quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:14 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Allemaal topics die over slecht slapen gaan! Have fun!![]()
Slaapstoornissen!
Tips voor beter slapen
slaapmedicatie. [info en ervaringen gevraagd]
Slaapproblemen
Slaap problemen
slaappillen; gevoel van onderwater ademen
![]()
Ik mag graag een helpende hand bieden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:34 schreef rococo het volgende:
@ 2L0w4Zer0
Jij deelt graag links uit hé!![]()
![]()
Nou op me werk loopt het niet echt super, maar ik weet ondertussen niet meer of me slaap problemen nou de oorzaak of het gevolg zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:33 schreef rococo het volgende:
Maar heb je zo een zwaar werk?
Kan het daaraan liggen?
Ik heb het ook gehad met een job, Toen ik daar stopte kon ik plots weer slapen!
Bedankt voor de links !quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Misschien heb je wat aan dit topic: Niet kunnen slapen.
[..]
Denk dat het geen gek idee is om je eens een week ziek te melden. Dan pas kun je erachter komen of je werk van invloed is. Gezien het feit dat je in het weekend wel slaapt, denk ik wel dat er iets speelt op je werk, bewust of onbewust.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:41 schreef XplosiveX het volgende:
[..]
Nou op me werk loopt het niet echt super, maar ik weet ondertussen niet meer of me slaap problemen nou de oorzaak of het gevolg zijn.
Wat was die lichamelijke oorzaak dan? of wordt dat te persoonlijk?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:46 schreef SterkStaaltje het volgende:
Bij mij was de oorzaak van lichamelijke aard, en ik wist waardoor het kwam. Maar probeer je problemen op het werk op te lossen, wellicht dat het dan weer lukt.
Wat zijn dat voor inslapers en hebben ze vervelende bijwerkingen??quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
Denk dat het geen gek idee is om je eens een week ziek te melden. Dan pas kun je erachter komen of je werk van invloed is. Gezien het feit dat je in het weekend wel slaapt, denk ik wel dat er iets speelt op je werk, bewust of onbewust.
Overigens gebruik ik wel lichte inslapers. Niet elke dag, maar 1 a 2 keer per week. Heb ook een periode gehad dat ik heel slecht sliep. Net als jij pas tegen 1 uur in slaap vallen (meestal nog later) en dan vervolgens om de 2 uur een uur of anderhalf uur wakker liggen, om vervolgens vanaf 6 uur helemaal niet meer te kunnen slapen. Ik wist wel waar het van kwam, maar hoe minder ik sliep hoe erger de originele klachten werden. Dus toen schreef mijn huisarts slaappillen voor. Nu gebruik ik die slaappillen alleen nog voor een vroege dienst (werk in wisseldiensten), anders kom ik brak op mijn werk aan.
Die tips in al die topics hebben mij ook niet echt geholpen. Ik slaap wel beter dan eerst, maar het duurt nog steeds te lang voordat ik in slaap val en als ik dan eenmaal slaap dan wordt ik daarna meerdere malen per nacht wakker. Ik heb ook zeer regelmatig dat het leven overdag een beetje aan me voorbij gaat en dat ik met een constante waas in me hoofd rondloop. In het begin kon me daar behoorlijk aan storen, maar ik ben er nu wel wat aan gewend, alhoewel ik het absoluut niet leuk vind.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:45 schreef XplosiveX het volgende:
[..]
Bedankt voor de links !
meeste had ik wel al gelzezen maar toch bedankt.
Nou ja, als jij zegt dat je een heftige griep hebt, kan hij daar weinig tegenin brengen. Voor zoiets hoeven ze ook echt geen doktersverklaring te hebben. En met zo weinig slaap is de kans groot dat je sowieso wel koortserig bent...quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:55 schreef XplosiveX het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor inslapers en hebben ze vervelende bijwerkingen??
Ja het heeft deels wel met me werk te maken hebben, maar die problemen los ik niet op door me ziek te melden als ik dat doe weet me baas ook wel hoelaat het is.
Dat idee heb ik ook ja, de week begint bij mij altijd fris en vol energie maar in de nacht van maandag op dinsdag gaat het fout. Die nacht slaap ik dan nog wel redelijk ongveer 5 uur maar dan wordt het iedere nacht erger totdat het weekend is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
De inslapers die ik gebruik zijn: Zolpidemtartraat Alpharma.
Overigens is het wel zo dat als je eenmaal in zo'n ritme zit van niet/slecht slapen je er meestal niet op eigen kracht uitkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |