Kijk niet zo sjaggerijnig, Turk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je ging net zo goed. Dit is dan weer een beetje jammer.![]()
Integendeel. Ik ken geen ander volk dat nergens tevreden over is. Het weer is k*t, de regering is k*t, allochtonen zijn k*t, collega's zijn k*t, buurman is k*t want hij heeft een grotere auto en een grotere lcd scherm, je pc is te traag, de bloemkool is te duur, enz. Nooit is iets goed. Als het weer goed is, is het te warm of er is teveel wind of de zon schijnt te vel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor het betere gesjaggerijn moet je wél in Europa blijven.
Ik wil graag klagen over M01quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
Just go with the flow Kirmizi. Als mensen op allochtonen kankeren, moet je mee kankeren, als ze vies over de islam praten moet je gewoon ja zeggen. Dat begin ik ook steeds vaker te doen, kennelijk hou je ze dan een soort van spiegel voor waardoor ze door krijgen dat ze lulkoek praten.
Ik vind dat wanneer ik in de west-Europese landen rondloop -gewoon, op straat, dat de mensen zo sjaggerijnig kijken. Niemand lacht. In Nederland kijken mensen elkaar vaak even aan, en tegen mij lachen ze vaak even vriendelijk. Of ik naar hun. Wildvreemden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Integendeel. Ik ken geen ander volk dat nergens tevreden over is. Het weer is k*t, de regering is k*t, allochtonen zijn k*t, collega's zijn k*t, buurman is k*t want hij heeft een grotere auto en een grotere lcd scherm, je pc is te traag, de bloemkool is te duur, enz. Nooit is iets goed. Als het weer goed is, is het te warm of er is teveel wind of de zon schijnt te vel.
Nederlandse koffiequote:Het kan natuurlijk ook de koffie zijn.
en raad eens waar Nederland dat nou vandaan heeftquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook de koffie zijn.
Ethiopië, gaat het verhaal.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:20 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
en raad eens waar Nederland dat nou vandaan heeft
Sinaï ben ik nooit geweest, Nevada wel. Daar vond ik de mensen allesminst sjaggerijnig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:28 schreef RichardQuest het volgende:
Yesh yesh, mooie heldere lucht in de Sinaï, Nevada, maar de mensen daar komen vaak chagrijniger over hoor.
Ik probeer mensen ook aan te kijken, maar vreemd genoeg heeft het bij mij als effect dat ze de handtasjes steviger vastpakken of naar de andere kant van de straat lopen als ze me op afstand spotten. Ik denk dat het mijn charismatisch voorkomen is dat wat overweldigend overkomt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind dat wanneer ik in de west-Europese landen rondloop -gewoon, op straat, dat de mensen zo sjaggerijnig kijken. Niemand lacht. In Nederland kijken mensen elkaar vaak even aan, en tegen mij lachen ze vaak even vriendelijk. Of ik naar hun. Wildvreemden.
Spiegeltheorie, aldus Harry Mullisch met het boek Siegfried.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
Just go with the flow Kirmizi. Als mensen op allochtonen kankeren, moet je mee kankeren, als ze vies over de islam praten moet je gewoon ja zeggen. Dat begin ik ook steeds vaker te doen, kennelijk hou je ze dan een soort van spiegel voor waardoor ze door krijgen dat ze lulkoek praten.
Je bracht zeker een zak centen mee?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Sinaï ben ik nooit geweest, Nevada wel. Daar vond ik de mensen allesminst sjaggerijnig.
ja, dat is idd. de oorsprong vd koffieplant, maar Nederland, West-Europa heeft het van Turkije, die op hun beurt het vd Arabieren heeft, en de Arabieren hebben het weer van oostelijk Afrikaquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Ethiopië, gaat het verhaal.
Maar dat is toch geen reden om er bitterzuur slootwater van te zetten?
Ghe. Ik ben niet van het handtasjestype, maar ik lach altijd vriendelijk naar charismatische voorkómende heren. Ze lachen altijd terugquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik probeer mensen ook aan te kijken, maar vreemd genoeg heeft het bij mij als effect dat ze de handtasjes steviger vastpakken of naar de andere kant van de straat lopen als ze me op afstand spotten. Ik denk dat het mijn charismatisch voorkomen is dat wat overweldigend overkomt.
Laatste dagen is het wel héél mooi weer, vind je niet? Wat koud voor de tijd van het jaar, maar prachtig droog en zonnig. Ik heb trouwens inmiddels 7 lammetjesquote:In mijn eigen straat kent iedereen mij wel van gezicht. Altijd vriendelijk groeten en als er tijd is een kort gesprekje over hoe k*t het weer wel niet is.
Nee, ik kwam voor de woestijn. Mooi hoor, daar!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je bracht zeker een zak centen mee?
Gefeliciteerd, roep maar als ze slachtrijp zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:50 schreef sigme het volgende:
.... Ik heb trouwens inmiddels 7 lammetjes.
Hoezo? Kan jij slachten?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, roep maar als ze slachtrijp zijn.
Daar moet je wel papieren voor hebben enzo.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee, maar voor alles is een eerste keer. Dan kun je het beste met de kleintjes beginnen.
Was muttie trouwens niet een of andere scheldwoord bij Marokkanen? Of een ander straattaal woord?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:01 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.muttie.nl/ bevalt de nieuwe header je Sigme
Hmmm... kan je niet in Turkije oefenen? Daar mag dat misschien nog wel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee, maar voor alles is een eerste keer. Dan kun je het beste met de kleintjes beginnen.
Ik heb een rijbewijs en 2 zwemdiploma's.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:05 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Daar moet je wel papieren voor hebben enzo.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik heb een rijbewijs en 2 zwemdiploma's.
Bij Amerikanen is het precies andersomquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:37 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.fd.nl/ShowKrantArtikel.asp?KrantArtikelId=536074
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |