

Bedankt voor de links !
meeste had ik wel al gelzezen maar toch bedankt.
Die tips in al die topics hebben mij ook niet echt geholpen. Ik slaap wel beter dan eerst, maar het duurt nog steeds te lang voordat ik in slaap val en als ik dan eenmaal slaap dan wordt ik daarna meerdere malen per nacht wakker. Ik heb ook zeer regelmatig dat het leven overdag een beetje aan me voorbij gaat en dat ik met een constante waas in me hoofd rondloop. In het begin kon me daar behoorlijk aan storen, maar ik ben er nu wel wat aan gewend, alhoewel ik het absoluut niet leuk vind.
pi_36066323
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:55 schreef XplosiveX het volgende:

[..]

Wat zijn dat voor inslapers en hebben ze vervelende bijwerkingen??

Ja het heeft deels wel met me werk te maken hebben, maar die problemen los ik niet op door me ziek te melden als ik dat doe weet me baas ook wel hoelaat het is.
Nou ja, als jij zegt dat je een heftige griep hebt, kan hij daar weinig tegenin brengen. Voor zoiets hoeven ze ook echt geen doktersverklaring te hebben. En met zo weinig slaap is de kans groot dat je sowieso wel koortserig bent...

De inslapers die ik gebruik zijn: Zolpidemtartraat Alpharma.

Overigens is het wel zo dat als je eenmaal in zo'n ritme zit van niet/slecht slapen je er meestal niet op eigen kracht uitkomt.

Wat trouwens bij mij ook nog wel eens hielp was een half jointje voor het slapen gaan. Daar ben ik na een tijdje mee gestopt omdat ik merkte dat ik gewoon een slechter korte termijn geheugen kreeg.
pi_36066358
geen bijwerkingen trouwens van die inslapers
pi_36066396
ik ben ook een slechte slaper, en na tig tips geprobeerd te hebben en ook wat medicatie ben ik tot de slotsom gekomen dat het misschien gewoon niet anders is. Hartstikke vervelend maar ik weet zolangzamerhand ook niet wat ik eraan kan doen behalve me erbij neerleggen. En dat geeft wel wat rust moet ik zeggen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_36066506
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:00 schreef mirannie het volgende:

[..]

De inslapers die ik gebruik zijn: Zolpidemtartraat Alpharma.

Overigens is het wel zo dat als je eenmaal in zo'n ritme zit van niet/slecht slapen je er meestal niet op eigen kracht uitkomt.
Dat idee heb ik ook ja, de week begint bij mij altijd fris en vol energie maar in de nacht van maandag op dinsdag gaat het fout. Die nacht slaap ik dan nog wel redelijk ongveer 5 uur maar dan wordt het iedere nacht erger totdat het weekend is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')