abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36085069
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Je ging net zo goed. Dit is dan weer een beetje jammer.
Kijk niet zo sjaggerijnig, Turk.

Maar ik wil het wel goed met je maken hoor.

Voor het betere gesjaggerijn moet je wél in Europa blijven .

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36085318
http://www.muttie.nl/ bevalt de nieuwe header je Sigme
Allah Al Watan Al Malik
pi_36085404
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:52 schreef sigme het volgende:

[..]
Voor het betere gesjaggerijn moet je wél in Europa blijven .
Integendeel. Ik ken geen ander volk dat nergens tevreden over is. Het weer is k*t, de regering is k*t, allochtonen zijn k*t, collega's zijn k*t, buurman is k*t want hij heeft een grotere auto en een grotere lcd scherm, je pc is te traag, de bloemkool is te duur, enz. Nooit is iets goed. Als het weer goed is, is het te warm of er is teveel wind of de zon schijnt te vel.

Het kan natuurlijk ook de koffie zijn.
pi_36085465
Just go with the flow Kirmizi. Als mensen op allochtonen kankeren, moet je mee kankeren, als ze vies over de islam praten moet je gewoon ja zeggen. Dat begin ik ook steeds vaker te doen, kennelijk hou je ze dan een soort van spiegel voor waardoor ze door krijgen dat ze lulkoek praten.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:09:52 #255
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_36085564
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
Just go with the flow Kirmizi. Als mensen op allochtonen kankeren, moet je mee kankeren, als ze vies over de islam praten moet je gewoon ja zeggen. Dat begin ik ook steeds vaker te doen, kennelijk hou je ze dan een soort van spiegel voor waardoor ze door krijgen dat ze lulkoek praten.
Ik wil graag klagen over M01 .
En nee het is nog steeds geen zomer.
pi_36085636
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Integendeel. Ik ken geen ander volk dat nergens tevreden over is. Het weer is k*t, de regering is k*t, allochtonen zijn k*t, collega's zijn k*t, buurman is k*t want hij heeft een grotere auto en een grotere lcd scherm, je pc is te traag, de bloemkool is te duur, enz. Nooit is iets goed. Als het weer goed is, is het te warm of er is teveel wind of de zon schijnt te vel.
Ik vind dat wanneer ik in de west-Europese landen rondloop -gewoon, op straat, dat de mensen zo sjaggerijnig kijken. Niemand lacht. In Nederland kijken mensen elkaar vaak even aan, en tegen mij lachen ze vaak even vriendelijk. Of ik naar hun. Wildvreemden.

Daar raak je aan gewend. Als ik in een ander Europees land kom valt het me op dat mensen naar hun schoenen kijken of naar de lucht, of in het oneindige staren alles om maar niet een vreemdeling rechtstreeks aan te hoeven kijken.

Kom ik in Marokko, of Turkije, dan valt op dat mensen veel méér dan in Nederland interactie hebben op straat. Men groet. Maakt een praatje. Vraag waar ik vandaan kom, hoelang ik er al ben, etc. En zonder daarna met een tapijtje aan te komen, ik tref al jaren geen tapijtjesverkopers meer, misschien omdat ik hun ook recht aankijk & glimlach en praatje maak.
quote:
Nederlandse koffie . Het schijnt dat Engelse of ouderwets Amerikaanse nóg erger is .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36085821
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

en raad eens waar Nederland dat nou vandaan heeft
pi_36086013
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:20 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

en raad eens waar Nederland dat nou vandaan heeft
Ethiopië, gaat het verhaal.

Maar dat is toch geen reden om er bitterzuur slootwater van te zetten ?
pi_36086057
Yesh yesh, mooie heldere lucht in de Sinaï, Nevada, maar de mensen daar komen vaak chagrijniger over hoor .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_36086213
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:28 schreef RichardQuest het volgende:
Yesh yesh, mooie heldere lucht in de Sinaï, Nevada, maar de mensen daar komen vaak chagrijniger over hoor .
Sinaï ben ik nooit geweest, Nevada wel. Daar vond ik de mensen allesminst sjaggerijnig.

Dat volk in de Sinaï heeft wel enig recht natuurlijk, op sjaggerijn. Het is hún woord .
pi_36086241
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vind dat wanneer ik in de west-Europese landen rondloop -gewoon, op straat, dat de mensen zo sjaggerijnig kijken. Niemand lacht. In Nederland kijken mensen elkaar vaak even aan, en tegen mij lachen ze vaak even vriendelijk. Of ik naar hun. Wildvreemden.
Ik probeer mensen ook aan te kijken, maar vreemd genoeg heeft het bij mij als effect dat ze de handtasjes steviger vastpakken of naar de andere kant van de straat lopen als ze me op afstand spotten. Ik denk dat het mijn charismatisch voorkomen is dat wat overweldigend overkomt.

In mijn eigen straat kent iedereen mij wel van gezicht. Altijd vriendelijk groeten en als er tijd is een kort gesprekje over hoe k*t het weer wel niet is.
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:37:32 #262
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36086314
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
Spiegeltheorie, aldus Harry Mullisch met het boek Siegfried.

Werkt best goed ja.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_36086438
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Sinaï ben ik nooit geweest, Nevada wel. Daar vond ik de mensen allesminst sjaggerijnig.
Je bracht zeker een zak centen mee?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_36086567
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Ethiopië, gaat het verhaal.

Maar dat is toch geen reden om er bitterzuur slootwater van te zetten ?
ja, dat is idd. de oorsprong vd koffieplant, maar Nederland, West-Europa heeft het van Turkije, die op hun beurt het vd Arabieren heeft, en de Arabieren hebben het weer van oostelijk Afrika

zodoende
pi_36086648
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik probeer mensen ook aan te kijken, maar vreemd genoeg heeft het bij mij als effect dat ze de handtasjes steviger vastpakken of naar de andere kant van de straat lopen als ze me op afstand spotten. Ik denk dat het mijn charismatisch voorkomen is dat wat overweldigend overkomt.
Ghe. Ik ben niet van het handtasjestype, maar ik lach altijd vriendelijk naar charismatische voorkómende heren. Ze lachen altijd terug .
quote:
In mijn eigen straat kent iedereen mij wel van gezicht. Altijd vriendelijk groeten en als er tijd is een kort gesprekje over hoe k*t het weer wel niet is.
Laatste dagen is het wel héél mooi weer, vind je niet? Wat koud voor de tijd van het jaar, maar prachtig droog en zonnig. Ik heb trouwens inmiddels 7 lammetjes .
pi_36086709
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:42 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Je bracht zeker een zak centen mee?
Nee, ik kwam voor de woestijn. Mooi hoor, daar!
pi_36086820
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:50 schreef sigme het volgende:
.... Ik heb trouwens inmiddels 7 lammetjes .
Gefeliciteerd, roep maar als ze slachtrijp zijn.
pi_36086868
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, roep maar als ze slachtrijp zijn.
Hoezo? Kan jij slachten?
pi_36086976
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoezo? Kan jij slachten?
Nee, maar voor alles is een eerste keer. Dan kun je het beste met de kleintjes beginnen.
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:05:32 #270
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36087042
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nee, maar voor alles is een eerste keer. Dan kun je het beste met de kleintjes beginnen.
Daar moet je wel papieren voor hebben enzo.
pi_36087182
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:01 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.muttie.nl/ bevalt de nieuwe header je Sigme
Was muttie trouwens niet een of andere scheldwoord bij Marokkanen? Of een ander straattaal woord?
pi_36087184
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Hmmm... kan je niet in Turkije oefenen? Daar mag dat misschien nog wel.

Als je het onder de knie hebt valt erover te praten over een herfstbezoekje (hoogst illegaal natuurlijk). Er komen ieder jaar nieuwe lammetjes (Insh Allah), dus haast je niet. Ik heb een heel aardige slachter, dus ik behelp me wel.
pi_36087198
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:05 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Daar moet je wel papieren voor hebben enzo.
Ik heb een rijbewijs en 2 zwemdiploma's.
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:11:09 #274
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36087217
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik heb een rijbewijs en 2 zwemdiploma's.

Nee, slachtpapieren, serieus, dacht ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')